Hoe? Wat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog wat met dat conglomeraat gaan doen, dat Madigral oid.
En het gif dat wel is toegediend aan Brock zou ook prima via Saul gegaan kunnen zijn, omdat hij vaker daar langs gaat om geld af te leveren. Ook zou het Saul goed uitkomen als Gus het niet overleefd, aangezien hij zijn eigen leven niet zeker is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:53 schreef sjeppert het volgende:
Dit klinkt wel plausibel (dat van die plant). Walt is goede vriendjes met Saul, die dan weer de opdracht geeft aan die dikke om die sigaretten van Jesse te jatten. Hierdoor denkt Jesse natuurlijk dat het gaat om een ricine vergiftiging
denk dat Gus er niks mee heeft te maken
Dat beursgenoteerde bedrijf wat feitelijk eigenaar van Los Pollos is. Af en toe wordt het weer naar voren gehaald, echter is er nog niks mee gedaan (afgezien van die filter oid dan).quote:
Het laatste seizoen zal juist gaan over de definitieve ondergang van Walt, denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik haat hem nu al hoor, wat een randdebiel dit seizoenmaar het lijkt wel erg logisch, en ook een goede opmars naar het laatste seizoen waarin hij zijn eer waarschijnlijk moet herstellen etc etc.
Ik denk inderdaad dat het met Walt zo zal aflopen. Ik hoop ergens dat hij Jesse niet meesleept in zijn ondergang, maar dat hij op één of andere manier goed terecht komt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het laatste seizoen zal juist gaan over de definitieve ondergang van Walt, denk ik.
Het wordt echt geen happy end iig waar ie zijn eer e.d. heeft hersteld.
zou t?!quote:Ok.....the last shot focuses on Walt's glasses.
When Gus is walking towards the car his suspicion is only raised when Walt begins to urge him towards the car. He looks around as if he can hear Walt talking......Walt's glasses are bugged.
Once you view it that way it all falls into place.
When Walt woke up a few episodes back and his broken glasses were fixed by his bed he assumed that Flynn had fixed them. That however has never been confirmed they could have been dropped in my surveilance obsessive Gus.
It explains how Gus has been one step ahead the whole way through, playing Walt and Jessie...
Tsja, er zijn nog zoveel mogelijkheden, dus dit is er ook eentje van.quote:
Gelukkig nog wel 16 episodes, en je kan het nooit zeggen met die writers van tegenwoordig en wellicht krijgen ze nog wel van AMC een extra budget.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
Al met al gewoon superspannend, bij het zien van elke aflevering bedenk je weer allerlei plotwendingen en dergelijke hoe het nu weer zou kunnen lopen, en vaak genoeg ben ik dan alsnog totaal op het verkeerde been gezet.
Bijna jammer dat seizoen 5 de laatste wordt.
Dat ben ik in ieder geval wel vergeten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:18 schreef Mirel het volgende:
Heeft Saul eigenlijk vergeten dat ze hem een keer onder schot hielden achter een auto en hem dreigden dood te maken?
in het begin ergens, toen ontvoerde ze hem om hem ergens mee te bedreigen zodat hij hen zou helpen. En toen hoorde Saul dat het 'die man was waar hij eerder mee gepraat had' en bood ze aan om de zaakjes te regelenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat ben ik in ieder geval wel vergeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:48 schreef Tobester het volgende:
OK HIER DIKKE VETTE SPOILERS VOOR 413 NIET LEZEN ALS JE HET NIET WILT WETEN:
Please no.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet meer. Waarom kun jij geen spoilers openen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:58 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ik kan de spioler niet openen iemand ff een link sturen waar ik het kan lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Happel op 06-10-2011 10:52:06 ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:23 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Als jij spoilers niet kan openen, dan kan je ze zelf nog wel neerzetten. gebruik de [spoiler] tag of druk op hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knopje
[ Bericht 5% gewijzigd door Happel op 06-10-2011 10:52:19 ]When all else fails, you always have delusion.
Kun jij ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:29 schreef Mirel het volgende:
[..]
Als jij spoilers niet kan openen, dan kan je ze zelf nog wel neerzetten. gebruik de [spoiler] tag of druk op het [ afbeelding ] knopje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow...heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Nou, toevallig!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Mensjes die niet tegen spoilers kunnen zijn vast ook van die nederlandse ondertiteling huilies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De episode heet ook Face Off...
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:32 schreef UncleDolan het volgende:
Laatst werd een plaatje gepost op het IMDB forum van Breaking Bad. Dat plaatje was gepost voordat de preview van zondag a.s. te zien was. Laat Gus nou in beide plaatjes hetzelfde pak aanhebben.
Photoshop?en....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De episode heet ook Face Off...
..
.
.
..
.
Tadaaa!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:48 schreef Tobester het volgende:
OK HIER DIKKE VETTE SPOILERS VOOR 413 NIET LEZEN ALS JE HET NIET WILT WETEN:
Woah als dit klopt dan ben ik dus de eerste in dit topic die het bij het rechte eind hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik heb er meestal geen problemen mee, met spoilen (wel als het gebeurt zoals die kneus hierboven) maar soms zou ik wel willen weten waarom je uberhaupt in godsnaam zou willen spoilen??quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:23 schreef nikk het volgende:
Misschien een goed idee om tot maandag weg te blijven uit dit topic. Jammer dat mensen zo nodig moeten spoilen.
Ja...de meest lompe verhaallijn van de serie tot nu toe...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar dat beertje dat kwam toch uit de lcuht vallen toen met die passagiers-vliegtuig enzo. Wat heeft dat met Gus te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Wie, ik?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb er meestal geen problemen mee, met spoilen (wel als het gebeurt zoals die kneus hierboven) maar soms zou ik wel willen weten waarom je uberhaupt in godsnaam zou willen spoilen??
Nee, man. De problemen die Jesse en Walter hebben zijn juist het beste wat er is. Ze moeten alleen nog maar verder in de problemen komen echt dat het zover uit de hand loopt dat ze mogelijk elkaar weer nodig hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik denk dat we zondag/maandag het einde van Gus zullen zien. Ook als is het een tof personage hoop ik toch dat we zijn verhaal kunnen afsluiten en met iets nieuws kunnen beginnen in het vijfde seizoen.
Denk eigenlijk dat Gus ook in seizoen 5 te zien is,ik verwacht geen ontknoping maar een dikke vette cliffhanger,net als bij het einde van seizoen 3.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik denk dat we zondag/maandag het einde van Gus zullen zien. Ook als is het een tof personage hoop ik toch dat we zijn verhaal kunnen afsluiten en met iets nieuws kunnen beginnen in het vijfde seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |