abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102654606
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:13 schreef Weissman het volgende:
Tja en een R8 is niet goedkoop he :')
wat is er mis met jongeren die liever ondernemen en wat is je punt precies ik begrijp je niet. ik heb in de weekend gewerkt aan een website die nu af is, een foto gallerij, waar de producten te komen staan i.p.v. in 't weekend naar een nargile cafe te gaan en mijn sociale status op facebook te updaten. ik ga morgen voor ik naar school ga nog een partij kleding inkopen.

ik begrijp niet wat er slecht of schaamte wekkend zou moeten zijn aan het geen dat ik wil doen.
en geloof me maar, die r8 komt er wel van. heb ik me zelf beloofd :)
pi_102654783
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:25 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nee loser, het gaat er om dat je het ook op een nette manier doet. Zo een uitspraak verbaast me eigenlijk niet van een febe supporter :') !!

Ja maar we zijn toch kampioen gewordt ?? :o
Loser zeg je maar tegen je papa.
Chapeau, dat het hem is gelukt om een nog grotere loser op de wereld te brengen dan hemzelf.

Doel behaald = behaald. Huilie huilie doen de mensen die falen.
pi_102654977
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:21 schreef ezelbayraktar het volgende:
ik heb in de weekend
Ik ben echt geen grammarnazi maar je bedoelt ''het weekend'' ?

Voor de rest is er niks mis met je doelen en je ambities. Als materie je gelukkig maakt en een beter gevoel geeft, go ahead. Die R8 gun ik je dus ook van harte.

Het is de manier waarop je dingen overbrengt, je komt over als een puber van 17 met weinig kunde en capaciteiten om zijn doelen te realiseren. Alleen besef je het zelf nog niet.

quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:25 schreef xminator het volgende:
Loser zeg je maar tegen je papa.
Ik spreek hem al jaren niet, zal ik je het adres geven dan kan je 'm mss een brief sturen ?

quote:
Chapeau, dat het hem is gelukt om een nog grotere loser op de wereld te brengen dan hemzelf.
Dat mag je ook in die brief zetten ;)

quote:
Doel behaald = behaald. Huilie huilie doen de mensen die falen.
Huilen doen mensen die het geduld, kracht en eer niet hebben om hun doelen op een eerlijke manier te halen.

Anyway, je komt jezelf nog wel tegen in het leven ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2011 17:31:41 ]
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:31:49 #123
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102654992
Niet cool, sneren naar familie maken.
This isn't even my final form.
pi_102655036
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:18 schreef Julis het volgende:

[..]

Aha, succes met het verkopen ^O^. Ja, ik ken die merken wel, maar ik doelde meer op dat die merken mij niet vertellen over hoe zo'n product eruit ziet. Het zal wel aan mij liggen, ik ben niet zo'n merkmens (of hoe je dat ook wil noemen).
thanks :) ik heb dus een website gemaakt in 't weekend, een fotogallerij, waarin ik alles ga uploaden. ik wou in eerste instantie via marktplaats verkopen maar dat gaat tegenwoordig niet meer. over een nacht stonden mijn advertenties op pagina 5 en waren ze niet 1 keer bekeken.

dus ik dacht ik maak een website, zodat alles op 1 plek staat, en stuur die naar vrienden zodat zij eventueel naar hun vrienden kunnen sturen. en elke keer als ik inkopen doe ik de website gewoon zelf update.

ik had wat foto's gemaakt van enkele broeken die mijn moeder had meegenomen om te tonen aan een vriendin. het zijn verschillende broeken van verschillende merken, maten, kleuren, modellen en prijzen. ik ga morgen dus voor het eerst zelf even een kleine partij halen.

mja verkopen, de prijs enz is waar ik over twijfel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102655065
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:31 schreef Levolution het volgende:
Niet cool, sneren naar familie maken.
Sorry Levo dat je zulke dingen moet lezen in dit topic. Maar haters zullen haten; loeren en praten :N

Videootje voor de duidelijkheid
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:35:09 #126
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102655100
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:33 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

thanks :) ik heb dus een website gemaakt in 't weekend, een fotogallerij, waarin ik alles ga uploaden. ik wou in eerste instantie via marktplaats verkopen maar dat gaat tegenwoordig niet meer. over een nacht stonden mijn advertenties op pagina 5 en waren ze niet 1 keer bekeken.

dus ik dacht ik maak een website, zodat alles op 1 plek staat, en stuur die naar vrienden zodat zij eventueel naar hun vrienden kunnen sturen. en elke keer als ik inkopen doe ik de website gewoon zelf update.

ik had wat foto's gemaakt van enkele broeken die mijn moeder had meegenomen om te tonen aan een vriendin. het zijn verschillende broeken van verschillende merken, maten, kleuren, modellen en prijzen. ik ga morgen dus voor het eerst zelf even een kleine partij halen.

mja verkopen, de prijs enz is waar ik over twijfel.

SPOILER
Zijn dit orginele kleren of namaak?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_102655323
quote:
99s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:31 schreef Weissman het volgende:

[..]

Voor de rest is er niks mis met je doelen en je ambities. Als materie je gelukkig maakt en een beter gevoel geeft, go ahead. Die R8 gun ik je dus ook van harte.

Het is de manier waarop je dingen overbrengt, je komt over als een puber van 17 met weinig kunde en capaciteiten om zijn doelen te realiseren. Alleen besef je het zelf nog niet.
het is niet perse materie. het weer leven op gevoel kan ik niet meer. en zoals ik al eerder aangaf, ik heb na de switch pas echt ontdekt wat mijn capaciteiten zijn. vandaar ook dat ik met ondernemingen begin als deze. vandaar dat ik deze mogelijkheid waardeer en benut.

daarnaast ben ik al sinds de switch hard bezig met van alles. we zijn nu geruim een half jaar bezig met een project waarvan we de eerste druppels honing over een half jaar gaan proeven ook. en vervolgens gaan we er jaren mee bezig. maar dat is slechts 1 van de dingen waar ik een hand in heb, net zoals de kleding waar ik het nu over heb. dit is ook slechts 1 van de dingen.

ik heb mijn tijd van bijbaantjes gehad, ah, la place, bioscoop, tnt avond en nachtdiensten, noem maar op. ik kan nu nog altijd werken bij tnt voor een netto uurloon van 10,-. ik denk dat ik er beter aan doe als ik gewoon verder ga met waar ik nu bezig mee ben.

wanneer je op gevoel leeft, en geeft om aspecten dat hoort bij het op gevoel leven en een bepaalde piek van pijn of teleurstelling bereikt, of inziet hoe hard men misbruik van je maakt, en je vervolgens besluit te veranderen, kan je niet meer terug. wil je niet meer terug.
pi_102655336
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zijn dit orginele kleren of namaak?
allemaal origineel. het zegt niks, maar ik ga het overkopen van een bedrijf, van een nederlander.

het is dat je op fok niet mag handelen, anders zag je nu allang een topic van mij :P hahah. ik had zelfs geprobeerd toestemming te vragen aan v&a mods, failed a bit there :P

[ Bericht 25% gewijzigd door ezelbayraktar op 03-10-2011 17:51:13 ]
pi_102655750
quote:
99s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:31 schreef Weissman het volgende:

[..]

[..]

Ik spreek hem al jaren niet, zal ik je het adres geven dan kan je 'm mss een brief sturen ?

[..]

Dat mag je ook in die brief zetten ;)

[..]

Huilen doen mensen die het geduld, kracht en eer niet hebben om hun doelen op een eerlijke manier te halen.

Anyway, je komt jezelf nog wel tegen in het leven ;)
Het doel heiligt de middelen.

Jij zult het ver schoppen als ambtenaar wiesman. Want jij mist de ambitie en de drive om je doelen te behalen.
pi_102656518
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef xminator het volgende:

[..]

Het doel heiligt de middelen.

Jij zult het ver schoppen als ambtenaar wiesman. Want jij mist de ambitie en de drive om je doelen te behalen.
Het doel heiligt de middelen :')

Thanx man, ik had ook altijd al een top-ambtenaar willen worden ^O^
pi_102656702
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:21 schreef Weissman het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:21 schreef Weissman het volgende:

[..]

En faalboy, het is niet: Je doel op een nette manier behalen.

Maar: je doel op een ethisch verantwoord manier behalen.
pi_102656752
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:28 schreef xminator het volgende:
En faalboy, het is niet: Je doel op een nette manier behalen.

Maar: je doel op een ethisch verantwoord manier behalen.
Ja maar ik dacht dat het woord ''ethisch'' te moeilijk voor je was. Ik moet natuurlijk wel rekening houden met je zwakbegaafdheid.
pi_102656843
quote:
17s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:29 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ja maar ik dacht dat het woord ''ethisch'' te moeilijk voor je was. Ik moet natuurlijk wel rekening houden met je zwakbegaafdheid.
Ik heb gewoon gelijk ;).

Je faalt. Want net en ethisch zijn woorden met beiden verschillende betekenissen.

Begrijpt gij dat wiesman?

Owja voortaan: Als je gaat provoceren, moet je daarna niet huilie doen hé.
pi_102656931
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:32 schreef xminator het volgende:
Ik heb gewoon gelijk ;).
Wat toevallig, ik ook :o

quote:
Je faalt. Want net en ethisch zijn woorden met beiden verschillende betekenissen.
Wist ik nog niet, bedankt voor je opheldering.

quote:
Begrijpt gij dat wiesman?
Vraag maar aan wiesman

quote:
Owja voortaan: Als je gaat provoceren, moet je daarna niet huilie doen hé.
:') sampuan fener :')
pi_102657234
Hebben jullie het net uitgemaakt of zo? Dat je elkaar op elk klein punt probeert af te troeven... :').
pi_102657906
http://statoz.com/turkish.

Nummer 1. :')!, :'(!, :')!.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')