quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:48 schreef Tobester het volgende:
OK HIER DIKKE VETTE SPOILERS VOOR 413 NIET LEZEN ALS JE HET NIET WILT WETEN:
Woah als dit klopt dan ben ik dus de eerste in dit topic die het bij het rechte eind hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik heb er meestal geen problemen mee, met spoilen (wel als het gebeurt zoals die kneus hierboven) maar soms zou ik wel willen weten waarom je uberhaupt in godsnaam zou willen spoilen??quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:23 schreef nikk het volgende:
Misschien een goed idee om tot maandag weg te blijven uit dit topic. Jammer dat mensen zo nodig moeten spoilen.
Ja...de meest lompe verhaallijn van de serie tot nu toe...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar dat beertje dat kwam toch uit de lcuht vallen toen met die passagiers-vliegtuig enzo. Wat heeft dat met Gus te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Wie, ik?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb er meestal geen problemen mee, met spoilen (wel als het gebeurt zoals die kneus hierboven) maar soms zou ik wel willen weten waarom je uberhaupt in godsnaam zou willen spoilen??
Nee, man. De problemen die Jesse en Walter hebben zijn juist het beste wat er is. Ze moeten alleen nog maar verder in de problemen komen echt dat het zover uit de hand loopt dat ze mogelijk elkaar weer nodig hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik denk dat we zondag/maandag het einde van Gus zullen zien. Ook als is het een tof personage hoop ik toch dat we zijn verhaal kunnen afsluiten en met iets nieuws kunnen beginnen in het vijfde seizoen.
Denk eigenlijk dat Gus ook in seizoen 5 te zien is,ik verwacht geen ontknoping maar een dikke vette cliffhanger,net als bij het einde van seizoen 3.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik denk dat we zondag/maandag het einde van Gus zullen zien. Ook als is het een tof personage hoop ik toch dat we zijn verhaal kunnen afsluiten en met iets nieuws kunnen beginnen in het vijfde seizoen.
Gus gaat dood, de cliffhanger is dat Jesse en Walt het lijk in het superlab laten ''verdwijnen'', laatste shot is Hank die dat op de monitor ziet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:12 schreef Wessell het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Gus ook in seizoen 5 te zien is,ik verwacht geen ontknoping maar een dikke vette cliffhanger,net als bij het einde van seizoen 3.
Ik heb overigens nog niet de spoilers gelezen,ga ik ook niet doen
Je moet scriptschrijver worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gus gaat dood, de cliffhanger is dat Jesse en Walt het lijk in het superlab laten ''verdwijnen'', laatste shot is Hank die dat op de monitor ziet.
(speculatie...)
En begin in een dagboek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je moet scriptschrijver worden.
lijkt erop datquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:08 schreef Scarface2004 het volgende:
Nieuwe promo
http://www.imdb.com/video/imdb/vi3197345305
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk dat ie walt vermoordtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar het is wel echt interessant wat er gebeurt als Hank erachter komt.
Het laatste shot is 'a familiar exterior', buiten dus. Ik denk aan een shot van dat rose beertje in Walts zwembad na de vliegtuig crash.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gus gaat dood, de cliffhanger is dat Jesse en Walt het lijk in het superlab laten ''verdwijnen'', laatste shot is Hank die dat op de monitor ziet.
(speculatie...)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |