Haha. Die was mooi inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:04 schreef KeizerKuzco het volgende:
>somebody didn't like the way I've been spending my free time.
>what? minerals?
Die ricin zat toch in een plastic buisje in die sigaret, hoe kan je dat oproken dan? Ben het eigenlijk even vergeten, maar het zat niet los in een sigaret toch.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:01 schreef Dastan het volgende:
Veel spannende momenten. Ik dacht eerst dat Brock die sigaret had gestolen en stiekem had opgerookt.
Pakje sigaretten gestolen en daarna weer zonder dat ie het merkt teruggeplaatst in Jesse zijn broek?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef dadadadavid het volgende:
Die dikke neger had tijdens het fouilleren het pakje sigaretten gestolen. Als ik moest gokken zou ik zeggen dat Saul omgekocht is door Gus, Gus heeft namelijk alles door. Daarnaast denk ik dat Walt en Jesse gaan proberen de DEA op het goede spoor te zetten. Mike zal er vast ook nog wel wat mee te maken hebben, maar goed, we zullen zien
Leek mij anders vrij duidelijk dat hij in zijn buik geraakt is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is nooit bekend geworden waar de kogel is gekomen.
Oeh dat zeiden zequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:04 schreef KeizerKuzco het volgende:
>somebody didn't like the way I've been spending my free time.
>what? minerals?
Die 'lompe neger' zit niet voor niets in Saul's A-team en heeft zijn vingervlugheid ongetwijfeld meerdere malen bewezen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:09 schreef Wereldpijn het volgende:
Die lompe neger heeft er niets mee van doen. Ook niet iemand die je bij zoiets wilt betrekken, lijkt me.
Volgens het scenario dat sommige mensen schetsen zou hij echter een verbluffende goochelaar moeten zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Die 'lompe neger' zit niet voor niets in Saul's A-team en heeft zijn vingervlugheid ongetwijfeld meerdere malen bewezen.
Ja, dat klopt ja. Maar volgens mij zei Walter in een eerdere aflevering al waarschuwend dat Jesse 'm niet moest roken. Weet niet of dat een grap was, of dat het plastic buisje gewoon smelt en je het alsnog binnenkrijgt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die ricin zat toch in een plastic buisje in die sigaret, hoe kan je dat oproken dan? Ben het eigenlijk even vergeten, maar het zat niet los in een sigaret toch.
Van 1.76 mg gaat een volwassene al dood, dus als dat buisje ook maar een beetje is gesmolten waardoor hij 1 klein hijsje heeft binnen gekregen is dat al genoeg om hem in het ziekenhuis te krijgen... hij is (nog) niet dood hèquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die ricin zat toch in een plastic buisje in die sigaret, hoe kan je dat oproken dan? Ben het eigenlijk even vergeten, maar het zat niet los in een sigaret toch.
Jesse noemde dat wel tijdens die discussie, kan goed zijn dat dat het enige was wat ze ermee wilden vertellen, als extraatje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:14 schreef Dastan het volgende:
De scène waarin Jesse werd gefouilleerd was wel opvallend ja. Daar zit vast nog wat achter.
Het pakje verwisselen voor een pakje van hetzelfde merk moet te doen zijn. Heb de scène net nog even teruggekeken en je ziet hem met zijn linkerhand iets in zijn zak steken na het fouilleren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:15 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Volgens het scenario dat sommige mensen schetsen zou hij echter een verbluffende goochelaar moeten zijn.
oooehquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:20 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het pakje verwisselen voor een pakje met hetzelfde merk moet te doen zijn. Heb de scène net nog even teruggekeken en je ziet hem met zijn linkerhand iets in zijn zak steken na het fouilleren.
Plus Walt weet welk merk Jesse rookt aangezien ze twee afleveringen geleden nog samen gerookt hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:20 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het pakje verwisselen voor een pakje van hetzelfde merk moet te doen zijn. Heb de scène net nog even teruggekeken en je ziet hem met zijn linkerhand iets in zijn zak steken na het fouilleren.
Nu ik het terugkijk is dat inderdaad overduidelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:20 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het pakje verwisselen voor een pakje van hetzelfde merk moet te doen zijn. Heb de scène net nog even teruggekeken en je ziet hem met zijn linkerhand iets in zijn zak steken na het fouilleren.
Als de artsen weten dat het een ricine vergiftiging is, dan is het nog te behandelen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:18 schreef Dastan het volgende:
Hoop wel dat het kind ook werkelijk overlijdt. Anders is het een beetje een slap verhaal. Die vergiftiging.
Volgens mij sprintte ze na haar gesprek met Jesse dat ziekenhuis door om precies dat te vertellen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef TheGame het volgende:
[..]
Als de artsen weten dat het een ricine vergiftiging is, dan is het nog te behandelen.
Die neger stopt ook echt iets in zijn zak. Duidelijk ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nu ik het terugkijk is dat inderdaad overduidelijk.
Dat bedoel ik ook. Hij zal er dus waarschijnlijk niet aan overlijden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef Dastan het volgende:
Die weten dat toch al? Neem aan dat de moeder dat wel heeft doorgegeven.
Hoezo? Kan ook zeer zorgvuldig aangemeten zijn door Walt, hij is immers een scheikundige. Genoeg om ziek te maken, te weinig om te vermoorden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:18 schreef Dastan het volgende:
Hoop wel dat het kind ook werkelijk overlijdt. Anders is het een beetje een slap verhaal. Die vergiftiging.
Omdat het `schrikmoment` dat ik had op het moment dat Jesse ontdekte dat de sigaret weg was, zo zou worden afgezwakt wanneer het kind er weer bovenop komt. Voel je je altijd een beetje genept.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Hoezo? Kan ook zeer zorgvuldig aangemeten zijn door Walt, hij is immers een scheikundige. Genoeg om ziek te maken, te weinig om te vermoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |