Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
qftquote:Op donderdag 29 september 2011 16:37 schreef SuperKaasNacho het volgende:
De vaart is er ook uit met het levelen kut outlands
Ik had er geen probleem meequote:Op donderdag 29 september 2011 16:37 schreef SuperKaasNacho het volgende:
De vaart is er ook uit met het levelen kut outlands
correctie, ik heb er 3 jaar over gedaan om mn warr op 70 te krijgenquote:Op donderdag 29 september 2011 16:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben 53, bijna 54
Echt, er is nog nooit iemand die zo langzaam levelt als ik.
Ik heb er een maand over gedaan om van lvl 62 naar 64 te komen met een enh Shaman in 2007quote:Op donderdag 29 september 2011 16:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben 53, bijna 54
Nja heb geen heirlooms, zit niet in een lvl 25 guild en gebruik geen RAF.
Waarom maak je geen character op Auchindoun alliance aanquote:Op donderdag 29 september 2011 16:41 schreef kovenant het volgende:
maar goed ik ga denk dus wel weer even activeren en dan server transfer doen en weer opnieuw upgearen met een leuk instance team .
is altijd wel leuk
[..]
correctie, ik heb er 3 jaar over gedaan om mn warr op 70 te krijgen
Heb er nog 2 die ik kan verwijderen. Level 45 warrior die vervangen kan worden door Tasale. En level 60 lock die ik al een paar jaar heb.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:20 schreef TwyLight het volgende:
Beter ga je wel gewoon wat chars deleten trouwens die je toch nooit speelt
Persoonlijke verzorgingquote:Op donderdag 29 september 2011 16:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Heb er nog 2 die ik kan verwijderen. Level 45 warrior die vervangen kan worden door Tasale. En level 60 lock die ik al een paar jaar heb.
Dan heb ik eventueel nog een 62 priest die vervangen kan worden door een nieuwe priest, mocht die nog komen.
Zit nu te wachten bij de kapper.___
Ach, in twee maanden tijd, een mage op level 55 ofzoiets (alleen duo-spelen met Faithy, PvP server) en een paladin op level 36 (solo, PvE server). Wel beide in een wat grotere guild, met name voor de snellere hearthstone. Dat is de enige xp bonus. Verder geen heirlooms, raf of andere rommel. En probeer zones ook gewoon netjes af te ronden, dus niet maar zo snel mogelijk door om maar veel xp op te doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben 53, bijna 54
En buiten komenquote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Moet toch chickies hosselen, jewaits.
Ik heb er een jaar over gedaan van 1 - 80. Nu jij weerquote:Op donderdag 29 september 2011 16:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben 53, bijna 54
In vanilla, 3 maanden, 1-30.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er een jaar over gedaan van 1 - 80. Nu jij weer
Nice, heb je wel geluk want meestal zijn er gewoon retards die voor 75% van jouw prijs undercutten direct "just want to sell fast"quote:Op donderdag 29 september 2011 17:45 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
In vanilla, 3 maanden, 1-30.
Ik speel het liefst Night Elves als we het over animaties hebben. Qua race en verhaal lijn, doe maar blood elf.
Edit: Mijn plannetje is gelukt, btw Twy. Die formula dik overpriced gedaan, mensen gingen undercutten. Ik eraf gehaald en weer voor een leuke prijs erop gezet. Het ging langzamerhand richting de 2.5k en dat vond ik te weinig, dus voor 7k erop gezet. Nu verkocht voor 3.5k nadat mensen weer richting de 4k gingen om die 7k te undercutten.
Klopt en gear ziet er het beste uit. Er zijn echt veel races die niet eens boots hebben. Troll, Tauren, Draenei etc.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:43 schreef TwyLight het volgende:
Het liefst speel ik gewoon female blood elf. Die ziet er imo gewoon het best uit en heeft ook de beste animaties
Idd dat is ook echt lelijkquote:Op donderdag 29 september 2011 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt en gear ziet er het beste uit. Er zijn echt veel races die niet eens boots hebben. Troll, Tauren, Draenei etc.
Alleen is daar het dansje weer achterlijk vanquote:Op donderdag 29 september 2011 17:43 schreef TwyLight het volgende:
Het liefst speel ik gewoon female blood elf. Die ziet er imo gewoon het best uit en heeft ook de beste animaties
Iddquote:Op donderdag 29 september 2011 21:26 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Alleen is daar het dansje weer achterlijk van
Undead wel. Tenen steken er alleen uit.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Idd dat is ook echt lelijk
Draenei, Worgen, Tauren, Undead, Troll allemaal geen boots
Ja ok mja dan nog is het lelijkquote:Op donderdag 29 september 2011 21:39 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Undead wel. Tenen steken er alleen uit.
Kun je beter WoW even links laten liggen ja, sterkte.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht, ben maar uit de raid gestapt vanavond. Het ging gewoon niet.Dacht dat een potje raiden me er wel vanaf zou brengen, schijnbaar toch niet.
Mijn hoofd is op de een of andere manier nog steeds overbeladen vanwege de begrafenis van vanmiddag. Al was ik niet erg close met de overledene. Begrafenissen, de dood, het afscheid nemen, de liedjes, het verdriet van anderen......Wordt er helemaal down van.![]()
Afijn........Ik ga naar me bedje toe.
Wtf, lijkt wel een Comic Sans feestje midden op je scherm!quote:
Das het standaard lettertype van Miks Scrolling Battle Text volgens mij.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:13 schreef Altron het volgende:
[..]
Die floating combat text![]()
Heb jij een pokemon addon geintalleerd ofzo ?
Ziet er mij te blij uit allemaal.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:18 schreef GI het volgende:
[..]
Das het standaard lettertype van Miks Scrolling Battle Text volgens mij.
Updates heb je niet meer als je de client via de site download, je krijgt dan meteen de laatste versie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 04:40 schreef Karasta het volgende:
Omg al 5,5 uur WOW aan het downen ... en er resteert nog steeds 2,8 GB lol en heb een vaag vermoeden dat ik daarna nog tal updates mag downen ... wil speeeeeeelen , laatste keer was in 2009.
Jawelquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Updates heb je niet meer als je de client via de site download, je krijgt dan meteen de laatste versie.
Uiteraardquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:19 schreef Wolve000 het volgende:
Ok, wellicht moet hij dan nog extra content downloaden. Maar ik heb alleen Vanilla + TBC, maar ik draai wel gewoon versie 4.x. Aan de content van de oude cintinenten is niks verschillend, die zijn ook bij mij gewoon verwoest door de Cataclysm.
Dit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:18 schreef GI het volgende:
[..]
Das het standaard lettertype van Miks Scrolling Battle Text volgens mij.
Daar is niets mis meequote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dit.
Plus wat is er mis met Pokemon? Shit is eindbaas man.
Ben gewoon te lui om te veranderen, want dan moet ik dat weer op elke char gaan doen. Heb het ooit anders gehad, maar ondertussen wow alweer een keer of 5 opnieuw geinstalleerd.
Naja, je kan al gewoon beginnen met spelen, en wat je op dat moment meteen nodig hebt, download ie dan gewoon meteen (de rest op z'n gemak op de achtergrond als je in content speelt die je al hebt). Het is niet meer zoals vroeger dat je alle updates niet-streamend kon downloaden, maar gewoon niet kon inloggen zonder de juiste versie te hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
UiteraardHet is niet zo dat je ineens classic wow kan spelen ofzo
die content download hij gewoon. Maar dingen als dungeons enzo waar je dus niet kan komen zonder cataclysm die moet hij nog downloaden dan
Kan je niet beter een FOK-channel maken dan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dat het maar eens wat drukker moet zijn in de Fokguild, het is echt saai om in je eentje wat rond te hobbelen zonder in gchat te kunnen ouwehoeren
Doe ik dat wel ffquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:21 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Kan je niet beter een FOK-channel maken dan?
Daar kan iedereen met zijn main op en daar zal dan ook meer in gepraat worden
Of bij O --> Chatquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:50 schreef TwyLight het volgende:
Dat kan je zien want als je /join FOK doet krijg je Joned [5. FOK]
jij zegt iets als ik op de plee zitquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dat het maar eens wat drukker moet zijn in de Fokguild, het is echt saai om in je eentje wat rond te hobbelen zonder in gchat te kunnen ouwehoeren
Haha wat een mongool was die roguequote:Op vrijdag 30 september 2011 17:13 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Lekker dungeons pompen met patjen
OMG IK BEN MIE GOED HEB MONGOOSE OP MIJN BEIDN LEVEL 58 WAPONS IK BEN MIEE GOEED. LOL DERDE PLAATS DPS IK DOE NIET EENS IETS> LOL IK SLA DK'S OP 85 IN 5 KLAPPEN DOOD LOLOLOLOLOLquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha wat een mongool was die rogue
Je caps lock staat aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:55 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
OMG IK BEN MIE GOED HEB MONGOOSE OP MIJN BEIDN LEVEL 58 WAPONS IK BEN MIEE GOEED. LOL DERDE PLAATS DPS IK DOE NIET EENS IETS> LOL IK SLA DK'S OP 85 IN 5 KLAPPEN DOOD LOLOLOLOLOL
Het is je gegundquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Er is hoop! Na elke dag niets gekregen te hebben bij Coren, nu dan eindelijk een brewfest ram
Ik kreeg er 2 in 2 dagen, maar ik heb ze moeten deletenquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Er is hoop! Na elke dag niets gekregen te hebben bij Coren, nu dan eindelijk een brewfest ram
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:10 schreef Metonae het volgende:
Ik kreeg er 2 in 2 dagen, maar ik heb ze moeten deletenIk had er afgelopen jaar namelijk al een gehad
RNG hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg vorig jaar 1 ding: zo'n agility dagger of sword of zo. Nou ja, iets heel erg nutteloos op een priest. Dit jaar tot nu toe dus nog niks en ik vreesde al dat het weer bij zoiets nutteloos zou blijven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ben overigens al wel jaren bezig om die headless horseman mount te krijgenquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
RNG hèIk kreeg vorig jaar 1 ding: zo'n agility dagger of sword of zo. Nou ja, iets heel erg nutteloos op een priest. Dit jaar tot nu toe dus nog niks en ik vreesde al dat het weer bij zoiets nutteloos zou blijven.
Haha klasiek. Dank voor deze terugblik.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:02 schreef GlenSpey het volgende:
Numero uno, heel leuk om eens terug te lezen hoe deze reeks op fok eigelijk begonen wat de eerste reacties over WoW waren natuurlijk
World of Warcraft [PC]
Deze heeft lang moeten wachten.quote:Op vrijdag 23 januari 2004 13:24 schreef liquid1982 het volgende:
Heel veel mensen zitten op deze game te wachten maar ik denk dat het een flop is, blizzard mag dan wel goeie spellen kunnen maken maar met p2p games hebben ze geen ervaring.
Ik zou liever m'n geld inzetten op Ultima X Odyssey, die game gaat rulen, en heeft de beste engine van dit moment namelijk de unreal warface engine.
En EA doet met de engine betere dingen dan Final Fantasy XI, want dat is ook een dikke flop.
Die is met een jaar uitgespeeld, gewoon zonde van je geld.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb me ingeschreven, maar ik kan eigenlijk niet wachten op Starcraft 2 ipv WoW
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Sta weer nummer 1 in de guild qua achievements!
![]()
Die gast op de 2e plaats had mij weer ingehaald!Ik nu hem weer!
Exact 11.900 puntjes!
ALMOST OVER 12.000!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Haha, prachtig. Een flop.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:06 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Haha klasiek. Dank voor deze terugblik.
Lol deze even quoten.
[..]
Deze heeft lang moeten wachten.
[..]
Sommige mensen zijn gewoon niet zo goed in voorspellen blijkbaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:42 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Haha, prachtig. Een flop.
Haha ja en toen zei ik dat ik hem in elkaar zou slaan als hij 85 zou zijn, hij meteen in paniekquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:55 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
OMG IK BEN MIE GOED HEB MONGOOSE OP MIJN BEIDN LEVEL 58 WAPONS IK BEN MIEE GOEED. LOL DERDE PLAATS DPS IK DOE NIET EENS IETS> LOL IK SLA DK'S OP 85 IN 5 KLAPPEN DOOD LOLOLOLOLOL
Daar heb ik er 6 van inmiddelsquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:19 schreef Bootje84 het volgende:
hè bah, Tremendous Tankard O' Terror gevonden in mn keg
Ja, mijn Auctioneer gaf aan dat dat ding 1.1K waard was. AH stond alleen bomvol. Goedkoopste was voor 295G. Heb em voor 375G verkochtquote:
Correctie, ik heb er maar 4. 6 van die gebroken flesjes die soulbound zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, mijn Auctioneer gaf aan dat dat ding 1.1K waard was. AH stond alleen bomvol. Goedkoopste was voor 295G. Heb em voor 375G verkocht
Als je niet inlogt kan je het terug vragen. Dat doen ze soms wel namelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:13 schreef drumstickNL het volgende:
Tering zooi, ik was gestopt met WoW maar had nog een subscription lopen. Net even 35 euro weggegooid.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:13 schreef drumstickNL het volgende:
Tering zooi, ik was gestopt met WoW maar had nog een subscription lopen. Net even 35 euro weggegooid.
quote:
Ik en mijn vriendin zijn al een paar maanden clean inmiddelsquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:08 schreef Blistering het volgende:
Ik ga ook snel weer nokken. Die vertyfte RNG komt me de strot uit namelijk.
De 50k wel, die 100k is te ver gegrepenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:00 schreef Olment het volgende:
Gister eindelijk de achievement gehaald van 3 clothing pieces van brewfest en /dance completly smashed in dalaran.
Eindelijk boven de 10.000 achi points =D
En zit iets van 400g van de achi van 50k looted af.
Iemand hier die die van 100k heeft?
In het begin ging dit nog wel snel, Deed je Gruul's Lair, Magtheridon voor snel 500g, maar nu nerved naar 5g :Squote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De 50k wel, die 100k is te ver gegrepen
Ik ben niet echt een guild-spelerquote:Op donderdag 29 september 2011 17:10 schreef lifeblind het volgende:
Healen is niets mis mee, in ieder geval neit op mn disc priest. Je moet alleen beter nadenken over welke heal je op wie cast ivm mana management, that's all
suire, wil hem best aan mijn account koppelen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:20 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand dat account overnemen? Loopt nog een lvl 70 warrior op! Plus dus die drie maand subscription.
Voor de prijs van die sub dan he. :-)quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
suire, wil hem best aan mijn account koppelen..
Hier ben ik ook rustig mee bezig, als ik weer es 5k te besteden heb dan koop ik me weer een pet. (115 atm)quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:29 schreef Sjiznit het volgende:
De afgelopen dagen een beetje begonnen met de AH af te speuren voor pets die ik nog niet had. Heeft me wel flink wat gekost al. Disgusting oozeling, azure welpling en die rare cat voor 10k. Epic papagaain voor 15k en de horde versie van de magic lantern voor 3k. Acvh ja, nu op 122 pets. Wordt al wat.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je niet inlogt kan je het terug vragen. Dat doen ze soms wel namelijk.
niet dat ik weet, voor zover ik weet is het Weg = Weg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:54 schreef Sjiznit het volgende:
Weten jullie hoe dat zit, ik was van plan om tailoring en engineering te gaan powerlevelen voor de ounts. Om dit te doen moet ik 1 prof unlearnen. Deze wil ik na het powerlevelen wel weer opnieuw hebben. Probleem is nu alleen dat ik een zooi recepten gefarmed heb en die niet meer wil farmen. Hou ik die dan als ik em weer opnieuw level?
Jup. Weg is weg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:04 schreef Olment het volgende:
[..]
niet dat ik weet, voor zover ik weet is het Weg = Weg.
Hmm, dan wordt het iig niet JC die ik ga vergetenquote:
ik zou overwegen welke je het meeste gebruikt, meeste aan verdient, minste werk in hebt gestoken en minst rare recipe's hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:06 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hmm, dan wordt het iig niet JC die ik ga vergetenMaarja BS is ook niet lekker.
nope, je kunt ze NIET "usen" als je de skill niet hebt, en niet meer gebruiken zodra je de skill niet meer hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:32 schreef TwyLight het volgende:
Kan je tailoring levelen, de mount leren, dan tailoring weg doen en nog steeds die mount gebruiken dan?
Het is echt om die mounts alleen te leren, zijn er toch weer 4 in totaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:32 schreef TwyLight het volgende:
Kan je tailoring levelen, de mount leren, dan tailoring weg doen en nog steeds die mount gebruiken dan?
gaat het je om die counter van 100 of heb je die al bereikt en wil je gewoon zoveel mogelijk mounts?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:39 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Het is echt om die mounts alleen te leren, zijn er toch weer 4 in totaal.
En ik gebruik ze beiden, verdien aan al mijn profs bakken geld
Om die "ouwe meuk" gaat het juistquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:05 schreef hans1988 het volgende:
yay mn eerste setje voor 4.3 compleetNu ff nog aan wrathfull werken
[ afbeelding ]
ouwe meuk, ik weet hetEn perky moest weer zo nodig mn screen verneuken
lijkt het wel op hequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Is Perky daar een drol aan het fabriceren?
Nee hij is z'n tarrels aan het afvegen aan de vloerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Is Perky daar een drol aan het fabriceren?
Zit nu op 125 mounts, dus ben er al een tijdje overheen. Maar gaan me gewoon om zoveel mogelijk mounts ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:18 schreef Olment het volgende:
[..]
gaat het je om die counter van 100 of heb je die al bereikt en wil je gewoon zoveel mogelijk mounts?
Mjuh, vervelend punt ook. Geen enkele farm mount meer, alleen maar lucky drops over. Grmbl.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:18 schreef Blistering het volgende:
Vanmorgen ff die Molten Front shit afgerond, 132 mounts nu.
Ik heb nog Argent Tournament mounts over - mocht ik daar ooit zin in hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:26 schreef Sjiznit het volgende:
Mjuh, vervelend punt ook. Geen enkele farm mount meer, alleen maar lucky drops over. Grmbl.
Nog 5 AT mounts hier. Maar die dailies sla ik over.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Mjuh, vervelend punt ook. Geen enkele farm mount meer, alleen maar lucky drops over. Grmbl.
Die hek allemaal al, heeft me een jaar gekostquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nog 5 AT mounts hier. Maar die dailies sla ik over.
meeh,, die farm ik al elke dag sinds ik weet dat je er een mount van krijgtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:15 schreef Chau het volgende:
Yup, ik heb de polar bear mount via de satchel gekregen
Flasks en gems, dat is alles tot nu toe.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:13 schreef Olment het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens al eens een mount uit die satchel gehaald?
ik krijg alleen maar flasks, gems en soms een AT pet. (1x gehad tot nu toe).
Doe dungeons nu alleen nog maar als die satchel er is, maar de lootz ervan zijn bedroevenswaardig.
nice, gratz =Dquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:22 schreef Sjiznit het volgende:
Wat vet! Dat was de laatste keer Molten Core. Eye of Sulfuras dropteVandaag ook alle mats voor Sulfuron Hammer binnen dus kan gelijk em maken. Vet, vet, vet!
Zoek een engineer die het recipe kan, is stukken goedkoper. Ik had mijne voor 12.5kquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:49 schreef BasOne het volgende:
Is er een FoK! Guild in Quel'Thanas die een lvl 60 Undead Deathknight in zich op wil nemen?
Ben meer een solo speler dan dat ik bij een Guild wil maar ik word gek van alle invites....
Als ik dan bij een Guild ga, dan een FoK! Guild ^_^
Ben op het moment bezig de markt te overspoelen met Mithril....
Wil m'n Flying mount...950 freaking gold
ik wil een Mechano Hog...... 25.000 gold![]()
![]()
Voor 25k wordt je opgelicht. Die zijn voor 15.000 al te halen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:49 schreef BasOne het volgende:
Is er een FoK! Guild in Quel'Thanas die een lvl 60 Undead Deathknight in zich op wil nemen?
Ben meer een solo speler dan dat ik bij een Guild wil maar ik word gek van alle invites....
Als ik dan bij een Guild ga, dan een FoK! Guild ^_^
Ben op het moment bezig de markt te overspoelen met Mithril....
Wil m'n Flying mount...950 freaking gold
en ik wil een Mechano Hog...... 25.000 gold![]()
![]()
Helemaal niet want als je alles zelf maakt ben je al 17k kwijtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:54 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor 25k wordt je opgelicht. Die zijn voor 15.000 al te halen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Zoek een engineer die het recipe kan, is stukken goedkoper. Ik had mijne voor 12.5k
Eerst m'n flying mount maar eens zien te krijgen, daarna zien we wel verder en hoe hoog de prijzen zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:54 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor 25k wordt je opgelicht. Die zijn voor 15.000 al te halen.
Minimaal 12,5kquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Helemaal niet want als je alles zelf maakt ben je al 17k kwijt
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:02 schreef TwyLight het volgende:
Er zitten volgens mij geen fokkers op Quel'Thanas, en zeker geen hele guild
Horde of Alliance?quote:
Nou, als je de lore leest vind ik vaak dat vnl de Alliance de bad guys zijnquote:
Da's dan ook weer waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, als je de lore leest vind ik vaak dat vnl de Alliance de bad guys zijn
Check de link in OP.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:18 schreef kin238 het volgende:
Ok bijna lvl 41 en klaar met western plaque lands. Waar kan ik nu t beste heen gaan? Heb namelijk geen quest gekregen die me naar een nieuw gedeelte leidt..
Lezen.. Thanksquote:
De FOK knokploeg ofzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:26 schreef BasOne het volgende:
Maareh.. ikke zit nu op Auchindoun en te wachten op een Fok Guild invite
Wat is de naam want ik krijg op het moment 4 invites per minuut
Precies haha. Wachtend op mensen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:50 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Het is zaterdagavond iedereen is net zoals ik aan het bier drinken.
Nu random fok momentje
lol, echt waar!quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:39 schreef Abby79 het volgende:
haha, vanmorgen de achievement Master of the Molten Flow gehaald omdat de Flamewaker Sentinel er met m'n Searing Totem vandoor ging!
Cool! Alleen toch weer jammer van die hoeven.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:59 schreef TwyLight het volgende:
Ik weet nu al welke item set ik ga halen voor transmogification op m'n shaman
http://www.wowhead.com/co(...)68:32817:32792:32804
ff op het pijltje klikken, en dan view in 3d. en female draenei kiezen
Voordat nieuwe dk's jou kunnen zien moeten ze eerst de chain afgemaakt hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:51 schreef BasOne het volgende:
Aw kom op jongens... en meisjes
Doe mij een pleziertje
5 minuten werk.
Deathknight alt aanmaken op Quel'Thalas
En mijn Charter tekenen
Zo gedaan, en dan kan je weer door met waar je mee bezig bent ^_^
Zit in Ebon Hold dus helemaal makkelijk.
Enter world, sign charter, exit game
ok misschien 10 minuten want ik switch tussen Fok en Wow en kan iets missen.
Dus PM even of ga bij me zitten in ebon hold
Daar kwamen we idd achter haha.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:01 schreef Metonae het volgende:
[..]
Voordat nieuwe dk's jou kunnen zien moeten ze eerst de chain afgemaakt hebben.
Kwam ik dus ook net achterquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:01 schreef Metonae het volgende:
[..]
Voordat nieuwe dk's jou kunnen zien moeten ze eerst de chain afgemaakt hebben.
Jij bent Trolloquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:02 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Daar kwamen we idd achter haha.
Ja, maar achquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Cool! Alleen toch weer jammer van die hoeven.
quote:
Als je een mooie vrouw was geweest had ik je gekustquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:13 schreef TwyLight het volgende:
Die set is trouwens de enige voor Shaman met een broek ipv een jurk, gelukkig nog een mooie set ook
Dat wat niet kon?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:22 schreef TwyLight het volgende:
Volgens fiets kan het maar met één want ik had nog een alt gemaakt genaamd puist maar hij zei dat het niet kun dus heb die weer verwijderd
damnquote:
Hoe, had het al geprobeerdquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:50 schreef TwyLight het volgende:
Je kan trouwens de mensen die je charter gesigned hebben nu gewoon uit de guild kicken hoor
Never mind, heb het gevonden.quote:
Wat houdt die nerf bij paladins dan precies in?quote:
Werkt dat echt?quote:
Dat retri compleet dood is tegenwoordig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat houdt die nerf bij paladins dan precies in?
pvp healing door een paladin is echt belachelijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:40 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dat retri compleet dood is tegenwoordig.
Tanking daarentegen gaat wel erg lekker op een paladin, healing kan ik echte rniet zeggen. Maar dps doen... dat is bij lange na niet meer zoals in wotlk
Opzich is het bij ons altijd een redelijke dps race tussen mij (DK) en een retri paladin. Maar dat komt doordat mijn guild (met mij inbegrepen dusquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:54 schreef lifeblind het volgende:
Mja ik heb PvP voor paladins nooit leuk gevonden (maar ik ben prot/retri spec'd). Als ik een BG in kom loop ik standaard gestunned, slowed en feared rondVerder ben ik met paladins eigenlijk alleen echt bekend met PvE. Alhoewel ik vorige week Magmaw gedaan heb als retri en toch bovenaan de dps meter stond (met zo'n 20K dps) in schijtgear van ilvl 356. Maar standaard bovenaan de dpslijst staanis er sinds cataclysm in ieder geval niet meer bij, niet zo als bij wotlk (al had je in icc natuurlijk wel een licht voordeel
). Ik ben blij dat ik overgestapt ben naar protection als m'n mainspec.
Ben je nog steeds rijker dan dat ik ooit ben geweestquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:11 schreef Bienelientjee het volgende:
NOEEEZZZZ. Ik heb nog maar 29.138 gold! Ik zit onder mijn persoonlijk limiet van 30K!Wilde nu toch maar eens die Mammoth kopen en weer een achievement erbij krijgen!
Wat is er dan zo sterk veranderd ten opzichte van wotlk. Ik ben gekomen na introductie van cata en ben dus onbekend met hoe het was? Wat was er toen beter?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:40 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Tanking daarentegen gaat wel erg lekker op een paladin, healing kan ik echte rniet zeggen. Maar dps doen... dat is bij lange na niet meer zoals in wotlk
De enorme RNG die je tegenwoordig hebt dankzij de Holy Power in retri verpest soms nogal je dpsquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is er dan zo sterk veranderd ten opzichte van wotlk. Ik ben gekomen na introductie van cata en ben dus onbekend met hoe het was? Wat was er toen beter?
En terecht.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:40 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Maar dps doen... dat is bij lange na niet meer zoals in wotlk
En waarom zou dat nou zo moeten zijn?quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:56 schreef Altron het volgende:
[..]
En terecht.
Pala's die meer damage doen als bijvoorbeeld mages/rogues
Serieus... wtf![]()
Pala's zijn erg goede tanks en healers.
Als je wilt dps'n roll je maar een andere class imo.
Ik heb nog nooit meer dan 2700g op een char gehad, dus zeik nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:11 schreef Bienelientjee het volgende:
NOEEEZZZZ. Ik heb nog maar 29.138 gold! Ik zit onder mijn persoonlijk limiet van 30K!Wilde nu toch maar eens die Mammoth kopen en weer een achievement erbij krijgen!
Is de overgang van een relatief moeilijke spec naar zo'n faceroll niet vreemd?quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:02 schreef Silmarwen het volgende:
Je moet wel rekening houden dat in WoTLK ICC alles zo'n beetje undead was, waardoor ret pallies compleet overpowered waren. Dan valt het tegen als je ineens uit "undead" raids gaat en gewoon gaat raiden. Ik doe met mijn redelijke retri gear, redelijke dps. Vind het best meevallen.
Paladins worden wel onwijs vaak generfed. Bijna alle patches/updates ben je als ret/prot de lul. Geen idee hoe het zit met holy.
Vandaag mijn kitty gerespecced naar boomkin, met healing gear in Zul Aman 12 tot 15k op een boss, zonder hitcap, met ilevel 350. Viel me niet tegen. Vond het wel vreemd met die cycle enzo.
Waarom is dat vreemd ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:02 schreef internal het volgende:
[..]
Is de overgang van een relatief moeilijke spec naar zo'n faceroll niet vreemd?
Ik bedoelde of het niet vreemd aan voelde tijdens het spelenquote:
Mja, in wotlk werkte het ook goed om een beetje numbercrunching te doen en je stats doe ideaal mogelijk te maken (wat toen nog moeilijk was, omdat er geen reforging was), niets te veel (zoals hitrating precies op 263 krijgen) en niets te weinig. Dat scheelde al een hoop toenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:56 schreef Altron het volgende:
[..]
En terecht.
Pala's die meer damage doen als bijvoorbeeld mages/rogues
Serieus... wtf![]()
Pala's zijn erg goede tanks en healers.
Als je wilt dps'n roll je maar een andere class imo.
Ik heb 105.242g en ik vind het al moeilijk om jewelcrafting mats te kopenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik zit nu onder mijn limiet van 80k en dat doet zo'n pijn dat ik bijna mijn account heb gedeletequote:Op maandag 3 oktober 2011 13:08 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Ik heb 105.242g en ik vind het al moeilijk om jewelcrafting mats te kopen![]()
Items zijn gewoon zo overpriced![]()
Gierigheidquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:16 schreef Sejt het volgende:
Wat moet je met zoveel gold als je het niet gebruikt?![]()
IRL kan je nog sparen etc., maar in WoW zie ik het nut er niet van.
Hehe , aan je reactie te zien speel je zelf met een paladinquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:57 schreef internal het volgende:
[..]
En waarom zou dat nou zo moeten zijn?
Ik doe het wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:31 schreef Altron het volgende:
[..]
Hehe , aan je reactie te zien speel je zelf met een paladin
Dus laat ik er voor de rest maar niet op ingaan dan
Ja, er is een agility 2.8 speed Sword.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn er voor rogues ook leveling heirloom swords?
Sorry, maar ik speel geen paladinquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:31 schreef Altron het volgende:
[..]
Hehe , aan je reactie te zien speel je zelf met een paladin
Dus laat ik er voor de rest maar niet op ingaan dan
Dus de reden is dan, omdat het een multi role class is moet een van de roles worden benadeeld?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik doe het wel.
Paladins en druids zijn multi role classes.
Die horen niet meer damage te doen dan de klasses (mages & rogues) die er alleen maar zijn om damage te doen...
Is dat jouw idee van een gebalanceerd spel?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Druids en Loladins zouden minder dmg moeten doen dan bijv. warriors en priests, klaar.
Zou dat dan ook moeten gelden voor alle andere classes die 2 roles of meer kunnen spelen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Overigens is het dan ook zo, dat omdat bijvoorbeeld Druids kunnen casten, melee dpsen, tanken en healen, dat AL die talent specs minder zouden moeten zijn dan de rest.
Want als de DPS niet hoog mag zijn omdat ze meer kunnen, mag de tank en heal kwaliteit ook niet hoog zijn, omdat ze ook andere dingen kunnen.
Volgens Smoofie's theorie wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:46 schreef internal het volgende:
[..]
Zou dat dan ook moeten gelden voor alle andere classes die 2 roles of meer kunnen spelen?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Druids en Loladins zouden minder dmg moeten doen dan bijv. warriors en priests, klaar.
Ik krijg heel erg het gevoel dat we getrolled wordenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef Altron het volgende:
Het is geen probleem dat Paladins met een bepaalde patch bovenaan de damage meters staan.
Maar het kan dan niet zo zijn dat ze ook nog eens dat ze de beste zijn in healen en tanken.
Dat klopt gewoon niet.
Zelf vind ik het nog steeds vreemd dat een retri paladin bijvoorbeeld veel meer damage doet dan een rogue, mage of warlock.
Deze classes moeten het alleen van hun dps hebben , en kunnen niet tanken of healen.
In TBC is er ook een tijd geweest dat druids ineens de beste tanks waren en nog eens bovenaan de healer en damage meters stonden.
Sja... dat kan gewoon niet imo , verdeel het dan iig.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:11 schreef internal het volgende:
[..]
Ik krijg heel erg het gevoel dat we getrolled wordenOf je meent het serieus.
quote:
Wat gebruik je in je off-hand danquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ja, er is een agility 2.8 speed Sword.
Nee, maar het zijn multi classes, dus moeten ze overal een beetje goed in zijn, niet overal héél erg goed in zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:37 schreef internal het volgende:
[..]
Dus de reden is dan, omdat het een multi role class is moet een van de roles worden benadeeld?
Waarom een beetje, of héél erg goed. Niet gewoon goed? En ik vind dat je niet moet kijken naar de class, maar naar de role. Als iemand graag damage doet moet hij niet benadeeld worden omdat hij ook andere rollen kan vervullen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn multi classes, dus moeten ze overal een beetje goed in zijn, niet overal héél erg goed in zijn.
Ze moeten sowieso niet beter damagen dan een rogue of mage vind ik...
Inderdaad, dat was achterlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef Altron het volgende:
Het is geen probleem dat Paladins met een bepaalde patch bovenaan de damage meters staan.
Maar het kan dan niet zo zijn dat ze ook nog eens dat ze de beste zijn in healen en tanken.
Dat klopt gewoon niet.
Zelf vind ik het nog steeds vreemd dat een retri paladin bijvoorbeeld veel meer damage doet dan een rogue, mage of warlock.
Deze classes moeten het alleen van hun dps hebben , en kunnen niet tanken of healen.
In TBC is er ook een tijd geweest dat druids ineens de beste tanks waren en nog eens bovenaan de healer en damage meters stonden.
Sja... dat kan gewoon niet imo , verdeel het dan iig.
Ik vind van wel, anders zou iedereen paladin of druid rollenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:19 schreef internal het volgende:
[..]
Waarom een beetje, of héél erg goed. Niet gewoon goed? En ik vind dat je niet moet kijken naar de class, maar naar de role. Als iemand graag damage doet moet hij niet benadeeld worden omdat hij ook andere rollen kan vervullen.
Maar er is al een tijd geweest dat retri paladins en dps druids boven aan de dps lijst hebben gestaan. En alsnog heb je een redelijk verdeelde spelersgroep.De meeste mensen spelen liever classes die zij leuk vinden om te spelen dan die ene class die meer damage doet en ook nog eens multi role is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind van wel, anders zou iedereen paladin of druid rollen
Ik vind dat retri paladins single target minder dps moeten hebben dan een rogue.
En een retri paladin in je raid is sowieso wel relaxed voor de buffs, zo heeft iedere class zijn voordeel.
Group / raidbuffs compenseren weer met de damage, aangezien de damage van andere party members daar ook van omhoog gaat...quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:23 schreef Metonae het volgende:
[2: Trade] Mage: "LFM Dragon Soul 10m! Need atleast 370 ilvl and 25k dps!"
[2: Trade] Paladin: "Fuck. I cant join as retri because i am a Hybrid class and only do 18k!"
See what i did there? Met zo'n instelling zouden er dus helemaal geen retris en ferals meer in raids terecht komen. Nice thinking, guys
Ik heb serieus in een guild gehad dat ik als retri niet mocht raiden, want 'paladins zijn tanks en healers', toen ik daarna iedereen er dik uit deed dps'en hield die kerel snel zn mond hehequote:Op maandag 3 oktober 2011 14:23 schreef Metonae het volgende:
[2: Trade] Mage: "LFM Dragon Soul 10m! Need atleast 370 ilvl and 25k dps!"
[2: Trade] Paladin: "Fuck. I cant join as retri because i am a Hybrid class and only do 18k!"
See what i did there? Met zo'n instelling zouden er dus helemaal geen retris en ferals meer in raids terecht komen. Nice thinking, guys
Watquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:25 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb serieus in een guild gehad dat ik als retri niet mocht raiden, want 'paladins zijn tanks en healers', toen ik daarna iedereen er dik uit deed dps'en hield die kerel snel zn mond hehe
Dat was in TBC wel van toepassingquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:25 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb serieus in een guild gehad dat ik als retri niet mocht raiden, want 'paladins zijn tanks en healers', toen ik daarna iedereen er dik uit deed dps'en hield die kerel snel zn mond hehe
Nee, ik vind dat de DPS van fury / arms in pve hetzelfde moet zijn als dat van een retri paladin, aangezien warriors ook 2 specs kunnen gebruiken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:24 schreef kovenant het volgende:
dus een dps warrior moet beter dpsen dan een paladin.
en als de warr gaat tanken moet hij dan ook beter tanken als de paladin.
enige wat warr niet kan is healen.
anyhoe het is toch ook zo dat je toch een bepaalde spec kiest dmv je gear & talents je gaat niet elk half uur alles veranderen ikzelf doe tanken omdat ik dat leuk vind met pala rest doe ik eigenlijk niks mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |