Okéquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:32 schreef Wereldpijn het volgende:
Ik zet episode 12 nu aan.. Zeer benieuwd.
Yeah idd, gelukkig begint de productie al over ruim een kwartaal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar gelukkig is het laatste seizoen al snel en veel langer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Beetje vreemd ja, ik denk dat ie over iets heel anders aan het nadenken was en nu weer naar beneden naar Jesse gaat om iets te vertellen oid. Maar dat ie juist op dit moment net voor de auto stopt en naar buiten gaat kijken waar Walt staat te schuilen... iets te toevallig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:54 schreef Meneerik2 het volgende:
Hoe wist Gus van z'n wagen. Is hij psychic ofzo?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:51 schreef poker4lifee het volgende:
zal het maar ff spoileren aangezien het nog vroeg is en wrs groot deel het nog niet gezien heeft.
alleen lezen als je ep12 al gezien hebt dus:Daar geloof ik geen reet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan, maar ga je er vanuit dat hij anders in zijn auto was gestapt en was opgeblazen? De zeer intelligente Gus die alles in de gaten houdt, zou Walt onder deze omstandigheden totaal uit het oog verliezen en zich op deze manier laten verrassen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:21 schreef Grimmson het volgende:
Ik denk dat Gus zich iets realiseerde wat betreft Jesse en zich daarom omdraaide..
Denk dat jij gelijk hebt ja, dat iemand anders Walt ondertussen schaduwde.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:44 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Dat kan, maar ga je er vanuit dat hij anders in zijn auto was gestapt en was opgeblazen? De zeer intelligente Gus die alles in de gaten houdt, zou Walt onder deze omstandigheden totaal uit het oog verliezen en zich op deze manier laten verrassen?
Waarom zou hij überhaupt niet 1 iemand in de buurt van z'n auto laten wachten als ze toch met z'n 3en zijn?
Mike misschien?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Denk dat jij gelijk hebt ja, dat iemand anders Walt ondertussen schaduwde.
Nah....dat heeft BB wel vaker gehad, dat de volgende aflevering niet doorging bij het einde van de vorige. Was voor mij wel duidelijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:13 schreef Dos37 het volgende:
Wie had er nog meer het gevoel dat we een deel van de aflevering misten. Hoe kwam Walt weer uit die kelder en reageerde hij op het feit dat Skyler alle geld zomaar had weggegeven.
Dat zou wel weer een mooie BB actie zijnquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:09 schreef outcast_within het volgende:
Ik denk dat gus, na het genieten van het mooie uitzicht, gewoon nog even langs de giftshop gaat om een mooie rode ballon te halen voor pinkman die hij dan aan de kleine kan geven.
Als Walt idd constant wordt geschaduwd, zullen bij Gus de alarmbellen al wel eerder zijn gaan rinkelen. Hij zou dan al eerder gehoord hebben dat Walt out of the blue ook richting het ziekenhuis rijdt. Waar hij voor zover bekend niets te zoeken heeft en net toevallig op het moment dat Gus erheen gaat om Jesse te spreken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:09 schreef Norrage het volgende:
En hoe heeft Walt uberhaupt die bom (ik neem aan dat het een bom was) daar gekregen? Dat heeft ie neem ik aan snel zelf gedaan om vervolgens terug gerend te zijn en waarschijnlijk gezien te zijn? Waarschijnlijk door die 3e dude die niet in het ziekenhuis was?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
neu. alles is al duidelijk en er is absoluut geen reden om laatste aflevering te kijken.
Pff, idd. Ik heb voor het laatst zo trillend en hyperventilerend voor de tv gezeten toen Ludo en Bowien in GTST een aanvaring hadden. Een jaar of 10 geleden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:42 schreef Wessell het volgende:
[..]Vond het einde weer om te snijden,damn me hart ging te keer
Haha ik had het voor het laatst met The Sopranos Paulie en Tony op een schipquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:48 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Pff, idd. Ik heb voor het laatst zo trillend en hyperventilerend voor de tv gezeten toen Ludo en Bowien in GTST een aanvaring hadden. Een jaar of 10 geleden.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:53 schreef Wessell het volgende:
[..]
Haha ik had het voor het laatst met The Sopranos Paulie en Tony op een schip
Ik had het voor het laatst vorige week bij de vorige ep van BBquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:55 schreef Daskaar het volgende:
[..]ik had dat voor het laatst bij the wire, als n bekende op t punt stond afgeschoten te worden.
Oke!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:55 schreef Daskaar het volgende:
[..]ik had dat voor het laatst bij the wire, als n bekende op t punt stond afgeschoten te worden.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had het voor het laatst vorige week bij de vorige ep van BB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Vond het een beetje een vage aflevering. Wel spannend! Volgende week de finale toch?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Ted achter de vergiftiging zit.
Volgens mij krijgt Mike nog een grote rol in de laatste aflevering. Ik vond het verdacht dat hij er deze keer niet inzat, zo'n persoon schrijf je er niet zo makkelijk uit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Ted achter de vergiftiging zit.
Zo verdacht vond ik dat niet. Er is amper een week verstreken in de serie sinds hij werd neergeschoten en dus is hij waarschijnlijk nog steeds in Mexico. Daarnaast zal het nog weken duren voordat hij weer fatsoenlijk op de been is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:49 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt Mike nog een grote rol in de laatste aflevering. Ik vond het verdacht dat hij er deze keer niet inzat, zo'n persoon schrijf je er niet zo makkelijk uit.
Ik ook, maar dat kan toch nog wel? Behalve dat ie zei dat hij Brock die avond ervoor voor het laatst had gezien, en hij die ochtend die sigaret nog had... maar kan ook een vergissing zijn geweest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:01 schreef Dastan het volgende:
Veel spannende momenten. Ik dacht eerst dat Brock die sigaret had gestolen en stiekem had opgerookt.
Lijkt me nog steeds een optie?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:01 schreef Dastan het volgende:
Veel spannende momenten. Ik dacht eerst dat Brock die sigaret had gestolen en stiekem had opgerookt.
Het is nooit bekend geworden waar de kogel is gekomen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:56 schreef TheGame het volgende:
[..]
Zo verdacht vond ik dat niet. Er is amper een week verstreken in de serie sinds hij werd neergeschoten en dus is hij waarschijnlijk nog steeds in Mexico. Daarnaast zal het nog weken duren voordat hij weer fatsoenlijk op de been is.
Ik ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:01 schreef Dastan het volgende:
Jesse zei dat hij de sigaret 's morgens nog had en Brock in de tussentijd niet meer gezien heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat kan toch nog wel?
Ja dat is ook wat ik heb, en wat waarschijnlijk ook gewoon gebeurd is. Mooi dat hierdoor wel een hele fete onstaat tussen Jesse, Walt en Gusquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:01 schreef Dastan het volgende:
Ja dat bedacht ik me dus ook ineens toen ik bovenstaande post schreef....quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef TheGame het volgende:
[..]
Jesse zei dat hij de sigaret 's morgens nog had en Brock in de tussentijd niet meer gezien heeft.
Haha. Die was mooi inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:04 schreef KeizerKuzco het volgende:
>somebody didn't like the way I've been spending my free time.
>what? minerals?
Die ricin zat toch in een plastic buisje in die sigaret, hoe kan je dat oproken dan? Ben het eigenlijk even vergeten, maar het zat niet los in een sigaret toch.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:01 schreef Dastan het volgende:
Pakje sigaretten gestolen en daarna weer zonder dat ie het merkt teruggeplaatst in Jesse zijn broek?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef dadadadavid het volgende:
Die dikke neger had tijdens het fouilleren het pakje sigaretten gestolen. Als ik moest gokken zou ik zeggen dat Saul omgekocht is door Gus, Gus heeft namelijk alles door. Daarnaast denk ik dat Walt en Jesse gaan proberen de DEA op het goede spoor te zetten. Mike zal er vast ook nog wel wat mee te maken hebben, maar goed, we zullen zien
Leek mij anders vrij duidelijk dat hij in zijn buik geraakt is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is nooit bekend geworden waar de kogel is gekomen.
Oeh dat zeiden zequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:04 schreef KeizerKuzco het volgende:
>somebody didn't like the way I've been spending my free time.
>what? minerals?
Die 'lompe neger' zit niet voor niets in Saul's A-team en heeft zijn vingervlugheid ongetwijfeld meerdere malen bewezen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:09 schreef Wereldpijn het volgende:
Die lompe neger heeft er niets mee van doen. Ook niet iemand die je bij zoiets wilt betrekken, lijkt me.
Volgens het scenario dat sommige mensen schetsen zou hij echter een verbluffende goochelaar moeten zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Die 'lompe neger' zit niet voor niets in Saul's A-team en heeft zijn vingervlugheid ongetwijfeld meerdere malen bewezen.
Ja, dat klopt ja. Maar volgens mij zei Walter in een eerdere aflevering al waarschuwend dat Jesse 'm niet moest roken. Weet niet of dat een grap was, of dat het plastic buisje gewoon smelt en je het alsnog binnenkrijgt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die ricin zat toch in een plastic buisje in die sigaret, hoe kan je dat oproken dan? Ben het eigenlijk even vergeten, maar het zat niet los in een sigaret toch.
Van 1.76 mg gaat een volwassene al dood, dus als dat buisje ook maar een beetje is gesmolten waardoor hij 1 klein hijsje heeft binnen gekregen is dat al genoeg om hem in het ziekenhuis te krijgen... hij is (nog) niet dood hèquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die ricin zat toch in een plastic buisje in die sigaret, hoe kan je dat oproken dan? Ben het eigenlijk even vergeten, maar het zat niet los in een sigaret toch.
Jesse noemde dat wel tijdens die discussie, kan goed zijn dat dat het enige was wat ze ermee wilden vertellen, als extraatje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:14 schreef Dastan het volgende:
De scène waarin Jesse werd gefouilleerd was wel opvallend ja. Daar zit vast nog wat achter.
Het pakje verwisselen voor een pakje van hetzelfde merk moet te doen zijn. Heb de scène net nog even teruggekeken en je ziet hem met zijn linkerhand iets in zijn zak steken na het fouilleren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:15 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Volgens het scenario dat sommige mensen schetsen zou hij echter een verbluffende goochelaar moeten zijn.
oooehquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:20 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het pakje verwisselen voor een pakje met hetzelfde merk moet te doen zijn. Heb de scène net nog even teruggekeken en je ziet hem met zijn linkerhand iets in zijn zak steken na het fouilleren.
Plus Walt weet welk merk Jesse rookt aangezien ze twee afleveringen geleden nog samen gerookt hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:20 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het pakje verwisselen voor een pakje van hetzelfde merk moet te doen zijn. Heb de scène net nog even teruggekeken en je ziet hem met zijn linkerhand iets in zijn zak steken na het fouilleren.
Nu ik het terugkijk is dat inderdaad overduidelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:20 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het pakje verwisselen voor een pakje van hetzelfde merk moet te doen zijn. Heb de scène net nog even teruggekeken en je ziet hem met zijn linkerhand iets in zijn zak steken na het fouilleren.
Als de artsen weten dat het een ricine vergiftiging is, dan is het nog te behandelen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:18 schreef Dastan het volgende:
Hoop wel dat het kind ook werkelijk overlijdt. Anders is het een beetje een slap verhaal. Die vergiftiging.
Volgens mij sprintte ze na haar gesprek met Jesse dat ziekenhuis door om precies dat te vertellen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef TheGame het volgende:
[..]
Als de artsen weten dat het een ricine vergiftiging is, dan is het nog te behandelen.
Die neger stopt ook echt iets in zijn zak. Duidelijk ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nu ik het terugkijk is dat inderdaad overduidelijk.
Dat bedoel ik ook. Hij zal er dus waarschijnlijk niet aan overlijden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef Dastan het volgende:
Die weten dat toch al? Neem aan dat de moeder dat wel heeft doorgegeven.
Hoezo? Kan ook zeer zorgvuldig aangemeten zijn door Walt, hij is immers een scheikundige. Genoeg om ziek te maken, te weinig om te vermoorden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:18 schreef Dastan het volgende:
Hoop wel dat het kind ook werkelijk overlijdt. Anders is het een beetje een slap verhaal. Die vergiftiging.
Omdat het `schrikmoment` dat ik had op het moment dat Jesse ontdekte dat de sigaret weg was, zo zou worden afgezwakt wanneer het kind er weer bovenop komt. Voel je je altijd een beetje genept.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Hoezo? Kan ook zeer zorgvuldig aangemeten zijn door Walt, hij is immers een scheikundige. Genoeg om ziek te maken, te weinig om te vermoorden.
Ach ja, misschien is dat kind er nog wel een goede week ziek van?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat het `schrikmoment` dat ik had op het moment dat Jesse ontdekte dat de sigaret weg was, zo zou worden afgezwakt wanneer het kind er weer bovenop komt. Voel je je altijd een beetje genept.
Wanneer zou Jesse zijn jas uit hebben gehad? In het lab misschien? Er is maar één optie wat mij betreft. Maar... je weet maar nooit, het blijft fictie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
Pakje sigaretten gestolen en daarna weer zonder dat ie het merkt teruggeplaatst in Jesse zijn broek?
Walt ligt begraven in crawl space. Dit is Heisenberg, en hij wil overleven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:30 schreef Sloggi het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Walt zo doorgedraaid is dat hij een onschuldig kind zou opofferen. Dan zou hij eerder naar de DEA stappen.
Volgens mij zit hij in survival-mode ja, denk dat ie nog wel gekkere dingen zou kunnen doen om zijn familie en zichzelf te beschermen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Walt ligt begraven in crawl space. Dit is Heisenberg, en hij wil overleven.
Tenzij hij de risicovolle aanname maakte dat Jesse snel genoeg door zou hebben dat het ricine was, of de dosis laag genoeg heeft gehouden, zodat het kind geen permanente schade zou oplopen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:30 schreef Sloggi het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Walt zo doorgedraaid is dat hij een onschuldig kind zou opofferen. Dan zou hij eerder naar de DEA stappen.
In seizoen 2 was het oorspronkelijke idee van de schrijvers dat Walt Jane zou vermoorden in plaats van een overdosis. Dus het zou me niet verbazen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik zou het jammer vinden als het Walter blijkt te zijn. Maar ik hoop dat de schrijvers ons wat moois brengen volgende week.
In principe heeft hij haar ook passief vermoord. Hij had in kunnen grijpen, maar deed het niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:04 schreef spoor4 het volgende:
[..]
In seizoen 2 was het oorspronkelijke idee van de schrijvers dat Walt Jane zou vermoorden in plaats van een overdosis. Dus het zou me niet verbazen.
Jesse en Jane lagen op hun zij tegen elkaar aan, en omdat Walt Jesse wakker probeerde te schudden, rolde Jane op haar rug.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:05 schreef TheGame het volgende:
[..]
In principe heeft hij haar ook passief vermoord. Hij had in kunnen grijpen, maar deed het niet.
Passief dus want ze is gestikt in haar kots terwijl hij keek, als hij Jane op haar zij had gerold was dit niet gebeurd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:09 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Jesse en Jane lagen op hun zij tegen elkaar aan, en omdat Walt Jesse wakker probeerde te schudden, rolde Jane op haar rug.
Ik denk dat Walt de dosis bij Brock wel laag heeft gehouden, maar genoeg om voldoende schade aan te richten. Maar ongetwijfeld weten de schrijvers van BrBa er wel weer een twist in te stoppen, dat het misschien iemand is aan wie we gedacht hadden. Marie misschien.
Overigens is door niemand bevestigd dat die jongen daadwerkelijk vergiftigd is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Passief dus want ze is gestikt in haar kots terwijl hij keek, als hij Jane op haar zij had gerold was dit niet gebeurd.
Toch denk ik dat Walt niet achter die vergiftiging van Brock zit.
Waarom zouden ze per se de ricine uit ZIJN pakje sigaretten willen, of mis ik iets. Als Walt er achter zit (of Saul for that matter), dan maken ze toch nieuwe ricinequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die neger stopt ook echt iets in zijn zak. Duidelijk ja.
Als Jesse zijn ricine mist, kan hij alleen maar concluderen dat Walt erachter zit. Als hij zijn eigen ricine nog heeft kan iedereen het zijn geweest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom zouden ze per se de ricine uit ZIJN pakje sigaretten willen, of mis ik iets. Als Walt er achter zit (of Saul for that matter), dan maken ze toch nieuwe ricine![]()
Meest logische is nog dat dat koter het uit nieuwsgierigheid heeft gepakt.
Omdat Jesse dan weet dat hij is vergiftigd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom zouden ze per se de ricine uit ZIJN pakje sigaretten willen, of mis ik iets. Als Walt er achter zit (of Saul for that matter), dan maken ze toch nieuwe ricine![]()
Meest logische is nog dat dat koter het uit nieuwsgierigheid heeft gepakt.
Omdat het kan!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:26 schreef lighted het volgende:
waarom eindeloos raden i.p.v. gewoon een weekje wachten?
Wetenschappers van de universiteit van Albuquerque hebben aangetoond dat je op deze manier in geestelijke zin het minst te lijden hebt, wanneer je een week moet wachten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:26 schreef lighted het volgende:
Zodat wanneer de tijd zover is dat je voor de TV zit en denkt: "WAT!?!!! WTF!!!!! dat zag ik dus echt niet aankomen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:26 schreef lighted het volgende:
Beweer je nu dat het Marie wel eens geweest kan zijn die Brock heeft vergiftigd?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:09 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Jesse en Jane lagen op hun zij tegen elkaar aan, en omdat Walt Jesse wakker probeerde te schudden, rolde Jane op haar rug.
Ik denk dat Walt de dosis bij Brock wel laag heeft gehouden, maar genoeg om voldoende schade aan te richten. Maar ongetwijfeld weten de schrijvers van BrBa er wel weer een twist in te stoppen, dat het misschien iemand is aan wie we gedacht hadden. Marie misschien.
Ze heeft wel een motief. Door op deze manier Jesse, Gus en Walt tegen elkaar uit te laten spelen is haar man Hank weer veilig. Hoe langer ik erover nadenk hoe meer de puzzelstukjes in elkaar vallen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:17 schreef Platina het volgende:
[..]
Beweer je nu dat het Marie wel eens geweest kan zijn die Brock heeft vergiftigd?![]()
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]idd
Overigens heeft Walt t volgens mij niet gedaan. Zou toch frapant zijn als ie telkens de hele serie door het 'goede' heeft gedaan (nouja, die ene meid dan laten stikken in d'r puke, maar ze verdiende het volgens mij ook) en dan nu ineens een kind gaan vergiftigen.
Dat is zo tof inderdaad dat hij Walt nog steeds als die scheikundeleraar ziet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef Marloes het volgende:
Ik vind Jesse zo leuk
Ook vind ik het leuk dat hij Walt nog steeds Mr. White noemt
30 seconden nadat hij hem een pistool op z'n voorhoofd drukte.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef Marloes het volgende:
Ik vind Jesse zo leuk
Ook vind ik het leuk dat hij Walt nog steeds Mr. White noemt
Ik denk niet dat hij op dat moment op afstand letterlijk zag dat er aan zijn auto was gerommeld. Dan lijkt het me waarschijnlijker dat hij is ingelicht door iemand die Walt schaduwde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Had het idee dat dat Gus gewoon doorhad dat er iets niet klopte aan de auto. Hij is namelijk altijd heel netjes en doet dingen via perfecte regelmaat op het neurotische af. Kennelijk zag hij iets dat net niet helemaal klopte.
Ik denk dat hij gedesillusioneerd en nog harder zuchtend op het karton was gaan liggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:15 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wat als hij Jesse dwingt mee te gaan in de auto, zou Walt de bom doen ontploffen?
Ja precies. Alleen Gus is de enige die ik tien stappen vooruit zie denken en die Christine ter Horst. Het kan ook zijn dat die jongen gewoon een cigaret heeft gejat uit Jesse's jaszak en zo ziek is geworden. of hij kan ook gewoon erg ziek zijn klaar. jesse was degene die dacht aan vergiftiging. verder niet bevestigd dacht ik?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef NoCigar het volgende:
Als Walter het gedaan heeft zullen de schrijvers toch wel met een hele mooie oplossing moeten komen voor Hoe hij het gedaan heeft. Lijkt me overigens ook wel typisch iets wat in het midden gelaten wordt, en eventueel volgend seizoen ook nog eens gebruikt kan worden.
Duurt te lang. maar mischien bieden de podcast-interviews uitkomst. Ik heb er een paar gezien op youtube. daarin bespreken zij de afleveringen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:26 schreef lighted het volgende:
Ik denk ook niet dat Walt 't heeft gedaan, Gus trouwens ook niet.. Word het nou ook bevestigd dat Brock daadwerkelijk ricin-vergiftiging heeft opgelopen? Straks loopt dit helemaal uit de hand door één groot misverstand.. Het zou hoe dan ook uit de hand lopen, maar toch..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk niet dat het Walt was, die is volgens mij niet zo evil dat ie een kind vergiftigd.
De uitleg van Walt over dat Gus het geweest moet zijn vond ik wel plausibel, al leek het er tijdens de confrontatie tussen Jesse en Gus weer niet op dat hij de dader is.
Misschien heeft dat jochie uiteindelijk toch ''de'' sigaret gejat en vergist Jesse zich gewoon met zijn ''pakjes verwisseling'' verhaal.
We gaan het meemaken.
Ben iig benieuwd of Jesse, Walt, Hank of Gus na de volgende aflevering niet meer zal leven.
Dit dus, volgens mij is hij helemaal niet vergiftigd en trekt iedereen direct die conclusies omdat niemand elkaar vertrouwd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Overigens is door niemand bevestigd dat die jongen daadwerkelijk vergiftigd is.
En ze is kleptomanequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ze heeft wel een motief. Door op deze manier Jesse, Gus en Walt tegen elkaar uit te laten spelen is haar man Hank weer veilig. Hoe langer ik erover nadenk hoe meer de puzzelstukjes in elkaar vallen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Nee, je gaat pas dood na een paar dagen. En omdat de symptomen redelijk 'standaard' zijn, verdenken ze niet meteen vergiftiging.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 06:43 schreef Mwanatabu het volgende:
Ricine werkt toch ook pas na een paar dagen? Dat legde Walt eerder in de serie uit toen ze Tuco wilden vergiftigen. En er is geen tegengif.
Kijk je de serie wel? Marie weet helemaal niks van de verhouding tussen Jesse, Gus en Walt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ze heeft wel een motief. Door op deze manier Jesse, Gus en Walt tegen elkaar uit te laten spelen is haar man Hank weer veilig. Hoe langer ik erover nadenk hoe meer de puzzelstukjes in elkaar vallen!
Dit heb ik ook gelezen ja. Hij zou het wel gedaan kúnnen hebben, maar waarom?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Las een aardige theorie ergens anders, het was Tyrus, eventueel zonder medeweten van Gus.
Die was met Jesse in het lab, en daarna ineens niet meer in beeld terwijl ie normaal gesproken altijd of Jesse of Walt volgt als de lab-werkzaamheden zijn gedaan, nu was ie nergens te bekennen.
Leuk dat speculeren.
Tyrus zou wellicht wel de kans hebben gehad, maar dat hij zonder medeweten van Gus zoiets onderneemt, lijkt me vrijwel uitgesloten. In opdracht van zou wat mij betreft wel kunnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Las een aardige theorie ergens anders, het was Tyrus, eventueel zonder medeweten van Gus.
Die was met Jesse in het lab, en daarna ineens niet meer in beeld terwijl ie normaal gesproken altijd of Jesse of Walt volgt als de lab-werkzaamheden zijn gedaan, nu was ie nergens te bekennen.
Leuk dat speculeren.
Hij heeft ze allemaal al kapot gescheurdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij heeft Jesse gewoon bij het wisselen van het pakje de sigaret verkeerd om in het doosje gedaan, waardoor nu alle sigaretten met filters naar boven in het pakje zitten.
Volgende aflevering steekt hij een peuk op en valt hij al proestend op de grond omdat hij degene met het buisje ricine aangestoken heeft. -> fade to black en wachten op de volgende serie
Oja dat kan natuurlijk ook nogquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Overigens is door niemand bevestigd dat die jongen daadwerkelijk vergiftigd is.
mensen die geloven dat mensen denken dat marie t heeft heeft gedaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:56 schreef Jivis het volgende:
Mensen die denken dat Marie het heeft gedaan.
dit is de meest logische verklaringquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:44 schreef Piger het volgende:
Als Gus het was dan lijkt me het wel logisch dat hij die auto niet in stapt. Als het inderdaad zijn plan was om Jesse Walt neer te laten schieten dan wist hij op dat moment in de parkeergarage dat zijn plan was mislukt. Daarnaast 'weet' Jesse dat, dat kind is vergiftigd. Genoeg reden om te twijfelen aan Jesse.
Saul staat aan de kant van Walt(al meerdere keren bewezen zoals eind seizoen 3), hij heeft walt idd aan hem voorgesteld maar dat was ook via via, zelf kon ie hem niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:24 schreef Rossdale het volgende:
Of Saul heeft die sigaret nu van zijn handlanger gekregen (en Brock is helemaal niet vergiftigd). Ik kan me niet meer precies herinneren wat Walt in de vorige aflevering allemaal tegen Saul zei, maar misschien weet Saul dat Walt Gus nu om wil leggen?
Had Saul trouwens Walt niet aan Gus voorgesteld? Ik kan me voorstellen dat Saul niet wil dat welke van zijn klanten dan ook wordt omgelegd. Hij heeft er baat bij dat de business blijft draaien.
Daarnaast... als Gus dood gaat, is Saul zijn leven namelijk ook niet veilig. Hij is en blijft een handlanger van Walt. Hij is niet voor niets zo schichtig.
Ik denk niet dat Gus z'n broer bij dit soort zaakjes betrekt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat het Barack Obama is. De neger heeft het altijd gedaan.
Het was Muttley!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
mensen die geloven dat mensen denken dat marie t heeft heeft gedaan
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:05 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Gus z'n broeder van een andere moeder bij dit soort zaakjes betrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Mega spoiler, serieus niet klikken als je het niet wilt wetenOooooooh the temptationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Mega spoiler, serieus niet klikken als je het niet wilt wetenHoe kom je daaraan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mega spoiler, serieus niet klikken als je het niet wilt wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Mega spoiler, serieus niet klikken als je het niet wilt wetenBr. Ba. going zombie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan dat ene plaatje niet vinden van chemistry cat
"I think I left the Bromium and Boron in the cabinet. BrB"heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:42 schreef planethugo het volgende:
owja dat was die scene in het begin vd aflevering....
Ja was bij het zwembad idd, niet in zijn verlaten huis.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:55 schreef Wereldpijn het volgende:
Toen hij bij zijn zwembad zat en rondjes aan het draaien was met zijn revolvertje op een tafeltje.
belangrijker nog: hij was een plan aan het bedenken...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja was bij het zwembad idd, niet in zijn verlaten huis.
Die revolver wees uiteindelijk richting die plant. (las ik dus...)
Keek hij op een gegeven moment ook niet naar iets dat verderop in de tuin aanwezig was?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:01 schreef Drebbelman het volgende:
De plant lijkt anders totaal niet op de Castor Oil plant waar het om zou gaan:
[ afbeelding ]
Castor Oil plant:
[ afbeelding ]
Ah dank voor de screenshot, nu weet ik ’t weer!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:03 schreef planethugo het volgende:
maakt niet uit wat voor plant, hij kwam op het idee
Alsofquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah dank voor de screenshot, nu weet ik ’t weer!
Tsja, met dit ‘’bewijs’’ en het feit dat die dikke neger ook daadwerkelijk iets in zijn zak deed na het fouilleren van Jesse zou het wel bijna zeker moeten zijn dat het zo gelopen is.
Aan de andere kant hebben de schrijvers ons al vaker op het verkeerde been gezet.
Mega spoiler, serieus niet klikken als je het niet wilt wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The more you try to erase me,
The more that I appear.
Nee, maar zoals je in de scene kunt zien stopt ie wel iets in zijn zak na het fouilleren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
AlsofHuell
tijd had om even die capsule uit het pakje te halen en het pakje weer in Jesse's zak te doen.
Je hebt toch altijd wel een beetje een idee hoeveel peuken je nog hebt. Als je pakje voor 2/3 leeg is 's ochtends en je komt na een bezoekje aan Saul thuis met een bijna vol pakje zet dat je wel aardig aan het denken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, maar zoals je in de scene kunt zien stopt ie wel iets in zijn zak na het fouilleren.
Dus misschien heeft ie het hele pakje gewoon verwisseld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The more you try to erase me,
The more that I appear.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:37 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd wel een beetje een idee hoeveel peuken je nog hebt. Als je pakje voor 2/3 leeg is 's ochtends en je komt na een bezoekje aan Saul thuis met een bijna vol pakje zet dat je wel aardig aan het denken.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:38 schreef Marloes het volgende:
LMAO @ 0:31.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is dat ook gewoon iets wat je moet willen zien. Ik zie hem gewoon zn hand terug in zn zak stoppen. Doet ie al de hele serie, met zijn handen in zn zakken staan. Dat er iets in zijn handen zit vind ik niet echt duidelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee, maar zoals je in de scene kunt zien stopt ie wel iets in zijn zak na het fouilleren.
Dus misschien heeft ie het hele pakje gewoon verwisseld.
Hij steekt zijn handen niet in zijn zakken. Hij steekt alleen zijn linkerhand in zijn zak en haalt hem er meteen weer uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:31 schreef Piger het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook gewoon iets wat je moet willen zien. Ik zie hem gewoon zn hand terug in zn zak stoppen. Doet ie al de hele serie, met zijn handen in zn zakken staan. Dat er iets in zijn handen zit vind ik niet echt duidelijk.
Ik vind het nogal vergezocht. Walt heeft nog nooit zoiets gedaan, en waarom zou hij? Er zit ongetwijfeld meer achter die scene bij het zwembad, maar het is nogal een grote schap. Maar goed, als Walt het echt gedaan heeft, geeft dat wel aan dat 'ie tot alles in staat is en niet dieper kan zinken. We wachten afquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:07 schreef UncleDolan het volgende:
Die scene bij het zwembad, met z'n pistool... daar zit meer achter. Vooral omdat de camera draait en heel bewust die bloempot in beeld brengt. En direct daarna een bijna 10 seconde lange close up van Walts gezicht waaran je duidelijk kunt zien dat hij een idee heeft.
Is het de kunstmest in de pot die hem op het idee brengt een bom te maken?
Is het de giftige plant die hem besluit ricin te maken?
Ik ben er van overtuigd dat Walt achter de vergiftiging van Brock zit.
Vergeet niet dat hij Jane heeft laten dood gaan. En Vince Gilligan gezegd heeft dat we Walt aan het einde van dit seizoen zouden haten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:35 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ik vind het nogal vergezocht. Walt heeft nog nooit zoiets gedaan, en waarom zou hij? Er zit ongetwijfeld meer achter die scene bij het zwembad, maar het is nogal een grote schap. Maar goed, als Walt het echt gedaan heeft, geeft dat wel aan dat 'ie tot alles in staat is en niet dieper kan zinken. We wachten af.
Ik haat hem nu al hoor, wat een randdebiel dit seizoenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij Jane heeft laten dood gaan. En Vince Gilligan gezegd heeft dat we Walt aan het einde van dit seizoen zouden haten.
Mja, daar kreeg ik toch eerder het idee dat Jane aan het stikken was, Walt niet wist wat hij moest doen/verstijfde, en toen pas doorhad dat het te laat was. Maar moedwillig voor een plan een kind vermoorden? Dat gaat toch net een stapje verder. Ook zie je meestal vrij duidelijk dat Walt aan het liegen is, en dat kreeg ik hier niet echt te zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij Jane heeft laten dood gaan. En Vince Gilligan gezegd heeft dat we Walt aan het einde van dit seizoen zouden haten.
Het is ook helemaal niet nodig dat het kind doodgaat. Walt heeft waarsch. ook wel de kennis om iemand dusdanig te vergiftigen dat hij alleen een tijdje ziek is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Mja, daar kreeg ik toch eerder het idee dat Jane aan het stikken was, Walt niet wist wat hij moest doen/verstijfde, en toen pas doorhad dat het te laat was. Maar moedwillig voor een plan een kind vermoorden? Dat gaat toch net een stapje verder. Ook zie je meestal vrij duidelijk dat Walt aan het liegen is, en dat kreeg ik hier niet echt te zien.
Maar goed, speculeren is leuk, maar we zien het allemaal wel.
Nee, Walt heeft haar bewust laten doodgaan. Eerst raakte hij in paniek en toen realiseerde hij dat haar dood hem goed zou uitkomen. Het originele idee was zelfs dat Walt haar nog een extra dosis heroïne zou toedienen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Mja, daar kreeg ik toch eerder het idee dat Jane aan het stikken was, Walt niet wist wat hij moest doen/verstijfde, en toen pas doorhad dat het te laat was. Maar moedwillig voor een plan een kind vermoorden? Dat gaat toch net een stapje verder. Ook zie je meestal vrij duidelijk dat Walt aan het liegen is, en dat kreeg ik hier niet echt te zien.
Maar goed, speculeren is leuk, maar we zien het allemaal wel.
Lijkt me logisch.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:54 schreef Meneerik2 het volgende:
Hoe wist Gus van z'n wagen. Is hij psychic ofzo?
Hoe? Wat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog wat met dat conglomeraat gaan doen, dat Madigral oid.
En het gif dat wel is toegediend aan Brock zou ook prima via Saul gegaan kunnen zijn, omdat hij vaker daar langs gaat om geld af te leveren. Ook zou het Saul goed uitkomen als Gus het niet overleefd, aangezien hij zijn eigen leven niet zeker is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:53 schreef sjeppert het volgende:
Dit klinkt wel plausibel (dat van die plant). Walt is goede vriendjes met Saul, die dan weer de opdracht geeft aan die dikke om die sigaretten van Jesse te jatten. Hierdoor denkt Jesse natuurlijk dat het gaat om een ricine vergiftiging
denk dat Gus er niks mee heeft te maken
Dat beursgenoteerde bedrijf wat feitelijk eigenaar van Los Pollos is. Af en toe wordt het weer naar voren gehaald, echter is er nog niks mee gedaan (afgezien van die filter oid dan).quote:
Het laatste seizoen zal juist gaan over de definitieve ondergang van Walt, denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik haat hem nu al hoor, wat een randdebiel dit seizoenmaar het lijkt wel erg logisch, en ook een goede opmars naar het laatste seizoen waarin hij zijn eer waarschijnlijk moet herstellen etc etc.
Ik denk inderdaad dat het met Walt zo zal aflopen. Ik hoop ergens dat hij Jesse niet meesleept in zijn ondergang, maar dat hij op één of andere manier goed terecht komt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het laatste seizoen zal juist gaan over de definitieve ondergang van Walt, denk ik.
Het wordt echt geen happy end iig waar ie zijn eer e.d. heeft hersteld.
zou t?!quote:Ok.....the last shot focuses on Walt's glasses.
When Gus is walking towards the car his suspicion is only raised when Walt begins to urge him towards the car. He looks around as if he can hear Walt talking......Walt's glasses are bugged.
Once you view it that way it all falls into place.
When Walt woke up a few episodes back and his broken glasses were fixed by his bed he assumed that Flynn had fixed them. That however has never been confirmed they could have been dropped in my surveilance obsessive Gus.
It explains how Gus has been one step ahead the whole way through, playing Walt and Jessie...
Tsja, er zijn nog zoveel mogelijkheden, dus dit is er ook eentje van.quote:
Gelukkig nog wel 16 episodes, en je kan het nooit zeggen met die writers van tegenwoordig en wellicht krijgen ze nog wel van AMC een extra budget.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
Al met al gewoon superspannend, bij het zien van elke aflevering bedenk je weer allerlei plotwendingen en dergelijke hoe het nu weer zou kunnen lopen, en vaak genoeg ben ik dan alsnog totaal op het verkeerde been gezet.
Bijna jammer dat seizoen 5 de laatste wordt.
Dat ben ik in ieder geval wel vergeten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:18 schreef Mirel het volgende:
Heeft Saul eigenlijk vergeten dat ze hem een keer onder schot hielden achter een auto en hem dreigden dood te maken?
in het begin ergens, toen ontvoerde ze hem om hem ergens mee te bedreigen zodat hij hen zou helpen. En toen hoorde Saul dat het 'die man was waar hij eerder mee gepraat had' en bood ze aan om de zaakjes te regelenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat ben ik in ieder geval wel vergeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:48 schreef Tobester het volgende:
OK HIER DIKKE VETTE SPOILERS VOOR 413 NIET LEZEN ALS JE HET NIET WILT WETEN:
Please no.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet meer. Waarom kun jij geen spoilers openen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:58 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ik kan de spioler niet openen iemand ff een link sturen waar ik het kan lezen?
[ Bericht 12% gewijzigd door Happel op 06-10-2011 10:52:06 ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:23 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Als jij spoilers niet kan openen, dan kan je ze zelf nog wel neerzetten. gebruik de [spoiler] tag of druk op hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knopje
[ Bericht 5% gewijzigd door Happel op 06-10-2011 10:52:19 ]When all else fails, you always have delusion.
Kun jij ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:29 schreef Mirel het volgende:
[..]
Als jij spoilers niet kan openen, dan kan je ze zelf nog wel neerzetten. gebruik de [spoiler] tag of druk op het [ afbeelding ] knopje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow...heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Nou, toevallig!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Mensjes die niet tegen spoilers kunnen zijn vast ook van die nederlandse ondertiteling huilies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De episode heet ook Face Off...
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:32 schreef UncleDolan het volgende:
Laatst werd een plaatje gepost op het IMDB forum van Breaking Bad. Dat plaatje was gepost voordat de preview van zondag a.s. te zien was. Laat Gus nou in beide plaatjes hetzelfde pak aanhebben.
Photoshop?en....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De episode heet ook Face Off...
..
.
.
..
.
Tadaaa!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:48 schreef Tobester het volgende:
OK HIER DIKKE VETTE SPOILERS VOOR 413 NIET LEZEN ALS JE HET NIET WILT WETEN:
Woah als dit klopt dan ben ik dus de eerste in dit topic die het bij het rechte eind hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik heb er meestal geen problemen mee, met spoilen (wel als het gebeurt zoals die kneus hierboven) maar soms zou ik wel willen weten waarom je uberhaupt in godsnaam zou willen spoilen??quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:23 schreef nikk het volgende:
Misschien een goed idee om tot maandag weg te blijven uit dit topic. Jammer dat mensen zo nodig moeten spoilen.
Ja...de meest lompe verhaallijn van de serie tot nu toe...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar dat beertje dat kwam toch uit de lcuht vallen toen met die passagiers-vliegtuig enzo. Wat heeft dat met Gus te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Wie, ik?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb er meestal geen problemen mee, met spoilen (wel als het gebeurt zoals die kneus hierboven) maar soms zou ik wel willen weten waarom je uberhaupt in godsnaam zou willen spoilen??
Nee, man. De problemen die Jesse en Walter hebben zijn juist het beste wat er is. Ze moeten alleen nog maar verder in de problemen komen echt dat het zover uit de hand loopt dat ze mogelijk elkaar weer nodig hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik denk dat we zondag/maandag het einde van Gus zullen zien. Ook als is het een tof personage hoop ik toch dat we zijn verhaal kunnen afsluiten en met iets nieuws kunnen beginnen in het vijfde seizoen.
Denk eigenlijk dat Gus ook in seizoen 5 te zien is,ik verwacht geen ontknoping maar een dikke vette cliffhanger,net als bij het einde van seizoen 3.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik denk dat we zondag/maandag het einde van Gus zullen zien. Ook als is het een tof personage hoop ik toch dat we zijn verhaal kunnen afsluiten en met iets nieuws kunnen beginnen in het vijfde seizoen.
Gus gaat dood, de cliffhanger is dat Jesse en Walt het lijk in het superlab laten ''verdwijnen'', laatste shot is Hank die dat op de monitor ziet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:12 schreef Wessell het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Gus ook in seizoen 5 te zien is,ik verwacht geen ontknoping maar een dikke vette cliffhanger,net als bij het einde van seizoen 3.
Ik heb overigens nog niet de spoilers gelezen,ga ik ook niet doen
Je moet scriptschrijver worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gus gaat dood, de cliffhanger is dat Jesse en Walt het lijk in het superlab laten ''verdwijnen'', laatste shot is Hank die dat op de monitor ziet.
(speculatie...)
En begin in een dagboek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je moet scriptschrijver worden.
lijkt erop datquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:08 schreef Scarface2004 het volgende:
Nieuwe promo
http://www.imdb.com/video/imdb/vi3197345305
denk dat ie walt vermoordtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar het is wel echt interessant wat er gebeurt als Hank erachter komt.
Het laatste shot is 'a familiar exterior', buiten dus. Ik denk aan een shot van dat rose beertje in Walts zwembad na de vliegtuig crash.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gus gaat dood, de cliffhanger is dat Jesse en Walt het lijk in het superlab laten ''verdwijnen'', laatste shot is Hank die dat op de monitor ziet.
(speculatie...)
quote:
Al?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:11 schreef Gramulanion het volgende:
Gelukkig kan ik 'm volgende week vrijdag al zien.
Zie #258quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laatste scene gaat camera ergens op inzoomen en "you will freak out"![]()
![]()
Dan toch de plant?
Ik denk dat uit die laatste scene gaat blijken dat Walt er achter zit inderdaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laatste scene gaat camera ergens op inzoomen en "you will freak out"![]()
![]()
Dan toch de plant?
the lonely islandquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:07 schreef UncleDolan het volgende:
Ik wist het!Neen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zorgen, angst, opperste concentratie.Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Die is nog steeds aan het revalideren? Daar zullen we volgend seizoen ongetwijfeld nog wel wat van meekrijgen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:59 schreef Grimmson het volgende:
Was weer een geweldige aflevering, jammer van Gus, maar het zat er aan te komen. Al met al weer een geweldig seizoen, niet zo'n cliffhanger als vorig seizoen maar alsnog een goed einde.. En hoe zit het met Mike? Niets meer van gezien..
nieuw seizoen met 16 eps ofzo ja..quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:10 schreef W1ckeDxt het volgende:
Damn dus Walt heeft die jongen vergiftigd?
En holy shit wat een knal Met Gus, toen hij naar buiten dacht ik: 'Dat kan niet!' totdat de camera een stukje verder ging, holy shit.
Is volgende seiszoen nou het laatste? Dat las ik ergens? Ik ben benieuwd wat het verhaal lijkt 'af'. Terwijl ze met dat 'plant verhaal' nog een boel kunnen doen natuurlijk.
Nou ja, de wasserette is weg, dus voorlopig hebben ze weer een voorsprongquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nieuw seizoen met 16 eps ofzo ja..
ja kan zijn dat walt en jesse weer ruzie krijgen, of/en dat hank ze steeds meer op het spoor komt etc
Wat is er kapot aan dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:37 schreef Wessell het volgende:
Iemand nog opgevallen dat de bril van Gus aan de rechterkant kapot is
[ afbeelding ]
Zit er wel in. Lens van de camera staat toevallig net op een hoek van 90 graden ten opzichte van het glas, waardoor je het bijna niet ziet.quote:
Echt?man dan ben ik blindquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:53 schreef TheGame het volgende:
[..]
Zit er wel in. Lens van de camera staat toevallig net op een hoek van 90 graden ten opzichte van het glas, waardoor je het bijna niet ziet.
- Will walt junior ever get laidquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:55 schreef fwokker het volgende:
Woh deze serie. Iemand die hier postte zei dat de plant de symptomen van ricin imiteerde maar de aflevering presenteert het alsof Walt de jongen echt vergiftigde. Is het nu echt zo gevaarlijk?
Dingen die nog niet zijn afgerond/we denk ik nog kunnen verwachten voor volgend seizoen :
-Mike ligt nog in dat warehouseziekenhuis
-Skyler die weet waartoe Walt in staat is en daar niet blij mee zal zijn
-Hank die gelijk bleek te hebben over Gus en de verbrandde wasserette gaat onderzoeken <-- rode draad door het laatste seizoen
-De ricin zal nog wel terugkomen (voor Hank of een andere DEA agent)
Verder nog ideeën?
Is coolquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:27 schreef TheGame het volgende:
Ik vond de season finale eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. De dood van Gus was te over the top en een anti-climax. Dat Walt, in samenwerking met Saul, Brock vergiftigd had was al redelijk duidelijk door de hints in 412. Ik had gehoopt op een meer verrassende cliffhanger.
Inderdaad. Niet dat het Mike is, maar dat stukje heeft waarschijnlijk wel betekenis!quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
- Mike is allang terug die had maar een weekje nodig. Hij was nu de sneaky camera man die alles van een afstandje zag gebeuren. (e.g. op het dak met walt en jesse)
Ik denk eerder dat het die gasten zijn die Jessie ontvoeren in het busjequote:Op maandag 10 oktober 2011 16:20 schreef Norrage het volgende:
![]()
Wat een finale
[..]
Inderdaad. Niet dat het Mike is, maar dat stukje heeft waarschijnlijk wel betekenis!
Dat waren gewoon de mannen van gus die jesse weer in de productie willen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:38 schreef Wessell het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het die gasten zijn die Jessie ontvoeren in het busje
Gebeurt niet vaak dat ik me op de borst mag kloppen, maar dat is mijn plaatje en ik had het al vorige week voorspeld. Ook had ik gelijk dat het Walt was die Brock vergiftigde.quote:
Oke!quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:39 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat waren gewoon de mannen van gus die jesse weer in de productie willen.
Die zijn nu dood toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:39 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat waren gewoon de mannen van gus die jesse weer in de productie willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |