abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102685834
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:42 schreef planethugo het volgende:
owja dat was die scene in het begin vd aflevering....
:Y
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_102686116
Toen hij bij zijn zwembad zat en rondjes aan het draaien was met zijn revolvertje op een tafeltje.
pi_102686208
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:55 schreef Wereldpijn het volgende:
Toen hij bij zijn zwembad zat en rondjes aan het draaien was met zijn revolvertje op een tafeltje.
Ja was bij het zwembad idd, niet in zijn verlaten huis.

Die revolver wees uiteindelijk richting die plant. (las ik dus...)
pi_102686224
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja was bij het zwembad idd, niet in zijn verlaten huis.

Die revolver wees uiteindelijk richting die plant. (las ik dus...)
belangrijker nog: hij was een plan aan het bedenken...
pi_102686266
Ik heb de episode niet meer op m'n pc, maar het leek er erg op dat hij zich op iets aan het focussen was / iets aan het uitdenken was.
pi_102686316
De plant lijkt anders totaal niet op de Castor Oil plant waar het om zou gaan:

Castor Oil plant:
In the coolest little capital of the world
pi_102686362
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:01 schreef Drebbelman het volgende:
De plant lijkt anders totaal niet op de Castor Oil plant waar het om zou gaan:
[ afbeelding ]

Castor Oil plant:
[ afbeelding ]
Keek hij op een gegeven moment ook niet naar iets dat verderop in de tuin aanwezig was?
pi_102686424
maakt niet uit wat voor plant, hij kwam op het idee :)
pi_102686616
De plant vooraan komt ineens tevoorschijn als hij zijn hoofd draait. Maar het kan hem inderdaad wel inspiratie geven, no matter what plant er staat.
Walt heeft er in dat geval vast voor gezorgd dat het kind nooit in levensgevaar is, maar er genoeg reden voor Jesse is om te denken dat Gus erachter zit.
Walt benadrukt nog dat het altijd Gus is die hem telkens een aantal stappen voor is, daarmee suggererend dat hij zoiets nooit zou kunnen bedenken. Gus, slim als ie is, zal zich dat in de parkeergarage ook wel realiseren.
Die fouilleeractie zal er ook vast niet voor niets geweest zijn.
In the coolest little capital of the world
pi_102686618
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:03 schreef planethugo het volgende:
maakt niet uit wat voor plant, hij kwam op het idee :)
Ah dank voor de screenshot, nu weet ik ’t weer!

Tsja, met dit ‘’bewijs’’ en het feit dat die dikke neger ook daadwerkelijk iets in zijn zak deed na het fouilleren van Jesse zou het wel bijna zeker moeten zijn dat het zo gelopen is.
Aan de andere kant hebben de schrijvers ons al vaker op het verkeerde been gezet. :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:24:57 #161
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_102687206
Lijkt eerder op Nieskruid of Hyacint, beide zijn giftig
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_102687249
Ik denk inderdaad ook dat het een plan van Walt was om Jesse tegen Gus te keren.
Amen.
pi_102687454
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ah dank voor de screenshot, nu weet ik ’t weer!

Tsja, met dit ‘’bewijs’’ en het feit dat die dikke neger ook daadwerkelijk iets in zijn zak deed na het fouilleren van Jesse zou het wel bijna zeker moeten zijn dat het zo gelopen is.
Aan de andere kant hebben de schrijvers ons al vaker op het verkeerde been gezet. :)
Alsof _O_ Huell _O_ tijd had om even die capsule uit het pakje te halen en het pakje weer in Jesse's zak te doen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:33:05 #164
57434 Marloes
Digital Love
pi_102687470
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Mega spoiler, serieus niet klikken als je het niet wilt weten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_102687493
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:32 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Alsof _O_ Huell _O_ tijd had om even die capsule uit het pakje te halen en het pakje weer in Jesse's zak te doen.
Nee, maar zoals je in de scene kunt zien stopt ie wel iets in zijn zak na het fouilleren.
Dus misschien heeft ie het hele pakje gewoon verwisseld.
pi_102687650
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee, maar zoals je in de scene kunt zien stopt ie wel iets in zijn zak na het fouilleren.
Je hebt toch altijd wel een beetje een idee hoeveel peuken je nog hebt. Als je pakje voor 2/3 leeg is 's ochtends en je komt na een bezoekje aan Saul thuis met een bijna vol pakje zet dat je wel aardig aan het denken.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:38:43 #167
57434 Marloes
Digital Love
pi_102687691
SPOILER
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_102687797
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:37 schreef Wereldpijn het volgende:

[..]

Je hebt toch altijd wel een beetje een idee hoeveel peuken je nog hebt. Als je pakje voor 2/3 leeg is 's ochtends en je komt na een bezoekje aan Saul thuis met een bijna vol pakje zet dat je wel aardig aan het denken.
Dat is waar. :)

Tsja, we komen er maar op 1 manier achter.
pi_102687801
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:38 schreef Marloes het volgende:
SPOILER
LMAO @ 0:31.
pi_102692587
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:

Volgens mij is dat ook gewoon iets wat je moet willen zien. Ik zie hem gewoon zn hand terug in zn zak stoppen. Doet ie al de hele serie, met zijn handen in zn zakken staan. Dat er iets in zijn handen zit vind ik niet echt duidelijk.
Eerst denken, dan typen
pi_102696713
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:31 schreef Piger het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook gewoon iets wat je moet willen zien. Ik zie hem gewoon zn hand terug in zn zak stoppen. Doet ie al de hele serie, met zijn handen in zn zakken staan. Dat er iets in zijn handen zit vind ik niet echt duidelijk.
Hij steekt zijn handen niet in zijn zakken. Hij steekt alleen zijn linkerhand in zijn zak en haalt hem er meteen weer uit.
pi_102697371
Die scene bij het zwembad, met z'n pistool... daar zit meer achter. Vooral omdat de camera draait en heel bewust die bloempot in beeld brengt. En direct daarna een bijna 10 seconde lange close up van Walts gezicht waaran je duidelijk kunt zien dat hij een idee heeft.

Is het de kunstmest in de pot die hem op het idee brengt een bom te maken?
Is het de giftige plant die hem besluit ricin te maken?

Ik ben er van overtuigd dat Walt achter de vergiftiging van Brock zit.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:35:43 #173
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_102701715
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:07 schreef UncleDolan het volgende:
Die scene bij het zwembad, met z'n pistool... daar zit meer achter. Vooral omdat de camera draait en heel bewust die bloempot in beeld brengt. En direct daarna een bijna 10 seconde lange close up van Walts gezicht waaran je duidelijk kunt zien dat hij een idee heeft.

Is het de kunstmest in de pot die hem op het idee brengt een bom te maken?
Is het de giftige plant die hem besluit ricin te maken?

Ik ben er van overtuigd dat Walt achter de vergiftiging van Brock zit.
Ik vind het nogal vergezocht. Walt heeft nog nooit zoiets gedaan, en waarom zou hij? Er zit ongetwijfeld meer achter die scene bij het zwembad, maar het is nogal een grote schap. Maar goed, als Walt het echt gedaan heeft, geeft dat wel aan dat 'ie tot alles in staat is en niet dieper kan zinken. We wachten af :).
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_102705496
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:35 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Ik vind het nogal vergezocht. Walt heeft nog nooit zoiets gedaan, en waarom zou hij? Er zit ongetwijfeld meer achter die scene bij het zwembad, maar het is nogal een grote schap. Maar goed, als Walt het echt gedaan heeft, geeft dat wel aan dat 'ie tot alles in staat is en niet dieper kan zinken. We wachten af :).
Vergeet niet dat hij Jane heeft laten dood gaan. En Vince Gilligan gezegd heeft dat we Walt aan het einde van dit seizoen zouden haten.
pi_102705636
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef UncleDolan het volgende:

[..]

Vergeet niet dat hij Jane heeft laten dood gaan. En Vince Gilligan gezegd heeft dat we Walt aan het einde van dit seizoen zouden haten.
Ik haat hem nu al hoor, wat een randdebiel dit seizoen _O- maar het lijkt wel erg logisch, en ook een goede opmars naar het laatste seizoen waarin hij zijn eer waarschijnlijk moet herstellen etc etc.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')