quote:Was dat niet een alpha?
Op woensdag 14 januari 2004 14:15 schreef DICE3 het volgende:
De beta is al een week geleakt ofzo. Ik heb hem gespeeld. Zonder tegenstanders enzo maar wel de wereld gecheckt. Dit wordt echt een lomp cool spel en kan niet w88 tot ie uitkomt
quote:Ja die bedoel ik ja.
Op woensdag 14 januari 2004 15:07 schreef mvt het volgende:[..]
Was dat niet een alpha?
Ik zou liever m'n geld inzetten op Ultima X Odyssey, die game gaat rulen, en heeft de beste engine van dit moment namelijk de unreal warface engine.
En EA doet met de engine betere dingen dan Final Fantasy XI, want dat is ook een dikke flop.
Die is met een jaar uitgespeeld, gewoon zonde van je geld.
quote:Ja EA maakt goede engines. XI is geen dikke flop daar kun je nog neit over praten en Ultima X Odyssey ondervind problemen. Check your recourses first dude.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:24 schreef liquid1982 het volgende:
Heel veel mensen zitten op deze game te wachten maar ik denk dat het een flop is, blizzard mag dan wel goeie spellen kunnen maken maar met p2p games hebben ze geen ervaring.Ik zou liever m'n geld inzetten op Ultima X Odyssey, die game gaat rulen, en heeft de beste engine van dit moment namelijk de unreal warface engine.
En EA doet met de engine betere dingen dan Final Fantasy XI, want dat is ook een dikke flop.
Die is met een jaar uitgespeeld, gewoon zonde van je geld.
quote:]
Op vrijdag 23 januari 2004 16:26 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
zit er ook single player mode in ?
T'is een MMORPG , dus je kan wel alleen spelen maar toch ook weer niet
quote:In de zin van off-line in je eentje rondlopen? Nee.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:26 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
zit er ook single player mode in ?
quote:bron
At 6:00 pm PST on Wednesday, January 28th, the signup period for the World of Warcraft Beta Test will officially begin. We will provide a link to the beta-test application right here in the news section at that time. Testers are not going to be chosen on a first-come, first-served basis, so you will be able to submit an application and receive equal consideration anytime during the signup period, which will end on Wednesday, February 4th at 6:00 pm PST. Please note that multiple submissions from the same household will result in complete disqualification.For this initial phase of the World of Warcraft beta test, we will only be able to accept applications from Canada, Korea, and the US. The test for Europe and other countries around the world will happen later this year. Please do not contact us for further information regarding the beta test; we will be posting a FAQ in the days ahead.
Ik heb nl. nog een Geforce 2 MX en ben niet van plan te upgraden totdat een Athlon 64 FX & Pci-Express Radeon met r4xx chip uit is
....
En dat credit-card systeem, dat gaan ze toch niet serieus invoeren hé ?
....
Dan moeten ze minstens het spel gratis weggeven. En ik ga echt niet per maand zitten betalen hoor, hoe mooi dat spel ook word.
quote:Dan zou ik WoW maar van m'n verlanglijstje afhalen als ik jou was , want voor elke MMORPG (enkele uitgezonderd) moet je gewoon maandelijks betalen
Op zaterdag 31 januari 2004 14:38 schreef Cybarite het volgende:
OK wie kan er zeggen wat in de praktijk de systeemeisen zullen zijn ?Ik heb nl. nog een Geforce 2 MX en ben niet van plan te upgraden totdat een Athlon 64 FX & Pci-Express Radeon met r4xx chip uit is
....
En dat credit-card systeem, dat gaan ze toch niet serieus invoeren hé ?
....
Dan moeten ze minstens het spel gratis weggeven. En ik ga echt niet per maand zitten betalen hoor, hoe mooi dat spel ook word.
quote:Wil niet zeggen dat ze dat ook daadwerkelijk in gaan voeren
Op zaterdag 31 januari 2004 16:07 schreef Enchanter het volgende:[..]
Dan zou ik WoW maar van m'n verlanglijstje afhalen als ik jou was , want voor elke MMORPG (enkele uitgezonderd) moet je gewoon maandelijks betalen
Zie de FAQ op blizzard.com, ze tobben er echt mee.
Het publiek van de Blizzard games is net zo jong als de meeste gamers, en meestal jonger dan sommige mensen die games als Counterstrike spelen.
Die kunnen/willen echt geen bedragen per maand gaan betalen.
Besides, ik heb echt geen credit-card hoor, en ben ook niet van plan er een te gaan halen.
quote:alleen als je inwoner bent van USA of Korea , europeanen moeten weer eens w88
Op maandag 2 februari 2004 00:26 schreef Fathom het volgende:
ze zoeken beta testers
http://www.blizzard.com/register/wowbeta/index2.shtml
quote:Zal voor europeanen duurder worden , omdat er voor 'ons' nog een extra belasting overheen komt
Op maandag 2 februari 2004 07:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Voor wat ik heb gelezen, is het zo dat ze een fee gaan vragen, maar de hoogte zijn ze nog niet uit. Op de Battle.net fora wordt gespeculeerd over de prijs, en welke prijs ze het liefste zouden hebben. Veel gaan er in de richting van $ 12,95 ofzo.
een credit card systeem, ik weet niet hoe graag ze het voor iedereen toegankelijk willen maken maar het lijkt me een goed idee om er toch nog een aantal extra manieren voor te zoeken. bijvoorbeeld gewoon een automatische overboeking naar hun rekening of zo
quote:Eerste maand is altijd gratis (je moet dan alsnog je CC nummer invullen), mocht je het dan niks vinden , cancel je gewoon je account , mocht je het wel leuk vinden , dan ga je gewoon betalen
Op maandag 2 februari 2004 10:54 schreef enfermidade het volgende:
ik mag toch zeker wel aannemen dat de eerste paar maanden spelen bij het spel zitten inbegrepen?? lijkt me wel een beetje aso als ze je voor de aankoopprijs niet ook in de wereld laten rondlopeneen credit card systeem, ik weet niet hoe graag ze het voor iedereen toegankelijk willen maken maar het lijkt me een goed idee om er toch nog een aantal extra manieren voor te zoeken. bijvoorbeeld gewoon een automatische overboeking naar hun rekening of zo
quote:is deze info van blizzard of juist meer bekend van andere mmorpgs?
Op maandag 2 februari 2004 12:48 schreef Enchanter het volgende:[..]
Eerste maand is altijd gratis (je moet dan alsnog je CC nummer invullen), mocht je het dan niks vinden , cancel je gewoon je account , mocht je het wel leuk vinden , dan ga je gewoon betalen
Ik weet niet of er ook andere manieren van betalen zijn , bij sommige andere MMORPGs heb je gamecards , ik ben ze hier in Nederland alleen nog niet tegen gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |