Mja, daar kreeg ik toch eerder het idee dat Jane aan het stikken was, Walt niet wist wat hij moest doen/verstijfde, en toen pas doorhad dat het te laat was. Maar moedwillig voor een plan een kind vermoorden? Dat gaat toch net een stapje verder. Ook zie je meestal vrij duidelijk dat Walt aan het liegen is, en dat kreeg ik hier niet echt te zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij Jane heeft laten dood gaan. En Vince Gilligan gezegd heeft dat we Walt aan het einde van dit seizoen zouden haten.
Het is ook helemaal niet nodig dat het kind doodgaat. Walt heeft waarsch. ook wel de kennis om iemand dusdanig te vergiftigen dat hij alleen een tijdje ziek is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Mja, daar kreeg ik toch eerder het idee dat Jane aan het stikken was, Walt niet wist wat hij moest doen/verstijfde, en toen pas doorhad dat het te laat was. Maar moedwillig voor een plan een kind vermoorden? Dat gaat toch net een stapje verder. Ook zie je meestal vrij duidelijk dat Walt aan het liegen is, en dat kreeg ik hier niet echt te zien.
Maar goed, speculeren is leuk, maar we zien het allemaal wel.
Nee, Walt heeft haar bewust laten doodgaan. Eerst raakte hij in paniek en toen realiseerde hij dat haar dood hem goed zou uitkomen. Het originele idee was zelfs dat Walt haar nog een extra dosis heroïne zou toedienen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Mja, daar kreeg ik toch eerder het idee dat Jane aan het stikken was, Walt niet wist wat hij moest doen/verstijfde, en toen pas doorhad dat het te laat was. Maar moedwillig voor een plan een kind vermoorden? Dat gaat toch net een stapje verder. Ook zie je meestal vrij duidelijk dat Walt aan het liegen is, en dat kreeg ik hier niet echt te zien.
Maar goed, speculeren is leuk, maar we zien het allemaal wel.
Lijkt me logisch.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:54 schreef Meneerik2 het volgende:
Hoe wist Gus van z'n wagen. Is hij psychic ofzo?
Hoe? Wat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog wat met dat conglomeraat gaan doen, dat Madigral oid.
En het gif dat wel is toegediend aan Brock zou ook prima via Saul gegaan kunnen zijn, omdat hij vaker daar langs gaat om geld af te leveren. Ook zou het Saul goed uitkomen als Gus het niet overleefd, aangezien hij zijn eigen leven niet zeker is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:53 schreef sjeppert het volgende:
Dit klinkt wel plausibel (dat van die plant). Walt is goede vriendjes met Saul, die dan weer de opdracht geeft aan die dikke om die sigaretten van Jesse te jatten. Hierdoor denkt Jesse natuurlijk dat het gaat om een ricine vergiftiging
denk dat Gus er niks mee heeft te maken
Dat beursgenoteerde bedrijf wat feitelijk eigenaar van Los Pollos is. Af en toe wordt het weer naar voren gehaald, echter is er nog niks mee gedaan (afgezien van die filter oid dan).quote:
Het laatste seizoen zal juist gaan over de definitieve ondergang van Walt, denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik haat hem nu al hoor, wat een randdebiel dit seizoenmaar het lijkt wel erg logisch, en ook een goede opmars naar het laatste seizoen waarin hij zijn eer waarschijnlijk moet herstellen etc etc.
Ik denk inderdaad dat het met Walt zo zal aflopen. Ik hoop ergens dat hij Jesse niet meesleept in zijn ondergang, maar dat hij op één of andere manier goed terecht komt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het laatste seizoen zal juist gaan over de definitieve ondergang van Walt, denk ik.
Het wordt echt geen happy end iig waar ie zijn eer e.d. heeft hersteld.
zou t?!quote:Ok.....the last shot focuses on Walt's glasses.
When Gus is walking towards the car his suspicion is only raised when Walt begins to urge him towards the car. He looks around as if he can hear Walt talking......Walt's glasses are bugged.
Once you view it that way it all falls into place.
When Walt woke up a few episodes back and his broken glasses were fixed by his bed he assumed that Flynn had fixed them. That however has never been confirmed they could have been dropped in my surveilance obsessive Gus.
It explains how Gus has been one step ahead the whole way through, playing Walt and Jessie...
Tsja, er zijn nog zoveel mogelijkheden, dus dit is er ook eentje van.quote:
Gelukkig nog wel 16 episodes, en je kan het nooit zeggen met die writers van tegenwoordig en wellicht krijgen ze nog wel van AMC een extra budget.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
Al met al gewoon superspannend, bij het zien van elke aflevering bedenk je weer allerlei plotwendingen en dergelijke hoe het nu weer zou kunnen lopen, en vaak genoeg ben ik dan alsnog totaal op het verkeerde been gezet.
Bijna jammer dat seizoen 5 de laatste wordt.
Dat ben ik in ieder geval wel vergeten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:18 schreef Mirel het volgende:
Heeft Saul eigenlijk vergeten dat ze hem een keer onder schot hielden achter een auto en hem dreigden dood te maken?
in het begin ergens, toen ontvoerde ze hem om hem ergens mee te bedreigen zodat hij hen zou helpen. En toen hoorde Saul dat het 'die man was waar hij eerder mee gepraat had' en bood ze aan om de zaakjes te regelenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat ben ik in ieder geval wel vergeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |