Ik ben ook in bezit van enkele heirloomsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erm, dat lijkt me niet handig als je dan sneller levelt. Het ging niet om snelheid maar om fun.
Niet? Oh, dat is ff bagger...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ja maar kan je neit mailen naar andere server, misschien in 4.3
Flapdrol?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:48 schreef TwyLight het volgende:
En als je samen wil levelen is het natuurlijk niet handig als jij 30% sneller xp verzamelt he flapdrol
Inderdaad! En het is eigenlijk stiekem reuze leuk om steeds nieuwe en betere gear te vindenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik zou ook niet weten waarom je heirlooms wil, ging toch ook niet om zo snel mogelijk levelen?
Goed ideequote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb niets dus begin sowieso met niets
Verder lijkt het me ook handig om een soort van level cap af te spreken zodat we niet te ver op elkaar voorlopen. Anders kunnen we alsnog niet samen questen of dungeons doen
Ja hier ben ik het wel mee eens, dat je gewoon 2 groepjes maaktquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Als zich nog meer mensen aanmelden kunnen we 2 groepen maken en ook mixen
Ja, ik vind het ook altijd jammer als de gear die ik loot beter is als mn heirlooms en ik het dus moet verkopenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad! En het is eigenlijk stiekem reuze leuk om steeds nieuwe en betere gear te vinden
Als je geld nodig hebt dan wil ik wel sugar aunt spelen. Heb net weer 7k verdientquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zit er in het dwarf starting gebied ook een proffession trainer, net zoals bij de humans? Dan ga ik even skinning + leatherworking leren.
Mijn zuurverdiende 1 zilver weer uitgeven
Maar je hoeft daarvoor niet eens meer naar IFquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik was even vergeten dat je pas vanaf lvl 5 profession kon leren ... dus voor niks naar ironforge gewandeld.
no problemo! We kunnen elkaar dan mooi helpen met die profs levelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
Oja willen jullie dan cloth voor mij sparen
Die kon ik niet vinden, dus dacht fuck it! Ik zet hem op auto walk als ik koffie zet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je hoeft daarvoor niet eens meer naar IFIn de starter areas zijn profession trainers die je alles kunnen leren.
Als jullie dan alles looten zodat ik kan skinnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
Oja willen jullie dan cloth voor mij sparen
Ja dat is wel tof, ik kan dan ongewenste gear needen ook voor mijn enchanting prof zodat ik jullie gear kan enchanten, oja en bags maken natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
no problemo! We kunnen elkaar dan mooi helpen met die profs levelen.
* Asschen_sukar is nog een Bg noob.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:31 schreef Patje1987 het volgende:
We kunnen ook met deze group een BG pakken
Als we allemaal op vent zitten is WSG een makkie bijvoorbeeld haha.
Dat kan iedereen nemenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:31 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ga geen engineering nemen. Is Archeology wat?
Oh, wist ik niet?quote:
Ik vind dat juist erg tof, op mijn main doe ik veel bgs en heb die volledige gladiator setquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
* Asschen_sukar is nog een Bg noob.
Ik ben sinds 2 dagen met mn druid BG's aan het healen. Vind het erg leuk, maar heb de helft van de tijd geen flauw idee waar ik heen moet, of wat ik moet doen
Ik ben inmiddels ook helemaal om, vind het geweldig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind dat juist erg tof, op mijn main doe ik veel bgs en heb die volledige gladiator set
Ik weet ook precies wat ik moet doen, verder heal ik vooral instances op mijn main als paladin dus heb wel heal ervaring.
Als je vragen of iets hebt stel ze gerustquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook helemaal om, vind het geweldig.
Maar snap er geen reet van
Dan klik je boven je charlist ff op "Change Realm" en zoek je Auchindoun opquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Ik wil ook wel meedoen met de FOK!Guild! Het enige probleem is dat ik op Twilight's Hammer (och, het jeugdsentiment) speel en het al een hele tijd niet meer gedaan heb. Heb een character op level 85 zitten (Frost Mage - Guvnor), maar wil graag een nieuwe char aanmaken. Ik zag dat er nog geen hunter was? Dan pak ik die wel, omdat het ook een van de simpelste is en ik het zogezegd al een tijd niet meer gespeeld heb.
Blijft wel het probleem dat ik op Twilight's Hammer zit.
Je kunt gewoon van realm wisselen om een nieuw character aan te maken hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Blijft wel het probleem dat ik op Twilight's Hammer zit.
Alchemy zou nog handig kunnen zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:33 schreef Bootje84 het volgende:
Anyhow.. Wat is nog een handige proff voor een mage..?
Dan ga ik voor herb/ alchquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Alchemy zou nog handig kunnen zijn.
Hunter is prima!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:43 schreef Lyzio het volgende:
Effe gametime fixen en dan voeg ik effe iedereen toe. Tot zo! Hunter was goed, dus?
Dat heb je niet nodig voor invites hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef SuperKaasNacho het volgende:
SSB geef mij is guildmaster ben iets vaker online geloof ik.
Zal dus nog wel even duren voor je met hun mee gaat spelen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Doe mij maar als DK erbij. Tank/dps.
Niet 100% dat ik erbij ben dan, maar dat maakt niet uit, er zijn toch al 10 mensen.
Klopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zal dus nog wel even duren voor je met hun mee gaat spelen?
Yeah! Eerst tot level 10 knallen dus?quote:
En nog een healer dan voor team 2?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
We hebben dus nog een tank nodig?
Harnass en Sejt kunnen ook tankenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat is waar, dan ga ik geen tank aanmakenquote:
Mijn tank skills zijn waarschijnlijk zelfs beter dan m'n dps skills :pquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |