abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:48:51 #126
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_102680262
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Las een aardige theorie ergens anders, het was Tyrus, eventueel zonder medeweten van Gus.

Die was met Jesse in het lab, en daarna ineens niet meer in beeld terwijl ie normaal gesproken altijd of Jesse of Walt volgt als de lab-werkzaamheden zijn gedaan, nu was ie nergens te bekennen.

Leuk dat speculeren. :P
Dit heb ik ook gelezen ja. Hij zou het wel gedaan kúnnen hebben, maar waarom?
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_102681588
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Las een aardige theorie ergens anders, het was Tyrus, eventueel zonder medeweten van Gus.

Die was met Jesse in het lab, en daarna ineens niet meer in beeld terwijl ie normaal gesproken altijd of Jesse of Walt volgt als de lab-werkzaamheden zijn gedaan, nu was ie nergens te bekennen.

Leuk dat speculeren. :P
Tyrus zou wellicht wel de kans hebben gehad, maar dat hij zonder medeweten van Gus zoiets onderneemt, lijkt me vrijwel uitgesloten. In opdracht van zou wat mij betreft wel kunnen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:41:58 #128
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_102681813
Volgens mij heeft Jesse gewoon bij het wisselen van het pakje de sigaret verkeerd om in het doosje gedaan, waardoor nu alle sigaretten met filters naar boven in het pakje zitten.

Volgende aflevering steekt hij een peuk op en valt hij al proestend op de grond omdat hij degene met het buisje ricine aangestoken heeft. -> fade to black en wachten op de volgende serie :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_102681891
Het lijkt me ook niet dat Walt het heeft gedaan. Het risico nemen dat Jesse hem wel neerschiet en vervolgens nog zo'n lachbui acteren. Allemaal in de hoop hem te overtuigen.

Als Gus het was dan lijkt me het wel logisch dat hij die auto niet in stapt. Als het inderdaad zijn plan was om Jesse Walt neer te laten schieten dan wist hij op dat moment in de parkeergarage dat zijn plan was mislukt. Daarnaast 'weet' Jesse dat, dat kind is vergiftigd. Genoeg reden om te twijfelen aan Jesse.
Eerst denken, dan typen
pi_102682161
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij heeft Jesse gewoon bij het wisselen van het pakje de sigaret verkeerd om in het doosje gedaan, waardoor nu alle sigaretten met filters naar boven in het pakje zitten.

Volgende aflevering steekt hij een peuk op en valt hij al proestend op de grond omdat hij degene met het buisje ricine aangestoken heeft. -> fade to black en wachten op de volgende serie :P
Hij heeft ze allemaal al kapot gescheurd :P

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Overigens is door niemand bevestigd dat die jongen daadwerkelijk vergiftigd is.
Oja dat kan natuurlijk ook nog :P
pi_102682281
Mensen die denken dat Marie het heeft gedaan.
Amen.
pi_102682860
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:56 schreef Jivis het volgende:
Mensen die denken dat Marie het heeft gedaan.
mensen die geloven dat mensen denken dat marie t heeft heeft gedaan :')
pi_102682914
Lijkt me duidelijk dat Walt Jr het heeft gedaan, zijn ouders zijn dik crimineel en hij moet dan onschuldig zijn, ja hoor :')
pi_102682930
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:44 schreef Piger het volgende:
Als Gus het was dan lijkt me het wel logisch dat hij die auto niet in stapt. Als het inderdaad zijn plan was om Jesse Walt neer te laten schieten dan wist hij op dat moment in de parkeergarage dat zijn plan was mislukt. Daarnaast 'weet' Jesse dat, dat kind is vergiftigd. Genoeg reden om te twijfelen aan Jesse.
dit is de meest logische verklaring

trouwens t eerste seizoen dat ik geheel 'live' volg, heerlijk dat gespeculeer!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 12:24:08 #135
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_102683166
Of Saul heeft die sigaret nu van zijn handlanger gekregen (en Brock is helemaal niet vergiftigd). Ik kan me niet meer precies herinneren wat Walt in de vorige aflevering allemaal tegen Saul zei, maar misschien weet Saul dat Walt Gus nu om wil leggen?

Had Saul trouwens Walt niet aan Gus voorgesteld? Ik kan me voorstellen dat Saul niet wil dat welke van zijn klanten dan ook wordt omgelegd. Hij heeft er baat bij dat de business blijft draaien.

Daarnaast... als Gus dood gaat, is Saul zijn leven namelijk ook niet veilig. Hij is en blijft een handlanger van Walt. Hij is niet voor niets zo schichtig.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_102683189
Gus lijkt me idd het meest plausibel, die bodyguard van Saul kan er wel iets uitgepakt hebben met zijn klungelige gefouilleer maar terugstoppen was echt niet gelukt, bovendien was het fouilleren zo slecht dat het wel erg onwaarschijnlijk is.

Gus zou voor een reactie richting Walt zorgen maar hij kan zijn familie niet raken want die wordt beschermd en Walt vermoorden zou Jesse niet pikken, bovendien is Gus toch al van de psychologische spelletjes.

Dus imo is het gewoon Walt, of Jesse is fucked up en heeft het pakje met die gif-peuk gewoon nog thuis liggen
pi_102683290
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:24 schreef Rossdale het volgende:
Of Saul heeft die sigaret nu van zijn handlanger gekregen (en Brock is helemaal niet vergiftigd). Ik kan me niet meer precies herinneren wat Walt in de vorige aflevering allemaal tegen Saul zei, maar misschien weet Saul dat Walt Gus nu om wil leggen?

Had Saul trouwens Walt niet aan Gus voorgesteld? Ik kan me voorstellen dat Saul niet wil dat welke van zijn klanten dan ook wordt omgelegd. Hij heeft er baat bij dat de business blijft draaien.

Daarnaast... als Gus dood gaat, is Saul zijn leven namelijk ook niet veilig. Hij is en blijft een handlanger van Walt. Hij is niet voor niets zo schichtig.
Saul staat aan de kant van Walt(al meerdere keren bewezen zoals eind seizoen 3), hij heeft walt idd aan hem voorgesteld maar dat was ook via via, zelf kon ie hem niet.
pi_102684224
Ik denk dat het Carmen is. Zij speelt Jesse, Gus en Walt tegen elkaar uit zodat ze elkaar allemaal afmaken in de laatste aflevering, er valt een groot gat in de drugsmarkt en zij begint, als evil mastermind achter alles, in het scheikunde lab van de school een super-methlab met als pseudoniem Heidiberg. Enter seizoen 5.
In the coolest little capital of the world
pi_102684365
Ik denk dat het Barack Obama is. De neger heeft het altijd gedaan.
pi_102684451
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat het Barack Obama is. De neger heeft het altijd gedaan.
Ik denk niet dat Gus z'n broer bij dit soort zaakjes betrekt.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:23:49 #141
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102685029
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:14 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

mensen die geloven dat mensen denken dat marie t heeft heeft gedaan :')
Het was Muttley!

Kijk em lachen..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:26:08 #142
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102685090
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:05 schreef Wereldpijn het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Gus z'n broeder van een andere moeder bij dit soort zaakjes betrekt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:28:22 #143
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_102685159
Mega spoiler, serieus niet klikken als je het niet wilt weten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:29:49 #144
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_102685194
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Mega spoiler, serieus niet klikken als je het niet wilt weten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooooooh the temptation :X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_102685286
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Mega spoiler, serieus niet klikken als je het niet wilt weten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je daaraan?
pi_102685328
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Mega spoiler, serieus niet klikken als je het niet wilt weten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_102685378
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:32 schreef Dastan het volgende:

[..]

Hoe kom je daaraan?
Een dolletje gebaseerd op de titel van de laatste episode "Face off".
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:35:36 #148
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102685394
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Mega spoiler, serieus niet klikken als je het niet wilt weten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Br. Ba. going zombie ?

Ik kan dat ene plaatje niet vinden van chemistry cat _O-

"I think I left the Bromium and Boron in the cabinet. BrB"
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_102685562
Op een ander forum wordt gezegd dat er in de scene waarin Walt alleen thuis zit en zijn pistool rondjes draait er even gefocussed wordt op een plant die er staat.
Deze plant heeft bladeren waarvan de symptomen bij eten overeen komen met die van ricine…

Kan het me zelf even niet voor de geest halen eigenlijk (die plant dus), maar als dit echt het geval is dan moet Walt het wel hebben gedaan. (dus een ander soort gif gebruikt om die jongen ziek te laten worden zodat ie Jesse om kon lullen zodat Gus de Sjaak zou zijn.)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_102685643
owja dat was die scene in het begin vd aflevering....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')