ik denk of 50% of 60%. ik zal waarschijnlijk tussen 50/60 procent gaan gebaseerd op de prijs van de broek ofzo. 70% is mooi voor mij maar niet voor de klantquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:55 schreef Ayca het volgende:
Al besloten welke prijzen je gaat hanteren?
Dat hoeft niet hoor lol, maar aardig gebaar. Kan ook even zo snel niet een indirect adres verzinnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:58 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
ik denk of 50% of 60%. ik zal waarschijnlijk tussen 50/60 procent gaan gebaseerd op de prijs van de broek ofzo. 70% is mooi voor mij maar niet voor de klant![]()
vertel mij is wat je maat is, dan zoek ik een paar broeken voor jou en stuur ik ze naar je. ik hoop dat mijn smaak je dan wel bevalt. het liefst heb ik dat ik ze kan opsturen naar een indirect adres, want ik wil niet "raar" overkomen met het vragen van je woonadres. zoveel kennen jullie mij nog niet
ik heb maten in W/L nodig.
iets met share your happiness, hoop dat ik niet verkeerd overkom. als je niet wilt hoeft het natuurlijk niet
om eerlijk te zijn weet ik niet of het oudere modellen, outlet, zijn. 60% lijkt me ook nog goed voor de klant maar bij 70% beginnen de twijfels bij mij zelf al. of het nu outlet is of niet. maar daar kom ik morgen achter denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 02:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor lol, maar aardig gebaar. Kan ook even zo snel niet een indirect adres verzinnen.![]()
50% lijkt me wel weinig? Of zijn het wat oudere modellen?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:58 schreef Che_ het volgende:
Ezel, die kleding kan je niet zomaar verkopen. Je moet vergunningen etc. hebben, stamp of approval van Landysh corp. (soort SPECTRE). Zij moet sowieso de kleding scannen of de herkomst ervan. De grondstoffen traceren. Er moet minimaal 85% Turkse stof inzitten. Stelt voor de rest niet veel voor, ze gebruikt de snuffeltechniek. Wachttijden zijn verrassend genoeg niet zo lang. Ze heeft een paar kangals als collega.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:58 schreef Che_ het volgende:
Ezel, die kleding kan je niet zomaar verkopen. Je moet vergunningen etc. hebben, stamp of approval van Landysh corp. (soort SPECTRE). Zij moet sowieso de kleding scannen of de herkomst ervan. De grondstoffen traceren. Er moet minimaal 85% Turkse stof inzitten. Stelt voor de rest niet veel voor, ze gebruikt de snuffeltechniek. Wachttijden zijn verrassend genoeg niet zo lang. Ze heeft een paar kangals als collega.
Voor zover ik weet spelen/speelden Ayca en xminator Wordfeud. Ikzelf heb het een tijdje ook gespeeld, maar speel het tegenwoordig niet meer.quote:
ik denk dat door het verkopen van Only i.p.v. Armani ik al behoorlijk wat concurrentie vermeid. tevens zijn het originals, wellicht wel outlet maar daar mag de koper zich druk om maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:10 schreef Levolution het volgende:
Je bent niet de eerste Turk die kleren verkoopt, hoe denk je te gaan concurreren?
er is geen planquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:46 schreef zarGon het volgende:
Ja, wat is je businessplan?!
En, wat was de website? Ben benieuwd hoe het eruitziet allemaal.
dat zou best kunnen, ik ben in de afgelopen jaren maar een paar keer naar beverwijk geweest en het was inderdaad veel van het zelfde. maar ik herinner geen Only gezien te hebben. als het ging om neppe armani's zou ik er niet aan begonnen zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Staan er in Beverwijk niet al veel stallen met dezelfde kleding? Geen idee hoor maar mij valt vaak op dat er veel uitbaters dezelfde goederen in de verkoop hebben.
ging daar tot een leeftijd of 17 elke maand wel heen. en nu heb ik er niet eens één keer aan gedacht, hoe vergeetachtig ben ik soms wel niet. thanks voor de tipquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Je zou ook de Albert Cuyp op een mooie Zaterdag kunnen proberen, geen idee hoe je daar aan een kraampje komt hoor.
ik dacht serieus dat je een jaartje of 14-15 wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef ezelbayraktar het volgende:
ging daar tot een leeftijd of 17 elke maand wel heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |