SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hoe vaak moet we het vertellen? Nederlands aub.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:34 schreef Levolution het volgende:
SEHITLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ
NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE
TÜRKIYE SENINLE GURUR DUYUYOR
cCc
\m/
Leer gewoon Turks dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe vaak moet we het vertellen? Nederlands aub.
Mooi gesproken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:34 schreef Levolution het volgende:
SEHITLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ
NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE
TÜRKIYE SENINLE GURUR DUYUYOR
cCc
\m/
Als ik op een Turks forum mod zou zijn zou dat inderdaad wel handig zijn, dit is echter een Nederlandstalig forum, dus praten we hier Nederlands.quote:
En hoe van wel..quote:
Hij kwam vaker 'optreden' bij mijn paps zijn stichting vroegah.. Hij is echt Baasch-Baasch.quote:
Ook bij ons kwam die vaak langs, grappige man. Eindbaas.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En hoe van wel..
[..]
Hij kwam vaker 'optreden' bij mijn paps zijn stichting vroegah.. Hij is echt Baasch-Baasch.
Oke en ik heb een nieuwe ringtonequote:
mag ik mee..?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:43 schreef Ayca het volgende:
Nilgun Yerli heeft een nieuwe show, even kijken wie er mee wil.
Ik wou toch al niet meequote:
Ik kreeg medelijden met het masker, het keek zo triest en verward.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Levolution op 02-10-2011 14:45:29 ]This isn't even my final form.
P-A-R-A-C-E-T-A-M-O-L !!!quote:
Paracetamol werkt wel, maar je moet twee tabletten nemen, 500 mg is echt een lage dosering. En met veel water nemen, zodat de absorptiesnelheid toeneemt.quote:
Wat studeer jij?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Paracetamol werkt wel, maar je moet twee tabletten nemen, 500 mg is echt een lage dosering. En met veel water nemen, zodat de absorptiesnelheid toeneemt.
Als ik dat woord lees, denk ik eerst altijd aan boeren en boerderijen, en een kwart seconde later besef ik - altijd maar opnieuw - dat het om medicijnen en stoffen betreft.quote:
Eh, oh, omdat ibu's (Advil etc.) en naproxen (Aleve etc.) vaak gebruikt worden om menstruatiepijn (en bloedingen) te verminderen, toch?quote:
Menstruatiepijn is inderdaad een indicatie, maar hoofdpijn e.d. ook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eh, oh, omdat ibu's (Advil etc.) en naproxen (Aleve etc.) vaak gebruikt worden om menstruatiepijn (en bloedingen) te verminderen, toch?
paracetamol is niks. ik gebruik panadol. helpt meestal supergoed, maar vandaag helaas nietquote:
Meer vocht ipv pijnstillersquote:
Hahaha, 3 minuten na het lezen van je reactie zag ik dit topic: Man rukt tijdens kerkmis zijn eigen ogen uit..quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ayca het volgende:
Tja als het op een gegeven moment zo erg is dat je je eigen oog wil uitsteken, dan neem ik wel een pijnstiller.
Zou een bezoek aan de huisarts dan niet verstandig zijn?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ayca het volgende:
Tja als het op een gegeven moment zo erg is dat je je eigen oog wil uitsteken, dan neem ik wel een pijnstiller.
does the pain turn you on?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:11 schreef xminator het volgende:
Ik vermijd pijnstillers zo veel mogelijk
quote:
Paracetamol heeft ook een behoorlijk toxische metaboliet.quote:
WTFquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha, 3 minuten na het lezen van je reactie zag ik dit topic: Man rukt tijdens kerkmis zijn eigen ogen uit...
Wtfquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha, 3 minuten na het lezen van je reactie zag ik dit topic: Man rukt tijdens kerkmis zijn eigen ogen uit...
Al geweest, stress en ik mocht weer gaan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou een bezoek aan de huisarts dan niet verstandig zijn?
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: huisartsen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wtf!
[..]
Al geweest, stress en ik mocht weer gaan.
Laat je hem toch een briefje voor je baas uitschrijven dat je vrij dient te nemen omdat je werk je een pathologische vorm van stress heeft opgeleverd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
de huisarts weet altijd zo leuk te vertellen dat je niet zo moet stressen en een tijdje vrij moet nemen.
dat zijn ook echt 2 dingen die erg makkelijk zijn te realiseren....NOT
Het is wel mooi weer.quote:
Valt mee, en ik zit toch binnen dus veel heb ik er niet aan.quote:
Hoezo zit je binnen dan? Ben je vandaag vrij? Of ben je ziek? Ik ga zometeen naar school mijn les begint namelijk pas om 13:00.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Valt mee, en ik zit toch binnen dus veel heb ik er niet aan.![]()
Hoe is het afgelopen met je studie?
Neuh, zit op maandag van 8.30 tot 15.30 op school dus binnen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hoezo zit je binnen dan? Ben je vandaag vrij? Of ben je ziek? Ik ga zometeen naar school mijn les begint namelijk pas om 13:00.Ik ben nu een beetje motivatieloos maar ik vind het nog steeds leuk. Mijn P halen lukt wel denk ik alleen moet ik wel meer huiswerk maken
En jij? Bevalt 6 vwo je? Of ben je de middelbare school zat?
Dat verklaart het.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Neuh, zit op maandag van 8.30 tot 15.30 op school dus binnen.![]()
Wat deed je ook al weer(sorry al vaker gevraagd maar vergeten)?
Nu al je motivatie kwijt zijn lijkt me niet echt een goed teken...
Ben het al een hele tijd zat maar zal het toch moeten doen he.Maar opzich bevalt het wel.
Huiswerk tjadat moet ik ook maar eens goed bijhouden...
Ik voel je.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:14 schreef Levolution het volgende:
Motivatie is niet zo belangrijk, mits je er vrede mee hebt dat je er niet haastig komt. Gewoon op je eigen tempo studeren, blijft het leuk voor iedereen. Alleen jammer dat dat je steeds moeilijker gemaakt wordt.
Had om 13:00 college, wel reizen maar niet gegaan.
Haha, hier mag dat wel. Altijd met een pokerface de trappen aflopen op zoek naar een plek.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:16 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik voel je.Ik had ook om 13:00 les maar ik was niet op tijd en dan mag je de les niet meer in.
Normaliter mag dat bij ons ook. Maar deze docent is daar erg streng in. Helaas.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha, hier mag dat wel. Altijd met een pokerface de trappen aflopen op zoek naar een plek.
Wat studeer jij nu dan als ik vragen mag?quote:
Accountancy, voltijd 4e jaars atm.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wat studeer jij nu dan als ik vragen mag?
En dat is nu precies mijn probleem.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Accountancy, voltijd 4e jaars atm.
Al 9 jaar lang( incl. Havo): wel huiswerk willen maken, maar het niet doen
Ohjaquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:13 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat verklaart het.![]()
Ik studeer European Studies(Nederlandse stroom) aan de Haagse Hogeschool.
Het is moeilijk om die omschakeling te maken. Van niks doen op de havo naar veel huiswerk maken op het hbo . Ik doe mijn best maar het blijft lastig. Ik heb al over een maandje tentamens dus het zal wel moeten als ik mijn P wil halen. Het lukt wel als in in het ritme zit. Komt goed..
Ik werk er nu aan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohja![]()
Ja klopt, ik heb ook wel echt structuur nodig anders lukt het niet(goed).![]()
Succes alvast!
Hier gaat het dus al 4 jaar goed :p.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
En dat is nu precies mijn probleem.Het willen maar jezelf er niet toe kunnen aanzetten.
Tja het komt er uiteindelijk op neer dat je het gewoon moet doen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
En dat is nu precies mijn probleem.Het willen maar jezelf er niet toe kunnen aanzetten.
Bij mij ook. Maar alles uitstellen blijft niet lang goed gaan. Ik wil zeker weten dat ik dit jaar mijn P haal. En om daarvan verzekerd te zijn moet ik mijn huiswerk maken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Hier gaat het dus al 4 jaar goed :p.
Elke keer wel een dag inplannen om te studeren maar dan pas begin ik om 21.00 en dus verschuif ik het weer
Studeren, gotta love it.
Dat is moeilijker dan je denkt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tja het komt er uiteindelijk op neer dat je het gewoon moet doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |