abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102672507
"honey tits, i say it's endearing!"
:')
  maandag 3 oktober 2011 @ 23:24:37 #102
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102672572
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef JaneDoe het volgende:
"honey tits, i say it's endearing!"
:')
:') idd

Overigens heeft Walt t volgens mij niet gedaan. Zou toch frapant zijn als ie telkens de hele serie door het 'goede' heeft gedaan (nouja, die ene meid dan laten stikken in d'r puke, maar ze verdiende het volgens mij ook :( ) en dan nu ineens een kind gaan vergiftigen.
  maandag 3 oktober 2011 @ 23:25:17 #103
57434 Marloes
Digital Love
pi_102672603
Ik vind Jesse zo leuk O+
Ook vind ik het leuk dat hij Walt nog steeds Mr. White noemt O+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_102672641
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:') idd

Overigens heeft Walt t volgens mij niet gedaan. Zou toch frapant zijn als ie telkens de hele serie door het 'goede' heeft gedaan (nouja, die ene meid dan laten stikken in d'r puke, maar ze verdiende het volgens mij ook :( ) en dan nu ineens een kind gaan vergiftigen.
:?
  maandag 3 oktober 2011 @ 23:29:36 #105
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_102672808
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef Marloes het volgende:
Ik vind Jesse zo leuk O+
Dat is zo tof inderdaad dat hij Walt nog steeds als die scheikundeleraar ziet.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_102673035
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef Marloes het volgende:
Ik vind Jesse zo leuk O+
30 seconden nadat hij hem een pistool op z'n voorhoofd drukte.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 00:05:54 #107
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102674049
Ik geloof er ook geen reet van dat Walt het zou hebben gedaan. Dat gaat zou tegen zijn karakter in. Zelfs als hij in Heisenberg-mode is. Heel het seizoen al is Walt de draad goed kwijt en allang niet meer die door bedachtzame sluwerik van eerdere seizoenen.

Had het idee dat dat Gus gewoon doorhad dat er iets niet klopte aan de auto. Hij is namelijk altijd heel netjes en doet dingen via perfecte regelmaat op het neurotische af. Kennelijk zag hij iets dat net niet helemaal klopte.
pi_102674147
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Had het idee dat dat Gus gewoon doorhad dat er iets niet klopte aan de auto. Hij is namelijk altijd heel netjes en doet dingen via perfecte regelmaat op het neurotische af. Kennelijk zag hij iets dat net niet helemaal klopte.
Ik denk niet dat hij op dat moment op afstand letterlijk zag dat er aan zijn auto was gerommeld. Dan lijkt het me waarschijnlijker dat hij is ingelicht door iemand die Walt schaduwde.

Al wil ik zeker niet ontkennen dat hij een neusje heeft voor dit soort zaken.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 00:15:10 #109
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_102674258
Ik denk dat Gus besefte dat er iets niet klopte. Jesse wilde hem persoonlijk spreken, dus hij vertrekt naar het ziekenhuis. Hij zet zijn auto neer op een verlaten stukje van een parkeergarage. Binnen blijkt Brock vergiftigd te zijn en weet hij dat Walt er mee te maken heeft (als hij het zelf niet is). Als Jesse Walt niet gedood heeft dan is het logisch dat ze samenwerken, dus is hij met een reden naar het ziekenhuis gelokt. Met een chemisch genie als Walt die zonder tegenwerking bij zijn auto kon komen, vertrouwt hij het niet helemaal.

Wat als hij Jesse dwingt mee te gaan in de auto, zou Walt de bom doen ontploffen? :9~
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_102674485
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:15 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wat als hij Jesse dwingt mee te gaan in de auto, zou Walt de bom doen ontploffen? :9~
Ik denk dat hij gedesillusioneerd en nog harder zuchtend op het karton was gaan liggen.
pi_102675297
Gus zegt in het telefoongesprek met Jesse dat hij een passende tegenreactie zal geven.
Dit heeft Jesse zich nog niet eens beseft. Als dit de response niet is, hebben we die dus nog niet gezien.

Misschien heeft Walt het gedaan. Walt kan natuurlijk gemakkelijk zelf racin maken, dus hij hoeft het niet terug te stelen. De reden waarom hij het pakt is dus puur om Jesse tegen Gus uit te spelen. Het past niet bij Walts karakter om een kind te vergiftigen, maar zoals iemand net al zei: Niemand heeft bevestigd dat hij vergiftigd is. Maybe heeft Walt hem iets anders toegediend, puur om hem ziek te maken.

Of die dikke neger wilde roken en jatte perongeluk de verkeerde sigaret. Het kind is gewoon ziek en de neger ligt dood bij Saul voor zijn kantoor... wel heel on-bb's, dus zal wel niet.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:21:46 #112
202546 Baszh
The Dude abides
pi_102675400
Ik denk dat Gus zo twijfelde omdat hij zelf niets te maken had met de vergiftiging en dus Walter verdacht van iets sneaky.

We shall see
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_102675545
Mensen die denken dat Walter dat kind vergiftigd heeft. :')
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:32:58 #114
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102676073
quote:
3s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef NoCigar het volgende:
Als Walter het gedaan heeft zullen de schrijvers toch wel met een hele mooie oplossing moeten komen voor Hoe hij het gedaan heeft. Lijkt me overigens ook wel typisch iets wat in het midden gelaten wordt, en eventueel volgend seizoen ook nog eens gebruikt kan worden.
Ja precies. Alleen Gus is de enige die ik tien stappen vooruit zie denken en die Christine ter Horst. Het kan ook zijn dat die jongen gewoon een cigaret heeft gejat uit Jesse's jaszak en zo ziek is geworden. of hij kan ook gewoon erg ziek zijn klaar. jesse was degene die dacht aan vergiftiging. verder niet bevestigd dacht ik?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:38:14 #115
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102676101
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:26 schreef lighted het volgende:
waarom eindeloos raden i.p.v. gewoon een weekje wachten?
Duurt te lang. maar mischien bieden de podcast-interviews uitkomst. Ik heb er een paar gezien op youtube. daarin bespreken zij de afleveringen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 06:31:32 #116
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_102676445
Mooie aflevering, het begint steeds meer een einde te krijgen...
Over de discussie hierboven:

Ik denk dat Walt het niet is omdat hij zelf de hele dag bang rondloopt wat te doen als de mannen van Gus op komen dagen. Hij heeft zowat heel zijn huis geblindeerd voor als iemand langskomt dan laat je toch zien dat je juist in het huis wilt blijven en niet erbuiten( je kan gevolgd worden etc...).
- Bovendien Walt heeft de sigaret niet nodig van jesse, hij kan het spul zelf nog een keer maken dat brengt me op het volgend punt. Jesse zegt in het huis van Walter dat Brock het nooit zelf heeft kunnen pakken omdat hij de avond ervoor de sigaret nog had en die ochtend in een nieuw pakje sigaretten had gestopt. Aangezien Jesse heel de dag meth moest koken kon hij nooit in aanraking zijn geweest met Walter die de sigaret steelt...
- Dus het moet iemand zijn die hij op de dag zelf sowieso had gezien, die bodyguard van Salt kan het moeilijk zijn ondanks de poging om Jesse te controleren op wapens aangezien hij niet in zijn zakken ging in de scene.Salt was te bezig met al zijn papieren vernietigen dus enige zou die gozer van Gus kunnen zijn.
- Vervolgens kan het ook zo zijn dat Brock iets anders heeft opgelopen en dat Jesse de sigaret is kwijtgeraakt...
- Gus heeft Jesse ook een boodschap meegegeven nadat jesse zei dat Walt niks mag overkomen, zegt Gus there will be a apropriate response, dit kan een bedreiging zijn dat iemand anders iets overkomt ---> Brock?!

Heb de scene met de bodyguard terug gekeken en er is iets vreemds het lijkt alsof hij wat in ze zak stopt( moet goed gekeken worden maar het kan ook niks zijn)...
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_102676463
Ricine werkt toch ook pas na een paar dagen? Dat legde Walt eerder in de serie uit toen ze Tuco wilden vergiftigen. En er is geen tegengif.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_102677911
Ik denk niet dat het Walt was, die is volgens mij niet zo evil dat ie een kind vergiftigd.
De uitleg van Walt over dat Gus het geweest moet zijn vond ik wel plausibel, al leek het er tijdens de confrontatie tussen Jesse en Gus weer niet op dat hij de dader is.

Misschien heeft dat jochie uiteindelijk toch ''de'' sigaret gejat en vergist Jesse zich gewoon met zijn ''pakjes verwisseling'' verhaal.

We gaan het meemaken. :)

Ben iig benieuwd of Jesse, Walt, Hank of Gus na de volgende aflevering niet meer zal leven.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_102678006
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk niet dat het Walt was, die is volgens mij niet zo evil dat ie een kind vergiftigd.
De uitleg van Walt over dat Gus het geweest moet zijn vond ik wel plausibel, al leek het er tijdens de confrontatie tussen Jesse en Gus weer niet op dat hij de dader is.

Misschien heeft dat jochie uiteindelijk toch ''de'' sigaret gejat en vergist Jesse zich gewoon met zijn ''pakjes verwisseling'' verhaal.

We gaan het meemaken. :)

Ben iig benieuwd of Jesse, Walt, Hank of Gus na de volgende aflevering niet meer zal leven.
Ik denk ook niet dat Walt 't heeft gedaan, Gus trouwens ook niet.. Word het nou ook bevestigd dat Brock daadwerkelijk ricin-vergiftiging heeft opgelopen? Straks loopt dit helemaal uit de hand door één groot misverstand.. Het zou hoe dan ook uit de hand lopen, maar toch..
pi_102678033
Hier nog de fouilleer-scene als gif :

dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:16:51 #121
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_102678047
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Overigens is door niemand bevestigd dat die jongen daadwerkelijk vergiftigd is.
Dit dus, volgens mij is hij helemaal niet vergiftigd en trekt iedereen direct die conclusies omdat niemand elkaar vertrouwd.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:19:07 #122
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_102678090
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:21 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Ze heeft wel een motief. Door op deze manier Jesse, Gus en Walt tegen elkaar uit te laten spelen is haar man Hank weer veilig. Hoe langer ik erover nadenk hoe meer de puzzelstukjes in elkaar vallen!
En ze is kleptomane :P Komt dat flutverhaaltje van Marie in het begin alsnog van pas in de serie :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_102678154
Las een aardige theorie ergens anders, het was Tyrus, eventueel zonder medeweten van Gus.

Die was met Jesse in het lab, en daarna ineens niet meer in beeld terwijl ie normaal gesproken altijd of Jesse of Walt volgt als de lab-werkzaamheden zijn gedaan, nu was ie nergens te bekennen.

Leuk dat speculeren. :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:22:43 #124
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_102678164
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 06:43 schreef Mwanatabu het volgende:
Ricine werkt toch ook pas na een paar dagen? Dat legde Walt eerder in de serie uit toen ze Tuco wilden vergiftigen. En er is geen tegengif.
Nee, je gaat pas dood na een paar dagen. En omdat de symptomen redelijk 'standaard' zijn, verdenken ze niet meteen vergiftiging.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:46:59 #125
66083 Platina
78th Element
pi_102680214
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:21 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Ze heeft wel een motief. Door op deze manier Jesse, Gus en Walt tegen elkaar uit te laten spelen is haar man Hank weer veilig. Hoe langer ik erover nadenk hoe meer de puzzelstukjes in elkaar vallen!
Kijk je de serie wel? Marie weet helemaal niks van de verhouding tussen Jesse, Gus en Walt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')