niet echt lekker en daarom ook tot 12:00 uurquote:
Same herequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
niet echt lekker en daarom ook tot 12:00 uur
hoi :$quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Valt mee, ben nogsteeds moe..![]()
gunaydiin
ehh, ja?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:13 schreef msnk het volgende:
Als Turkije niet kwalificeert is het volkomen terecht en vanwege eigen falen. Want ze hoeven dinsdag alleen maar te winnen, makkie
België wint toch niet in Duitsland
Guus leest mee met mijn berichten, je weet zellufquote:"Als wij niet winnen van Azerbeidzjan, dan zijn wij het niet waard om naar het EK te gaan", aldus Hiddink
"België is een team met veel potentieel, maar Duitsland heeft al negen wedstrijden niets weggegeven. Ze zijn erop gebrand om tien zeges op rij te boeken."
Grenzeloos verliefd #14 Irritant mens!quote:Nadat Saskia twee maanden in Istanbul gewoond heeft, besluit ze om zich definitief te vestigen in de stad waar haar liefje Serhat woont. Een onzekere toekomst: Saskia heeft geen werk, spreekt de taal niet en heeft zich de eerste twee maanden enorm eenzaam gevoeld. Het stel heeft geen eigen huis en woont op dit moment samen met vier vrienden. Hun droom is een eigen huis, maar dan moeten ze eerst beiden een baan vinden...
word je verlegen..? is niet nodig hoor :pquote:
'Saskia'quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Valt even tegen hoor, hopelijk kan ik aan het einde van deze winter ook echt schaatsen
[..]
Grenzeloos verliefd #14 Irritant mens!
Zondag op Net 5, kijken
Bijbaantje, jaquote:
Die verhaallijnen vind ik vooral heerlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:07 schreef msnk het volgende:
Assassin's Creed is goedBrotherhood was iets minder, hopelijk dit keer wel een volwaardig nieuw deel
Heb je toch ook @ Assasins 2? Of 1? Daar zie ik duidelijk de turkse vlag hangen en turks hoor ik turks praten..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:54 schreef Julis het volgende:
Op 15 november wordt Assassin's Creed Revelations verwacht. Ezio in Istanbul! Tof.
Er zijn al wat beelden. Hehe, je hoort ook Turks geratel op de achtergrond in de demo:
Bron:CNN TÜRK (Ze hebben wel in de inleiding Assasins geschreven inplaats van Assassin's)
[..]
Bijbaantje, ja? Wat doe je voor werk?
Stel me es op gemak dan...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
word je verlegen..? is niet nodig hoor :p
Istanbul is niet Jeruzalem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb je toch ook @ Assasins 2? Of 1? Daar zie ik duidelijk de turkse vlag hangen en turks hoor ik turks praten..
Oh, dat weet ik nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb je toch ook @ Assasins 2? Of 1? Daar zie ik duidelijk de turkse vlag hangen en turks hoor ik turks praten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |