Menstruatiepijn is inderdaad een indicatie, maar hoofdpijn e.d. ook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eh, oh, omdat ibu's (Advil etc.) en naproxen (Aleve etc.) vaak gebruikt worden om menstruatiepijn (en bloedingen) te verminderen, toch?
paracetamol is niks. ik gebruik panadol. helpt meestal supergoed, maar vandaag helaas nietquote:
Meer vocht ipv pijnstillersquote:
Hahaha, 3 minuten na het lezen van je reactie zag ik dit topic: Man rukt tijdens kerkmis zijn eigen ogen uit..quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ayca het volgende:
Tja als het op een gegeven moment zo erg is dat je je eigen oog wil uitsteken, dan neem ik wel een pijnstiller.
Zou een bezoek aan de huisarts dan niet verstandig zijn?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ayca het volgende:
Tja als het op een gegeven moment zo erg is dat je je eigen oog wil uitsteken, dan neem ik wel een pijnstiller.
does the pain turn you on?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:11 schreef xminator het volgende:
Ik vermijd pijnstillers zo veel mogelijk
quote:
Paracetamol heeft ook een behoorlijk toxische metaboliet.quote:
WTFquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha, 3 minuten na het lezen van je reactie zag ik dit topic: Man rukt tijdens kerkmis zijn eigen ogen uit...
Wtfquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha, 3 minuten na het lezen van je reactie zag ik dit topic: Man rukt tijdens kerkmis zijn eigen ogen uit...
Al geweest, stress en ik mocht weer gaan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou een bezoek aan de huisarts dan niet verstandig zijn?
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: huisartsen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wtf!
[..]
Al geweest, stress en ik mocht weer gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |