Overkant van station..tegenover een coffeeshop. Goede Turkse restaurant.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja ben ik in een kwartier uitgekeken
En waar moet ik eten dan? Wil lekker Turks eten..
Dat gaat pijn doen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
aaaaaaaaah. mn verstandskies moet getrokken worden
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Afgelopen week kwam ik en gesprek met een natuurfotografe in het bos tijdens mijn avond wandeling en zij heeft van mij deze foto gemaakt. Daar ik haar vandaag weer tegenkam in de stad had ze de foto op mooi fotopapier uitgeprint.
Kijk de spontaniteit en vrolijkheid straalt gewoon van de foto of
Foto is genomen met een Canon EOS 1100D, foto heb ik vervolgens gescand en geupload.
Paarse legging
Korrte gele dunne gebreide trui
Zwart tuniek jurkje
Zwarte been warmers
Lowa wandelschoenen
Rode Kipling rugtas
Eiken Wandelstok
smatje? hahaha. hoe oud ben jij? 12?;)quote:
en dit, ik weet niet man. ik zag gisteren een foto van fusionfreak en ik twijfelde echt in wat ik er over moest denken. aan de ene kant denk ik gun de vrijheid aan de andere kant denk ik hoe, en waarom.quote:
Ja, ik heb ook een vreemd gevoel als ik zijn reacties lees en foto's zie. Ik kan het moeilijk begrijpen dat hij dit meentquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
en dit, ik weet niet man. ik zag gisteren een foto van fusionfreak en ik twijfelde echt in wat ik er over moest denken. aan de ene kant denk ik gun de vrijheid aan de andere kant denk ik hoe, en waarom.
Meer mensen zijn dat. Laten we hem hier iig niet belachelijk gaan maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:09 schreef zarGon het volgende:
Die gast is niet 100%. Rode skinny jeans. Waar te koop?.
Held.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meer mensen zijn dat. Laten we hem hier iig niet belachelijk gaan maken.
* Fluistert ... terug in je oor.quote:
Hallon. Weinig aanwezig hier de afgelopen tijd, jij?quote:
Goeiste observatie abi!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
* Fluistert ... terug in je oor.
[..]
Hallon. Weinig aanwezig hier de afgelopen tijd, jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |