quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]idd
Overigens heeft Walt t volgens mij niet gedaan. Zou toch frapant zijn als ie telkens de hele serie door het 'goede' heeft gedaan (nouja, die ene meid dan laten stikken in d'r puke, maar ze verdiende het volgens mij ook) en dan nu ineens een kind gaan vergiftigen.
Dat is zo tof inderdaad dat hij Walt nog steeds als die scheikundeleraar ziet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef Marloes het volgende:
Ik vind Jesse zo leuk
Ook vind ik het leuk dat hij Walt nog steeds Mr. White noemt
30 seconden nadat hij hem een pistool op z'n voorhoofd drukte.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef Marloes het volgende:
Ik vind Jesse zo leuk
Ook vind ik het leuk dat hij Walt nog steeds Mr. White noemt
Ik denk niet dat hij op dat moment op afstand letterlijk zag dat er aan zijn auto was gerommeld. Dan lijkt het me waarschijnlijker dat hij is ingelicht door iemand die Walt schaduwde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Had het idee dat dat Gus gewoon doorhad dat er iets niet klopte aan de auto. Hij is namelijk altijd heel netjes en doet dingen via perfecte regelmaat op het neurotische af. Kennelijk zag hij iets dat net niet helemaal klopte.
Ik denk dat hij gedesillusioneerd en nog harder zuchtend op het karton was gaan liggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:15 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wat als hij Jesse dwingt mee te gaan in de auto, zou Walt de bom doen ontploffen?
Ja precies. Alleen Gus is de enige die ik tien stappen vooruit zie denken en die Christine ter Horst. Het kan ook zijn dat die jongen gewoon een cigaret heeft gejat uit Jesse's jaszak en zo ziek is geworden. of hij kan ook gewoon erg ziek zijn klaar. jesse was degene die dacht aan vergiftiging. verder niet bevestigd dacht ik?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef NoCigar het volgende:
Als Walter het gedaan heeft zullen de schrijvers toch wel met een hele mooie oplossing moeten komen voor Hoe hij het gedaan heeft. Lijkt me overigens ook wel typisch iets wat in het midden gelaten wordt, en eventueel volgend seizoen ook nog eens gebruikt kan worden.
Duurt te lang. maar mischien bieden de podcast-interviews uitkomst. Ik heb er een paar gezien op youtube. daarin bespreken zij de afleveringen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:26 schreef lighted het volgende:
waarom eindeloos raden i.p.v. gewoon een weekje wachten?
Ik denk ook niet dat Walt 't heeft gedaan, Gus trouwens ook niet.. Word het nou ook bevestigd dat Brock daadwerkelijk ricin-vergiftiging heeft opgelopen? Straks loopt dit helemaal uit de hand door één groot misverstand.. Het zou hoe dan ook uit de hand lopen, maar toch..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk niet dat het Walt was, die is volgens mij niet zo evil dat ie een kind vergiftigd.
De uitleg van Walt over dat Gus het geweest moet zijn vond ik wel plausibel, al leek het er tijdens de confrontatie tussen Jesse en Gus weer niet op dat hij de dader is.
Misschien heeft dat jochie uiteindelijk toch ''de'' sigaret gejat en vergist Jesse zich gewoon met zijn ''pakjes verwisseling'' verhaal.
We gaan het meemaken.
Ben iig benieuwd of Jesse, Walt, Hank of Gus na de volgende aflevering niet meer zal leven.
Dit dus, volgens mij is hij helemaal niet vergiftigd en trekt iedereen direct die conclusies omdat niemand elkaar vertrouwd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Overigens is door niemand bevestigd dat die jongen daadwerkelijk vergiftigd is.
En ze is kleptomanequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ze heeft wel een motief. Door op deze manier Jesse, Gus en Walt tegen elkaar uit te laten spelen is haar man Hank weer veilig. Hoe langer ik erover nadenk hoe meer de puzzelstukjes in elkaar vallen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Nee, je gaat pas dood na een paar dagen. En omdat de symptomen redelijk 'standaard' zijn, verdenken ze niet meteen vergiftiging.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 06:43 schreef Mwanatabu het volgende:
Ricine werkt toch ook pas na een paar dagen? Dat legde Walt eerder in de serie uit toen ze Tuco wilden vergiftigen. En er is geen tegengif.
Kijk je de serie wel? Marie weet helemaal niks van de verhouding tussen Jesse, Gus en Walt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ze heeft wel een motief. Door op deze manier Jesse, Gus en Walt tegen elkaar uit te laten spelen is haar man Hank weer veilig. Hoe langer ik erover nadenk hoe meer de puzzelstukjes in elkaar vallen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |