Wtf, lijkt wel een Comic Sans feestje midden op je scherm!quote:
Das het standaard lettertype van Miks Scrolling Battle Text volgens mij.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:13 schreef Altron het volgende:
[..]
Die floating combat text![]()
Heb jij een pokemon addon geintalleerd ofzo ?
Ziet er mij te blij uit allemaal.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:18 schreef GI het volgende:
[..]
Das het standaard lettertype van Miks Scrolling Battle Text volgens mij.
Updates heb je niet meer als je de client via de site download, je krijgt dan meteen de laatste versie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 04:40 schreef Karasta het volgende:
Omg al 5,5 uur WOW aan het downen ... en er resteert nog steeds 2,8 GB lol en heb een vaag vermoeden dat ik daarna nog tal updates mag downen ... wil speeeeeeelen , laatste keer was in 2009.
Jawelquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Updates heb je niet meer als je de client via de site download, je krijgt dan meteen de laatste versie.
Uiteraardquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:19 schreef Wolve000 het volgende:
Ok, wellicht moet hij dan nog extra content downloaden. Maar ik heb alleen Vanilla + TBC, maar ik draai wel gewoon versie 4.x. Aan de content van de oude cintinenten is niks verschillend, die zijn ook bij mij gewoon verwoest door de Cataclysm.
Dit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:18 schreef GI het volgende:
[..]
Das het standaard lettertype van Miks Scrolling Battle Text volgens mij.
Daar is niets mis meequote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dit.
Plus wat is er mis met Pokemon? Shit is eindbaas man.
Ben gewoon te lui om te veranderen, want dan moet ik dat weer op elke char gaan doen. Heb het ooit anders gehad, maar ondertussen wow alweer een keer of 5 opnieuw geinstalleerd.
Naja, je kan al gewoon beginnen met spelen, en wat je op dat moment meteen nodig hebt, download ie dan gewoon meteen (de rest op z'n gemak op de achtergrond als je in content speelt die je al hebt). Het is niet meer zoals vroeger dat je alle updates niet-streamend kon downloaden, maar gewoon niet kon inloggen zonder de juiste versie te hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
UiteraardHet is niet zo dat je ineens classic wow kan spelen ofzo
die content download hij gewoon. Maar dingen als dungeons enzo waar je dus niet kan komen zonder cataclysm die moet hij nog downloaden dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |