kom onlinequote:Op maandag 3 oktober 2011 17:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Was geen sarcastische opmerking.
En het klopt ook gewoon....quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:37 schreef pl4kkie het volgende:
IK weet niet of deze al gepost was, maar ik moes er weer hartelijk om lachen!
[ afbeelding ]
Voor 4.2 kon je er idd nog wel 9k voor vangen, maar nu je met JP gewoon Tier11 kan kopen zit die 9k er niet meer in methinks.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.wowhead.com/item=67133/dizzes-whirling-robe
Gewonnen in ZG. Wat is dat op jullie realms ongeveer waard? Bij mij staat hij voor 9K BO op de AH, maar betwijfel of hij dat er voor krijgt..
!!!! Eindelijk !!!!quote:We have just made the following change in the PTR:
In 4.3, Chaos Orbs are no longer soulbound! Everyone will be able to roll on new orbs that drop, and any existing chaos orbs will become tradeable.
Ik heb er nog een stuk of 40 op mn engineering shaman. Mn blacksmithing paladin kan ze verdomd goed gebruiken ^^quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja en nu kan dus ook iedereen die de profession niet heeft rollen om ze daarna te verkopen
Dat is nu precies hetzelfde met de Maelstrom crystalsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja en nu kan dus ook iedereen die de profession niet heeft rollen om ze daarna te verkopen
Daar maak je dan toch 4 dreamcloth meequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:58 schreef GI het volgende:
Finally! Indeed. Ik ben een tailor en heb dus 20 van die dingen die ik niet kan gebruiken. Ben wel blij dat ik dus kan gaan traden voor crafted gear van de dingen die ik op andere toons wil hebben
Gz!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:20 schreef lifeblind het volgende:
Zo, gisteren op Coren Direbrew de Tankard O' Terror geloot en de brewfest kodo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |