Zit nu op 125 mounts, dus ben er al een tijdje overheen. Maar gaan me gewoon om zoveel mogelijk mounts ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:18 schreef Olment het volgende:
[..]
gaat het je om die counter van 100 of heb je die al bereikt en wil je gewoon zoveel mogelijk mounts?
Mjuh, vervelend punt ook. Geen enkele farm mount meer, alleen maar lucky drops over. Grmbl.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:18 schreef Blistering het volgende:
Vanmorgen ff die Molten Front shit afgerond, 132 mounts nu.
Ik heb nog Argent Tournament mounts over - mocht ik daar ooit zin in hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:26 schreef Sjiznit het volgende:
Mjuh, vervelend punt ook. Geen enkele farm mount meer, alleen maar lucky drops over. Grmbl.
Nog 5 AT mounts hier. Maar die dailies sla ik over.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Mjuh, vervelend punt ook. Geen enkele farm mount meer, alleen maar lucky drops over. Grmbl.
Die hek allemaal al, heeft me een jaar gekostquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nog 5 AT mounts hier. Maar die dailies sla ik over.
meeh,, die farm ik al elke dag sinds ik weet dat je er een mount van krijgtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:15 schreef Chau het volgende:
Yup, ik heb de polar bear mount via de satchel gekregen
Flasks en gems, dat is alles tot nu toe.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:13 schreef Olment het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens al eens een mount uit die satchel gehaald?
ik krijg alleen maar flasks, gems en soms een AT pet. (1x gehad tot nu toe).
Doe dungeons nu alleen nog maar als die satchel er is, maar de lootz ervan zijn bedroevenswaardig.
nice, gratz =Dquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:22 schreef Sjiznit het volgende:
Wat vet! Dat was de laatste keer Molten Core. Eye of Sulfuras dropteVandaag ook alle mats voor Sulfuron Hammer binnen dus kan gelijk em maken. Vet, vet, vet!
Zoek een engineer die het recipe kan, is stukken goedkoper. Ik had mijne voor 12.5kquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:49 schreef BasOne het volgende:
Is er een FoK! Guild in Quel'Thanas die een lvl 60 Undead Deathknight in zich op wil nemen?
Ben meer een solo speler dan dat ik bij een Guild wil maar ik word gek van alle invites....
Als ik dan bij een Guild ga, dan een FoK! Guild ^_^
Ben op het moment bezig de markt te overspoelen met Mithril....
Wil m'n Flying mount...950 freaking gold
ik wil een Mechano Hog...... 25.000 gold![]()
![]()
Voor 25k wordt je opgelicht. Die zijn voor 15.000 al te halen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:49 schreef BasOne het volgende:
Is er een FoK! Guild in Quel'Thanas die een lvl 60 Undead Deathknight in zich op wil nemen?
Ben meer een solo speler dan dat ik bij een Guild wil maar ik word gek van alle invites....
Als ik dan bij een Guild ga, dan een FoK! Guild ^_^
Ben op het moment bezig de markt te overspoelen met Mithril....
Wil m'n Flying mount...950 freaking gold
en ik wil een Mechano Hog...... 25.000 gold![]()
![]()
Helemaal niet want als je alles zelf maakt ben je al 17k kwijtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:54 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor 25k wordt je opgelicht. Die zijn voor 15.000 al te halen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Zoek een engineer die het recipe kan, is stukken goedkoper. Ik had mijne voor 12.5k
Eerst m'n flying mount maar eens zien te krijgen, daarna zien we wel verder en hoe hoog de prijzen zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:54 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor 25k wordt je opgelicht. Die zijn voor 15.000 al te halen.
Minimaal 12,5kquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Helemaal niet want als je alles zelf maakt ben je al 17k kwijt
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:02 schreef TwyLight het volgende:
Er zitten volgens mij geen fokkers op Quel'Thanas, en zeker geen hele guild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |