Hoe, had het al geprobeerdquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:50 schreef TwyLight het volgende:
Je kan trouwens de mensen die je charter gesigned hebben nu gewoon uit de guild kicken hoor
Never mind, heb het gevonden.quote:
Wat houdt die nerf bij paladins dan precies in?quote:
Werkt dat echt?quote:
Dat retri compleet dood is tegenwoordig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat houdt die nerf bij paladins dan precies in?
pvp healing door een paladin is echt belachelijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:40 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dat retri compleet dood is tegenwoordig.
Tanking daarentegen gaat wel erg lekker op een paladin, healing kan ik echte rniet zeggen. Maar dps doen... dat is bij lange na niet meer zoals in wotlk
Opzich is het bij ons altijd een redelijke dps race tussen mij (DK) en een retri paladin. Maar dat komt doordat mijn guild (met mij inbegrepen dusquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:54 schreef lifeblind het volgende:
Mja ik heb PvP voor paladins nooit leuk gevonden (maar ik ben prot/retri spec'd). Als ik een BG in kom loop ik standaard gestunned, slowed en feared rondVerder ben ik met paladins eigenlijk alleen echt bekend met PvE. Alhoewel ik vorige week Magmaw gedaan heb als retri en toch bovenaan de dps meter stond (met zo'n 20K dps) in schijtgear van ilvl 356. Maar standaard bovenaan de dpslijst staanis er sinds cataclysm in ieder geval niet meer bij, niet zo als bij wotlk (al had je in icc natuurlijk wel een licht voordeel
). Ik ben blij dat ik overgestapt ben naar protection als m'n mainspec.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |