abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102675752
Al besloten welke prijzen je gaat hanteren?
pi_102675764
mag dat wel? gaat dat niet onder handel/reclame vallen? :/ het is trouwens een heeeeeel simpel site, tot waar mijn kennis rijkt op ict gebied. als alles maar op 1 plek is en vrienden en zij die de link krijgen van vrienden een duidelijk overzicht hebben van wat ik heb op dit moment.

op dit moment dient het meer als voorbeeld, ook even met mijn docent praten over kvk en al die troep :P
pi_102675790
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:55 schreef Ayca het volgende:
Al besloten welke prijzen je gaat hanteren?
ik denk of 50% of 60%. ik zal waarschijnlijk tussen 50/60 procent gaan gebaseerd op de prijs van de broek ofzo. 70% is mooi voor mij maar niet voor de klant :(

vertel mij is wat je maat is, dan zoek ik een paar broeken voor jou en stuur ik ze naar je. ik hoop dat mijn smaak je dan wel bevalt. het liefst heb ik dat ik ze kan opsturen naar een indirect adres, want ik wil niet "raar" overkomen met het vragen van je woonadres. zoveel kennen jullie mij nog niet :P

ik heb maten in W/L nodig.

iets met share your happiness, hoop dat ik niet verkeerd overkom. als je niet wilt hoeft het natuurlijk niet :P
pi_102675821
Als het niet mag dan haal je het weer weg. :+ Zolang je het niet overal gaat rondspammen...

Wat voor opleiding doe je?
pi_102675843
ik doe op dit moment internationaal/vestigingsmanager groothandel op mbo4 niveau, zit in mijn 2e leerjaar en totaal duurt het 3 jaar. hiervoor 2 ict opleidingen gehad waaronder multimedia vormgeving en gamedesign en daarnaast juridische opleidingen. huidige opleiding is mijn 4e opleiding dus. ik had het geluk dat ik via mijn vader met vele mensen in contact kwam die in de wereld van handel zitten zowel als eenmansbedrijf als grote bedrijven met werknemers. dat heeft mij wakkergeschud en gemotiveerd, op een keuze gebracht waar ik nu volledig achter sta en blij mee ben.

[ Bericht 2% gewijzigd door ezelbayraktar op 04-10-2011 02:15:01 ]
pi_102675876
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:58 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

ik denk of 50% of 60%. ik zal waarschijnlijk tussen 50/60 procent gaan gebaseerd op de prijs van de broek ofzo. 70% is mooi voor mij maar niet voor de klant :(

vertel mij is wat je maat is, dan zoek ik een paar broeken voor jou en stuur ik ze naar je. ik hoop dat mijn smaak je dan wel bevalt. het liefst heb ik dat ik ze kan opsturen naar een indirect adres, want ik wil niet "raar" overkomen met het vragen van je woonadres. zoveel kennen jullie mij nog niet :P

ik heb maten in W/L nodig.

iets met share your happiness, hoop dat ik niet verkeerd overkom. als je niet wilt hoeft het natuurlijk niet :P
Dat hoeft niet hoor lol, maar aardig gebaar. Kan ook even zo snel niet een indirect adres verzinnen. :P

50% lijkt me wel weinig? Of zijn het wat oudere modellen?
pi_102675942
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 02:05 schreef Ayca het volgende:

[..]

Dat hoeft niet hoor lol, maar aardig gebaar. Kan ook even zo snel niet een indirect adres verzinnen. :P

50% lijkt me wel weinig? Of zijn het wat oudere modellen?
om eerlijk te zijn weet ik niet of het oudere modellen, outlet, zijn. 60% lijkt me ook nog goed voor de klant maar bij 70% beginnen de twijfels bij mij zelf al. of het nu outlet is of niet. maar daar kom ik morgen achter denk ik.

ik wil niet aandringen dus stel ik het volgende voor: mocht je je ooit bedenken hoor ik het van je :P

website heb ik inmiddels verwijderd uit vorige reactie.

[ Bericht 8% gewijzigd door ezelbayraktar op 04-10-2011 02:24:43 ]
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 08:58:48 #158
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102677659
Ezel, die kleding kan je niet zomaar verkopen. Je moet vergunningen etc. hebben, stamp of approval van Landysh corp. (soort SPECTRE). Zij moet sowieso de kleding scannen of de herkomst ervan. De grondstoffen traceren. Er moet minimaal 85% Turkse stof inzitten. Stelt voor de rest niet veel voor, ze gebruikt de snuffeltechniek. Wachttijden zijn verrassend genoeg niet zo lang. Ze heeft een paar kangals als collega.
pi_102679938
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 08:58 schreef Che_ het volgende:
Ezel, die kleding kan je niet zomaar verkopen. Je moet vergunningen etc. hebben, stamp of approval van Landysh corp. (soort SPECTRE). Zij moet sowieso de kleding scannen of de herkomst ervan. De grondstoffen traceren. Er moet minimaal 85% Turkse stof inzitten. Stelt voor de rest niet veel voor, ze gebruikt de snuffeltechniek. Wachttijden zijn verrassend genoeg niet zo lang. Ze heeft een paar kangals als collega.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:03:00 #160
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102680667
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:34 schreef Weissman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_102680848
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 08:58 schreef Che_ het volgende:
_O- ik heb het al nagevraagd. op beverwijk enzo mag je er gewoon mee staan zodra je approval van de markteigenaren krijgt.

het blijkt idd vooral veel outlet te zijn, zitten ook wel wat van de nieuwe collecties bij, echter wel weinig.

het zijn vooral Only broeken. anders zijn het wel de andere merken die je in de Only store tegenkomt. voor mijn eerste partij heb ik zo een 70 kledingstukken gekocht. dus de vraag is, realistische prijs voor outlet? de broeken variëren in originele prijs, van zo een 29,95 tot 89,95.

ik denk dat ik toch maar met 50% zal gaan.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 12:10:33 #162
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102682756
Je bent niet de eerste Turk die kleren verkoopt, hoe denk je te gaan concurreren?
This isn't even my final form.
pi_102683865
Ja, wat is je businessplan?!

En, wat was de website? Ben benieuwd hoe het eruitziet allemaal.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2011 16:27:40 (Eruit zien -> eruitziet.) ]
pi_102691036
speelt iemand hier wordfeud? :$
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_102691237
Staan er in Beverwijk niet al veel stallen met dezelfde kleding? Geen idee hoor maar mij valt vaak op dat er veel uitbaters dezelfde goederen in de verkoop hebben.
pi_102693204
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
speelt iemand hier wordfeud? :$
Voor zover ik weet spelen/speelden Ayca en xminator Wordfeud. Ikzelf heb het een tijdje ook gespeeld, maar speel het tegenwoordig niet meer.

Tevens: FOK! Wordfeud competitie #12.
pi_102693975
Speelde
pi_102696357
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:10 schreef Levolution het volgende:
Je bent niet de eerste Turk die kleren verkoopt, hoe denk je te gaan concurreren?
ik denk dat door het verkopen van Only i.p.v. Armani ik al behoorlijk wat concurrentie vermeid. tevens zijn het originals, wellicht wel outlet maar daar mag de koper zich druk om maken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:46 schreef zarGon het volgende:
Ja, wat is je businessplan?!

En, wat was de website? Ben benieuwd hoe het eruitziet allemaal.
er is geen plan :P ik wou het zo klein mogelijk houden, verkopen aan vrienden en eventueel vrienden van vrienden. en ook via marktplaats. maar na een nacht waren een paar van de broeken al op pagina 5 zonder ook maar één keer bekeken te zijn. dus ik heb voorgenomen een foto gallerij te maken waar ik mijn stock telkens ga dumpen zodat mensen die geinteresseerd zijn via daar te weet kunnen komen wat ik op dit moment heb.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Staan er in Beverwijk niet al veel stallen met dezelfde kleding? Geen idee hoor maar mij valt vaak op dat er veel uitbaters dezelfde goederen in de verkoop hebben.
dat zou best kunnen, ik ben in de afgelopen jaren maar een paar keer naar beverwijk geweest en het was inderdaad veel van het zelfde. maar ik herinner geen Only gezien te hebben. als het ging om neppe armani's zou ik er niet aan begonnen zijn.

het proberen gaat me slechts 50 tot 100 euro per dag kosten en de tijd die ik er doorbreng. dus het zal de ervaring in ieder geval wel waard zijn.

de website is overigens kayrakosem.com. ik ga zo meteen even van alles foto's maken enzo en de website even voltooien. pas daarna beginnen met rond verspreiden. wat er nu op staat dient slechts als voorbeeld. die informatie page ga ik zoiezo helemaal verwijderen. nu lijkt het haast alsof ik de richting van een webshop in wil gaan, totaal niet dus.
pi_102700545
Je zou ook de Albert Cuyp op een mooie Zaterdag kunnen proberen, geen idee hoe je daar aan een kraampje komt hoor.
pi_102700815
Ik denk dat het niet echt zal gaan lopen, kom er vanavond wel ff op terug.
pi_102702944
ik wil wordfeud vriendjes :(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_102705731
site is geupdate. moet nog wel veel aan gewerkt worden. wel kut werk om foto's te maken, kleding te sorteren, maten noteren enzo :( maar wat er nu op te vinden is, is wat ik vanochtend heb gehaald.

[ Bericht 13% gewijzigd door ezelbayraktar op 04-10-2011 21:44:13 ]
pi_102710798
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Je zou ook de Albert Cuyp op een mooie Zaterdag kunnen proberen, geen idee hoe je daar aan een kraampje komt hoor.
ging daar tot een leeftijd of 17 elke maand wel heen. en nu heb ik er niet eens één keer aan gedacht, hoe vergeetachtig ben ik soms wel niet. thanks voor de tip :) in utrecht heb je de utrechtse bazaar, dat is ook nog een optie. voorkeur ligt uiteraard daar.
pi_102714535
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef ezelbayraktar het volgende:
ging daar tot een leeftijd of 17 elke maand wel heen.
ik dacht serieus dat je een jaartje of 14-15 was _O-

althans zo kom je bij mij over oO<

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2011 22:54:55 ]
pi_102714894
beginnen we weer :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')