Okéquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:32 schreef Wereldpijn het volgende:
Ik zet episode 12 nu aan.. Zeer benieuwd.
Yeah idd, gelukkig begint de productie al over ruim een kwartaal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar gelukkig is het laatste seizoen al snel en veel langer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Beetje vreemd ja, ik denk dat ie over iets heel anders aan het nadenken was en nu weer naar beneden naar Jesse gaat om iets te vertellen oid. Maar dat ie juist op dit moment net voor de auto stopt en naar buiten gaat kijken waar Walt staat te schuilen... iets te toevallig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:54 schreef Meneerik2 het volgende:
Hoe wist Gus van z'n wagen. Is hij psychic ofzo?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:51 schreef poker4lifee het volgende:
zal het maar ff spoileren aangezien het nog vroeg is en wrs groot deel het nog niet gezien heeft.
alleen lezen als je ep12 al gezien hebt dus:Daar geloof ik geen reet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan, maar ga je er vanuit dat hij anders in zijn auto was gestapt en was opgeblazen? De zeer intelligente Gus die alles in de gaten houdt, zou Walt onder deze omstandigheden totaal uit het oog verliezen en zich op deze manier laten verrassen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:21 schreef Grimmson het volgende:
Ik denk dat Gus zich iets realiseerde wat betreft Jesse en zich daarom omdraaide..
Denk dat jij gelijk hebt ja, dat iemand anders Walt ondertussen schaduwde.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:44 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Dat kan, maar ga je er vanuit dat hij anders in zijn auto was gestapt en was opgeblazen? De zeer intelligente Gus die alles in de gaten houdt, zou Walt onder deze omstandigheden totaal uit het oog verliezen en zich op deze manier laten verrassen?
Waarom zou hij überhaupt niet 1 iemand in de buurt van z'n auto laten wachten als ze toch met z'n 3en zijn?
Mike misschien?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Denk dat jij gelijk hebt ja, dat iemand anders Walt ondertussen schaduwde.
Nah....dat heeft BB wel vaker gehad, dat de volgende aflevering niet doorging bij het einde van de vorige. Was voor mij wel duidelijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:13 schreef Dos37 het volgende:
Wie had er nog meer het gevoel dat we een deel van de aflevering misten. Hoe kwam Walt weer uit die kelder en reageerde hij op het feit dat Skyler alle geld zomaar had weggegeven.
Dat zou wel weer een mooie BB actie zijnquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:09 schreef outcast_within het volgende:
Ik denk dat gus, na het genieten van het mooie uitzicht, gewoon nog even langs de giftshop gaat om een mooie rode ballon te halen voor pinkman die hij dan aan de kleine kan geven.
Als Walt idd constant wordt geschaduwd, zullen bij Gus de alarmbellen al wel eerder zijn gaan rinkelen. Hij zou dan al eerder gehoord hebben dat Walt out of the blue ook richting het ziekenhuis rijdt. Waar hij voor zover bekend niets te zoeken heeft en net toevallig op het moment dat Gus erheen gaat om Jesse te spreken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:09 schreef Norrage het volgende:
En hoe heeft Walt uberhaupt die bom (ik neem aan dat het een bom was) daar gekregen? Dat heeft ie neem ik aan snel zelf gedaan om vervolgens terug gerend te zijn en waarschijnlijk gezien te zijn? Waarschijnlijk door die 3e dude die niet in het ziekenhuis was?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
neu. alles is al duidelijk en er is absoluut geen reden om laatste aflevering te kijken.
Pff, idd. Ik heb voor het laatst zo trillend en hyperventilerend voor de tv gezeten toen Ludo en Bowien in GTST een aanvaring hadden. Een jaar of 10 geleden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:42 schreef Wessell het volgende:
[..]Vond het einde weer om te snijden,damn me hart ging te keer
Haha ik had het voor het laatst met The Sopranos Paulie en Tony op een schipquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:48 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Pff, idd. Ik heb voor het laatst zo trillend en hyperventilerend voor de tv gezeten toen Ludo en Bowien in GTST een aanvaring hadden. Een jaar of 10 geleden.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:53 schreef Wessell het volgende:
[..]
Haha ik had het voor het laatst met The Sopranos Paulie en Tony op een schip
Ik had het voor het laatst vorige week bij de vorige ep van BBquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:55 schreef Daskaar het volgende:
[..]ik had dat voor het laatst bij the wire, als n bekende op t punt stond afgeschoten te worden.
Oke!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:55 schreef Daskaar het volgende:
[..]ik had dat voor het laatst bij the wire, als n bekende op t punt stond afgeschoten te worden.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had het voor het laatst vorige week bij de vorige ep van BB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Vond het een beetje een vage aflevering. Wel spannend! Volgende week de finale toch?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Ted achter de vergiftiging zit.
Volgens mij krijgt Mike nog een grote rol in de laatste aflevering. Ik vond het verdacht dat hij er deze keer niet inzat, zo'n persoon schrijf je er niet zo makkelijk uit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Ted achter de vergiftiging zit.
Zo verdacht vond ik dat niet. Er is amper een week verstreken in de serie sinds hij werd neergeschoten en dus is hij waarschijnlijk nog steeds in Mexico. Daarnaast zal het nog weken duren voordat hij weer fatsoenlijk op de been is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:49 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt Mike nog een grote rol in de laatste aflevering. Ik vond het verdacht dat hij er deze keer niet inzat, zo'n persoon schrijf je er niet zo makkelijk uit.
Ik ook, maar dat kan toch nog wel? Behalve dat ie zei dat hij Brock die avond ervoor voor het laatst had gezien, en hij die ochtend die sigaret nog had... maar kan ook een vergissing zijn geweest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:01 schreef Dastan het volgende:
Veel spannende momenten. Ik dacht eerst dat Brock die sigaret had gestolen en stiekem had opgerookt.
Lijkt me nog steeds een optie?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:01 schreef Dastan het volgende:
Veel spannende momenten. Ik dacht eerst dat Brock die sigaret had gestolen en stiekem had opgerookt.
Het is nooit bekend geworden waar de kogel is gekomen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:56 schreef TheGame het volgende:
[..]
Zo verdacht vond ik dat niet. Er is amper een week verstreken in de serie sinds hij werd neergeschoten en dus is hij waarschijnlijk nog steeds in Mexico. Daarnaast zal het nog weken duren voordat hij weer fatsoenlijk op de been is.
Ik ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:01 schreef Dastan het volgende:
Jesse zei dat hij de sigaret 's morgens nog had en Brock in de tussentijd niet meer gezien heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat kan toch nog wel?
Ja dat is ook wat ik heb, en wat waarschijnlijk ook gewoon gebeurd is. Mooi dat hierdoor wel een hele fete onstaat tussen Jesse, Walt en Gusquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:01 schreef Dastan het volgende:
Ja dat bedacht ik me dus ook ineens toen ik bovenstaande post schreef....quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef TheGame het volgende:
[..]
Jesse zei dat hij de sigaret 's morgens nog had en Brock in de tussentijd niet meer gezien heeft.
Haha. Die was mooi inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:04 schreef KeizerKuzco het volgende:
>somebody didn't like the way I've been spending my free time.
>what? minerals?
Die ricin zat toch in een plastic buisje in die sigaret, hoe kan je dat oproken dan? Ben het eigenlijk even vergeten, maar het zat niet los in een sigaret toch.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:01 schreef Dastan het volgende:
Pakje sigaretten gestolen en daarna weer zonder dat ie het merkt teruggeplaatst in Jesse zijn broek?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef dadadadavid het volgende:
Die dikke neger had tijdens het fouilleren het pakje sigaretten gestolen. Als ik moest gokken zou ik zeggen dat Saul omgekocht is door Gus, Gus heeft namelijk alles door. Daarnaast denk ik dat Walt en Jesse gaan proberen de DEA op het goede spoor te zetten. Mike zal er vast ook nog wel wat mee te maken hebben, maar goed, we zullen zien
Leek mij anders vrij duidelijk dat hij in zijn buik geraakt is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is nooit bekend geworden waar de kogel is gekomen.
Oeh dat zeiden zequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:04 schreef KeizerKuzco het volgende:
>somebody didn't like the way I've been spending my free time.
>what? minerals?
Die 'lompe neger' zit niet voor niets in Saul's A-team en heeft zijn vingervlugheid ongetwijfeld meerdere malen bewezen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:09 schreef Wereldpijn het volgende:
Die lompe neger heeft er niets mee van doen. Ook niet iemand die je bij zoiets wilt betrekken, lijkt me.
Volgens het scenario dat sommige mensen schetsen zou hij echter een verbluffende goochelaar moeten zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Die 'lompe neger' zit niet voor niets in Saul's A-team en heeft zijn vingervlugheid ongetwijfeld meerdere malen bewezen.
Ja, dat klopt ja. Maar volgens mij zei Walter in een eerdere aflevering al waarschuwend dat Jesse 'm niet moest roken. Weet niet of dat een grap was, of dat het plastic buisje gewoon smelt en je het alsnog binnenkrijgt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die ricin zat toch in een plastic buisje in die sigaret, hoe kan je dat oproken dan? Ben het eigenlijk even vergeten, maar het zat niet los in een sigaret toch.
Van 1.76 mg gaat een volwassene al dood, dus als dat buisje ook maar een beetje is gesmolten waardoor hij 1 klein hijsje heeft binnen gekregen is dat al genoeg om hem in het ziekenhuis te krijgen... hij is (nog) niet dood hèquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die ricin zat toch in een plastic buisje in die sigaret, hoe kan je dat oproken dan? Ben het eigenlijk even vergeten, maar het zat niet los in een sigaret toch.
Jesse noemde dat wel tijdens die discussie, kan goed zijn dat dat het enige was wat ze ermee wilden vertellen, als extraatje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:14 schreef Dastan het volgende:
De scène waarin Jesse werd gefouilleerd was wel opvallend ja. Daar zit vast nog wat achter.
Het pakje verwisselen voor een pakje van hetzelfde merk moet te doen zijn. Heb de scène net nog even teruggekeken en je ziet hem met zijn linkerhand iets in zijn zak steken na het fouilleren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:15 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Volgens het scenario dat sommige mensen schetsen zou hij echter een verbluffende goochelaar moeten zijn.
oooehquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:20 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het pakje verwisselen voor een pakje met hetzelfde merk moet te doen zijn. Heb de scène net nog even teruggekeken en je ziet hem met zijn linkerhand iets in zijn zak steken na het fouilleren.
Plus Walt weet welk merk Jesse rookt aangezien ze twee afleveringen geleden nog samen gerookt hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:20 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het pakje verwisselen voor een pakje van hetzelfde merk moet te doen zijn. Heb de scène net nog even teruggekeken en je ziet hem met zijn linkerhand iets in zijn zak steken na het fouilleren.
Nu ik het terugkijk is dat inderdaad overduidelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:20 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het pakje verwisselen voor een pakje van hetzelfde merk moet te doen zijn. Heb de scène net nog even teruggekeken en je ziet hem met zijn linkerhand iets in zijn zak steken na het fouilleren.
Als de artsen weten dat het een ricine vergiftiging is, dan is het nog te behandelen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:18 schreef Dastan het volgende:
Hoop wel dat het kind ook werkelijk overlijdt. Anders is het een beetje een slap verhaal. Die vergiftiging.
Volgens mij sprintte ze na haar gesprek met Jesse dat ziekenhuis door om precies dat te vertellen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef TheGame het volgende:
[..]
Als de artsen weten dat het een ricine vergiftiging is, dan is het nog te behandelen.
Die neger stopt ook echt iets in zijn zak. Duidelijk ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nu ik het terugkijk is dat inderdaad overduidelijk.
Dat bedoel ik ook. Hij zal er dus waarschijnlijk niet aan overlijden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef Dastan het volgende:
Die weten dat toch al? Neem aan dat de moeder dat wel heeft doorgegeven.
Hoezo? Kan ook zeer zorgvuldig aangemeten zijn door Walt, hij is immers een scheikundige. Genoeg om ziek te maken, te weinig om te vermoorden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:18 schreef Dastan het volgende:
Hoop wel dat het kind ook werkelijk overlijdt. Anders is het een beetje een slap verhaal. Die vergiftiging.
Omdat het `schrikmoment` dat ik had op het moment dat Jesse ontdekte dat de sigaret weg was, zo zou worden afgezwakt wanneer het kind er weer bovenop komt. Voel je je altijd een beetje genept.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Hoezo? Kan ook zeer zorgvuldig aangemeten zijn door Walt, hij is immers een scheikundige. Genoeg om ziek te maken, te weinig om te vermoorden.
Ach ja, misschien is dat kind er nog wel een goede week ziek van?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat het `schrikmoment` dat ik had op het moment dat Jesse ontdekte dat de sigaret weg was, zo zou worden afgezwakt wanneer het kind er weer bovenop komt. Voel je je altijd een beetje genept.
Wanneer zou Jesse zijn jas uit hebben gehad? In het lab misschien? Er is maar één optie wat mij betreft. Maar... je weet maar nooit, het blijft fictie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
Pakje sigaretten gestolen en daarna weer zonder dat ie het merkt teruggeplaatst in Jesse zijn broek?
Walt ligt begraven in crawl space. Dit is Heisenberg, en hij wil overleven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:30 schreef Sloggi het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Walt zo doorgedraaid is dat hij een onschuldig kind zou opofferen. Dan zou hij eerder naar de DEA stappen.
Volgens mij zit hij in survival-mode ja, denk dat ie nog wel gekkere dingen zou kunnen doen om zijn familie en zichzelf te beschermen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Walt ligt begraven in crawl space. Dit is Heisenberg, en hij wil overleven.
Tenzij hij de risicovolle aanname maakte dat Jesse snel genoeg door zou hebben dat het ricine was, of de dosis laag genoeg heeft gehouden, zodat het kind geen permanente schade zou oplopen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:30 schreef Sloggi het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Walt zo doorgedraaid is dat hij een onschuldig kind zou opofferen. Dan zou hij eerder naar de DEA stappen.
In seizoen 2 was het oorspronkelijke idee van de schrijvers dat Walt Jane zou vermoorden in plaats van een overdosis. Dus het zou me niet verbazen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik zou het jammer vinden als het Walter blijkt te zijn. Maar ik hoop dat de schrijvers ons wat moois brengen volgende week.
In principe heeft hij haar ook passief vermoord. Hij had in kunnen grijpen, maar deed het niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:04 schreef spoor4 het volgende:
[..]
In seizoen 2 was het oorspronkelijke idee van de schrijvers dat Walt Jane zou vermoorden in plaats van een overdosis. Dus het zou me niet verbazen.
Jesse en Jane lagen op hun zij tegen elkaar aan, en omdat Walt Jesse wakker probeerde te schudden, rolde Jane op haar rug.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:05 schreef TheGame het volgende:
[..]
In principe heeft hij haar ook passief vermoord. Hij had in kunnen grijpen, maar deed het niet.
Passief dus want ze is gestikt in haar kots terwijl hij keek, als hij Jane op haar zij had gerold was dit niet gebeurd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:09 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Jesse en Jane lagen op hun zij tegen elkaar aan, en omdat Walt Jesse wakker probeerde te schudden, rolde Jane op haar rug.
Ik denk dat Walt de dosis bij Brock wel laag heeft gehouden, maar genoeg om voldoende schade aan te richten. Maar ongetwijfeld weten de schrijvers van BrBa er wel weer een twist in te stoppen, dat het misschien iemand is aan wie we gedacht hadden. Marie misschien.
Overigens is door niemand bevestigd dat die jongen daadwerkelijk vergiftigd is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Passief dus want ze is gestikt in haar kots terwijl hij keek, als hij Jane op haar zij had gerold was dit niet gebeurd.
Toch denk ik dat Walt niet achter die vergiftiging van Brock zit.
Waarom zouden ze per se de ricine uit ZIJN pakje sigaretten willen, of mis ik iets. Als Walt er achter zit (of Saul for that matter), dan maken ze toch nieuwe ricinequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die neger stopt ook echt iets in zijn zak. Duidelijk ja.
Als Jesse zijn ricine mist, kan hij alleen maar concluderen dat Walt erachter zit. Als hij zijn eigen ricine nog heeft kan iedereen het zijn geweest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom zouden ze per se de ricine uit ZIJN pakje sigaretten willen, of mis ik iets. Als Walt er achter zit (of Saul for that matter), dan maken ze toch nieuwe ricine![]()
Meest logische is nog dat dat koter het uit nieuwsgierigheid heeft gepakt.
Omdat Jesse dan weet dat hij is vergiftigd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom zouden ze per se de ricine uit ZIJN pakje sigaretten willen, of mis ik iets. Als Walt er achter zit (of Saul for that matter), dan maken ze toch nieuwe ricine![]()
Meest logische is nog dat dat koter het uit nieuwsgierigheid heeft gepakt.
Omdat het kan!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:26 schreef lighted het volgende:
waarom eindeloos raden i.p.v. gewoon een weekje wachten?
Wetenschappers van de universiteit van Albuquerque hebben aangetoond dat je op deze manier in geestelijke zin het minst te lijden hebt, wanneer je een week moet wachten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:26 schreef lighted het volgende:
Zodat wanneer de tijd zover is dat je voor de TV zit en denkt: "WAT!?!!! WTF!!!!! dat zag ik dus echt niet aankomen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:26 schreef lighted het volgende:
Beweer je nu dat het Marie wel eens geweest kan zijn die Brock heeft vergiftigd?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:09 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Jesse en Jane lagen op hun zij tegen elkaar aan, en omdat Walt Jesse wakker probeerde te schudden, rolde Jane op haar rug.
Ik denk dat Walt de dosis bij Brock wel laag heeft gehouden, maar genoeg om voldoende schade aan te richten. Maar ongetwijfeld weten de schrijvers van BrBa er wel weer een twist in te stoppen, dat het misschien iemand is aan wie we gedacht hadden. Marie misschien.
Ze heeft wel een motief. Door op deze manier Jesse, Gus en Walt tegen elkaar uit te laten spelen is haar man Hank weer veilig. Hoe langer ik erover nadenk hoe meer de puzzelstukjes in elkaar vallen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:17 schreef Platina het volgende:
[..]
Beweer je nu dat het Marie wel eens geweest kan zijn die Brock heeft vergiftigd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |