Wel als je discipline hebt Om de dag voor de tentamen keihard te bikkelen. Slapeloze nachten, so hardcore.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:35 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Bij mij ook. Maar alles uitstellen blijft niet lang goed gaan. Ik wil zeker weten dat ik dit jaar mijn P haal. En omdat daarvan verzekerd te zijn moet ik mijn huiswerk maken.
Dat wil ik dus niet meer. Dit zal ook niet lang goed blijven gaan. Daarom wil ik mezelf nu een betere studiehouding aanleren zodat het straks niet te laat is. Ik wil niet zakken voor mijn studie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Wel als je discipline hebt Om de dag voor de tentamen keihard te bikkelen. Slapeloze nachten, so hardcore.
Moest lachen, je eigen falen ophemelen ftw!quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Wel als je discipline hebt Om de dag voor de tentamen keihard te bikkelen. Slapeloze nachten, so hardcore.
Is het een faal, als je je tentamens behaald?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Moest lachen, je eigen falen ophemelen ftw!
Zit je op de universiteit?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Is het een faal, als je je tentamens behaald?
Het gaat er niet om hoe je je doel behaald, maar dat je je doel behaald!!
Ik dacht aan de verplichte taaltoets die je bij een aantal universiteiten nu moet nemen en vroeg mij af of jij die wel zou halenquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht aan de verplichte taaltoets die je bij een aantal universiteiten nu moet nemen en vroeg mij af of jij die wel zou halen.
Nee loser, het gaat er om dat je het ook op een nette manier doet. Zo een uitspraak verbaast me eigenlijk niet van een febe supporterquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:12 schreef xminator het volgende:
Het gaat er niet om hoe je je doel behaald, maar dat je je doel behaald!!
heb je het over mij?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:02 schreef Weissman het volgende:
Een UI van een turkse macho figuur hebben en daarna de skere allochtoon uithangen
80 Zimbabwaanse Dollars?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:51 schreef ezelbayraktar het volgende:
jongens/meisjes ik wil jullie iets vragen.
stel iemand verkoopt merkkleding. denk aan mexx, esprit, only, vero moda, geisha, object etc.
met officiële kaartjes en al er aan.
wat is een realistische prijs voor de verkoop?
dus een broek van 80
indien 50% = 40
indien 60% = 48
idien 70% = 56
een broek van 40
indien 50% = 20
indien 60% = 24
indien 70% = 28
wat zouden jullie gedaan hebben? en/of wat vinden jullie een realistische percentage om te kopen?
ja geisha hoorde ik ook voor het eerst maar ze zijn haast allemaal te vinden in de Only store. iig wel object, vero moda, vila en only zelf. Only is dan weer de vrouwenvariant voor Jack&Jones, meestal gaan deze gepaard, naast elkaar gevestigd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:06 schreef Julis het volgende:
[..]
80 Zimbabwaanse Dollars?
Ik zie eerst graag het product voordat ik iets koop, dus ik zou niet weten wat een realistisch percentage is voor die producten. En die merken vertellen niet zo veel, voor mijn gevoel.
Aha, succes met het verkopenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:12 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
ja geisha hoorde ik ook voor het eerst maar ze zijn haast allemaal te vinden in de Only store. iig wel object, vero moda, vila en only zelf. Only is dan weer de vrouwenvariant voor Jack&Jones, meestal gaan deze gepaard, naast elkaar gevestigd.
dit gaat over euro's.
ja er is een kans dat ik op beverwijk bazaar ga staan maar ik twijfel onwijs in prijzen. het zal uiteindelijk wel of 50, 60 of 70% worden denk ik. en dan is 50% natuurlijk heel goedkoop, vooral bij een broek dat normaal gesproken 80 euro kost. maar dan loop ik dus misschien continu 20% op winst mis.
wat is er mis met jongeren die liever ondernemen en wat is je punt precies ik begrijp je niet. ik heb in de weekend gewerkt aan een website die nu af is, een foto gallerij, waar de producten te komen staan i.p.v. in 't weekend naar een nargile cafe te gaan en mijn sociale status op facebook te updaten. ik ga morgen voor ik naar school ga nog een partij kleding inkopen.quote:
Loser zeg je maar tegen je papa.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee loser, het gaat er om dat je het ook op een nette manier doet. Zo een uitspraak verbaast me eigenlijk niet van een febe supporter!!
Ja maar we zijn toch kampioen gewordt ??
Ik ben echt geen grammarnazi maar je bedoelt ''het weekend'' ?quote:
Ik spreek hem al jaren niet, zal ik je het adres geven dan kan je 'm mss een brief sturen ?quote:
Dat mag je ook in die brief zettenquote:Chapeau, dat het hem is gelukt om een nog grotere loser op de wereld te brengen dan hemzelf.
Huilen doen mensen die het geduld, kracht en eer niet hebben om hun doelen op een eerlijke manier te halen.quote:Doel behaald = behaald. Huilie huilie doen de mensen die falen.
thanksquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha, succes met het verkopen. Ja, ik ken die merken wel, maar ik doelde meer op dat die merken mij niet vertellen over hoe zo'n product eruit ziet. Het zal wel aan mij liggen, ik ben niet zo'n merkmens (of hoe je dat ook wil noemen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry Levo dat je zulke dingen moet lezen in dit topic. Maar haters zullen haten; loeren en pratenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:31 schreef Levolution het volgende:
Niet cool, sneren naar familie maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |