Dus de reden is dan, omdat het een multi role class is moet een van de roles worden benadeeld?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik doe het wel.
Paladins en druids zijn multi role classes.
Die horen niet meer damage te doen dan de klasses (mages & rogues) die er alleen maar zijn om damage te doen...
Is dat jouw idee van een gebalanceerd spel?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Druids en Loladins zouden minder dmg moeten doen dan bijv. warriors en priests, klaar.
Zou dat dan ook moeten gelden voor alle andere classes die 2 roles of meer kunnen spelen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Overigens is het dan ook zo, dat omdat bijvoorbeeld Druids kunnen casten, melee dpsen, tanken en healen, dat AL die talent specs minder zouden moeten zijn dan de rest.
Want als de DPS niet hoog mag zijn omdat ze meer kunnen, mag de tank en heal kwaliteit ook niet hoog zijn, omdat ze ook andere dingen kunnen.
Volgens Smoofie's theorie wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:46 schreef internal het volgende:
[..]
Zou dat dan ook moeten gelden voor alle andere classes die 2 roles of meer kunnen spelen?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Druids en Loladins zouden minder dmg moeten doen dan bijv. warriors en priests, klaar.
Ik krijg heel erg het gevoel dat we getrolled wordenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef Altron het volgende:
Het is geen probleem dat Paladins met een bepaalde patch bovenaan de damage meters staan.
Maar het kan dan niet zo zijn dat ze ook nog eens dat ze de beste zijn in healen en tanken.
Dat klopt gewoon niet.
Zelf vind ik het nog steeds vreemd dat een retri paladin bijvoorbeeld veel meer damage doet dan een rogue, mage of warlock.
Deze classes moeten het alleen van hun dps hebben , en kunnen niet tanken of healen.
In TBC is er ook een tijd geweest dat druids ineens de beste tanks waren en nog eens bovenaan de healer en damage meters stonden.
Sja... dat kan gewoon niet imo , verdeel het dan iig.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:11 schreef internal het volgende:
[..]
Ik krijg heel erg het gevoel dat we getrolled wordenOf je meent het serieus.
quote:
Wat gebruik je in je off-hand danquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ja, er is een agility 2.8 speed Sword.
Nee, maar het zijn multi classes, dus moeten ze overal een beetje goed in zijn, niet overal héél erg goed in zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:37 schreef internal het volgende:
[..]
Dus de reden is dan, omdat het een multi role class is moet een van de roles worden benadeeld?
Waarom een beetje, of héél erg goed. Niet gewoon goed? En ik vind dat je niet moet kijken naar de class, maar naar de role. Als iemand graag damage doet moet hij niet benadeeld worden omdat hij ook andere rollen kan vervullen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn multi classes, dus moeten ze overal een beetje goed in zijn, niet overal héél erg goed in zijn.
Ze moeten sowieso niet beter damagen dan een rogue of mage vind ik...
Inderdaad, dat was achterlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef Altron het volgende:
Het is geen probleem dat Paladins met een bepaalde patch bovenaan de damage meters staan.
Maar het kan dan niet zo zijn dat ze ook nog eens dat ze de beste zijn in healen en tanken.
Dat klopt gewoon niet.
Zelf vind ik het nog steeds vreemd dat een retri paladin bijvoorbeeld veel meer damage doet dan een rogue, mage of warlock.
Deze classes moeten het alleen van hun dps hebben , en kunnen niet tanken of healen.
In TBC is er ook een tijd geweest dat druids ineens de beste tanks waren en nog eens bovenaan de healer en damage meters stonden.
Sja... dat kan gewoon niet imo , verdeel het dan iig.
Ik vind van wel, anders zou iedereen paladin of druid rollenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:19 schreef internal het volgende:
[..]
Waarom een beetje, of héél erg goed. Niet gewoon goed? En ik vind dat je niet moet kijken naar de class, maar naar de role. Als iemand graag damage doet moet hij niet benadeeld worden omdat hij ook andere rollen kan vervullen.
Maar er is al een tijd geweest dat retri paladins en dps druids boven aan de dps lijst hebben gestaan. En alsnog heb je een redelijk verdeelde spelersgroep.De meeste mensen spelen liever classes die zij leuk vinden om te spelen dan die ene class die meer damage doet en ook nog eens multi role is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind van wel, anders zou iedereen paladin of druid rollen
Ik vind dat retri paladins single target minder dps moeten hebben dan een rogue.
En een retri paladin in je raid is sowieso wel relaxed voor de buffs, zo heeft iedere class zijn voordeel.
Group / raidbuffs compenseren weer met de damage, aangezien de damage van andere party members daar ook van omhoog gaat...quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:23 schreef Metonae het volgende:
[2: Trade] Mage: "LFM Dragon Soul 10m! Need atleast 370 ilvl and 25k dps!"
[2: Trade] Paladin: "Fuck. I cant join as retri because i am a Hybrid class and only do 18k!"
See what i did there? Met zo'n instelling zouden er dus helemaal geen retris en ferals meer in raids terecht komen. Nice thinking, guys
Ik heb serieus in een guild gehad dat ik als retri niet mocht raiden, want 'paladins zijn tanks en healers', toen ik daarna iedereen er dik uit deed dps'en hield die kerel snel zn mond hehequote:Op maandag 3 oktober 2011 14:23 schreef Metonae het volgende:
[2: Trade] Mage: "LFM Dragon Soul 10m! Need atleast 370 ilvl and 25k dps!"
[2: Trade] Paladin: "Fuck. I cant join as retri because i am a Hybrid class and only do 18k!"
See what i did there? Met zo'n instelling zouden er dus helemaal geen retris en ferals meer in raids terecht komen. Nice thinking, guys
Watquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:25 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb serieus in een guild gehad dat ik als retri niet mocht raiden, want 'paladins zijn tanks en healers', toen ik daarna iedereen er dik uit deed dps'en hield die kerel snel zn mond hehe
Dat was in TBC wel van toepassingquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:25 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb serieus in een guild gehad dat ik als retri niet mocht raiden, want 'paladins zijn tanks en healers', toen ik daarna iedereen er dik uit deed dps'en hield die kerel snel zn mond hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |