quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:33 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
thanksik heb dus een website gemaakt in 't weekend, een fotogallerij, waarin ik alles ga uploaden. ik wou in eerste instantie via marktplaats verkopen maar dat gaat tegenwoordig niet meer. over een nacht stonden mijn advertenties op pagina 5 en waren ze niet 1 keer bekeken.
dus ik dacht ik maak een website, zodat alles op 1 plek staat, en stuur die naar vrienden zodat zij eventueel naar hun vrienden kunnen sturen. en elke keer als ik inkopen doe ik de website gewoon zelf update.
ik had wat foto's gemaakt van enkele broeken die mijn moeder had meegenomen om te tonen aan een vriendin. het zijn verschillende broeken van verschillende merken, maten, kleuren, modellen en prijzen. ik ga morgen dus voor het eerst zelf even een kleine partij halen.
mja verkopen, de prijs enz is waar ik over twijfel.Zijn dit orginele kleren of namaak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
het is niet perse materie. het weer leven op gevoel kan ik niet meer. en zoals ik al eerder aangaf, ik heb na de switch pas echt ontdekt wat mijn capaciteiten zijn. vandaar ook dat ik met ondernemingen begin als deze. vandaar dat ik deze mogelijkheid waardeer en benut.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben echt geen grammarnazi maar je bedoelt ''het weekend'' ?
Voor de rest is er niks mis met je doelen en je ambities. Als materie je gelukkig maakt en een beter gevoel geeft, go ahead. Die R8 gun ik je dus ook van harte.
Het is de manier waarop je dingen overbrengt, je komt over als een puber van 17 met weinig kunde en capaciteiten om zijn doelen te realiseren. Alleen besef je het zelf nog niet.
allemaal origineel. het zegt niks, maar ik ga het overkopen van een bedrijf, van een nederlander.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn dit orginele kleren of namaak?
Het doel heiligt de middelen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben echt geen grammarnazi maar je bedoelt ''het weekend'' ?
Voor de rest is er niks mis met je doelen en je ambities. Als materie je gelukkig maakt en een beter gevoel geeft, go ahead. Die R8 gun ik je dus ook van harte.
Het is de manier waarop je dingen overbrengt, je komt over als een puber van 17 met weinig kunde en capaciteiten om zijn doelen te realiseren. Alleen besef je het zelf nog niet.
[..]
Ik spreek hem al jaren niet, zal ik je het adres geven dan kan je 'm mss een brief sturen ?
[..]
Dat mag je ook in die brief zetten
[..]
Huilen doen mensen die het geduld, kracht en eer niet hebben om hun doelen op een eerlijke manier te halen.
Anyway, je komt jezelf nog wel tegen in het leven
Het doel heiligt de middelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen.
Jij zult het ver schoppen als ambtenaar wiesman. Want jij mist de ambitie en de drive om je doelen te behalen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen![]()
Thanx man, ik had ook altijd al een top-ambtenaar willen worden
En faalboy, het is niet: Je doel op een nette manier behalen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen![]()
Thanx man, ik had ook altijd al een top-ambtenaar willen worden
Ja maar ik dacht dat het woord ''ethisch'' te moeilijk voor je was. Ik moet natuurlijk wel rekening houden met je zwakbegaafdheid.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:28 schreef xminator het volgende:
En faalboy, het is niet: Je doel op een nette manier behalen.
Maar: je doel op een ethisch verantwoord manier behalen.
Ik heb gewoon gelijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat het woord ''ethisch'' te moeilijk voor je was. Ik moet natuurlijk wel rekening houden met je zwakbegaafdheid.
Wat toevallig, ik ookquote:
Wist ik nog niet, bedankt voor je opheldering.quote:Je faalt. Want net en ethisch zijn woorden met beiden verschillende betekenissen.
Vraag maar aan wiesmanquote:Begrijpt gij dat wiesman?
quote:Owja voortaan: Als je gaat provoceren, moet je daarna niet huilie doen hé.
echt he. zit in hun natuur ofzo. altijd maar alles verkeerd opvatten en aanvallen. ik dacht turken op een nederlands fora zijn wel anders but I was wrong. het enige verschil is dat ze hier continu nederlands praten i.p.v. af en toe. niet erg, echter dat ze het voor een goddelijke eigenschap aanzien en therefore "I am unique(special)" is dan weer wel wrong. maar goed. turken, forums, internet, society, socialize, elk eigenschap telt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jullie maken eeecht vaak ruzie hier. om niks... hoe oud zijn jullie?
hahaha ja man het is echt jaaaaaaaren geleden dat ik dit laatst gehoord had. toen ik alla beni pulla beni postte moest ik ineens denken aan bahcede hanimeli van baris manco. toen aan Zahriyan, Elma sekerim. want daar komt bahcede hanimeli voor als intro. en toen ineens aan crazy ossie, dj akman enzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:46 schreef xminator het volgende:
Haha, wat een toeval! Vanmiddag luisterde ik ook naar dj akman+son nefes ( na 5 jaar oid.:') )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die shit word ook maar gevraagd sinds computerprobleem een drama begondaarvoor kon men jaren zo nu en dan turks praten en werd er nooit iets van gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |