Tuurlijk, ik vind het prima. Moet nog even bedenken wat voor een shammy handig is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou dat is dan bij deze besloten als er geen bezwaar is.
Ja, dat dusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
Tuurlijk, ik vind het prima. Moet nog even bedenken wat voor een shammy handig is.
Denk skining + LW. Suggesties?
En ik dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:42 schreef Isabeau het volgende:
FokLevelTeam:
Patje87: Healer - draenei priest (tailoring, enchanting )
Isa (Aariste): Tank - human warrior (mining, jewelcrafting)
Abby79: Multiclass - Paladin
Asschen_sukar (Asschen): dps - dwarf shaman
Bootje84: dps - mage
SuperKaasNacho: dps - warrior
LFM dps, melee & ranged
Handig: alchemy, enchanting, blacksmithing, inscription, engineering
Samen of alleen en dan stoppen op level 10quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is verstandig, eerst allemaal zelf naar 10 lvlen?
Ik ben al level 20quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is verstandig, eerst allemaal zelf naar 10 lvlen?
LLevel 10 kan ook als we zelf naar de dungeons gaan en dat is geen probleem.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:44 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Niet level 15 kan je meteen dungeons in? En dan zijn de worgens ook uit start gebied geloof ik als iemand dat wil rollen
Erm, dat lijkt me niet handig als je dan sneller levelt. Het ging niet om snelheid maar om fun.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:45 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zorg alleen wel voor een paar heirloons..
Daar wachten we wel even mee tot lvl 15quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:45 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ja infiltreren we orgrimmar ff en doen we ragefire chasm
Die zijn toch bind on account..?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erm, dat lijkt me niet handig als je dan sneller levelt. Het ging niet om snelheid maar om fun.
Ik ben ook in bezit van enkele heirloomsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erm, dat lijkt me niet handig als je dan sneller levelt. Het ging niet om snelheid maar om fun.
Niet? Oh, dat is ff bagger...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ja maar kan je neit mailen naar andere server, misschien in 4.3
Flapdrol?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:48 schreef TwyLight het volgende:
En als je samen wil levelen is het natuurlijk niet handig als jij 30% sneller xp verzamelt he flapdrol
Inderdaad! En het is eigenlijk stiekem reuze leuk om steeds nieuwe en betere gear te vindenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik zou ook niet weten waarom je heirlooms wil, ging toch ook niet om zo snel mogelijk levelen?
Goed ideequote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb niets dus begin sowieso met niets
Verder lijkt het me ook handig om een soort van level cap af te spreken zodat we niet te ver op elkaar voorlopen. Anders kunnen we alsnog niet samen questen of dungeons doen
Ja hier ben ik het wel mee eens, dat je gewoon 2 groepjes maaktquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Als zich nog meer mensen aanmelden kunnen we 2 groepen maken en ook mixen
Ja, ik vind het ook altijd jammer als de gear die ik loot beter is als mn heirlooms en ik het dus moet verkopenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad! En het is eigenlijk stiekem reuze leuk om steeds nieuwe en betere gear te vinden
Als je geld nodig hebt dan wil ik wel sugar aunt spelen. Heb net weer 7k verdientquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zit er in het dwarf starting gebied ook een proffession trainer, net zoals bij de humans? Dan ga ik even skinning + leatherworking leren.
Mijn zuurverdiende 1 zilver weer uitgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |