abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102647326
quote:
19s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ik doe het wel.
Paladins en druids zijn multi role classes.
Die horen niet meer damage te doen dan de klasses (mages & rogues) die er alleen maar zijn om damage te doen...
Dus de reden is dan, omdat het een multi role class is moet een van de roles worden benadeeld? :?
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_102647407
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Druids en Loladins zouden minder dmg moeten doen dan bijv. warriors en priests, klaar.
Is dat jouw idee van een gebalanceerd spel?
Als je de speelstijl van een Paladin leuk vindt en je houdt van damage doen, waarom moet je dan benadeeld worden, alleen omdat je class ook andere dingen kan?
Het is je eigen keuze om een DPS only class te rollen. Ik speel een Rogue om de speelstijl, niet omdat ik vindt dat een Rogue meer dps hoort te doen dan een class die ook kan tanken of healen.
pi_102647494
Overigens is het dan ook zo, dat omdat bijvoorbeeld Druids kunnen casten, melee dpsen, tanken en healen, dat AL die talent specs minder zouden moeten zijn dan de rest.
Want als de DPS niet hoog mag zijn omdat ze meer kunnen, mag de tank en heal kwaliteit ook niet hoog zijn, omdat ze ook andere dingen kunnen.
pi_102647549
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Overigens is het dan ook zo, dat omdat bijvoorbeeld Druids kunnen casten, melee dpsen, tanken en healen, dat AL die talent specs minder zouden moeten zijn dan de rest.
Want als de DPS niet hoog mag zijn omdat ze meer kunnen, mag de tank en heal kwaliteit ook niet hoog zijn, omdat ze ook andere dingen kunnen.
Zou dat dan ook moeten gelden voor alle andere classes die 2 roles of meer kunnen spelen? :D
pi_102647602
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:46 schreef internal het volgende:

[..]

Zou dat dan ook moeten gelden voor alle andere classes die 2 roles of meer kunnen spelen? :D
Volgens Smoofie's theorie wel.
pi_102648248
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Druids en Loladins zouden minder dmg moeten doen dan bijv. warriors en priests, klaar.
:|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_102648259
Het is geen probleem dat Paladins met een bepaalde patch bovenaan de damage meters staan.
Maar het kan dan niet zo zijn dat ze ook nog eens dat ze de beste zijn in healen en tanken.

Dat klopt gewoon niet.

Zelf vind ik het nog steeds vreemd dat een retri paladin bijvoorbeeld veel meer damage doet dan een rogue, mage of warlock.
Deze classes moeten het alleen van hun dps hebben , en kunnen niet tanken of healen.

In TBC is er ook een tijd geweest dat druids ineens de beste tanks waren en nog eens bovenaan de healer en damage meters stonden.
Sja... dat kan gewoon niet imo , verdeel het dan iig.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_102648321
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef Altron het volgende:
Het is geen probleem dat Paladins met een bepaalde patch bovenaan de damage meters staan.
Maar het kan dan niet zo zijn dat ze ook nog eens dat ze de beste zijn in healen en tanken.

Dat klopt gewoon niet.

Zelf vind ik het nog steeds vreemd dat een retri paladin bijvoorbeeld veel meer damage doet dan een rogue, mage of warlock.
Deze classes moeten het alleen van hun dps hebben , en kunnen niet tanken of healen.

In TBC is er ook een tijd geweest dat druids ineens de beste tanks waren en nog eens bovenaan de healer en damage meters stonden.
Ik krijg heel erg het gevoel dat we getrolled worden :') Of je meent het serieus.
pi_102648387
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:11 schreef internal het volgende:

[..]

Ik krijg heel erg het gevoel dat we getrolled worden :') Of je meent het serieus.

:|W :|W :|W
- Djehoetie / Jehuty -
pi_102648394
Ja dat is het idee wat sommige mensen hebben. Een hybrid moet alle 3 rollen een beetje kunnen, want alle 3 heel goed is overpowered. Maarja, dan heb je dus een kut tank, matige dps en healer die niemand in leven kan houden en heb je helemaal geen zak aan die class.
pi_102648490
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:13 schreef Altron het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:|W :|W :|W
_O- Je meent het ook nog, hoe bekrompen kan je zijn om mensen die een class leuk vinden om te spelen te benadelen alleen omdat het toevallig 3 of 4 roles kan vervullen terwijl jouw class er maar 1 kan. Moeten dan ook meteen de classes met 2 rollen ook generfed worden zodat allen de pure dps classes boven aan de lijst staan?
pi_102648539
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:36 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ja, er is een agility 2.8 speed Sword.
Wat gebruik je in je off-hand dan :') ?
pi_102648573
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:37 schreef internal het volgende:

[..]

Dus de reden is dan, omdat het een multi role class is moet een van de roles worden benadeeld? :?
Nee, maar het zijn multi classes, dus moeten ze overal een beetje goed in zijn, niet overal héél erg goed in zijn.
Ze moeten sowieso niet beter damagen dan een rogue of mage vind ik...
pi_102648622
quote:
19s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Nee, maar het zijn multi classes, dus moeten ze overal een beetje goed in zijn, niet overal héél erg goed in zijn.
Ze moeten sowieso niet beter damagen dan een rogue of mage vind ik...
Waarom een beetje, of héél erg goed. Niet gewoon goed? En ik vind dat je niet moet kijken naar de class, maar naar de role. Als iemand graag damage doet moet hij niet benadeeld worden omdat hij ook andere rollen kan vervullen.
pi_102648635
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef Altron het volgende:

Dat klopt gewoon niet.

Inderdaad, dat was achterlijk :')
pi_102648674
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:19 schreef internal het volgende:

[..]

Waarom een beetje, of héél erg goed. Niet gewoon goed? En ik vind dat je niet moet kijken naar de class, maar naar de role. Als iemand graag damage doet moet hij niet benadeeld worden omdat hij ook andere rollen kan vervullen.
Ik vind van wel, anders zou iedereen paladin of druid rollen ;)
Ik vind dat retri paladins single target minder dps moeten hebben dan een rogue.
En een retri paladin in je raid is sowieso wel relaxed voor de buffs, zo heeft iedere class zijn voordeel.
pi_102648727
quote:
19s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ik vind van wel, anders zou iedereen paladin of druid rollen ;)
Ik vind dat retri paladins single target minder dps moeten hebben dan een rogue.
En een retri paladin in je raid is sowieso wel relaxed voor de buffs, zo heeft iedere class zijn voordeel.
Maar er is al een tijd geweest dat retri paladins en dps druids boven aan de dps lijst hebben gestaan. En alsnog heb je een redelijk verdeelde spelersgroep.De meeste mensen spelen liever classes die zij leuk vinden om te spelen dan die ene class die meer damage doet en ook nog eens multi role is.
pi_102648752
[2: Trade] Mage: "LFM Dragon Soul 10m! Need atleast 370 ilvl and 25k dps!"
[2: Trade] Paladin: "Fuck. I cant join as retri because i am a Hybrid class and only do 18k! :( "

See what i did there? Met zo'n instelling zouden er dus helemaal geen retris en ferals meer in raids terecht komen. Nice thinking, guys :')
pi_102648781
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:23 schreef Metonae het volgende:
[2: Trade] Paladin: "Fuck. I cant join as retri because i am a Hybrid class and only do 18k! :( "

See what i did there? Met zo'n instelling zouden er dus helemaal geen retris en ferals meer in raids terecht komen. Nice thinking, guys :')
Group / raidbuffs compenseren weer met de damage, aangezien de damage van andere party members daar ook van omhoog gaat...
pi_102648782
dus een dps warrior moet beter dpsen dan een paladin.
en als de warr gaat tanken moet hij dan ook beter tanken als de paladin.
enige wat warr niet kan is healen.
anyhoe het is toch ook zo dat je toch een bepaalde spec kiest dmv je gear & talents je gaat niet elk half uur alles veranderen ikzelf doe tanken omdat ik dat leuk vind met pala rest doe ik eigenlijk niks mee :P
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2011 @ 14:25:00 #296
159966 lifeblind
pi_102648804
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:23 schreef Metonae het volgende:

Ik heb serieus in een guild gehad dat ik als retri niet mocht raiden, want 'paladins zijn tanks en healers', toen ik daarna iedereen er dik uit deed dps'en hield die kerel snel zn mond hehe :P
pi_102648816
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:25 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ik heb serieus in een guild gehad dat ik als retri niet mocht raiden, want 'paladins zijn tanks en healers', toen ik daarna iedereen er dik uit deed dps'en hield die kerel snel zn mond hehe :P
Wat :')
pi_102648829
Kom op hey, als ik het beste wil healen, het beste wil tanken en de meeste dps wil doen moet ik dus paladin rollen :') ?
Beetje achterlijk dan voor de mensen die een rogue + prot warrior + holy priest als characters hebben.

Wees gewoon realistisch !

Een professionele triatlon deelnemer is toch ook overal redelijk goed in, maar legt het af tegen een dedicated hardloper, zwemmer of wielrennen ??
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2011 @ 14:26:21 #299
159966 lifeblind
pi_102648847
Naja het klopt natuurlijk ook wel, we zijn ook tanks en healers, maar dat betekend niet dat we daarom slechte dps zijn of alleen maar gedwongen moeten tanken en healen. Ik tank op mn paladin omdat ik het gewoon leuk vind om te doen.
pi_102648851
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:25 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Dat was in TBC wel van toepassing :P Retri zoog apenballen toen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')