ging daar tot een leeftijd of 17 elke maand wel heen. en nu heb ik er niet eens één keer aan gedacht, hoe vergeetachtig ben ik soms wel niet. thanks voor de tipquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Je zou ook de Albert Cuyp op een mooie Zaterdag kunnen proberen, geen idee hoe je daar aan een kraampje komt hoor.
ik dacht serieus dat je een jaartje of 14-15 wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef ezelbayraktar het volgende:
ging daar tot een leeftijd of 17 elke maand wel heen.
Je hebt zo vaak sales in zulke winkel's en de broeken zijn al niet zo duur. Daarbij heb je vast ook wel outlets waarin deze broeken ook voor noppes worden verkocht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:37 schreef ezelbayraktar het volgende:
site is geupdate. moet nog wel veel aan gewerkt worden. wel kut werk om foto's te maken, kleding te sorteren, maten noteren enzomaar wat er nu op te vinden is, is wat ik vanochtend heb gehaald.
u mirin?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat je een jaartje of 14-15 was
althans zo kom je bij mij over![]()
Serieus? Waar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:58 schreef zarGon het volgende:
De opvolger van iPhone 4 is aangekondigd. iPhone 4S. Wat een tegenvaller..
mijn inkoopprijs is goed(koop), op zijn slechts verkoop ik het als partij door en heb ik nog steeds minimaal 200% winst. dat ik op zoek ben naar hogere percentage winst per artikel is slechts een poging. ik zal er ook het een en ander aan doen om die poging te veranderen in een succes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt zo vaak sales in zulke winkel's en de broeken zijn al niet zo duur. Daarbij heb je vast ook wel outlets waarin deze broeken ook voor noppes worden verkocht.
Aangezien je nog geen 'naam' hebt zullen mensen het dus ook liever bij een winkel kopen met een naam voor een hogere prijs dan bij jou.
Bijv. : bijenkorf - 3 dwaze dagen
Alle goederen krijgen maar een beetje korting en elke retard koopt het, terwijl je het via een normale winkel soms voor nog minder kan krijgen.
Als het zo simpel is om het met minstens 200% winst door te verkopen, waarom doet de verkopende partij dat niet meteenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:00 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
mijn inkoopprijs is goed(koop), op zijn slechts verkoop ik het als partij door en heb ik nog steeds minimaal 200% winst. dat ik op zoek ben naar hogere percentage winst per artikel is slechts een poging. ik zal er ook het een en ander aan doen om die poging te veranderen in een succes.
ik wil klein blijven, vrienden en vrienden van vrienden. als ik het aan hun kwijt kan is het al genoeg voor mij. ik wil totaal geen naambekendheid
http://tweakers.net/nieuw(...)n-nederland-uit.html.quote:
zoals ik al zei, mijn inkoopprijs is laag. en ik wil er wel aan werken om het zo goed mogelijk te benutten en er zoveel mogelijk uit te halen. wellicht dat wanneer ik stop ik je kan vertellen wat mijn inkoopprijs was, nu nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Als het zo simpel is om het met minstens 200% winst door te verkopen, waarom doet de verkopende partij dat niet meteen?
Beetje ongeloofwaardig imo.
Ja, maar vraag jij je niet af waarom de verkopende partij voor zo een lage verkoopprijs het aan jou zou aanbieden als ze er heel simpel meer voor kunnen vangen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:11 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
zoals ik al zei, mijn inkoopprijs is laag. en ik wil er wel aan werken om het zo goed mogelijk te benutten en er zoveel mogelijk uit te halen. wellicht dat wanneer ik stop ik je kan vertellen wat mijn inkoopprijs was, nu niet
ik weet de achterliggende reden heel goed, hoe veel dit ook gecamoufleerd probeert te wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, maar vraag jij je niet af waarom de verkopende partij voor zo een lage verkoopprijs het aan jou zou aanbieden als ze er heel simpel meer voor kunnen vangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |