Overkant van station..tegenover een coffeeshop. Goede Turkse restaurant.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja ben ik in een kwartier uitgekeken
En waar moet ik eten dan? Wil lekker Turks eten..
Dat gaat pijn doen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
aaaaaaaaah. mn verstandskies moet getrokken worden
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Afgelopen week kwam ik en gesprek met een natuurfotografe in het bos tijdens mijn avond wandeling en zij heeft van mij deze foto gemaakt. Daar ik haar vandaag weer tegenkam in de stad had ze de foto op mooi fotopapier uitgeprint.
Kijk de spontaniteit en vrolijkheid straalt gewoon van de foto of
Foto is genomen met een Canon EOS 1100D, foto heb ik vervolgens gescand en geupload.
Paarse legging
Korrte gele dunne gebreide trui
Zwart tuniek jurkje
Zwarte been warmers
Lowa wandelschoenen
Rode Kipling rugtas
Eiken Wandelstok
smatje? hahaha. hoe oud ben jij? 12?;)quote:
en dit, ik weet niet man. ik zag gisteren een foto van fusionfreak en ik twijfelde echt in wat ik er over moest denken. aan de ene kant denk ik gun de vrijheid aan de andere kant denk ik hoe, en waarom.quote:
Ja, ik heb ook een vreemd gevoel als ik zijn reacties lees en foto's zie. Ik kan het moeilijk begrijpen dat hij dit meentquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
en dit, ik weet niet man. ik zag gisteren een foto van fusionfreak en ik twijfelde echt in wat ik er over moest denken. aan de ene kant denk ik gun de vrijheid aan de andere kant denk ik hoe, en waarom.
Meer mensen zijn dat. Laten we hem hier iig niet belachelijk gaan maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:09 schreef zarGon het volgende:
Die gast is niet 100%. Rode skinny jeans. Waar te koop?.
Held.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meer mensen zijn dat. Laten we hem hier iig niet belachelijk gaan maken.
* Fluistert ... terug in je oor.quote:
Hallon. Weinig aanwezig hier de afgelopen tijd, jij?quote:
Goeiste observatie abi!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
* Fluistert ... terug in je oor.
[..]
Hallon. Weinig aanwezig hier de afgelopen tijd, jij?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
smatje? hahaha. hoe oud ben jij? 12?;)
quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:15 schreef zarGon het volgende:
Goedemorgen!.
Vrijdag!.
Weekend!.
Vanavond Turkije - Duitsland!.
Volle spoor 6 op Hollands Spoor!.
Geen zitplek dadelijk!.
Goedemorgenkusje Julis!.
!
Jij zei hoi tegen mijquote:
lief heeee?quote:
Het is dat Turkije onderling een voordeel heeft op België, anders had ik geen hoop meer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:13 schreef msnk het volgende:
Als Turkije niet kwalificeert is het volkomen terecht en vanwege eigen falen. Want ze hoeven dinsdag alleen maar te winnen, makkie
België wint toch niet in Duitsland
Hoezo? Ze komen niet gelijk te staan qua punten hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is dat Turkije onderling een voordeel heeft op België, anders had ik geen hoop meer.
België heeft met de huidige standen 1 punt meer dan Turkije (15-14)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoezo? Ze komen niet gelijk te staan qua punten hoor.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
België heeft met de huidige standen 1 punt meer dan Turkije (15-14)
België verliest, Turkije speelt gelijk == gelijk aantal punten (15-15) == Turkije gaat door.
Waarom wordt het lot van het Turkse elftal bijna altijd bepaald door andere wedstrijden? Waaromquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:08 schreef zarGon het volgende:
Al spelen ze op de Noordpool met een stok in hun reet, dat mag nooit een reden zijn om te verliezen van zo'n team. Het is dat Arda vorige maand op het allerlaatste moment nog scoorde tegen Kazachstan thuis in Turkije, anders was het allang game over.
De kans is als je alles meeneemt nog altijd vrij hoog, maar het is gewoon lomp om het tot de laatste wedstrijd onbeslist te laten.
Net zoals het spel en de spelers van Turkije. Duitsland heeft een spel en een tactiek en de voetballers anticiperen daarop. Wij hebben voetballers en de tactiek wordt om de spelers gebouwd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom wordt het lot van het Turkse elftal bijna altijd bepaald door andere wedstrijden? Waarom?
Ook pas sinds een jaar. Hoe de Duitsers nu spelen hebben ze de afgelopen 60 jaren niet gedaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net zoals het spel en de spelers van Turkije. Duitsland heeft een spel en een tactiek en de voetballers anticiperen daarop. Wij hebben voetballers en de tactiek wordt om de spelers gebouwd..
Hoe dan ook, Duitsland speelt wel constant. Bij Turkije weet je het nooit en er is altijd die onzekerheid of het nou wel of niet gaat lukken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Ook pas sinds een jaar. Hoe de Duitsers nu spelen hebben ze de afgelopen 60 jaren niet gedaan
Anders gezegd, ze spelen nu (eindelijk) op zijn Nederlands.
quote:
niet echt lekker en daarom ook tot 12:00 uurquote:
Same herequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
niet echt lekker en daarom ook tot 12:00 uur
hoi :$quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Valt mee, ben nogsteeds moe..![]()
gunaydiin
ehh, ja?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:13 schreef msnk het volgende:
Als Turkije niet kwalificeert is het volkomen terecht en vanwege eigen falen. Want ze hoeven dinsdag alleen maar te winnen, makkie
België wint toch niet in Duitsland
Guus leest mee met mijn berichten, je weet zellufquote:"Als wij niet winnen van Azerbeidzjan, dan zijn wij het niet waard om naar het EK te gaan", aldus Hiddink
"België is een team met veel potentieel, maar Duitsland heeft al negen wedstrijden niets weggegeven. Ze zijn erop gebrand om tien zeges op rij te boeken."
Grenzeloos verliefd #14 Irritant mens!quote:Nadat Saskia twee maanden in Istanbul gewoond heeft, besluit ze om zich definitief te vestigen in de stad waar haar liefje Serhat woont. Een onzekere toekomst: Saskia heeft geen werk, spreekt de taal niet en heeft zich de eerste twee maanden enorm eenzaam gevoeld. Het stel heeft geen eigen huis en woont op dit moment samen met vier vrienden. Hun droom is een eigen huis, maar dan moeten ze eerst beiden een baan vinden...
word je verlegen..? is niet nodig hoor :pquote:
'Saskia'quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Valt even tegen hoor, hopelijk kan ik aan het einde van deze winter ook echt schaatsen
[..]
Grenzeloos verliefd #14 Irritant mens!
Zondag op Net 5, kijken
Bijbaantje, jaquote:
Die verhaallijnen vind ik vooral heerlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:07 schreef msnk het volgende:
Assassin's Creed is goedBrotherhood was iets minder, hopelijk dit keer wel een volwaardig nieuw deel
Heb je toch ook @ Assasins 2? Of 1? Daar zie ik duidelijk de turkse vlag hangen en turks hoor ik turks praten..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:54 schreef Julis het volgende:
Op 15 november wordt Assassin's Creed Revelations verwacht. Ezio in Istanbul! Tof.
Er zijn al wat beelden. Hehe, je hoort ook Turks geratel op de achtergrond in de demo:
Bron:CNN TÜRK (Ze hebben wel in de inleiding Assasins geschreven inplaats van Assassin's)
[..]
Bijbaantje, ja? Wat doe je voor werk?
Stel me es op gemak dan...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
word je verlegen..? is niet nodig hoor :p
Istanbul is niet Jeruzalem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb je toch ook @ Assasins 2? Of 1? Daar zie ik duidelijk de turkse vlag hangen en turks hoor ik turks praten..
Oh, dat weet ik nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb je toch ook @ Assasins 2? Of 1? Daar zie ik duidelijk de turkse vlag hangen en turks hoor ik turks praten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |