Je hebt zo vaak sales in zulke winkel's en de broeken zijn al niet zo duur. Daarbij heb je vast ook wel outlets waarin deze broeken ook voor noppes worden verkocht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:37 schreef ezelbayraktar het volgende:
site is geupdate. moet nog wel veel aan gewerkt worden. wel kut werk om foto's te maken, kleding te sorteren, maten noteren enzomaar wat er nu op te vinden is, is wat ik vanochtend heb gehaald.
u mirin?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat je een jaartje of 14-15 was
althans zo kom je bij mij over![]()
Serieus? Waar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:58 schreef zarGon het volgende:
De opvolger van iPhone 4 is aangekondigd. iPhone 4S. Wat een tegenvaller..
mijn inkoopprijs is goed(koop), op zijn slechts verkoop ik het als partij door en heb ik nog steeds minimaal 200% winst. dat ik op zoek ben naar hogere percentage winst per artikel is slechts een poging. ik zal er ook het een en ander aan doen om die poging te veranderen in een succes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt zo vaak sales in zulke winkel's en de broeken zijn al niet zo duur. Daarbij heb je vast ook wel outlets waarin deze broeken ook voor noppes worden verkocht.
Aangezien je nog geen 'naam' hebt zullen mensen het dus ook liever bij een winkel kopen met een naam voor een hogere prijs dan bij jou.
Bijv. : bijenkorf - 3 dwaze dagen
Alle goederen krijgen maar een beetje korting en elke retard koopt het, terwijl je het via een normale winkel soms voor nog minder kan krijgen.
Als het zo simpel is om het met minstens 200% winst door te verkopen, waarom doet de verkopende partij dat niet meteenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:00 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
mijn inkoopprijs is goed(koop), op zijn slechts verkoop ik het als partij door en heb ik nog steeds minimaal 200% winst. dat ik op zoek ben naar hogere percentage winst per artikel is slechts een poging. ik zal er ook het een en ander aan doen om die poging te veranderen in een succes.
ik wil klein blijven, vrienden en vrienden van vrienden. als ik het aan hun kwijt kan is het al genoeg voor mij. ik wil totaal geen naambekendheid
http://tweakers.net/nieuw(...)n-nederland-uit.html.quote:
zoals ik al zei, mijn inkoopprijs is laag. en ik wil er wel aan werken om het zo goed mogelijk te benutten en er zoveel mogelijk uit te halen. wellicht dat wanneer ik stop ik je kan vertellen wat mijn inkoopprijs was, nu nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Als het zo simpel is om het met minstens 200% winst door te verkopen, waarom doet de verkopende partij dat niet meteen?
Beetje ongeloofwaardig imo.
Ja, maar vraag jij je niet af waarom de verkopende partij voor zo een lage verkoopprijs het aan jou zou aanbieden als ze er heel simpel meer voor kunnen vangen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:11 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
zoals ik al zei, mijn inkoopprijs is laag. en ik wil er wel aan werken om het zo goed mogelijk te benutten en er zoveel mogelijk uit te halen. wellicht dat wanneer ik stop ik je kan vertellen wat mijn inkoopprijs was, nu niet
ik weet de achterliggende reden heel goed, hoe veel dit ook gecamoufleerd probeert te wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, maar vraag jij je niet af waarom de verkopende partij voor zo een lage verkoopprijs het aan jou zou aanbieden als ze er heel simpel meer voor kunnen vangen?
Döner Company op de stations!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja ben ik in een kwartier uitgekeken
En waar moet ik eten dan? Wil lekker Turks eten..
als je zoekt naar turk mekanlari niet naar den haag gaan. vol met verkeerde mensen daar. scheveningen kan echter wel leuk zijn ja, je hebt daar ook een paar turkse restaurants. topkapi, sehzade o.a.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:20 schreef xminator het volgende:
Welke stad is leuk om een dagje uit te gaan en daarna een hapje te eten ( buiten amsterdam om )
Utrecht, Den Haag of Rotterdam?
Gewoon in Damsco blijven mangquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:20 schreef xminator het volgende:
Welke stad is leuk om een dagje uit te gaan en daarna een hapje te eten ( buiten amsterdam om )
Utrecht, Den Haag of Rotterdam?
birbey: sfeer is leuk, maar eten is enorm matig. Ben er vaak zat geweest, maar qua eten echt een no-go.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:28 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
als je zoekt naar turk mekanlari niet naar den haag gaan. vol met verkeerde mensen daar. scheveningen kan echter wel leuk zijn ja, je hebt daar ook een paar turkse restaurants. topkapi, sehzade o.a.
in amsterdam heb je birbey, toch wel een van de betere turkse resutarants in nederland. in rotterdam heb je meram restaurant. ook een bekende.
ik weet dat je specifiek zei geen amsterdam, maar indien je birbey niet kende, wel waard om te leren kennen. mensen zeggen is aan de prijzigere kant maar goed is persoonsgebonden.
in utrecht is la cuisine ottoman bekend qua turks restaurant. maar utrecht is verder geen bal aan, let me tell you that.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |