En het klopt ook gewoon....quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:37 schreef pl4kkie het volgende:
IK weet niet of deze al gepost was, maar ik moes er weer hartelijk om lachen!
[ afbeelding ]
Voor 4.2 kon je er idd nog wel 9k voor vangen, maar nu je met JP gewoon Tier11 kan kopen zit die 9k er niet meer in methinks.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.wowhead.com/item=67133/dizzes-whirling-robe
Gewonnen in ZG. Wat is dat op jullie realms ongeveer waard? Bij mij staat hij voor 9K BO op de AH, maar betwijfel of hij dat er voor krijgt..
!!!! Eindelijk !!!!quote:We have just made the following change in the PTR:
In 4.3, Chaos Orbs are no longer soulbound! Everyone will be able to roll on new orbs that drop, and any existing chaos orbs will become tradeable.
Ik heb er nog een stuk of 40 op mn engineering shaman. Mn blacksmithing paladin kan ze verdomd goed gebruiken ^^quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja en nu kan dus ook iedereen die de profession niet heeft rollen om ze daarna te verkopen
Dat is nu precies hetzelfde met de Maelstrom crystalsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja en nu kan dus ook iedereen die de profession niet heeft rollen om ze daarna te verkopen
Daar maak je dan toch 4 dreamcloth meequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:58 schreef GI het volgende:
Finally! Indeed. Ik ben een tailor en heb dus 20 van die dingen die ik niet kan gebruiken. Ben wel blij dat ik dus kan gaan traden voor crafted gear van de dingen die ik op andere toons wil hebben
Gz!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:20 schreef lifeblind het volgende:
Zo, gisteren op Coren Direbrew de Tankard O' Terror geloot en de brewfest kodo
Vind hem wel tof tbh...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:22 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik kreeg die ram op m'n 2e run. Shit is lelijk.
Na al die tijd lege kegs kreeg ik gisteren een ram. Ik had liever die kodo, maar je moet een gegeven paard maar niet in de bek kijken. Ik werd al gek van die lege kegs.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:21 schreef Altron het volgende:
[..]
Gz!
Niet te geloven , ik probeer het al sinds dag 1.
En nog steeds geen mount gezien op m'n main of alts...
En bijna altijd zit er bij mij iemand in de party die of de Ram of die Kodo uit z'n keg trekt om het nog even iets erger te maken
Nicequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Na al die tijd lege kegs kreeg ik gisteren een ram. Ik had liever die kodo, maar je moet een gegeven paard maar niet in de bek kijken. Ik werd al gek van die lege kegs.
Ik heb bijna geen dingen die ik ermee kan maken. De markt van de embroiders en tasjes is al verzadigd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar maak je dan toch 4 dreamcloth meeIk ben altijd blij met chaos orbs!
Ik zou eerst even de fixer van wow uitvoeren voordat je dat soort dingen doet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bleh, krijg nu ineens de volgende foutmelding:
"checksum error_guard_GameCode.L2.C5"
Heb m'n WTF, Cache en Interface leeggegooid, hielp niet. Ben vervolgens maar gaan zoeken en zag dat ik een programmaatje van malwarebytes.org binnen moet halen. Nu mee bezig, zometeen maar eens een scan uitvoeren
Ze hebben OP mogen zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:38 schreef Junglebeast het volgende:
Moonkins en Cat/Bears moeten wel een compensatie hebben voor al dat transmorph gedoe.
Had ik uiteraard al gedaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:23 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik zou eerst even de fixer van wow uitvoeren voordat je dat soort dingen doet.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:37 schreef Sjiznit het volgende:
Jahaa! Op de een na laatste dag toch een kodo op mijn main. Nummer 126.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:37 schreef Sjiznit het volgende:
Jahaa! Op de een na laatste dag toch een kodo op mijn main. Nummer 126.
Ik heb het 3 jaar lang elke dag gedaan en die ram zondag gewonnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:34 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Moet die ram nog, elke dag gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |