Wat is er kapot aan dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:37 schreef Wessell het volgende:
Iemand nog opgevallen dat de bril van Gus aan de rechterkant kapot is
[ afbeelding ]
Zit er wel in. Lens van de camera staat toevallig net op een hoek van 90 graden ten opzichte van het glas, waardoor je het bijna niet ziet.quote:
Echt?man dan ben ik blindquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:53 schreef TheGame het volgende:
[..]
Zit er wel in. Lens van de camera staat toevallig net op een hoek van 90 graden ten opzichte van het glas, waardoor je het bijna niet ziet.
- Will walt junior ever get laidquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:55 schreef fwokker het volgende:
Woh deze serie. Iemand die hier postte zei dat de plant de symptomen van ricin imiteerde maar de aflevering presenteert het alsof Walt de jongen echt vergiftigde. Is het nu echt zo gevaarlijk?
Dingen die nog niet zijn afgerond/we denk ik nog kunnen verwachten voor volgend seizoen :
-Mike ligt nog in dat warehouseziekenhuis
-Skyler die weet waartoe Walt in staat is en daar niet blij mee zal zijn
-Hank die gelijk bleek te hebben over Gus en de verbrandde wasserette gaat onderzoeken <-- rode draad door het laatste seizoen
-De ricin zal nog wel terugkomen (voor Hank of een andere DEA agent)
Verder nog ideeën?
Is coolquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:27 schreef TheGame het volgende:
Ik vond de season finale eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. De dood van Gus was te over the top en een anti-climax. Dat Walt, in samenwerking met Saul, Brock vergiftigd had was al redelijk duidelijk door de hints in 412. Ik had gehoopt op een meer verrassende cliffhanger.
Inderdaad. Niet dat het Mike is, maar dat stukje heeft waarschijnlijk wel betekenis!quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
- Mike is allang terug die had maar een weekje nodig. Hij was nu de sneaky camera man die alles van een afstandje zag gebeuren. (e.g. op het dak met walt en jesse)
Ik denk eerder dat het die gasten zijn die Jessie ontvoeren in het busjequote:Op maandag 10 oktober 2011 16:20 schreef Norrage het volgende:
![]()
Wat een finale
[..]
Inderdaad. Niet dat het Mike is, maar dat stukje heeft waarschijnlijk wel betekenis!
Dat waren gewoon de mannen van gus die jesse weer in de productie willen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:38 schreef Wessell het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het die gasten zijn die Jessie ontvoeren in het busje
Gebeurt niet vaak dat ik me op de borst mag kloppen, maar dat is mijn plaatje en ik had het al vorige week voorspeld. Ook had ik gelijk dat het Walt was die Brock vergiftigde.quote:
Oke!quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:39 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat waren gewoon de mannen van gus die jesse weer in de productie willen.
Die zijn nu dood toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:39 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat waren gewoon de mannen van gus die jesse weer in de productie willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |