Je kunt gewoon van realm wisselen om een nieuw character aan te maken hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Blijft wel het probleem dat ik op Twilight's Hammer zit.
Alchemy zou nog handig kunnen zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:33 schreef Bootje84 het volgende:
Anyhow.. Wat is nog een handige proff voor een mage..?
Dan ga ik voor herb/ alchquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Alchemy zou nog handig kunnen zijn.
Hunter is prima!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:43 schreef Lyzio het volgende:
Effe gametime fixen en dan voeg ik effe iedereen toe. Tot zo! Hunter was goed, dus?
Dat heb je niet nodig voor invites hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef SuperKaasNacho het volgende:
SSB geef mij is guildmaster ben iets vaker online geloof ik.
Zal dus nog wel even duren voor je met hun mee gaat spelen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Doe mij maar als DK erbij. Tank/dps.
Niet 100% dat ik erbij ben dan, maar dat maakt niet uit, er zijn toch al 10 mensen.
Klopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zal dus nog wel even duren voor je met hun mee gaat spelen?
Yeah! Eerst tot level 10 knallen dus?quote:
En nog een healer dan voor team 2?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
We hebben dus nog een tank nodig?
Harnass en Sejt kunnen ook tankenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat is waar, dan ga ik geen tank aanmakenquote:
Mijn tank skills zijn waarschijnlijk zelfs beter dan m'n dps skills :pquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |