abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2011 @ 23:24:37 #102
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102672572
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef JaneDoe het volgende:
"honey tits, i say it's endearing!"
:')
:') idd

Overigens heeft Walt t volgens mij niet gedaan. Zou toch frapant zijn als ie telkens de hele serie door het 'goede' heeft gedaan (nouja, die ene meid dan laten stikken in d'r puke, maar ze verdiende het volgens mij ook :( ) en dan nu ineens een kind gaan vergiftigen.
  maandag 3 oktober 2011 @ 23:25:17 #103
57434 Marloes
Digital Love
pi_102672603
Ik vind Jesse zo leuk O+
Ook vind ik het leuk dat hij Walt nog steeds Mr. White noemt O+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_102672641
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:') idd

Overigens heeft Walt t volgens mij niet gedaan. Zou toch frapant zijn als ie telkens de hele serie door het 'goede' heeft gedaan (nouja, die ene meid dan laten stikken in d'r puke, maar ze verdiende het volgens mij ook :( ) en dan nu ineens een kind gaan vergiftigen.
:?
  maandag 3 oktober 2011 @ 23:29:36 #105
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_102672808
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef Marloes het volgende:
Ik vind Jesse zo leuk O+
Dat is zo tof inderdaad dat hij Walt nog steeds als die scheikundeleraar ziet.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_102673035
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef Marloes het volgende:
Ik vind Jesse zo leuk O+
30 seconden nadat hij hem een pistool op z'n voorhoofd drukte.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 00:05:54 #107
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102674049
Ik geloof er ook geen reet van dat Walt het zou hebben gedaan. Dat gaat zou tegen zijn karakter in. Zelfs als hij in Heisenberg-mode is. Heel het seizoen al is Walt de draad goed kwijt en allang niet meer die door bedachtzame sluwerik van eerdere seizoenen.

Had het idee dat dat Gus gewoon doorhad dat er iets niet klopte aan de auto. Hij is namelijk altijd heel netjes en doet dingen via perfecte regelmaat op het neurotische af. Kennelijk zag hij iets dat net niet helemaal klopte.
pi_102674147
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Had het idee dat dat Gus gewoon doorhad dat er iets niet klopte aan de auto. Hij is namelijk altijd heel netjes en doet dingen via perfecte regelmaat op het neurotische af. Kennelijk zag hij iets dat net niet helemaal klopte.
Ik denk niet dat hij op dat moment op afstand letterlijk zag dat er aan zijn auto was gerommeld. Dan lijkt het me waarschijnlijker dat hij is ingelicht door iemand die Walt schaduwde.

Al wil ik zeker niet ontkennen dat hij een neusje heeft voor dit soort zaken.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 00:15:10 #109
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_102674258
Ik denk dat Gus besefte dat er iets niet klopte. Jesse wilde hem persoonlijk spreken, dus hij vertrekt naar het ziekenhuis. Hij zet zijn auto neer op een verlaten stukje van een parkeergarage. Binnen blijkt Brock vergiftigd te zijn en weet hij dat Walt er mee te maken heeft (als hij het zelf niet is). Als Jesse Walt niet gedood heeft dan is het logisch dat ze samenwerken, dus is hij met een reden naar het ziekenhuis gelokt. Met een chemisch genie als Walt die zonder tegenwerking bij zijn auto kon komen, vertrouwt hij het niet helemaal.

Wat als hij Jesse dwingt mee te gaan in de auto, zou Walt de bom doen ontploffen? :9~
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_102674485
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:15 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wat als hij Jesse dwingt mee te gaan in de auto, zou Walt de bom doen ontploffen? :9~
Ik denk dat hij gedesillusioneerd en nog harder zuchtend op het karton was gaan liggen.
pi_102675297
Gus zegt in het telefoongesprek met Jesse dat hij een passende tegenreactie zal geven.
Dit heeft Jesse zich nog niet eens beseft. Als dit de response niet is, hebben we die dus nog niet gezien.

Misschien heeft Walt het gedaan. Walt kan natuurlijk gemakkelijk zelf racin maken, dus hij hoeft het niet terug te stelen. De reden waarom hij het pakt is dus puur om Jesse tegen Gus uit te spelen. Het past niet bij Walts karakter om een kind te vergiftigen, maar zoals iemand net al zei: Niemand heeft bevestigd dat hij vergiftigd is. Maybe heeft Walt hem iets anders toegediend, puur om hem ziek te maken.

Of die dikke neger wilde roken en jatte perongeluk de verkeerde sigaret. Het kind is gewoon ziek en de neger ligt dood bij Saul voor zijn kantoor... wel heel on-bb's, dus zal wel niet.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:21:46 #112
202546 Baszh
The Dude abides
pi_102675400
Ik denk dat Gus zo twijfelde omdat hij zelf niets te maken had met de vergiftiging en dus Walter verdacht van iets sneaky.

We shall see
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_102675545
Mensen die denken dat Walter dat kind vergiftigd heeft. :')
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:32:58 #114
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102676073
quote:
3s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef NoCigar het volgende:
Als Walter het gedaan heeft zullen de schrijvers toch wel met een hele mooie oplossing moeten komen voor Hoe hij het gedaan heeft. Lijkt me overigens ook wel typisch iets wat in het midden gelaten wordt, en eventueel volgend seizoen ook nog eens gebruikt kan worden.
Ja precies. Alleen Gus is de enige die ik tien stappen vooruit zie denken en die Christine ter Horst. Het kan ook zijn dat die jongen gewoon een cigaret heeft gejat uit Jesse's jaszak en zo ziek is geworden. of hij kan ook gewoon erg ziek zijn klaar. jesse was degene die dacht aan vergiftiging. verder niet bevestigd dacht ik?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:38:14 #115
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102676101
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:26 schreef lighted het volgende:
waarom eindeloos raden i.p.v. gewoon een weekje wachten?
Duurt te lang. maar mischien bieden de podcast-interviews uitkomst. Ik heb er een paar gezien op youtube. daarin bespreken zij de afleveringen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 06:31:32 #116
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_102676445
Mooie aflevering, het begint steeds meer een einde te krijgen...
Over de discussie hierboven:

Ik denk dat Walt het niet is omdat hij zelf de hele dag bang rondloopt wat te doen als de mannen van Gus op komen dagen. Hij heeft zowat heel zijn huis geblindeerd voor als iemand langskomt dan laat je toch zien dat je juist in het huis wilt blijven en niet erbuiten( je kan gevolgd worden etc...).
- Bovendien Walt heeft de sigaret niet nodig van jesse, hij kan het spul zelf nog een keer maken dat brengt me op het volgend punt. Jesse zegt in het huis van Walter dat Brock het nooit zelf heeft kunnen pakken omdat hij de avond ervoor de sigaret nog had en die ochtend in een nieuw pakje sigaretten had gestopt. Aangezien Jesse heel de dag meth moest koken kon hij nooit in aanraking zijn geweest met Walter die de sigaret steelt...
- Dus het moet iemand zijn die hij op de dag zelf sowieso had gezien, die bodyguard van Salt kan het moeilijk zijn ondanks de poging om Jesse te controleren op wapens aangezien hij niet in zijn zakken ging in de scene.Salt was te bezig met al zijn papieren vernietigen dus enige zou die gozer van Gus kunnen zijn.
- Vervolgens kan het ook zo zijn dat Brock iets anders heeft opgelopen en dat Jesse de sigaret is kwijtgeraakt...
- Gus heeft Jesse ook een boodschap meegegeven nadat jesse zei dat Walt niks mag overkomen, zegt Gus there will be a apropriate response, dit kan een bedreiging zijn dat iemand anders iets overkomt ---> Brock?!

Heb de scene met de bodyguard terug gekeken en er is iets vreemds het lijkt alsof hij wat in ze zak stopt( moet goed gekeken worden maar het kan ook niks zijn)...
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_102676463
Ricine werkt toch ook pas na een paar dagen? Dat legde Walt eerder in de serie uit toen ze Tuco wilden vergiftigen. En er is geen tegengif.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_102677911
Ik denk niet dat het Walt was, die is volgens mij niet zo evil dat ie een kind vergiftigd.
De uitleg van Walt over dat Gus het geweest moet zijn vond ik wel plausibel, al leek het er tijdens de confrontatie tussen Jesse en Gus weer niet op dat hij de dader is.

Misschien heeft dat jochie uiteindelijk toch ''de'' sigaret gejat en vergist Jesse zich gewoon met zijn ''pakjes verwisseling'' verhaal.

We gaan het meemaken. :)

Ben iig benieuwd of Jesse, Walt, Hank of Gus na de volgende aflevering niet meer zal leven.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_102678006
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk niet dat het Walt was, die is volgens mij niet zo evil dat ie een kind vergiftigd.
De uitleg van Walt over dat Gus het geweest moet zijn vond ik wel plausibel, al leek het er tijdens de confrontatie tussen Jesse en Gus weer niet op dat hij de dader is.

Misschien heeft dat jochie uiteindelijk toch ''de'' sigaret gejat en vergist Jesse zich gewoon met zijn ''pakjes verwisseling'' verhaal.

We gaan het meemaken. :)

Ben iig benieuwd of Jesse, Walt, Hank of Gus na de volgende aflevering niet meer zal leven.
Ik denk ook niet dat Walt 't heeft gedaan, Gus trouwens ook niet.. Word het nou ook bevestigd dat Brock daadwerkelijk ricin-vergiftiging heeft opgelopen? Straks loopt dit helemaal uit de hand door één groot misverstand.. Het zou hoe dan ook uit de hand lopen, maar toch..
pi_102678033
Hier nog de fouilleer-scene als gif :

dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:16:51 #121
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_102678047
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Overigens is door niemand bevestigd dat die jongen daadwerkelijk vergiftigd is.
Dit dus, volgens mij is hij helemaal niet vergiftigd en trekt iedereen direct die conclusies omdat niemand elkaar vertrouwd.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:19:07 #122
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_102678090
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:21 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Ze heeft wel een motief. Door op deze manier Jesse, Gus en Walt tegen elkaar uit te laten spelen is haar man Hank weer veilig. Hoe langer ik erover nadenk hoe meer de puzzelstukjes in elkaar vallen!
En ze is kleptomane :P Komt dat flutverhaaltje van Marie in het begin alsnog van pas in de serie :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102678154
Las een aardige theorie ergens anders, het was Tyrus, eventueel zonder medeweten van Gus.

Die was met Jesse in het lab, en daarna ineens niet meer in beeld terwijl ie normaal gesproken altijd of Jesse of Walt volgt als de lab-werkzaamheden zijn gedaan, nu was ie nergens te bekennen.

Leuk dat speculeren. :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:22:43 #124
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_102678164
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 06:43 schreef Mwanatabu het volgende:
Ricine werkt toch ook pas na een paar dagen? Dat legde Walt eerder in de serie uit toen ze Tuco wilden vergiftigen. En er is geen tegengif.
Nee, je gaat pas dood na een paar dagen. En omdat de symptomen redelijk 'standaard' zijn, verdenken ze niet meteen vergiftiging.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:46:59 #125
66083 Platina
78th Element
pi_102680214
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:21 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Ze heeft wel een motief. Door op deze manier Jesse, Gus en Walt tegen elkaar uit te laten spelen is haar man Hank weer veilig. Hoe langer ik erover nadenk hoe meer de puzzelstukjes in elkaar vallen!
Kijk je de serie wel? Marie weet helemaal niks van de verhouding tussen Jesse, Gus en Walt.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:48:51 #126
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_102680262
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Las een aardige theorie ergens anders, het was Tyrus, eventueel zonder medeweten van Gus.

Die was met Jesse in het lab, en daarna ineens niet meer in beeld terwijl ie normaal gesproken altijd of Jesse of Walt volgt als de lab-werkzaamheden zijn gedaan, nu was ie nergens te bekennen.

Dit heb ik ook gelezen ja. Hij zou het wel gedaan kúnnen hebben, maar waarom?
pi_102681588
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:

Tyrus zou wellicht wel de kans hebben gehad, maar dat hij zonder medeweten van Gus zoiets onderneemt, lijkt me vrijwel uitgesloten. In opdracht van zou wat mij betreft wel kunnen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:41:58 #128
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_102681813
Volgens mij heeft Jesse gewoon bij het wisselen van het pakje de sigaret verkeerd om in het doosje gedaan, waardoor nu alle sigaretten met filters naar boven in het pakje zitten.

Volgende aflevering steekt hij een peuk op en valt hij al proestend op de grond omdat hij degene met het buisje ricine aangestoken heeft. -> fade to black en wachten op de volgende serie :P
pi_102681891
Het lijkt me ook niet dat Walt het heeft gedaan. Het risico nemen dat Jesse hem wel neerschiet en vervolgens nog zo'n lachbui acteren. Allemaal in de hoop hem te overtuigen.

Als Gus het was dan lijkt me het wel logisch dat hij die auto niet in stapt. Als het inderdaad zijn plan was om Jesse Walt neer te laten schieten dan wist hij op dat moment in de parkeergarage dat zijn plan was mislukt. Daarnaast 'weet' Jesse dat, dat kind is vergiftigd. Genoeg reden om te twijfelen aan Jesse.
Eerst denken, dan typen
pi_102682161
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij heeft Jesse gewoon bij het wisselen van het pakje de sigaret verkeerd om in het doosje gedaan, waardoor nu alle sigaretten met filters naar boven in het pakje zitten.

Volgende aflevering steekt hij een peuk op en valt hij al proestend op de grond omdat hij degene met het buisje ricine aangestoken heeft. -> fade to black en wachten op de volgende serie :P
Hij heeft ze allemaal al kapot gescheurd :P

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Overigens is door niemand bevestigd dat die jongen daadwerkelijk vergiftigd is.
Oja dat kan natuurlijk ook nog :P
pi_102682281
Mensen die denken dat Marie het heeft gedaan.
Amen.
pi_102682860
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:56 schreef Jivis het volgende:
Mensen die denken dat Marie het heeft gedaan.
mensen die geloven dat mensen denken dat marie t heeft heeft gedaan :')
pi_102682914
Lijkt me duidelijk dat Walt Jr het heeft gedaan, zijn ouders zijn dik crimineel en hij moet dan onschuldig zijn, ja hoor :')
pi_102682930
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:44 schreef Piger het volgende:
Als Gus het was dan lijkt me het wel logisch dat hij die auto niet in stapt. Als het inderdaad zijn plan was om Jesse Walt neer te laten schieten dan wist hij op dat moment in de parkeergarage dat zijn plan was mislukt. Daarnaast 'weet' Jesse dat, dat kind is vergiftigd. Genoeg reden om te twijfelen aan Jesse.
dit is de meest logische verklaring

trouwens t eerste seizoen dat ik geheel 'live' volg, heerlijk dat gespeculeer!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 12:24:08 #135
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_102683166
Of Saul heeft die sigaret nu van zijn handlanger gekregen (en Brock is helemaal niet vergiftigd). Ik kan me niet meer precies herinneren wat Walt in de vorige aflevering allemaal tegen Saul zei, maar misschien weet Saul dat Walt Gus nu om wil leggen?

Had Saul trouwens Walt niet aan Gus voorgesteld? Ik kan me voorstellen dat Saul niet wil dat welke van zijn klanten dan ook wordt omgelegd. Hij heeft er baat bij dat de business blijft draaien.

Daarnaast... als Gus dood gaat, is Saul zijn leven namelijk ook niet veilig. Hij is en blijft een handlanger van Walt. Hij is niet voor niets zo schichtig.
pi_102683189
Gus lijkt me idd het meest plausibel, die bodyguard van Saul kan er wel iets uitgepakt hebben met zijn klungelige gefouilleer maar terugstoppen was echt niet gelukt, bovendien was het fouilleren zo slecht dat het wel erg onwaarschijnlijk is.

Gus zou voor een reactie richting Walt zorgen maar hij kan zijn familie niet raken want die wordt beschermd en Walt vermoorden zou Jesse niet pikken, bovendien is Gus toch al van de psychologische spelletjes.

Dus imo is het gewoon Walt, of Jesse is fucked up en heeft het pakje met die gif-peuk gewoon nog thuis liggen
pi_102683290
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:24 schreef Rossdale het volgende:
Of Saul heeft die sigaret nu van zijn handlanger gekregen (en Brock is helemaal niet vergiftigd). Ik kan me niet meer precies herinneren wat Walt in de vorige aflevering allemaal tegen Saul zei, maar misschien weet Saul dat Walt Gus nu om wil leggen?

Had Saul trouwens Walt niet aan Gus voorgesteld? Ik kan me voorstellen dat Saul niet wil dat welke van zijn klanten dan ook wordt omgelegd. Hij heeft er baat bij dat de business blijft draaien.

Daarnaast... als Gus dood gaat, is Saul zijn leven namelijk ook niet veilig. Hij is en blijft een handlanger van Walt. Hij is niet voor niets zo schichtig.
Saul staat aan de kant van Walt(al meerdere keren bewezen zoals eind seizoen 3), hij heeft walt idd aan hem voorgesteld maar dat was ook via via, zelf kon ie hem niet.
pi_102684224
Ik denk dat het Carmen is. Zij speelt Jesse, Gus en Walt tegen elkaar uit zodat ze elkaar allemaal afmaken in de laatste aflevering, er valt een groot gat in de drugsmarkt en zij begint, als evil mastermind achter alles, in het scheikunde lab van de school een super-methlab met als pseudoniem Heidiberg. Enter seizoen 5.
In the coolest little capital of the world
pi_102684365
Ik denk dat het Barack Obama is. De neger heeft het altijd gedaan.
pi_102684451
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat het Barack Obama is. De neger heeft het altijd gedaan.
Ik denk niet dat Gus z'n broer bij dit soort zaakjes betrekt.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:23:49 #141
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102685029
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:14 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

mensen die geloven dat mensen denken dat marie t heeft heeft gedaan :')
Het was Muttley!

Kijk em lachen..
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:26:08 #142
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102685090
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:05 schreef Wereldpijn het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Gus z'n broeder van een andere moeder bij dit soort zaakjes betrekt.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:28:22 #143
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_102685159
Mega spoiler, serieus niet klikken als je het niet wilt weten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:29:49 #144
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_102685194
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:28 schreef Scarface2004 het volgende:

SPOILER
Oooooooh the temptation :X
pi_102685286
quote:

SPOILER
Hoe kom je daaraan?
pi_102685328
quote:

SPOILER
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_102685378
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:32 schreef Dastan het volgende:

[..]

Hoe kom je daaraan?
Een dolletje gebaseerd op de titel van de laatste episode "Face off".
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:35:36 #148
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102685394
quote:

SPOILER
Br. Ba. going zombie ?

Ik kan dat ene plaatje niet vinden van chemistry cat _O-

"I think I left the Bromium and Boron in the cabinet. BrB"
pi_102685562
Op een ander forum wordt gezegd dat er in de scene waarin Walt alleen thuis zit en zijn pistool rondjes draait er even gefocussed wordt op een plant die er staat.
Deze plant heeft bladeren waarvan de symptomen bij eten overeen komen met die van ricine…

Kan het me zelf even niet voor de geest halen eigenlijk (die plant dus), maar als dit echt het geval is dan moet Walt het wel hebben gedaan. (dus een ander soort gif gebruikt om die jongen ziek te laten worden zodat ie Jesse om kon lullen zodat Gus de Sjaak zou zijn.)
pi_102685643
owja dat was die scene in het begin vd aflevering....
pi_102685834
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:42 schreef planethugo het volgende:
owja dat was die scene in het begin vd aflevering....
:Y
pi_102686116
Toen hij bij zijn zwembad zat en rondjes aan het draaien was met zijn revolvertje op een tafeltje.
pi_102686208
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:55 schreef Wereldpijn het volgende:
Toen hij bij zijn zwembad zat en rondjes aan het draaien was met zijn revolvertje op een tafeltje.
Ja was bij het zwembad idd, niet in zijn verlaten huis.

Die revolver wees uiteindelijk richting die plant. (las ik dus...)
pi_102686224
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja was bij het zwembad idd, niet in zijn verlaten huis.

Die revolver wees uiteindelijk richting die plant. (las ik dus...)
belangrijker nog: hij was een plan aan het bedenken...
pi_102686266
Ik heb de episode niet meer op m'n pc, maar het leek er erg op dat hij zich op iets aan het focussen was / iets aan het uitdenken was.
pi_102686316
De plant lijkt anders totaal niet op de Castor Oil plant waar het om zou gaan:

Castor Oil plant:
pi_102686362
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:01 schreef Drebbelman het volgende:
De plant lijkt anders totaal niet op de Castor Oil plant waar het om zou gaan:
[ afbeelding ]

Castor Oil plant:
[ afbeelding ]
Keek hij op een gegeven moment ook niet naar iets dat verderop in de tuin aanwezig was?
pi_102686424
maakt niet uit wat voor plant, hij kwam op het idee :)
pi_102686616
De plant vooraan komt ineens tevoorschijn als hij zijn hoofd draait. Maar het kan hem inderdaad wel inspiratie geven, no matter what plant er staat.
Walt heeft er in dat geval vast voor gezorgd dat het kind nooit in levensgevaar is, maar er genoeg reden voor Jesse is om te denken dat Gus erachter zit.
Walt benadrukt nog dat het altijd Gus is die hem telkens een aantal stappen voor is, daarmee suggererend dat hij zoiets nooit zou kunnen bedenken. Gus, slim als ie is, zal zich dat in de parkeergarage ook wel realiseren.
Die fouilleeractie zal er ook vast niet voor niets geweest zijn.
pi_102686618
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:03 schreef planethugo het volgende:
maakt niet uit wat voor plant, hij kwam op het idee :)
Ah dank voor de screenshot, nu weet ik ’t weer!

Tsja, met dit ‘’bewijs’’ en het feit dat die dikke neger ook daadwerkelijk iets in zijn zak deed na het fouilleren van Jesse zou het wel bijna zeker moeten zijn dat het zo gelopen is.
Aan de andere kant hebben de schrijvers ons al vaker op het verkeerde been gezet. :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:24:57 #161
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_102687206
Lijkt eerder op Nieskruid of Hyacint, beide zijn giftig
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_102687249
Ik denk inderdaad ook dat het een plan van Walt was om Jesse tegen Gus te keren.
Amen.
pi_102687454
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ah dank voor de screenshot, nu weet ik ’t weer!

Tsja, met dit ‘’bewijs’’ en het feit dat die dikke neger ook daadwerkelijk iets in zijn zak deed na het fouilleren van Jesse zou het wel bijna zeker moeten zijn dat het zo gelopen is.
Aan de andere kant hebben de schrijvers ons al vaker op het verkeerde been gezet. :)
Alsof _O_ Huell _O_ tijd had om even die capsule uit het pakje te halen en het pakje weer in Jesse's zak te doen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:33:05 #164
57434 Marloes
Digital Love
pi_102687470
quote:

SPOILER
SPOILER
The more that I appear.
pi_102687493
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:32 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Alsof _O_ Huell _O_ tijd had om even die capsule uit het pakje te halen en het pakje weer in Jesse's zak te doen.
Nee, maar zoals je in de scene kunt zien stopt ie wel iets in zijn zak na het fouilleren.
Dus misschien heeft ie het hele pakje gewoon verwisseld.
pi_102687650
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee, maar zoals je in de scene kunt zien stopt ie wel iets in zijn zak na het fouilleren.
Je hebt toch altijd wel een beetje een idee hoeveel peuken je nog hebt. Als je pakje voor 2/3 leeg is 's ochtends en je komt na een bezoekje aan Saul thuis met een bijna vol pakje zet dat je wel aardig aan het denken.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:38:43 #167
57434 Marloes
Digital Love
pi_102687691
SPOILER
The more that I appear.
pi_102687797
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:37 schreef Wereldpijn het volgende:

[..]

Je hebt toch altijd wel een beetje een idee hoeveel peuken je nog hebt. Als je pakje voor 2/3 leeg is 's ochtends en je komt na een bezoekje aan Saul thuis met een bijna vol pakje zet dat je wel aardig aan het denken.
Dat is waar. :)

Tsja, we komen er maar op 1 manier achter.
pi_102687801
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:38 schreef Marloes het volgende:
SPOILER
LMAO @ 0:31.
pi_102692587
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:

Volgens mij is dat ook gewoon iets wat je moet willen zien. Ik zie hem gewoon zn hand terug in zn zak stoppen. Doet ie al de hele serie, met zijn handen in zn zakken staan. Dat er iets in zijn handen zit vind ik niet echt duidelijk.
Eerst denken, dan typen
pi_102696713
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:31 schreef Piger het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook gewoon iets wat je moet willen zien. Ik zie hem gewoon zn hand terug in zn zak stoppen. Doet ie al de hele serie, met zijn handen in zn zakken staan. Dat er iets in zijn handen zit vind ik niet echt duidelijk.
Hij steekt zijn handen niet in zijn zakken. Hij steekt alleen zijn linkerhand in zijn zak en haalt hem er meteen weer uit.
pi_102697371
Die scene bij het zwembad, met z'n pistool... daar zit meer achter. Vooral omdat de camera draait en heel bewust die bloempot in beeld brengt. En direct daarna een bijna 10 seconde lange close up van Walts gezicht waaran je duidelijk kunt zien dat hij een idee heeft.

Is het de kunstmest in de pot die hem op het idee brengt een bom te maken?
Is het de giftige plant die hem besluit ricin te maken?

Ik ben er van overtuigd dat Walt achter de vergiftiging van Brock zit.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:35:43 #173
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_102701715
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:07 schreef UncleDolan het volgende:
Die scene bij het zwembad, met z'n pistool... daar zit meer achter. Vooral omdat de camera draait en heel bewust die bloempot in beeld brengt. En direct daarna een bijna 10 seconde lange close up van Walts gezicht waaran je duidelijk kunt zien dat hij een idee heeft.

Is het de kunstmest in de pot die hem op het idee brengt een bom te maken?
Is het de giftige plant die hem besluit ricin te maken?

Ik ben er van overtuigd dat Walt achter de vergiftiging van Brock zit.
Ik vind het nogal vergezocht. Walt heeft nog nooit zoiets gedaan, en waarom zou hij? Er zit ongetwijfeld meer achter die scene bij het zwembad, maar het is nogal een grote schap. Maar goed, als Walt het echt gedaan heeft, geeft dat wel aan dat 'ie tot alles in staat is en niet dieper kan zinken. We wachten af :).
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_102705496
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:35 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Ik vind het nogal vergezocht. Walt heeft nog nooit zoiets gedaan, en waarom zou hij? Er zit ongetwijfeld meer achter die scene bij het zwembad, maar het is nogal een grote schap. Maar goed, als Walt het echt gedaan heeft, geeft dat wel aan dat 'ie tot alles in staat is en niet dieper kan zinken. We wachten af :).
Vergeet niet dat hij Jane heeft laten dood gaan. En Vince Gilligan gezegd heeft dat we Walt aan het einde van dit seizoen zouden haten.
pi_102705636
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef UncleDolan het volgende:

[..]

Vergeet niet dat hij Jane heeft laten dood gaan. En Vince Gilligan gezegd heeft dat we Walt aan het einde van dit seizoen zouden haten.
Ik haat hem nu al hoor, wat een randdebiel dit seizoen _O- maar het lijkt wel erg logisch, en ook een goede opmars naar het laatste seizoen waarin hij zijn eer waarschijnlijk moet herstellen etc etc.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:05:50 #176
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_102707586
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef UncleDolan het volgende:

[..]

Mja, daar kreeg ik toch eerder het idee dat Jane aan het stikken was, Walt niet wist wat hij moest doen/verstijfde, en toen pas doorhad dat het te laat was. Maar moedwillig voor een plan een kind vermoorden? Dat gaat toch net een stapje verder. Ook zie je meestal vrij duidelijk dat Walt aan het liegen is, en dat kreeg ik hier niet echt te zien.
Maar goed, speculeren is leuk, maar we zien het allemaal wel :P.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_102707799
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Mja, daar kreeg ik toch eerder het idee dat Jane aan het stikken was, Walt niet wist wat hij moest doen/verstijfde, en toen pas doorhad dat het te laat was. Maar moedwillig voor een plan een kind vermoorden? Dat gaat toch net een stapje verder. Ook zie je meestal vrij duidelijk dat Walt aan het liegen is, en dat kreeg ik hier niet echt te zien.
Het is ook helemaal niet nodig dat het kind doodgaat. Walt heeft waarsch. ook wel de kennis om iemand dusdanig te vergiftigen dat hij alleen een tijdje ziek is.
pi_102711284
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Nee, Walt heeft haar bewust laten doodgaan. Eerst raakte hij in paniek en toen realiseerde hij dat haar dood hem goed zou uitkomen. Het originele idee was zelfs dat Walt haar nog een extra dosis heroïne zou toedienen.
Brock is niet dood en misschien heeft hij wel helemaal geen ricin ingeslikt. Ik denk dat je Walt verkeerd inschat.
pi_102711364
Geweldige aflevering weer, echt petje af hoor voor het constante hoge niveau.

Erg benieuwd naar de finale.
pi_102711393
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:54 schreef Meneerik2 het volgende:
Hoe wist Gus van z'n wagen. Is hij psychic ofzo?
Lijkt me logisch.
pi_102711909
Ik ben benieuwd of ze nog wat met dat conglomeraat gaan doen, dat Madigral oid.
pi_102714497
Dit klinkt wel plausibel (dat van die plant). Walt is goede vriendjes met Saul, die dan weer de opdracht geeft aan die dikke om die sigaretten van Jesse te jatten. Hierdoor denkt Jesse natuurlijk dat het gaat om een ricine vergiftiging

denk dat Gus er niks mee heeft te maken
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_102714986
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog wat met dat conglomeraat gaan doen, dat Madigral oid.
Hoe? Wat? :?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:12:03 #184
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_102715615
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:53 schreef sjeppert het volgende:
Dit klinkt wel plausibel (dat van die plant). Walt is goede vriendjes met Saul, die dan weer de opdracht geeft aan die dikke om die sigaretten van Jesse te jatten. Hierdoor denkt Jesse natuurlijk dat het gaat om een ricine vergiftiging

denk dat Gus er niks mee heeft te maken
En het gif dat wel is toegediend aan Brock zou ook prima via Saul gegaan kunnen zijn, omdat hij vaker daar langs gaat om geld af te leveren. Ook zou het Saul goed uitkomen als Gus het niet overleefd, aangezien hij zijn eigen leven niet zeker is.
pi_102715993
Klinkt allemaal wel sluitend moet ik zeggen.
pi_102716197
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:02 schreef Grimmson het volgende:

[..]

Hoe? Wat? :?
Dat beursgenoteerde bedrijf wat feitelijk eigenaar van Los Pollos is. Af en toe wordt het weer naar voren gehaald, echter is er nog niks mee gedaan (afgezien van die filter oid dan).
pi_102725233
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik haat hem nu al hoor, wat een randdebiel dit seizoen _O- maar het lijkt wel erg logisch, en ook een goede opmars naar het laatste seizoen waarin hij zijn eer waarschijnlijk moet herstellen etc etc.
Het laatste seizoen zal juist gaan over de definitieve ondergang van Walt, denk ik.
Het wordt echt geen happy end iig waar ie zijn eer e.d. heeft hersteld.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:12:26 #188
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_102725342
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het laatste seizoen zal juist gaan over de definitieve ondergang van Walt, denk ik.
Het wordt echt geen happy end iig waar ie zijn eer e.d. heeft hersteld.
Ik denk inderdaad dat het met Walt zo zal aflopen. Ik hoop ergens dat hij Jesse niet meesleept in zijn ondergang, maar dat hij op één of andere manier goed terecht komt.
pi_102728742
quote:
Ok.....the last shot focuses on Walt's glasses.

When Gus is walking towards the car his suspicion is only raised when Walt begins to urge him towards the car. He looks around as if he can hear Walt talking......Walt's glasses are bugged.

Once you view it that way it all falls into place.

When Walt woke up a few episodes back and his broken glasses were fixed by his bed he assumed that Flynn had fixed them. That however has never been confirmed they could have been dropped in my surveilance obsessive Gus.

It explains how Gus has been one step ahead the whole way through, playing Walt and Jessie...
zou t?! :o
pi_102728787
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:56 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

zou t?! :o
Tsja, er zijn nog zoveel mogelijkheden, dus dit is er ook eentje van.
pi_102729283
Die bril zo in beeld viel me ook op... ik zat te wachten op een glinstering van de zon in het glas waardoor Gus hem zou zien zitten, maar dat is eigenlijk ook weer veel te cliché voor een serie van dit kaliber.

edit: en mensen die denken dat Walter zoiets niet zou doen bij een kind. Zijn leven hangt er vanaf, en hij heeft al vaker bewezen op dit soort momenten dat hij enorm onder druk staat met geniale oplossingen te komen. Plus, het kind gaat waarschijnlijk heel niet dood.

Vooral het feit dat hij zelf zei dat normaal Gus hem tien stappen voor is vond ik frappant.. Hij wist dat hij iets geniaals had bedacht.
pi_102729567
Als Gilligan al heeft gezegd dat we Walt gaan haten na dit seizoen, lijkt het me duidelijk dat hij een of ander plan heeft bedacht om Jesse weer in zijn kamp te krijgen. Saul zou daar natuurlijk zonder problemen aan meewerken.
Amen.
pi_102738631
Al met al gewoon superspannend, bij het zien van elke aflevering bedenk je weer allerlei plotwendingen en dergelijke hoe het nu weer zou kunnen lopen, en vaak genoeg ben ik dan alsnog totaal op het verkeerde been gezet.

Bijna jammer dat seizoen 5 de laatste wordt. ;(
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 17:18:51 #194
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_102740265
Heeft Saul eigenlijk vergeten dat ze hem een keer onder schot hielden achter een auto en hem dreigden dood te maken?
When all else fails, you always have delusion.
pi_102740365
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
Al met al gewoon superspannend, bij het zien van elke aflevering bedenk je weer allerlei plotwendingen en dergelijke hoe het nu weer zou kunnen lopen, en vaak genoeg ben ik dan alsnog totaal op het verkeerde been gezet.

Bijna jammer dat seizoen 5 de laatste wordt. ;(
Gelukkig nog wel 16 episodes, en je kan het nooit zeggen met die writers van tegenwoordig en wellicht krijgen ze nog wel van AMC een extra budget.

Er zijn zo veel series geweest waar toch wel een extra season bij kwam maar of dat altijd ten goede komt van de serie is de vraag.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_102740458
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:18 schreef Mirel het volgende:
Heeft Saul eigenlijk vergeten dat ze hem een keer onder schot hielden achter een auto en hem dreigden dood te maken?
Dat ben ik in ieder geval wel vergeten? :?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_102741893
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:24 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat ben ik in ieder geval wel vergeten? :?
in het begin ergens, toen ontvoerde ze hem om hem ergens mee te bedreigen zodat hij hen zou helpen. En toen hoorde Saul dat het 'die man was waar hij eerder mee gepraat had' en bood ze aan om de zaakjes te regelen :)
pi_102744517
pi_102745165
Vergeten we niet iemand?

pi_102745191
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:44 schreef Mazora het volgende:
Vergeten we niet iemand?

[ afbeelding ]
:o :D
pi_102746185
quote:
_O-

Dat zou echt briljant zijn! :')
pi_102751632
OK HIER DIKKE VETTE SPOILERS VOOR 413 NIET LEZEN ALS JE HET NIET WILT WETEN:

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')