abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:35:09 #126
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102655100
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:33 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

thanks :) ik heb dus een website gemaakt in 't weekend, een fotogallerij, waarin ik alles ga uploaden. ik wou in eerste instantie via marktplaats verkopen maar dat gaat tegenwoordig niet meer. over een nacht stonden mijn advertenties op pagina 5 en waren ze niet 1 keer bekeken.

dus ik dacht ik maak een website, zodat alles op 1 plek staat, en stuur die naar vrienden zodat zij eventueel naar hun vrienden kunnen sturen. en elke keer als ik inkopen doe ik de website gewoon zelf update.

ik had wat foto's gemaakt van enkele broeken die mijn moeder had meegenomen om te tonen aan een vriendin. het zijn verschillende broeken van verschillende merken, maten, kleuren, modellen en prijzen. ik ga morgen dus voor het eerst zelf even een kleine partij halen.

mja verkopen, de prijs enz is waar ik over twijfel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn dit orginele kleren of namaak?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_102655323
quote:
99s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:31 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik ben echt geen grammarnazi maar je bedoelt ''het weekend'' ?

Voor de rest is er niks mis met je doelen en je ambities. Als materie je gelukkig maakt en een beter gevoel geeft, go ahead. Die R8 gun ik je dus ook van harte.

Het is de manier waarop je dingen overbrengt, je komt over als een puber van 17 met weinig kunde en capaciteiten om zijn doelen te realiseren. Alleen besef je het zelf nog niet.
het is niet perse materie. het weer leven op gevoel kan ik niet meer. en zoals ik al eerder aangaf, ik heb na de switch pas echt ontdekt wat mijn capaciteiten zijn. vandaar ook dat ik met ondernemingen begin als deze. vandaar dat ik deze mogelijkheid waardeer en benut.

daarnaast ben ik al sinds de switch hard bezig met van alles. we zijn nu geruim een half jaar bezig met een project waarvan we de eerste druppels honing over een half jaar gaan proeven ook. en vervolgens gaan we er jaren mee bezig. maar dat is slechts 1 van de dingen waar ik een hand in heb, net zoals de kleding waar ik het nu over heb. dit is ook slechts 1 van de dingen.

ik heb mijn tijd van bijbaantjes gehad, ah, la place, bioscoop, tnt avond en nachtdiensten, noem maar op. ik kan nu nog altijd werken bij tnt voor een netto uurloon van 10,-. ik denk dat ik er beter aan doe als ik gewoon verder ga met waar ik nu bezig mee ben.

wanneer je op gevoel leeft, en geeft om aspecten dat hoort bij het op gevoel leven en een bepaalde piek van pijn of teleurstelling bereikt, of inziet hoe hard men misbruik van je maakt, en je vervolgens besluit te veranderen, kan je niet meer terug. wil je niet meer terug.
pi_102655336
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zijn dit orginele kleren of namaak?
allemaal origineel. het zegt niks, maar ik ga het overkopen van een bedrijf, van een nederlander.

het is dat je op fok niet mag handelen, anders zag je nu allang een topic van mij :P hahah. ik had zelfs geprobeerd toestemming te vragen aan v&a mods, failed a bit there :P

[ Bericht 25% gewijzigd door ezelbayraktar op 03-10-2011 17:51:13 ]
pi_102655750
quote:
99s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:31 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik ben echt geen grammarnazi maar je bedoelt ''het weekend'' ?

Voor de rest is er niks mis met je doelen en je ambities. Als materie je gelukkig maakt en een beter gevoel geeft, go ahead. Die R8 gun ik je dus ook van harte.

Het is de manier waarop je dingen overbrengt, je komt over als een puber van 17 met weinig kunde en capaciteiten om zijn doelen te realiseren. Alleen besef je het zelf nog niet.

[..]

Ik spreek hem al jaren niet, zal ik je het adres geven dan kan je 'm mss een brief sturen ?

[..]

Dat mag je ook in die brief zetten ;)

[..]

Huilen doen mensen die het geduld, kracht en eer niet hebben om hun doelen op een eerlijke manier te halen.

Anyway, je komt jezelf nog wel tegen in het leven ;)
Het doel heiligt de middelen.

Jij zult het ver schoppen als ambtenaar wiesman. Want jij mist de ambitie en de drive om je doelen te behalen.
pi_102656518
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef xminator het volgende:

[..]

Het doel heiligt de middelen.

Jij zult het ver schoppen als ambtenaar wiesman. Want jij mist de ambitie en de drive om je doelen te behalen.
Het doel heiligt de middelen :')

Thanx man, ik had ook altijd al een top-ambtenaar willen worden ^O^
pi_102656702
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:21 schreef Weissman het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:21 schreef Weissman het volgende:

[..]

En faalboy, het is niet: Je doel op een nette manier behalen.

Maar: je doel op een ethisch verantwoord manier behalen.
pi_102656752
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:28 schreef xminator het volgende:
En faalboy, het is niet: Je doel op een nette manier behalen.

Maar: je doel op een ethisch verantwoord manier behalen.
Ja maar ik dacht dat het woord ''ethisch'' te moeilijk voor je was. Ik moet natuurlijk wel rekening houden met je zwakbegaafdheid.
pi_102656843
quote:
17s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:29 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ja maar ik dacht dat het woord ''ethisch'' te moeilijk voor je was. Ik moet natuurlijk wel rekening houden met je zwakbegaafdheid.
Ik heb gewoon gelijk ;).

Je faalt. Want net en ethisch zijn woorden met beiden verschillende betekenissen.

Begrijpt gij dat wiesman?

Owja voortaan: Als je gaat provoceren, moet je daarna niet huilie doen hé.
pi_102656931
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:32 schreef xminator het volgende:
Ik heb gewoon gelijk ;).
Wat toevallig, ik ook :o

quote:
Je faalt. Want net en ethisch zijn woorden met beiden verschillende betekenissen.
Wist ik nog niet, bedankt voor je opheldering.

quote:
Begrijpt gij dat wiesman?
Vraag maar aan wiesman

quote:
Owja voortaan: Als je gaat provoceren, moet je daarna niet huilie doen hé.
:') sampuan fener :')
pi_102657234
Hebben jullie het net uitgemaakt of zo? Dat je elkaar op elk klein punt probeert af te troeven... :').
pi_102657906
http://statoz.com/turkish.

Nummer 1. :')!, :'(!, :')!.
pi_102658161

'Hallon, ik ben wiesman.'
pi_102669176

deze hoorde ik gisteren op radio van helmond geloof ik, blijkt dat ze 1 keer in de week turks uitzenden _O_
pi_102670221

istanbul bizimdir bizim kalacak, istanbulu dinliyorum gozlerim kapali
(lyrics van bovenstaande liedje, istanbul is van ons en zal van ons blijven, ik luister naar istanbul met mijn ogen dicht.)

_O_ luisterde net ook even elmasekerim van zahriyan. wat is dat lang geleden man.

H@H@HH@ fuck ouwe _O_ ik ga vannacht maar is doorbrengen met luisteren naar raps van vroeger :D

LOLLLLLLLLLLLLLLL

seninle ilk defa oluyorum sana :'( whahahaha tering man. ik luisterde dit fucking 24 uur man. terwijl ik niet eens verliefd was ofzo, gewoon beetje doen alsof je verliefd bent toch H@H@HH@

het gekke was ik voelde me wel verliefd tijdens het luisteren ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door ezelbayraktar op 03-10-2011 22:48:29 ]
pi_102673469
Haha, wat een toeval! Vanmiddag luisterde ik ook naar dj akman+son nefes ( na 5 jaar oid.:') )

pi_102674161
Jullie maken eeecht vaak ruzie hier. om niks... hoe oud zijn jullie? ;)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_102674576
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jullie maken eeecht vaak ruzie hier. om niks... hoe oud zijn jullie? ;)
echt he. zit in hun natuur ofzo. altijd maar alles verkeerd opvatten en aanvallen. ik dacht turken op een nederlands fora zijn wel anders but I was wrong. het enige verschil is dat ze hier continu nederlands praten i.p.v. af en toe. niet erg, echter dat ze het voor een goddelijke eigenschap aanzien en therefore "I am unique(special)" is dan weer wel wrong. maar goed. turken, forums, internet, society, socialize, elk eigenschap telt.

start ik nu nou ook een flame war? :%
pi_102674614
Turkaij altijd bir lan, altijd.
pi_102674621
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:46 schreef xminator het volgende:
Haha, wat een toeval! Vanmiddag luisterde ik ook naar dj akman+son nefes ( na 5 jaar oid.:') )

hahaha ja man het is echt jaaaaaaaren geleden dat ik dit laatst gehoord had. toen ik alla beni pulla beni postte moest ik ineens denken aan bahcede hanimeli van baris manco. toen aan Zahriyan, Elma sekerim. want daar komt bahcede hanimeli voor als intro. en toen ineens aan crazy ossie, dj akman enzo _O_
pi_102674703
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:29 schreef Weissman het volgende:
Turkaij altijd bir lan, altijd.

;(
pi_102675571
ach ach. ruzie maken of mensen afkraken op internet is altijd heel makkelijk he ;)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_102675628
off off. ne demezsin gi.

:P

vertaling in spoiler voor ons lieftallige turken op fok mod :P haha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die shit word ook maar gevraagd sinds computerprobleem een drama begon :( daarvoor kon men jaren zo nu en dan turks praten en werd er nooit iets van gezegd.
pi_102675658
Nah, er werd wel wat van gezegd, maar zolang er geen hele gesprekken in het Turks werden gevoerd was er niets aan de hand.
pi_102675709
nu zijn ze extremisten :r over 7 uur eerste partij merkkleding kopen. kan gewoon niet slapen van de spanning lol >_<
pi_102675739
Succes! Link van site?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')