quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Sta weer nummer 1 in de guild qua achievements!
![]()
Die gast op de 2e plaats had mij weer ingehaald!Ik nu hem weer!
Exact 11.900 puntjes!
ALMOST OVER 12.000!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Haha, prachtig. Een flop.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:06 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Haha klasiek. Dank voor deze terugblik.
Lol deze even quoten.
[..]
Deze heeft lang moeten wachten.
[..]
Sommige mensen zijn gewoon niet zo goed in voorspellen blijkbaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:42 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Haha, prachtig. Een flop.
Haha ja en toen zei ik dat ik hem in elkaar zou slaan als hij 85 zou zijn, hij meteen in paniekquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:55 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
OMG IK BEN MIE GOED HEB MONGOOSE OP MIJN BEIDN LEVEL 58 WAPONS IK BEN MIEE GOEED. LOL DERDE PLAATS DPS IK DOE NIET EENS IETS> LOL IK SLA DK'S OP 85 IN 5 KLAPPEN DOOD LOLOLOLOLOL
Daar heb ik er 6 van inmiddelsquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:19 schreef Bootje84 het volgende:
hè bah, Tremendous Tankard O' Terror gevonden in mn keg
Ja, mijn Auctioneer gaf aan dat dat ding 1.1K waard was. AH stond alleen bomvol. Goedkoopste was voor 295G. Heb em voor 375G verkochtquote:
Correctie, ik heb er maar 4. 6 van die gebroken flesjes die soulbound zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, mijn Auctioneer gaf aan dat dat ding 1.1K waard was. AH stond alleen bomvol. Goedkoopste was voor 295G. Heb em voor 375G verkocht
Als je niet inlogt kan je het terug vragen. Dat doen ze soms wel namelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:13 schreef drumstickNL het volgende:
Tering zooi, ik was gestopt met WoW maar had nog een subscription lopen. Net even 35 euro weggegooid.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:13 schreef drumstickNL het volgende:
Tering zooi, ik was gestopt met WoW maar had nog een subscription lopen. Net even 35 euro weggegooid.
quote:
Ik en mijn vriendin zijn al een paar maanden clean inmiddelsquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:08 schreef Blistering het volgende:
Ik ga ook snel weer nokken. Die vertyfte RNG komt me de strot uit namelijk.
De 50k wel, die 100k is te ver gegrepenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:00 schreef Olment het volgende:
Gister eindelijk de achievement gehaald van 3 clothing pieces van brewfest en /dance completly smashed in dalaran.
Eindelijk boven de 10.000 achi points =D
En zit iets van 400g van de achi van 50k looted af.
Iemand hier die die van 100k heeft?
In het begin ging dit nog wel snel, Deed je Gruul's Lair, Magtheridon voor snel 500g, maar nu nerved naar 5g :Squote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De 50k wel, die 100k is te ver gegrepen
Ik ben niet echt een guild-spelerquote:Op donderdag 29 september 2011 17:10 schreef lifeblind het volgende:
Healen is niets mis mee, in ieder geval neit op mn disc priest. Je moet alleen beter nadenken over welke heal je op wie cast ivm mana management, that's all
suire, wil hem best aan mijn account koppelen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:20 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand dat account overnemen? Loopt nog een lvl 70 warrior op! Plus dus die drie maand subscription.
Voor de prijs van die sub dan he. :-)quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
suire, wil hem best aan mijn account koppelen..
Hier ben ik ook rustig mee bezig, als ik weer es 5k te besteden heb dan koop ik me weer een pet. (115 atm)quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:29 schreef Sjiznit het volgende:
De afgelopen dagen een beetje begonnen met de AH af te speuren voor pets die ik nog niet had. Heeft me wel flink wat gekost al. Disgusting oozeling, azure welpling en die rare cat voor 10k. Epic papagaain voor 15k en de horde versie van de magic lantern voor 3k. Acvh ja, nu op 122 pets. Wordt al wat.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je niet inlogt kan je het terug vragen. Dat doen ze soms wel namelijk.
niet dat ik weet, voor zover ik weet is het Weg = Weg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:54 schreef Sjiznit het volgende:
Weten jullie hoe dat zit, ik was van plan om tailoring en engineering te gaan powerlevelen voor de ounts. Om dit te doen moet ik 1 prof unlearnen. Deze wil ik na het powerlevelen wel weer opnieuw hebben. Probleem is nu alleen dat ik een zooi recepten gefarmed heb en die niet meer wil farmen. Hou ik die dan als ik em weer opnieuw level?
Jup. Weg is weg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:04 schreef Olment het volgende:
[..]
niet dat ik weet, voor zover ik weet is het Weg = Weg.
Hmm, dan wordt het iig niet JC die ik ga vergetenquote:
ik zou overwegen welke je het meeste gebruikt, meeste aan verdient, minste werk in hebt gestoken en minst rare recipe's hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:06 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hmm, dan wordt het iig niet JC die ik ga vergetenMaarja BS is ook niet lekker.
nope, je kunt ze NIET "usen" als je de skill niet hebt, en niet meer gebruiken zodra je de skill niet meer hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:32 schreef TwyLight het volgende:
Kan je tailoring levelen, de mount leren, dan tailoring weg doen en nog steeds die mount gebruiken dan?
Het is echt om die mounts alleen te leren, zijn er toch weer 4 in totaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:32 schreef TwyLight het volgende:
Kan je tailoring levelen, de mount leren, dan tailoring weg doen en nog steeds die mount gebruiken dan?
gaat het je om die counter van 100 of heb je die al bereikt en wil je gewoon zoveel mogelijk mounts?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:39 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Het is echt om die mounts alleen te leren, zijn er toch weer 4 in totaal.
En ik gebruik ze beiden, verdien aan al mijn profs bakken geld
Om die "ouwe meuk" gaat het juistquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:05 schreef hans1988 het volgende:
yay mn eerste setje voor 4.3 compleetNu ff nog aan wrathfull werken
[ afbeelding ]
ouwe meuk, ik weet hetEn perky moest weer zo nodig mn screen verneuken
lijkt het wel op hequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Is Perky daar een drol aan het fabriceren?
Nee hij is z'n tarrels aan het afvegen aan de vloerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Is Perky daar een drol aan het fabriceren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |