abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102912704
Al met al vond ik het een aardig seizoen maar vond stiekem de vorige seizoenen wel wat leuker! Dexter is nu ook weer begonnen met een paar knallende episodes.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_102913032
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_102914589
De grote baas van een fried-chicken company, loopt tijdens zijn sterven ook nog een paar seconde rond, als een kip zonder kop. Awesome beeldspraak :)

Wellicht over-the-top, maar dat moest imo ook wel bij zo'n belangrijk personage.
pi_102914663
Iemand nog opgevallen dat de bril van Gus aan de rechterkant kapot is
pi_102915042
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:37 schreef Wessell het volgende:
Iemand nog opgevallen dat de bril van Gus aan de rechterkant kapot is
[ afbeelding ]
Wat is er kapot aan dan?
pi_102915162
Er zit geen glas in
pi_102915174
Kijk maar ff wat ie aan had tijdens de flashback met zijn 1ste cook bij de kartelbaas.
pi_102915207
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:52 schreef outcast_within het volgende:
Er zit geen glas in
Zit er wel in. Lens van de camera staat toevallig net op een hoek van 90 graden ten opzichte van het glas, waardoor je het bijna niet ziet.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheGame op 10-10-2011 14:58:39 ]
pi_102915628
:)
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:53 schreef TheGame het volgende:

[..]

Zit er wel in. Lens van de camera staat toevallig net op een hoek van 90 graden ten opzichte van het glas, waardoor je het bijna niet ziet.
Echt?man dan ben ik blind
pi_102915930
http://artsbeat.blogs.nyt(...)d-the-series/?src=tp

Goed interview met Vince over de laatste aflevering. Snap nu ook waarom het zo'n 'wrapped up' einde is.

Q: I have to say that this season finale almost felt like a series finale, with all of the story lines that it appears to wrap up. Was that by design?

A: that is on purpose. We weren’t sure that we would have a fifth season when we were plotting out the end of Season 4. So we wanted to make the end of Season 4 as satisfying and as complete as possible, not knowing what the future would hold. Having said that, there are a couple of big, outstanding questions still in play. But I agree with you, if the show had not gone on past the end of Season 4 –although I’m very happy to say that it indeed will – but if it weren’t to go forward, I think I could be satisfied on some level, by that episode.
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:30:48 #286
66083 Platina
78th Element
pi_102916409
Prachtige finale. Van Gus was inderdaad 'over the top' maar ik heb me er niet aan geergerd. Ben wel bang dat seizoen 5 erg teleur gaat stellen want hier kun je eigenlijk niet meer tegenop.

Dat verbrandde beertje en de halfopgeblazen Gus is overigens wel subliem gedaan. Zijn die 2 eigenlijk tegelijk geintroduceerd?
pi_102917288
Woh deze serie 8)7 . Iemand die hier postte zei dat de plant de symptomen van ricin imiteerde maar de aflevering presenteert het alsof Walt de jongen echt vergiftigde. Is het nu echt zo gevaarlijk?

Dingen die nog niet zijn afgerond/we denk ik nog kunnen verwachten voor volgend seizoen :
-Mike ligt nog in dat warehouseziekenhuis
-Skyler die weet waartoe Walt in staat is en daar niet blij mee zal zijn
-Hank die gelijk bleek te hebben over Gus en de verbrandde wasserette gaat onderzoeken <-- rode draad door het laatste seizoen
-De ricin zal nog wel terugkomen (voor Hank of een andere DEA agent)
Verder nog ideeën?
pi_102917415
Eindelijk bij en OMFG wat een finale. Best in television in a loooong time. :D
pi_102917543
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:55 schreef fwokker het volgende:
Woh deze serie 8)7 . Iemand die hier postte zei dat de plant de symptomen van ricin imiteerde maar de aflevering presenteert het alsof Walt de jongen echt vergiftigde. Is het nu echt zo gevaarlijk?

Dingen die nog niet zijn afgerond/we denk ik nog kunnen verwachten voor volgend seizoen :
-Mike ligt nog in dat warehouseziekenhuis
-Skyler die weet waartoe Walt in staat is en daar niet blij mee zal zijn
-Hank die gelijk bleek te hebben over Gus en de verbrandde wasserette gaat onderzoeken <-- rode draad door het laatste seizoen
-De ricin zal nog wel terugkomen (voor Hank of een andere DEA agent)
Verder nog ideeën?
- Will walt junior ever get laid
- Mike is allang terug die had maar een weekje nodig. Hij was nu de sneaky camera man die alles van een afstandje zag gebeuren. (e.g. op het dak met walt en jesse)
- Hoe krijgen ze volgend seizoen geld problemen dat ze weer meth moeten maken. Belasting dienst wss.
- Is die sul nu wel of niet dood die geld kreeg maar het wilde gebruiken om opnieuw te beginnen.
pi_102917599
Gus zijn verleden in Chili zal Walt achterna komen
pi_102918258
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:27 schreef TheGame het volgende:
Ik vond de season finale eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. De dood van Gus was te over the top en een anti-climax. Dat Walt, in samenwerking met Saul, Brock vergiftigd had was al redelijk duidelijk door de hints in 412. Ik had gehoopt op een meer verrassende cliffhanger.
Is cool ^O^ maakt niet uit jonge.

Anyway wie zegt dat het niet ricin was bij Brock en de FBI nu Jesse en Walt zit te schaduwen, er kunnen zo veel dingen gebeuren.
Videobeelden van verzorgingstehuis waar Walter naar binnen komt lopen.
Wel erg sterk gespeeld van de ondervragers van Jesse, dacht echt even dat hij wellicht wat zou gaan verklappen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_102918259
_O_ _O_
Wat een finale _O_

quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:02 schreef outcast_within het volgende:

[..]

- Mike is allang terug die had maar een weekje nodig. Hij was nu de sneaky camera man die alles van een afstandje zag gebeuren. (e.g. op het dak met walt en jesse)

Inderdaad. Niet dat het Mike is, maar dat stukje heeft waarschijnlijk wel betekenis!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_102918442
Lijkt me verder dat volgend seizoen vooral om de onderlinge strijd tussen Jesse en Walt zal gaan, en dat de hoofdlijn toch uiteindelijk de DEA gaat zijn die het hele blue-meth verhaal toch nog willen gaan oplossen.
Zoiets. Genoeg openingen voor het laatste seizoen, erg benieuwd! ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_102918546
Volgend seizoen stoppen ze met de drugs, krijgt walt plotseling de voogdij over 2/3 tienerachtige kinderen en word het een comedy.
pi_102918779
Die scene dat ie Skyler aan de telefoon heeft, met "I Won"...Geweldig. En Gus die het parkeerterrein oploopt met die geweldige mexicaanse (peruaanse? :P) muziek op de achtergrond :D Mooi einde hoor :)
pi_102918877
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:20 schreef Norrage het volgende:
_O_ _O_
Wat een finale _O_

[..]

Inderdaad. Niet dat het Mike is, maar dat stukje heeft waarschijnlijk wel betekenis!
Ik denk eerder dat het die gasten zijn die Jessie ontvoeren in het busje
pi_102918924
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:38 schreef Wessell het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het die gasten zijn die Jessie ontvoeren in het busje
Dat waren gewoon de mannen van gus die jesse weer in de productie willen.
pi_102918955
quote:
Gebeurt niet vaak dat ik me op de borst mag kloppen, maar dat is mijn plaatje en ik had het al vorige week voorspeld. Ook had ik gelijk dat het Walt was die Brock vergiftigde. *)

Eerlijk gezegd ben ik een beetje teleurgesteld. Die scene dat Gus opgeblazen werd was echt over de top. En ik had een wat grimmiger einde verwacht.
pi_102919151
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:39 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Oke!
pi_102919185
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:39 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Die zijn nu dood toch? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')