SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hoe vaak moet we het vertellen? Nederlands aub.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:34 schreef Levolution het volgende:
SEHITLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ
NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE
TÜRKIYE SENINLE GURUR DUYUYOR
cCc
\m/
Leer gewoon Turks dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe vaak moet we het vertellen? Nederlands aub.
Mooi gesproken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:34 schreef Levolution het volgende:
SEHITLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ
NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE
TÜRKIYE SENINLE GURUR DUYUYOR
cCc
\m/
Als ik op een Turks forum mod zou zijn zou dat inderdaad wel handig zijn, dit is echter een Nederlandstalig forum, dus praten we hier Nederlands.quote:
En hoe van wel..quote:
Hij kwam vaker 'optreden' bij mijn paps zijn stichting vroegah.. Hij is echt Baasch-Baasch.quote:
Ook bij ons kwam die vaak langs, grappige man. Eindbaas.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En hoe van wel..
[..]
Hij kwam vaker 'optreden' bij mijn paps zijn stichting vroegah.. Hij is echt Baasch-Baasch.
Oke en ik heb een nieuwe ringtonequote:
mag ik mee..?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:43 schreef Ayca het volgende:
Nilgun Yerli heeft een nieuwe show, even kijken wie er mee wil.
Ik wou toch al niet meequote:
Ik kreeg medelijden met het masker, het keek zo triest en verward.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Levolution op 02-10-2011 14:45:29 ]This isn't even my final form.
P-A-R-A-C-E-T-A-M-O-L !!!quote:
Paracetamol werkt wel, maar je moet twee tabletten nemen, 500 mg is echt een lage dosering. En met veel water nemen, zodat de absorptiesnelheid toeneemt.quote:
Wat studeer jij?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Paracetamol werkt wel, maar je moet twee tabletten nemen, 500 mg is echt een lage dosering. En met veel water nemen, zodat de absorptiesnelheid toeneemt.
Als ik dat woord lees, denk ik eerst altijd aan boeren en boerderijen, en een kwart seconde later besef ik - altijd maar opnieuw - dat het om medicijnen en stoffen betreft.quote:
Eh, oh, omdat ibu's (Advil etc.) en naproxen (Aleve etc.) vaak gebruikt worden om menstruatiepijn (en bloedingen) te verminderen, toch?quote:
Menstruatiepijn is inderdaad een indicatie, maar hoofdpijn e.d. ook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eh, oh, omdat ibu's (Advil etc.) en naproxen (Aleve etc.) vaak gebruikt worden om menstruatiepijn (en bloedingen) te verminderen, toch?
paracetamol is niks. ik gebruik panadol. helpt meestal supergoed, maar vandaag helaas nietquote:
Meer vocht ipv pijnstillersquote:
Hahaha, 3 minuten na het lezen van je reactie zag ik dit topic: Man rukt tijdens kerkmis zijn eigen ogen uit..quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ayca het volgende:
Tja als het op een gegeven moment zo erg is dat je je eigen oog wil uitsteken, dan neem ik wel een pijnstiller.
Zou een bezoek aan de huisarts dan niet verstandig zijn?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ayca het volgende:
Tja als het op een gegeven moment zo erg is dat je je eigen oog wil uitsteken, dan neem ik wel een pijnstiller.
does the pain turn you on?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:11 schreef xminator het volgende:
Ik vermijd pijnstillers zo veel mogelijk
quote:
Paracetamol heeft ook een behoorlijk toxische metaboliet.quote:
WTFquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha, 3 minuten na het lezen van je reactie zag ik dit topic: Man rukt tijdens kerkmis zijn eigen ogen uit...
Wtfquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha, 3 minuten na het lezen van je reactie zag ik dit topic: Man rukt tijdens kerkmis zijn eigen ogen uit...
Al geweest, stress en ik mocht weer gaan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou een bezoek aan de huisarts dan niet verstandig zijn?
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: huisartsen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wtf!
[..]
Al geweest, stress en ik mocht weer gaan.
Laat je hem toch een briefje voor je baas uitschrijven dat je vrij dient te nemen omdat je werk je een pathologische vorm van stress heeft opgeleverd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
de huisarts weet altijd zo leuk te vertellen dat je niet zo moet stressen en een tijdje vrij moet nemen.
dat zijn ook echt 2 dingen die erg makkelijk zijn te realiseren....NOT
Het is wel mooi weer.quote:
Valt mee, en ik zit toch binnen dus veel heb ik er niet aan.quote:
Hoezo zit je binnen dan? Ben je vandaag vrij? Of ben je ziek? Ik ga zometeen naar school mijn les begint namelijk pas om 13:00.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Valt mee, en ik zit toch binnen dus veel heb ik er niet aan.![]()
Hoe is het afgelopen met je studie?
Neuh, zit op maandag van 8.30 tot 15.30 op school dus binnen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hoezo zit je binnen dan? Ben je vandaag vrij? Of ben je ziek? Ik ga zometeen naar school mijn les begint namelijk pas om 13:00.Ik ben nu een beetje motivatieloos maar ik vind het nog steeds leuk. Mijn P halen lukt wel denk ik alleen moet ik wel meer huiswerk maken
En jij? Bevalt 6 vwo je? Of ben je de middelbare school zat?
Dat verklaart het.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Neuh, zit op maandag van 8.30 tot 15.30 op school dus binnen.![]()
Wat deed je ook al weer(sorry al vaker gevraagd maar vergeten)?
Nu al je motivatie kwijt zijn lijkt me niet echt een goed teken...
Ben het al een hele tijd zat maar zal het toch moeten doen he.Maar opzich bevalt het wel.
Huiswerk tjadat moet ik ook maar eens goed bijhouden...
Ik voel je.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:14 schreef Levolution het volgende:
Motivatie is niet zo belangrijk, mits je er vrede mee hebt dat je er niet haastig komt. Gewoon op je eigen tempo studeren, blijft het leuk voor iedereen. Alleen jammer dat dat je steeds moeilijker gemaakt wordt.
Had om 13:00 college, wel reizen maar niet gegaan.
Haha, hier mag dat wel. Altijd met een pokerface de trappen aflopen op zoek naar een plek.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:16 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik voel je.Ik had ook om 13:00 les maar ik was niet op tijd en dan mag je de les niet meer in.
Normaliter mag dat bij ons ook. Maar deze docent is daar erg streng in. Helaas.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha, hier mag dat wel. Altijd met een pokerface de trappen aflopen op zoek naar een plek.
Wat studeer jij nu dan als ik vragen mag?quote:
Accountancy, voltijd 4e jaars atm.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wat studeer jij nu dan als ik vragen mag?
En dat is nu precies mijn probleem.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Accountancy, voltijd 4e jaars atm.
Al 9 jaar lang( incl. Havo): wel huiswerk willen maken, maar het niet doen
Ohjaquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:13 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat verklaart het.![]()
Ik studeer European Studies(Nederlandse stroom) aan de Haagse Hogeschool.
Het is moeilijk om die omschakeling te maken. Van niks doen op de havo naar veel huiswerk maken op het hbo . Ik doe mijn best maar het blijft lastig. Ik heb al over een maandje tentamens dus het zal wel moeten als ik mijn P wil halen. Het lukt wel als in in het ritme zit. Komt goed..
Ik werk er nu aan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohja![]()
Ja klopt, ik heb ook wel echt structuur nodig anders lukt het niet(goed).![]()
Succes alvast!
Hier gaat het dus al 4 jaar goed :p.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
En dat is nu precies mijn probleem.Het willen maar jezelf er niet toe kunnen aanzetten.
Tja het komt er uiteindelijk op neer dat je het gewoon moet doen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
En dat is nu precies mijn probleem.Het willen maar jezelf er niet toe kunnen aanzetten.
Bij mij ook. Maar alles uitstellen blijft niet lang goed gaan. Ik wil zeker weten dat ik dit jaar mijn P haal. En om daarvan verzekerd te zijn moet ik mijn huiswerk maken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Hier gaat het dus al 4 jaar goed :p.
Elke keer wel een dag inplannen om te studeren maar dan pas begin ik om 21.00 en dus verschuif ik het weer
Studeren, gotta love it.
Dat is moeilijker dan je denkt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tja het komt er uiteindelijk op neer dat je het gewoon moet doen.![]()
Wel als je discipline hebt Om de dag voor de tentamen keihard te bikkelen. Slapeloze nachten, so hardcore.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:35 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Bij mij ook. Maar alles uitstellen blijft niet lang goed gaan. Ik wil zeker weten dat ik dit jaar mijn P haal. En omdat daarvan verzekerd te zijn moet ik mijn huiswerk maken.
Dat wil ik dus niet meer. Dit zal ook niet lang goed blijven gaan. Daarom wil ik mezelf nu een betere studiehouding aanleren zodat het straks niet te laat is. Ik wil niet zakken voor mijn studie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Wel als je discipline hebt Om de dag voor de tentamen keihard te bikkelen. Slapeloze nachten, so hardcore.
Moest lachen, je eigen falen ophemelen ftw!quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Wel als je discipline hebt Om de dag voor de tentamen keihard te bikkelen. Slapeloze nachten, so hardcore.
Is het een faal, als je je tentamens behaald?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Moest lachen, je eigen falen ophemelen ftw!
Zit je op de universiteit?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Is het een faal, als je je tentamens behaald?
Het gaat er niet om hoe je je doel behaald, maar dat je je doel behaald!!
Ik dacht aan de verplichte taaltoets die je bij een aantal universiteiten nu moet nemen en vroeg mij af of jij die wel zou halenquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht aan de verplichte taaltoets die je bij een aantal universiteiten nu moet nemen en vroeg mij af of jij die wel zou halen.
Nee loser, het gaat er om dat je het ook op een nette manier doet. Zo een uitspraak verbaast me eigenlijk niet van een febe supporterquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:12 schreef xminator het volgende:
Het gaat er niet om hoe je je doel behaald, maar dat je je doel behaald!!
heb je het over mij?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:02 schreef Weissman het volgende:
Een UI van een turkse macho figuur hebben en daarna de skere allochtoon uithangen
80 Zimbabwaanse Dollars?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:51 schreef ezelbayraktar het volgende:
jongens/meisjes ik wil jullie iets vragen.
stel iemand verkoopt merkkleding. denk aan mexx, esprit, only, vero moda, geisha, object etc.
met officiële kaartjes en al er aan.
wat is een realistische prijs voor de verkoop?
dus een broek van 80
indien 50% = 40
indien 60% = 48
idien 70% = 56
een broek van 40
indien 50% = 20
indien 60% = 24
indien 70% = 28
wat zouden jullie gedaan hebben? en/of wat vinden jullie een realistische percentage om te kopen?
ja geisha hoorde ik ook voor het eerst maar ze zijn haast allemaal te vinden in de Only store. iig wel object, vero moda, vila en only zelf. Only is dan weer de vrouwenvariant voor Jack&Jones, meestal gaan deze gepaard, naast elkaar gevestigd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:06 schreef Julis het volgende:
[..]
80 Zimbabwaanse Dollars?
Ik zie eerst graag het product voordat ik iets koop, dus ik zou niet weten wat een realistisch percentage is voor die producten. En die merken vertellen niet zo veel, voor mijn gevoel.
Aha, succes met het verkopenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:12 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
ja geisha hoorde ik ook voor het eerst maar ze zijn haast allemaal te vinden in de Only store. iig wel object, vero moda, vila en only zelf. Only is dan weer de vrouwenvariant voor Jack&Jones, meestal gaan deze gepaard, naast elkaar gevestigd.
dit gaat over euro's.
ja er is een kans dat ik op beverwijk bazaar ga staan maar ik twijfel onwijs in prijzen. het zal uiteindelijk wel of 50, 60 of 70% worden denk ik. en dan is 50% natuurlijk heel goedkoop, vooral bij een broek dat normaal gesproken 80 euro kost. maar dan loop ik dus misschien continu 20% op winst mis.
wat is er mis met jongeren die liever ondernemen en wat is je punt precies ik begrijp je niet. ik heb in de weekend gewerkt aan een website die nu af is, een foto gallerij, waar de producten te komen staan i.p.v. in 't weekend naar een nargile cafe te gaan en mijn sociale status op facebook te updaten. ik ga morgen voor ik naar school ga nog een partij kleding inkopen.quote:
Loser zeg je maar tegen je papa.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee loser, het gaat er om dat je het ook op een nette manier doet. Zo een uitspraak verbaast me eigenlijk niet van een febe supporter!!
Ja maar we zijn toch kampioen gewordt ??
Ik ben echt geen grammarnazi maar je bedoelt ''het weekend'' ?quote:
Ik spreek hem al jaren niet, zal ik je het adres geven dan kan je 'm mss een brief sturen ?quote:
Dat mag je ook in die brief zettenquote:Chapeau, dat het hem is gelukt om een nog grotere loser op de wereld te brengen dan hemzelf.
Huilen doen mensen die het geduld, kracht en eer niet hebben om hun doelen op een eerlijke manier te halen.quote:Doel behaald = behaald. Huilie huilie doen de mensen die falen.
thanksquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha, succes met het verkopen. Ja, ik ken die merken wel, maar ik doelde meer op dat die merken mij niet vertellen over hoe zo'n product eruit ziet. Het zal wel aan mij liggen, ik ben niet zo'n merkmens (of hoe je dat ook wil noemen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry Levo dat je zulke dingen moet lezen in dit topic. Maar haters zullen haten; loeren en pratenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:31 schreef Levolution het volgende:
Niet cool, sneren naar familie maken.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:33 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
thanksik heb dus een website gemaakt in 't weekend, een fotogallerij, waarin ik alles ga uploaden. ik wou in eerste instantie via marktplaats verkopen maar dat gaat tegenwoordig niet meer. over een nacht stonden mijn advertenties op pagina 5 en waren ze niet 1 keer bekeken.
dus ik dacht ik maak een website, zodat alles op 1 plek staat, en stuur die naar vrienden zodat zij eventueel naar hun vrienden kunnen sturen. en elke keer als ik inkopen doe ik de website gewoon zelf update.
ik had wat foto's gemaakt van enkele broeken die mijn moeder had meegenomen om te tonen aan een vriendin. het zijn verschillende broeken van verschillende merken, maten, kleuren, modellen en prijzen. ik ga morgen dus voor het eerst zelf even een kleine partij halen.
mja verkopen, de prijs enz is waar ik over twijfel.Zijn dit orginele kleren of namaak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
het is niet perse materie. het weer leven op gevoel kan ik niet meer. en zoals ik al eerder aangaf, ik heb na de switch pas echt ontdekt wat mijn capaciteiten zijn. vandaar ook dat ik met ondernemingen begin als deze. vandaar dat ik deze mogelijkheid waardeer en benut.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben echt geen grammarnazi maar je bedoelt ''het weekend'' ?
Voor de rest is er niks mis met je doelen en je ambities. Als materie je gelukkig maakt en een beter gevoel geeft, go ahead. Die R8 gun ik je dus ook van harte.
Het is de manier waarop je dingen overbrengt, je komt over als een puber van 17 met weinig kunde en capaciteiten om zijn doelen te realiseren. Alleen besef je het zelf nog niet.
allemaal origineel. het zegt niks, maar ik ga het overkopen van een bedrijf, van een nederlander.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn dit orginele kleren of namaak?
Het doel heiligt de middelen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben echt geen grammarnazi maar je bedoelt ''het weekend'' ?
Voor de rest is er niks mis met je doelen en je ambities. Als materie je gelukkig maakt en een beter gevoel geeft, go ahead. Die R8 gun ik je dus ook van harte.
Het is de manier waarop je dingen overbrengt, je komt over als een puber van 17 met weinig kunde en capaciteiten om zijn doelen te realiseren. Alleen besef je het zelf nog niet.
[..]
Ik spreek hem al jaren niet, zal ik je het adres geven dan kan je 'm mss een brief sturen ?
[..]
Dat mag je ook in die brief zetten
[..]
Huilen doen mensen die het geduld, kracht en eer niet hebben om hun doelen op een eerlijke manier te halen.
Anyway, je komt jezelf nog wel tegen in het leven
Het doel heiligt de middelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen.
Jij zult het ver schoppen als ambtenaar wiesman. Want jij mist de ambitie en de drive om je doelen te behalen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen![]()
Thanx man, ik had ook altijd al een top-ambtenaar willen worden
En faalboy, het is niet: Je doel op een nette manier behalen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen![]()
Thanx man, ik had ook altijd al een top-ambtenaar willen worden
Ja maar ik dacht dat het woord ''ethisch'' te moeilijk voor je was. Ik moet natuurlijk wel rekening houden met je zwakbegaafdheid.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:28 schreef xminator het volgende:
En faalboy, het is niet: Je doel op een nette manier behalen.
Maar: je doel op een ethisch verantwoord manier behalen.
Ik heb gewoon gelijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat het woord ''ethisch'' te moeilijk voor je was. Ik moet natuurlijk wel rekening houden met je zwakbegaafdheid.
Wat toevallig, ik ookquote:
Wist ik nog niet, bedankt voor je opheldering.quote:Je faalt. Want net en ethisch zijn woorden met beiden verschillende betekenissen.
Vraag maar aan wiesmanquote:Begrijpt gij dat wiesman?
quote:Owja voortaan: Als je gaat provoceren, moet je daarna niet huilie doen hé.
echt he. zit in hun natuur ofzo. altijd maar alles verkeerd opvatten en aanvallen. ik dacht turken op een nederlands fora zijn wel anders but I was wrong. het enige verschil is dat ze hier continu nederlands praten i.p.v. af en toe. niet erg, echter dat ze het voor een goddelijke eigenschap aanzien en therefore "I am unique(special)" is dan weer wel wrong. maar goed. turken, forums, internet, society, socialize, elk eigenschap telt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jullie maken eeecht vaak ruzie hier. om niks... hoe oud zijn jullie?
hahaha ja man het is echt jaaaaaaaren geleden dat ik dit laatst gehoord had. toen ik alla beni pulla beni postte moest ik ineens denken aan bahcede hanimeli van baris manco. toen aan Zahriyan, Elma sekerim. want daar komt bahcede hanimeli voor als intro. en toen ineens aan crazy ossie, dj akman enzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:46 schreef xminator het volgende:
Haha, wat een toeval! Vanmiddag luisterde ik ook naar dj akman+son nefes ( na 5 jaar oid.:') )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die shit word ook maar gevraagd sinds computerprobleem een drama begondaarvoor kon men jaren zo nu en dan turks praten en werd er nooit iets van gezegd.
ik denk of 50% of 60%. ik zal waarschijnlijk tussen 50/60 procent gaan gebaseerd op de prijs van de broek ofzo. 70% is mooi voor mij maar niet voor de klantquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:55 schreef Ayca het volgende:
Al besloten welke prijzen je gaat hanteren?
Dat hoeft niet hoor lol, maar aardig gebaar. Kan ook even zo snel niet een indirect adres verzinnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:58 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
ik denk of 50% of 60%. ik zal waarschijnlijk tussen 50/60 procent gaan gebaseerd op de prijs van de broek ofzo. 70% is mooi voor mij maar niet voor de klant![]()
vertel mij is wat je maat is, dan zoek ik een paar broeken voor jou en stuur ik ze naar je. ik hoop dat mijn smaak je dan wel bevalt. het liefst heb ik dat ik ze kan opsturen naar een indirect adres, want ik wil niet "raar" overkomen met het vragen van je woonadres. zoveel kennen jullie mij nog niet
ik heb maten in W/L nodig.
iets met share your happiness, hoop dat ik niet verkeerd overkom. als je niet wilt hoeft het natuurlijk niet
om eerlijk te zijn weet ik niet of het oudere modellen, outlet, zijn. 60% lijkt me ook nog goed voor de klant maar bij 70% beginnen de twijfels bij mij zelf al. of het nu outlet is of niet. maar daar kom ik morgen achter denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 02:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor lol, maar aardig gebaar. Kan ook even zo snel niet een indirect adres verzinnen.![]()
50% lijkt me wel weinig? Of zijn het wat oudere modellen?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:58 schreef Che_ het volgende:
Ezel, die kleding kan je niet zomaar verkopen. Je moet vergunningen etc. hebben, stamp of approval van Landysh corp. (soort SPECTRE). Zij moet sowieso de kleding scannen of de herkomst ervan. De grondstoffen traceren. Er moet minimaal 85% Turkse stof inzitten. Stelt voor de rest niet veel voor, ze gebruikt de snuffeltechniek. Wachttijden zijn verrassend genoeg niet zo lang. Ze heeft een paar kangals als collega.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:58 schreef Che_ het volgende:
Ezel, die kleding kan je niet zomaar verkopen. Je moet vergunningen etc. hebben, stamp of approval van Landysh corp. (soort SPECTRE). Zij moet sowieso de kleding scannen of de herkomst ervan. De grondstoffen traceren. Er moet minimaal 85% Turkse stof inzitten. Stelt voor de rest niet veel voor, ze gebruikt de snuffeltechniek. Wachttijden zijn verrassend genoeg niet zo lang. Ze heeft een paar kangals als collega.
Voor zover ik weet spelen/speelden Ayca en xminator Wordfeud. Ikzelf heb het een tijdje ook gespeeld, maar speel het tegenwoordig niet meer.quote:
ik denk dat door het verkopen van Only i.p.v. Armani ik al behoorlijk wat concurrentie vermeid. tevens zijn het originals, wellicht wel outlet maar daar mag de koper zich druk om maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:10 schreef Levolution het volgende:
Je bent niet de eerste Turk die kleren verkoopt, hoe denk je te gaan concurreren?
er is geen planquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:46 schreef zarGon het volgende:
Ja, wat is je businessplan?!
En, wat was de website? Ben benieuwd hoe het eruitziet allemaal.
dat zou best kunnen, ik ben in de afgelopen jaren maar een paar keer naar beverwijk geweest en het was inderdaad veel van het zelfde. maar ik herinner geen Only gezien te hebben. als het ging om neppe armani's zou ik er niet aan begonnen zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Staan er in Beverwijk niet al veel stallen met dezelfde kleding? Geen idee hoor maar mij valt vaak op dat er veel uitbaters dezelfde goederen in de verkoop hebben.
ging daar tot een leeftijd of 17 elke maand wel heen. en nu heb ik er niet eens één keer aan gedacht, hoe vergeetachtig ben ik soms wel niet. thanks voor de tipquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Je zou ook de Albert Cuyp op een mooie Zaterdag kunnen proberen, geen idee hoe je daar aan een kraampje komt hoor.
ik dacht serieus dat je een jaartje of 14-15 wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef ezelbayraktar het volgende:
ging daar tot een leeftijd of 17 elke maand wel heen.
Je hebt zo vaak sales in zulke winkel's en de broeken zijn al niet zo duur. Daarbij heb je vast ook wel outlets waarin deze broeken ook voor noppes worden verkocht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:37 schreef ezelbayraktar het volgende:
site is geupdate. moet nog wel veel aan gewerkt worden. wel kut werk om foto's te maken, kleding te sorteren, maten noteren enzomaar wat er nu op te vinden is, is wat ik vanochtend heb gehaald.
u mirin?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat je een jaartje of 14-15 was
althans zo kom je bij mij over![]()
Serieus? Waar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:58 schreef zarGon het volgende:
De opvolger van iPhone 4 is aangekondigd. iPhone 4S. Wat een tegenvaller..
mijn inkoopprijs is goed(koop), op zijn slechts verkoop ik het als partij door en heb ik nog steeds minimaal 200% winst. dat ik op zoek ben naar hogere percentage winst per artikel is slechts een poging. ik zal er ook het een en ander aan doen om die poging te veranderen in een succes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt zo vaak sales in zulke winkel's en de broeken zijn al niet zo duur. Daarbij heb je vast ook wel outlets waarin deze broeken ook voor noppes worden verkocht.
Aangezien je nog geen 'naam' hebt zullen mensen het dus ook liever bij een winkel kopen met een naam voor een hogere prijs dan bij jou.
Bijv. : bijenkorf - 3 dwaze dagen
Alle goederen krijgen maar een beetje korting en elke retard koopt het, terwijl je het via een normale winkel soms voor nog minder kan krijgen.
Als het zo simpel is om het met minstens 200% winst door te verkopen, waarom doet de verkopende partij dat niet meteenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:00 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
mijn inkoopprijs is goed(koop), op zijn slechts verkoop ik het als partij door en heb ik nog steeds minimaal 200% winst. dat ik op zoek ben naar hogere percentage winst per artikel is slechts een poging. ik zal er ook het een en ander aan doen om die poging te veranderen in een succes.
ik wil klein blijven, vrienden en vrienden van vrienden. als ik het aan hun kwijt kan is het al genoeg voor mij. ik wil totaal geen naambekendheid
http://tweakers.net/nieuw(...)n-nederland-uit.html.quote:
zoals ik al zei, mijn inkoopprijs is laag. en ik wil er wel aan werken om het zo goed mogelijk te benutten en er zoveel mogelijk uit te halen. wellicht dat wanneer ik stop ik je kan vertellen wat mijn inkoopprijs was, nu nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Als het zo simpel is om het met minstens 200% winst door te verkopen, waarom doet de verkopende partij dat niet meteen?
Beetje ongeloofwaardig imo.
Ja, maar vraag jij je niet af waarom de verkopende partij voor zo een lage verkoopprijs het aan jou zou aanbieden als ze er heel simpel meer voor kunnen vangen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:11 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
zoals ik al zei, mijn inkoopprijs is laag. en ik wil er wel aan werken om het zo goed mogelijk te benutten en er zoveel mogelijk uit te halen. wellicht dat wanneer ik stop ik je kan vertellen wat mijn inkoopprijs was, nu niet
ik weet de achterliggende reden heel goed, hoe veel dit ook gecamoufleerd probeert te wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, maar vraag jij je niet af waarom de verkopende partij voor zo een lage verkoopprijs het aan jou zou aanbieden als ze er heel simpel meer voor kunnen vangen?
Döner Company op de stations!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja ben ik in een kwartier uitgekeken
En waar moet ik eten dan? Wil lekker Turks eten..
als je zoekt naar turk mekanlari niet naar den haag gaan. vol met verkeerde mensen daar. scheveningen kan echter wel leuk zijn ja, je hebt daar ook een paar turkse restaurants. topkapi, sehzade o.a.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:20 schreef xminator het volgende:
Welke stad is leuk om een dagje uit te gaan en daarna een hapje te eten ( buiten amsterdam om )
Utrecht, Den Haag of Rotterdam?
Gewoon in Damsco blijven mangquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:20 schreef xminator het volgende:
Welke stad is leuk om een dagje uit te gaan en daarna een hapje te eten ( buiten amsterdam om )
Utrecht, Den Haag of Rotterdam?
birbey: sfeer is leuk, maar eten is enorm matig. Ben er vaak zat geweest, maar qua eten echt een no-go.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:28 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
als je zoekt naar turk mekanlari niet naar den haag gaan. vol met verkeerde mensen daar. scheveningen kan echter wel leuk zijn ja, je hebt daar ook een paar turkse restaurants. topkapi, sehzade o.a.
in amsterdam heb je birbey, toch wel een van de betere turkse resutarants in nederland. in rotterdam heb je meram restaurant. ook een bekende.
ik weet dat je specifiek zei geen amsterdam, maar indien je birbey niet kende, wel waard om te leren kennen. mensen zeggen is aan de prijzigere kant maar goed is persoonsgebonden.
in utrecht is la cuisine ottoman bekend qua turks restaurant. maar utrecht is verder geen bal aan, let me tell you that.
Overkant van station..tegenover een coffeeshop. Goede Turkse restaurant.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja ben ik in een kwartier uitgekeken
En waar moet ik eten dan? Wil lekker Turks eten..
Dat gaat pijn doen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
aaaaaaaaah. mn verstandskies moet getrokken worden
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Afgelopen week kwam ik en gesprek met een natuurfotografe in het bos tijdens mijn avond wandeling en zij heeft van mij deze foto gemaakt. Daar ik haar vandaag weer tegenkam in de stad had ze de foto op mooi fotopapier uitgeprint.
Kijk de spontaniteit en vrolijkheid straalt gewoon van de foto of
Foto is genomen met een Canon EOS 1100D, foto heb ik vervolgens gescand en geupload.
Paarse legging
Korrte gele dunne gebreide trui
Zwart tuniek jurkje
Zwarte been warmers
Lowa wandelschoenen
Rode Kipling rugtas
Eiken Wandelstok
smatje? hahaha. hoe oud ben jij? 12?;)quote:
en dit, ik weet niet man. ik zag gisteren een foto van fusionfreak en ik twijfelde echt in wat ik er over moest denken. aan de ene kant denk ik gun de vrijheid aan de andere kant denk ik hoe, en waarom.quote:
Ja, ik heb ook een vreemd gevoel als ik zijn reacties lees en foto's zie. Ik kan het moeilijk begrijpen dat hij dit meentquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
en dit, ik weet niet man. ik zag gisteren een foto van fusionfreak en ik twijfelde echt in wat ik er over moest denken. aan de ene kant denk ik gun de vrijheid aan de andere kant denk ik hoe, en waarom.
Meer mensen zijn dat. Laten we hem hier iig niet belachelijk gaan maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:09 schreef zarGon het volgende:
Die gast is niet 100%. Rode skinny jeans. Waar te koop?.
Held.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meer mensen zijn dat. Laten we hem hier iig niet belachelijk gaan maken.
* Fluistert ... terug in je oor.quote:
Hallon. Weinig aanwezig hier de afgelopen tijd, jij?quote:
Goeiste observatie abi!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
* Fluistert ... terug in je oor.
[..]
Hallon. Weinig aanwezig hier de afgelopen tijd, jij?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
smatje? hahaha. hoe oud ben jij? 12?;)
quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:15 schreef zarGon het volgende:
Goedemorgen!.
Vrijdag!.
Weekend!.
Vanavond Turkije - Duitsland!.
Volle spoor 6 op Hollands Spoor!.
Geen zitplek dadelijk!.
Goedemorgenkusje Julis!.
!
Jij zei hoi tegen mijquote:
lief heeee?quote:
Het is dat Turkije onderling een voordeel heeft op België, anders had ik geen hoop meer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:13 schreef msnk het volgende:
Als Turkije niet kwalificeert is het volkomen terecht en vanwege eigen falen. Want ze hoeven dinsdag alleen maar te winnen, makkie
België wint toch niet in Duitsland
Hoezo? Ze komen niet gelijk te staan qua punten hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is dat Turkije onderling een voordeel heeft op België, anders had ik geen hoop meer.
België heeft met de huidige standen 1 punt meer dan Turkije (15-14)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoezo? Ze komen niet gelijk te staan qua punten hoor.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
België heeft met de huidige standen 1 punt meer dan Turkije (15-14)
België verliest, Turkije speelt gelijk == gelijk aantal punten (15-15) == Turkije gaat door.
Waarom wordt het lot van het Turkse elftal bijna altijd bepaald door andere wedstrijden? Waaromquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:08 schreef zarGon het volgende:
Al spelen ze op de Noordpool met een stok in hun reet, dat mag nooit een reden zijn om te verliezen van zo'n team. Het is dat Arda vorige maand op het allerlaatste moment nog scoorde tegen Kazachstan thuis in Turkije, anders was het allang game over.
De kans is als je alles meeneemt nog altijd vrij hoog, maar het is gewoon lomp om het tot de laatste wedstrijd onbeslist te laten.
Net zoals het spel en de spelers van Turkije. Duitsland heeft een spel en een tactiek en de voetballers anticiperen daarop. Wij hebben voetballers en de tactiek wordt om de spelers gebouwd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom wordt het lot van het Turkse elftal bijna altijd bepaald door andere wedstrijden? Waarom?
Ook pas sinds een jaar. Hoe de Duitsers nu spelen hebben ze de afgelopen 60 jaren niet gedaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net zoals het spel en de spelers van Turkije. Duitsland heeft een spel en een tactiek en de voetballers anticiperen daarop. Wij hebben voetballers en de tactiek wordt om de spelers gebouwd..
Hoe dan ook, Duitsland speelt wel constant. Bij Turkije weet je het nooit en er is altijd die onzekerheid of het nou wel of niet gaat lukken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Ook pas sinds een jaar. Hoe de Duitsers nu spelen hebben ze de afgelopen 60 jaren niet gedaan
Anders gezegd, ze spelen nu (eindelijk) op zijn Nederlands.
quote:
niet echt lekker en daarom ook tot 12:00 uurquote:
Same herequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
niet echt lekker en daarom ook tot 12:00 uur
hoi :$quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Valt mee, ben nogsteeds moe..![]()
gunaydiin
ehh, ja?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:13 schreef msnk het volgende:
Als Turkije niet kwalificeert is het volkomen terecht en vanwege eigen falen. Want ze hoeven dinsdag alleen maar te winnen, makkie
België wint toch niet in Duitsland
Guus leest mee met mijn berichten, je weet zellufquote:"Als wij niet winnen van Azerbeidzjan, dan zijn wij het niet waard om naar het EK te gaan", aldus Hiddink
"België is een team met veel potentieel, maar Duitsland heeft al negen wedstrijden niets weggegeven. Ze zijn erop gebrand om tien zeges op rij te boeken."
Grenzeloos verliefd #14 Irritant mens!quote:Nadat Saskia twee maanden in Istanbul gewoond heeft, besluit ze om zich definitief te vestigen in de stad waar haar liefje Serhat woont. Een onzekere toekomst: Saskia heeft geen werk, spreekt de taal niet en heeft zich de eerste twee maanden enorm eenzaam gevoeld. Het stel heeft geen eigen huis en woont op dit moment samen met vier vrienden. Hun droom is een eigen huis, maar dan moeten ze eerst beiden een baan vinden...
word je verlegen..? is niet nodig hoor :pquote:
'Saskia'quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Valt even tegen hoor, hopelijk kan ik aan het einde van deze winter ook echt schaatsen
[..]
Grenzeloos verliefd #14 Irritant mens!
Zondag op Net 5, kijken
Bijbaantje, jaquote:
Die verhaallijnen vind ik vooral heerlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:07 schreef msnk het volgende:
Assassin's Creed is goedBrotherhood was iets minder, hopelijk dit keer wel een volwaardig nieuw deel
Heb je toch ook @ Assasins 2? Of 1? Daar zie ik duidelijk de turkse vlag hangen en turks hoor ik turks praten..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:54 schreef Julis het volgende:
Op 15 november wordt Assassin's Creed Revelations verwacht. Ezio in Istanbul! Tof.
Er zijn al wat beelden. Hehe, je hoort ook Turks geratel op de achtergrond in de demo:
Bron:CNN TÜRK (Ze hebben wel in de inleiding Assasins geschreven inplaats van Assassin's)
[..]
Bijbaantje, ja? Wat doe je voor werk?
Stel me es op gemak dan...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
word je verlegen..? is niet nodig hoor :p
Istanbul is niet Jeruzalem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb je toch ook @ Assasins 2? Of 1? Daar zie ik duidelijk de turkse vlag hangen en turks hoor ik turks praten..
Oh, dat weet ik nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb je toch ook @ Assasins 2? Of 1? Daar zie ik duidelijk de turkse vlag hangen en turks hoor ik turks praten..
Mijn excuses, dan is het Jeruzalem.. Maar 1000.000% zeker dat ik turkse vlaggen zag..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |