abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:05:50 #176
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_102707586
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef UncleDolan het volgende:

[..]

Vergeet niet dat hij Jane heeft laten dood gaan. En Vince Gilligan gezegd heeft dat we Walt aan het einde van dit seizoen zouden haten.
Mja, daar kreeg ik toch eerder het idee dat Jane aan het stikken was, Walt niet wist wat hij moest doen/verstijfde, en toen pas doorhad dat het te laat was. Maar moedwillig voor een plan een kind vermoorden? Dat gaat toch net een stapje verder. Ook zie je meestal vrij duidelijk dat Walt aan het liegen is, en dat kreeg ik hier niet echt te zien.
Maar goed, speculeren is leuk, maar we zien het allemaal wel :P.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_102707799
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Mja, daar kreeg ik toch eerder het idee dat Jane aan het stikken was, Walt niet wist wat hij moest doen/verstijfde, en toen pas doorhad dat het te laat was. Maar moedwillig voor een plan een kind vermoorden? Dat gaat toch net een stapje verder. Ook zie je meestal vrij duidelijk dat Walt aan het liegen is, en dat kreeg ik hier niet echt te zien.
Het is ook helemaal niet nodig dat het kind doodgaat. Walt heeft waarsch. ook wel de kennis om iemand dusdanig te vergiftigen dat hij alleen een tijdje ziek is.
pi_102711284
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Nee, Walt heeft haar bewust laten doodgaan. Eerst raakte hij in paniek en toen realiseerde hij dat haar dood hem goed zou uitkomen. Het originele idee was zelfs dat Walt haar nog een extra dosis heroïne zou toedienen.
Brock is niet dood en misschien heeft hij wel helemaal geen ricin ingeslikt. Ik denk dat je Walt verkeerd inschat.
pi_102711364
Geweldige aflevering weer, echt petje af hoor voor het constante hoge niveau.

Erg benieuwd naar de finale.
pi_102711393
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:54 schreef Meneerik2 het volgende:
Hoe wist Gus van z'n wagen. Is hij psychic ofzo?
Lijkt me logisch.
pi_102711909
Ik ben benieuwd of ze nog wat met dat conglomeraat gaan doen, dat Madigral oid.
pi_102714497
Dit klinkt wel plausibel (dat van die plant). Walt is goede vriendjes met Saul, die dan weer de opdracht geeft aan die dikke om die sigaretten van Jesse te jatten. Hierdoor denkt Jesse natuurlijk dat het gaat om een ricine vergiftiging

denk dat Gus er niks mee heeft te maken
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_102714986
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog wat met dat conglomeraat gaan doen, dat Madigral oid.
Hoe? Wat? :?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:12:03 #184
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_102715615
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:53 schreef sjeppert het volgende:
Dit klinkt wel plausibel (dat van die plant). Walt is goede vriendjes met Saul, die dan weer de opdracht geeft aan die dikke om die sigaretten van Jesse te jatten. Hierdoor denkt Jesse natuurlijk dat het gaat om een ricine vergiftiging

denk dat Gus er niks mee heeft te maken
En het gif dat wel is toegediend aan Brock zou ook prima via Saul gegaan kunnen zijn, omdat hij vaker daar langs gaat om geld af te leveren. Ook zou het Saul goed uitkomen als Gus het niet overleefd, aangezien hij zijn eigen leven niet zeker is.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_102715993
Klinkt allemaal wel sluitend moet ik zeggen.
pi_102716197
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:02 schreef Grimmson het volgende:

[..]

Hoe? Wat? :?
Dat beursgenoteerde bedrijf wat feitelijk eigenaar van Los Pollos is. Af en toe wordt het weer naar voren gehaald, echter is er nog niks mee gedaan (afgezien van die filter oid dan).
pi_102725233
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik haat hem nu al hoor, wat een randdebiel dit seizoen _O- maar het lijkt wel erg logisch, en ook een goede opmars naar het laatste seizoen waarin hij zijn eer waarschijnlijk moet herstellen etc etc.
Het laatste seizoen zal juist gaan over de definitieve ondergang van Walt, denk ik.
Het wordt echt geen happy end iig waar ie zijn eer e.d. heeft hersteld.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:12:26 #188
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_102725342
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het laatste seizoen zal juist gaan over de definitieve ondergang van Walt, denk ik.
Het wordt echt geen happy end iig waar ie zijn eer e.d. heeft hersteld.
Ik denk inderdaad dat het met Walt zo zal aflopen. Ik hoop ergens dat hij Jesse niet meesleept in zijn ondergang, maar dat hij op één of andere manier goed terecht komt.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_102728742
quote:
Ok.....the last shot focuses on Walt's glasses.

When Gus is walking towards the car his suspicion is only raised when Walt begins to urge him towards the car. He looks around as if he can hear Walt talking......Walt's glasses are bugged.

Once you view it that way it all falls into place.

When Walt woke up a few episodes back and his broken glasses were fixed by his bed he assumed that Flynn had fixed them. That however has never been confirmed they could have been dropped in my surveilance obsessive Gus.

It explains how Gus has been one step ahead the whole way through, playing Walt and Jessie...
zou t?! :o
pi_102728787
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:56 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

zou t?! :o
Tsja, er zijn nog zoveel mogelijkheden, dus dit is er ook eentje van.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_102729283
Die bril zo in beeld viel me ook op... ik zat te wachten op een glinstering van de zon in het glas waardoor Gus hem zou zien zitten, maar dat is eigenlijk ook weer veel te cliché voor een serie van dit kaliber.

edit: en mensen die denken dat Walter zoiets niet zou doen bij een kind. Zijn leven hangt er vanaf, en hij heeft al vaker bewezen op dit soort momenten dat hij enorm onder druk staat met geniale oplossingen te komen. Plus, het kind gaat waarschijnlijk heel niet dood.

Vooral het feit dat hij zelf zei dat normaal Gus hem tien stappen voor is vond ik frappant.. Hij wist dat hij iets geniaals had bedacht.
In the coolest little capital of the world
pi_102729567
Als Gilligan al heeft gezegd dat we Walt gaan haten na dit seizoen, lijkt het me duidelijk dat hij een of ander plan heeft bedacht om Jesse weer in zijn kamp te krijgen. Saul zou daar natuurlijk zonder problemen aan meewerken.
Amen.
pi_102738631
Al met al gewoon superspannend, bij het zien van elke aflevering bedenk je weer allerlei plotwendingen en dergelijke hoe het nu weer zou kunnen lopen, en vaak genoeg ben ik dan alsnog totaal op het verkeerde been gezet.

Bijna jammer dat seizoen 5 de laatste wordt. ;(
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 17:18:51 #194
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_102740265
Heeft Saul eigenlijk vergeten dat ze hem een keer onder schot hielden achter een auto en hem dreigden dood te maken?
When all else fails, you always have delusion.
pi_102740365
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
Al met al gewoon superspannend, bij het zien van elke aflevering bedenk je weer allerlei plotwendingen en dergelijke hoe het nu weer zou kunnen lopen, en vaak genoeg ben ik dan alsnog totaal op het verkeerde been gezet.

Bijna jammer dat seizoen 5 de laatste wordt. ;(
Gelukkig nog wel 16 episodes, en je kan het nooit zeggen met die writers van tegenwoordig en wellicht krijgen ze nog wel van AMC een extra budget.

Er zijn zo veel series geweest waar toch wel een extra season bij kwam maar of dat altijd ten goede komt van de serie is de vraag.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_102740458
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:18 schreef Mirel het volgende:
Heeft Saul eigenlijk vergeten dat ze hem een keer onder schot hielden achter een auto en hem dreigden dood te maken?
Dat ben ik in ieder geval wel vergeten? :?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_102741893
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:24 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat ben ik in ieder geval wel vergeten? :?
in het begin ergens, toen ontvoerde ze hem om hem ergens mee te bedreigen zodat hij hen zou helpen. En toen hoorde Saul dat het 'die man was waar hij eerder mee gepraat had' en bood ze aan om de zaakjes te regelen :)
pi_102744517
pi_102745165
Vergeten we niet iemand?

pi_102745191
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:44 schreef Mazora het volgende:
Vergeten we niet iemand?

[ afbeelding ]
:o :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: