Warriors horen gewoon de DPS meters te ownen. In vanilla lukte dat aardig, in TBC, in Wotlk en in cata pre-4.2 ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee maar in TBC was een druid wel de beste tank, de beste melee damage en de beste healer
En als voorbeeld (zelfde gear en zelfde skill wat betreft player) vind ik bijvoorbeeld dat een rogue 25k dps moet doen en een class met meerdere specs tussen de 20 en 23k...
Mja, je survivability is wel een stuk hoger, dus je kan makkelijker wat meer mobs tegelijk aan enzo, het duurt alleen wat langer voordat je ze neer hebt. En je dps is sowieso als je nog geen 85 bent wel een beetje gelijkwaardig af en toe (is ook natuurlijk erg afhankelijk van de situatie).quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is het questen als prot een beetje te doen ?
Ik vind arms zo langzaam (door de langzaamheid van het wapen) en fury vind ik echt mega eentonig
Fury lijkt veel te weinig abilitys te hebben....
Hmm je kan wel rend + thunderclap spammen waardoor alle mobs rend krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:44 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, je survivability is wel een stuk hoger, dus je kan makkelijker wat meer mobs tegelijk aan enzo, het duurt alleen wat langer voordat je ze neer hebt. En je dps is sowieso als je nog geen 85 bent wel een beetje gelijkwaardig af en toe (is ook natuurlijk erg afhankelijk van de situatie).
Precies, dat soort dingen zijn in een dps spec wat lastigerquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm je kan wel rend + thunderclap spammen waardoor alle mobs rend krijgen
Het lukt me nu ook om 3 elites van mijn eigen level tegelijkertijd neer te krijgen
Begrijp je nou niet wat ik probeer te zeggen , of ben je nou echt zo dom ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:15 schreef internal het volgende:
[..]Je meent het ook nog, hoe bekrompen kan je zijn om mensen die een class leuk vinden om te spelen te benadelen alleen omdat het toevallig 3 of 4 roles kan vervullen terwijl jouw class er maar 1 kan. Moeten dan ook meteen de classes met 2 rollen ook generfed worden zodat allen de pure dps classes boven aan de lijst staan?
De gebruikelijke flamewar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:45 schreef TwyLight het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2723278407?page=1#17
[ afbeelding ]
In het vorige topic werd nog beweerd dat je alts kon laten tekenen.quote:
Zo ben ik als nieuwe speler zonder guild op Auchindoun vrij vlot aan veel gold gekomenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:43 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, 50g per sign ofzo. Vaak genoeg nieuwe spelers op een realm die het kunnen gebruiken.
ipv dat het een sarcastische opmerking is, is het ook nog een goede manier voor idd snel veel cashies binne te slepen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Haha, best een goede. Constant alts maken en verschillende charters signen.
Ik heb een paar keer meer dan 100 gold gekregen voor een krabbeltje. Succes op een <10 level player om dat zo eenvoudig binnen te halenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:51 schreef TwyLight het volgende:
Denk dat dat wel mee valt, hoe veel mensen laten hun charter per dag tekeken? 5? En hoeveel wanneer jij online bent? 3? Als ze 50g geven per handtekening dan ben je 150g rijker. *joepie*
Voor een nieuw beginnende speler is dat wel lekker ja maar wat Olment zegt dat je daar rijk van kan worden is niet zo natuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer meer dan 100 gold gekregen voor een krabbeltje. Succes op een <10 level player om dat zo eenvoudig binnen te halen
Neuh, rijk word je er niet van neequote:Op maandag 3 oktober 2011 17:57 schreef TwyLight het volgende:
Voor een nieuw beginnende speler is dat wel lekker ja maar wat Olment zegt dat je daar rijk van kan worden is niet zo natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |