SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:48 schreef Tobester het volgende:
OK HIER DIKKE VETTE SPOILERS VOOR 413 NIET LEZEN ALS JE HET NIET WILT WETEN:
Please no.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet meer. Waarom kun jij geen spoilers openen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:58 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ik kan de spioler niet openen iemand ff een link sturen waar ik het kan lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Happel op 06-10-2011 10:52:06 ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:23 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Als jij spoilers niet kan openen, dan kan je ze zelf nog wel neerzetten. gebruik de [spoiler] tag of druk op hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knopje
[ Bericht 5% gewijzigd door Happel op 06-10-2011 10:52:19 ]When all else fails, you always have delusion.
Kun jij ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:29 schreef Mirel het volgende:
[..]
Als jij spoilers niet kan openen, dan kan je ze zelf nog wel neerzetten. gebruik de [spoiler] tag of druk op het [ afbeelding ] knopje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow...heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Nou, toevallig!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Mensjes die niet tegen spoilers kunnen zijn vast ook van die nederlandse ondertiteling huilies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De episode heet ook Face Off...
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:32 schreef UncleDolan het volgende:
Laatst werd een plaatje gepost op het IMDB forum van Breaking Bad. Dat plaatje was gepost voordat de preview van zondag a.s. te zien was. Laat Gus nou in beide plaatjes hetzelfde pak aanhebben.
Photoshop?en....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De episode heet ook Face Off...
..
.
.
..
.
Tadaaa!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:48 schreef Tobester het volgende:
OK HIER DIKKE VETTE SPOILERS VOOR 413 NIET LEZEN ALS JE HET NIET WILT WETEN:
Woah als dit klopt dan ben ik dus de eerste in dit topic die het bij het rechte eind hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik heb er meestal geen problemen mee, met spoilen (wel als het gebeurt zoals die kneus hierboven) maar soms zou ik wel willen weten waarom je uberhaupt in godsnaam zou willen spoilen??quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:23 schreef nikk het volgende:
Misschien een goed idee om tot maandag weg te blijven uit dit topic. Jammer dat mensen zo nodig moeten spoilen.
Ja...de meest lompe verhaallijn van de serie tot nu toe...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar dat beertje dat kwam toch uit de lcuht vallen toen met die passagiers-vliegtuig enzo. Wat heeft dat met Gus te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Wie, ik?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb er meestal geen problemen mee, met spoilen (wel als het gebeurt zoals die kneus hierboven) maar soms zou ik wel willen weten waarom je uberhaupt in godsnaam zou willen spoilen??
Nee, man. De problemen die Jesse en Walter hebben zijn juist het beste wat er is. Ze moeten alleen nog maar verder in de problemen komen echt dat het zover uit de hand loopt dat ze mogelijk elkaar weer nodig hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik denk dat we zondag/maandag het einde van Gus zullen zien. Ook als is het een tof personage hoop ik toch dat we zijn verhaal kunnen afsluiten en met iets nieuws kunnen beginnen in het vijfde seizoen.
Denk eigenlijk dat Gus ook in seizoen 5 te zien is,ik verwacht geen ontknoping maar een dikke vette cliffhanger,net als bij het einde van seizoen 3.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik denk dat we zondag/maandag het einde van Gus zullen zien. Ook als is het een tof personage hoop ik toch dat we zijn verhaal kunnen afsluiten en met iets nieuws kunnen beginnen in het vijfde seizoen.
Gus gaat dood, de cliffhanger is dat Jesse en Walt het lijk in het superlab laten ''verdwijnen'', laatste shot is Hank die dat op de monitor ziet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:12 schreef Wessell het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Gus ook in seizoen 5 te zien is,ik verwacht geen ontknoping maar een dikke vette cliffhanger,net als bij het einde van seizoen 3.
Ik heb overigens nog niet de spoilers gelezen,ga ik ook niet doen
Je moet scriptschrijver worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gus gaat dood, de cliffhanger is dat Jesse en Walt het lijk in het superlab laten ''verdwijnen'', laatste shot is Hank die dat op de monitor ziet.
(speculatie...)
En begin in een dagboek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je moet scriptschrijver worden.
lijkt erop datquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:08 schreef Scarface2004 het volgende:
Nieuwe promo
http://www.imdb.com/video/imdb/vi3197345305
denk dat ie walt vermoordtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar het is wel echt interessant wat er gebeurt als Hank erachter komt.
Het laatste shot is 'a familiar exterior', buiten dus. Ik denk aan een shot van dat rose beertje in Walts zwembad na de vliegtuig crash.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gus gaat dood, de cliffhanger is dat Jesse en Walt het lijk in het superlab laten ''verdwijnen'', laatste shot is Hank die dat op de monitor ziet.
(speculatie...)
quote:
Al?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:11 schreef Gramulanion het volgende:
Gelukkig kan ik 'm volgende week vrijdag al zien.
Zie #258quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laatste scene gaat camera ergens op inzoomen en "you will freak out"![]()
![]()
Dan toch de plant?
Ik denk dat uit die laatste scene gaat blijken dat Walt er achter zit inderdaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laatste scene gaat camera ergens op inzoomen en "you will freak out"![]()
![]()
Dan toch de plant?
the lonely islandquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:07 schreef UncleDolan het volgende:
Ik wist het!Neen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zorgen, angst, opperste concentratie.Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Die is nog steeds aan het revalideren? Daar zullen we volgend seizoen ongetwijfeld nog wel wat van meekrijgen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:59 schreef Grimmson het volgende:
Was weer een geweldige aflevering, jammer van Gus, maar het zat er aan te komen. Al met al weer een geweldig seizoen, niet zo'n cliffhanger als vorig seizoen maar alsnog een goed einde.. En hoe zit het met Mike? Niets meer van gezien..
nieuw seizoen met 16 eps ofzo ja..quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:10 schreef W1ckeDxt het volgende:
Damn dus Walt heeft die jongen vergiftigd?
En holy shit wat een knal Met Gus, toen hij naar buiten dacht ik: 'Dat kan niet!' totdat de camera een stukje verder ging, holy shit.
Is volgende seiszoen nou het laatste? Dat las ik ergens? Ik ben benieuwd wat het verhaal lijkt 'af'. Terwijl ze met dat 'plant verhaal' nog een boel kunnen doen natuurlijk.
Nou ja, de wasserette is weg, dus voorlopig hebben ze weer een voorsprongquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nieuw seizoen met 16 eps ofzo ja..
ja kan zijn dat walt en jesse weer ruzie krijgen, of/en dat hank ze steeds meer op het spoor komt etc
Wat is er kapot aan dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:37 schreef Wessell het volgende:
Iemand nog opgevallen dat de bril van Gus aan de rechterkant kapot is
[ afbeelding ]
Zit er wel in. Lens van de camera staat toevallig net op een hoek van 90 graden ten opzichte van het glas, waardoor je het bijna niet ziet.quote:
Echt?man dan ben ik blindquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:53 schreef TheGame het volgende:
[..]
Zit er wel in. Lens van de camera staat toevallig net op een hoek van 90 graden ten opzichte van het glas, waardoor je het bijna niet ziet.
- Will walt junior ever get laidquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:55 schreef fwokker het volgende:
Woh deze serie. Iemand die hier postte zei dat de plant de symptomen van ricin imiteerde maar de aflevering presenteert het alsof Walt de jongen echt vergiftigde. Is het nu echt zo gevaarlijk?
Dingen die nog niet zijn afgerond/we denk ik nog kunnen verwachten voor volgend seizoen :
-Mike ligt nog in dat warehouseziekenhuis
-Skyler die weet waartoe Walt in staat is en daar niet blij mee zal zijn
-Hank die gelijk bleek te hebben over Gus en de verbrandde wasserette gaat onderzoeken <-- rode draad door het laatste seizoen
-De ricin zal nog wel terugkomen (voor Hank of een andere DEA agent)
Verder nog ideeën?
Is coolquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:27 schreef TheGame het volgende:
Ik vond de season finale eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. De dood van Gus was te over the top en een anti-climax. Dat Walt, in samenwerking met Saul, Brock vergiftigd had was al redelijk duidelijk door de hints in 412. Ik had gehoopt op een meer verrassende cliffhanger.
Inderdaad. Niet dat het Mike is, maar dat stukje heeft waarschijnlijk wel betekenis!quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
- Mike is allang terug die had maar een weekje nodig. Hij was nu de sneaky camera man die alles van een afstandje zag gebeuren. (e.g. op het dak met walt en jesse)
Ik denk eerder dat het die gasten zijn die Jessie ontvoeren in het busjequote:Op maandag 10 oktober 2011 16:20 schreef Norrage het volgende:
![]()
Wat een finale
[..]
Inderdaad. Niet dat het Mike is, maar dat stukje heeft waarschijnlijk wel betekenis!
Dat waren gewoon de mannen van gus die jesse weer in de productie willen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:38 schreef Wessell het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het die gasten zijn die Jessie ontvoeren in het busje
Gebeurt niet vaak dat ik me op de borst mag kloppen, maar dat is mijn plaatje en ik had het al vorige week voorspeld. Ook had ik gelijk dat het Walt was die Brock vergiftigde.quote:
Oke!quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:39 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat waren gewoon de mannen van gus die jesse weer in de productie willen.
Die zijn nu dood toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:39 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat waren gewoon de mannen van gus die jesse weer in de productie willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |