quote:Op donderdag 29 september 2011 21:06 schreef arucard het volgende:
Leek wel die laatste scene uit Das Parfum
Ik heb Do helemaal niet gezien tijdens de proef. Is ook niet echt iets voor haar. Maarja, heel Robinson is niks voor haar.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Do is ondertussen wel eng dun.
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:05 schreef arucard het volgende:
Lijkt wel die laatste scene uit Das Parfum
Ik vind wat ze zegt vooral grappig.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
Goddelijk lichaam die Sylivia maar ze moet wel dr bek houden
Ik hoop Deborah of Kobe.quote:
TBBT?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:10 schreef RedFever007 het volgende:
Ze moeten gewoon steen, papier, schaar, hagedis, Spock doen in het vervolg
Jup. Meer actie mag wel.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:10 schreef rene90 het volgende:
ook wel zonde. vroeger had je een eilandraad proef en beloning proef. helaas nu nog maar 1.
Maar dan zitten ze er nog een jaarquote:Op donderdag 29 september 2011 21:10 schreef RedFever007 het volgende:
Ze moeten gewoon steen, papier, schaar, hagedis, Spock doen in het vervolg
Ja dan komt ze in de grot bij 2 modellen, dat moet voor haar ook een regelrechte hel zijnquote:Op donderdag 29 september 2011 21:10 schreef Redefine het volgende:
Deborah gaat even haar eigen graf graven. Zeuren terwijl je de zwakste bent is niet slim. Maar hopelijk werkt het en gaat ze er uit.
Ja vind ik tegenvallen want vind haar zo leuk. Maar was het niet zo dat van de grotmensen er 1 ook door gaat? Of weten zij dat niet?quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:13 schreef franklop het volgende:
ben er alsnog, zat bij huisartsenpost (ziek worden vlak voor vliegreis is niet handig
ach jee, gaat t wel nu?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:13 schreef franklop het volgende:
ben er alsnog, zat bij huisartsenpost (ziek worden vlak voor vliegreis is niet handig
jawel, geen bijholteontsteking ofzo, was meer voorzorg.quote:
quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:16 schreef MoiMoi85 het volgende:
Oh oh, de Belgen gaan weer plannen smeden.
Moiquote:Op donderdag 29 september 2011 21:13 schreef franklop het volgende:
ja, was modderrugby, rood heeft gewonnen. De kampen zijn overigens gewisseld.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:16 schreef franklop het volgende:
[..]
jawel, geen bijholteontsteking ofzo, was meer voorzorg.
Eliminatieproef gemist?
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:16 schreef MoiMoi85 het volgende:
Oh oh, de Belgen gaan weer plannen smeden.
Die heb ik alleen maar zien slapen op dat eiland!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]idd
Maare die bootDie hebben die anderen nooit gezien ofzo
Lijkt mij heeeeeeel erg sterk ......
En weer tegen de Nederlanders, ook al is Deborah veel zwakker en Kobe zelf ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:17 schreef zoem het volgende:
En weer een complot, dit keer met een codewoord
Nog maar 230 berichten!quote:
Ze praat zichzelf volgens mij ook helemaal in de put.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:18 schreef Bootje84 het volgende:
Sylvia Mrs. Ruggegraat van een inktvis..
allee he met pattatten hequote:Op donderdag 29 september 2011 21:18 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
één pita voor dit topic!
Eentje mag terug naar de samensmeltingquote:Op donderdag 29 september 2011 21:18 schreef Darkestrah het volgende:
Wat willen ze nu gaan doen met die boot dan? Mogen ze ergens anders heen?
There, fixed it for ya.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
allee he met pattatten frieten he
[ afbeelding ]
Die is toch nog niet?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:20 schreef arucard het volgende:
[..]
Eentje mag terug naar de samensmelting
Dat wijf kan alleen maar kankeren en snuiven.. Tja, wat wil je dan.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze praat zichzelf volgens mij ook helemaal in de put.
Logisch dat je dan niet gelukkig bent.
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:22 schreef zoem het volgende:
In Kamp Noord krijgt plan Pita steeds meer vorm
Is weleens gebeurd toch toen ze ook in de mangrove (geen idee hoe je dat schrijft) zaten! Dat gekke blonde mens deed dat toen volgens mij!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:21 schreef Darkestrah het volgende:
Ik meen dat de eilanden niet zo ver van elkaar liggen. Zou het mogen dat het ene eiland het andere eiland gaat plunderen? Arrrrr!
Niemand maakt mij vastquote:Op donderdag 29 september 2011 21:21 schreef JimboSlice het volgende:
Ik zou dat bootje maar even vastmaken
Ooooh wauw. Dat was dat jaar dat Bjorn er ook bij zat, toch?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Is weleens gebeurd toch toen ze ook in de mangrove (geen idee hoe je dat schrijft) zaten! Dat gekke blonde mens deed dat toen volgens mij!
dat was toen echt te mooi ja. zulke acties horen er gewoon in.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Is weleens gebeurd toch toen ze ook in de mangrove (geen idee hoe je dat schrijft) zaten! Dat gekke blonde mens deed dat toen volgens mij!
Geloof het wel ja. Iig het eerste jaar met een afvallers eiland.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:25 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ooooh wauw. Dat was dat jaar dat Bjorn er ook bij zat, toch?
Dat "stinknicht" had niet gehoeven.quote:
In Survivor toch niet?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Raar dat je mag afspreken op wie je stemt in ander gelijk soort programma.s staat hier altijd een sanctie op.
Dat was met Nolleke 'Toverkolleke' toch?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:27 schreef zoem het volgende:
En dat jaar dat met alleen vrouwen begon. Toen moesten de mannen door het oerwoud met een zware kist
da's weer het jaar daar voorquote:Op donderdag 29 september 2011 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was met Nolleke 'Toverkolleke' toch?
Ah ja. Met al die jaren, haal je ze nog weleens door elkaar.quote:
BB en Paridis hotel wel.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:30 schreef Darkestrah het volgende:
Poooe bijna een doelpunt
edit: verkeerde topic.
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:30 schreef Darkestrah het volgende:
Poooe bijna een doelpunt
edit: verkeerde topic.
Het zou ook voor meer verrassing bij de eilandraad zorgen. Nu heb je vaak maar een mogelijkheid hooguit twee.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
BB en Paridis hotel wel.
Dit verpest ook het spel een beetje
Ga weg.quote:
Hopeloos naief, idealistischquote:Op donderdag 29 september 2011 21:33 schreef marcodej het volgende:
Waarom stemmen Nederlanders altijd 'op gevoel'?
hoe dichter bij de mediterranee , hoe corrupterquote:Op donderdag 29 september 2011 21:35 schreef muzas het volgende:
Belgen
Serieus ik erger me IEDER seizoen wéér aan die belgen... Altijd smerige spelletjes...
Anne, Tanja en Nicolas zijn wel oké.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:35 schreef muzas het volgende:
Belgen
Serieus ik erger me IEDER seizoen wéér aan die belgen... Altijd smerige spelletjes...
Een stuk spannender bedoel je.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:37 schreef JimboSlice het volgende:
waarom doen ze die eilandraden niet 's avonds, dat is een stuk minder spannend. Bij Survivor zit iedereen altijd in het donker, met hun torches achter zich.
Niet altijd, wel heel vaak,quote:Op donderdag 29 september 2011 21:39 schreef MoiMoi85 het volgende:
Voorgaande jaren waren de eilandraden toch ook altijd 's avonds?
Uiteraard, my bad.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een stuk spannender bedoel je.
Dat was in het jaar van EP zijn dood helemaal. Toen legden ze het vuur echt aan de schenen van de kandidaten. Was ook wel terecht dat jaar natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Wel mooi dat de presentatoren degene die complotten smeden heerlijk vilein onderuit halen
Deborah denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:41 schreef Darkestrah het volgende:
Een soort tegencomplot? Kobe of Nico eruit?
hihiquote:Op donderdag 29 september 2011 21:42 schreef muzas het volgende:
Waarom heeft die vent lege plakband rolletjes in zn oren?
nee deborah heeft maar twee stemmen tegen (1 door munt) en jochum 3 (2) denk ikquote:Op donderdag 29 september 2011 21:42 schreef RedFever007 het volgende:
okee dit wordt dus een gelijkspel
Dan kan ie beter horen,quote:Op donderdag 29 september 2011 21:42 schreef muzas het volgende:
Waarom heeft die vent lege plakband rolletjes in zn oren?
Dat zeg ikquote:Op donderdag 29 september 2011 21:42 schreef RedFever007 het volgende:
okee dit wordt dus een gelijkspel
Hahaha!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef muzas het volgende:
Breek je gezicht in die grot... stomme trol!
Er kan toch aan 't eind iemand van de grotmensen weer terugkomen in de race? Of heb ik dat verzonnen?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef PirE het volgende:
Ik snap er geen hol van. Wat is nou het nut van die grot?
kloptquote:Op donderdag 29 september 2011 21:46 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Er kan toch aan 't eind iemand van de grotmensen weer terugkomen in de race? Of heb ik dat verzonnen?
Ja, maar Sylvia ging ineens weer wegquote:Op donderdag 29 september 2011 21:46 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Er kan toch aan 't eind iemand van de grotmensen weer terugkomen in de race? Of heb ik dat verzonnen?
Meerdere landen nemen in dezelfde periode Expeditie Robinson op.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:37 schreef JimboSlice het volgende:
waarom doen ze die eilandraden niet 's avonds, dat is een stuk minder spannend. Bij Survivor zit iedereen altijd in het donker, met hun torches achter zich.
De één heeft een grot, en in survivor hebben ze nu een eiland voor de afvallers. Maar survivor heeft ook gewoon andere eilanden, geen luxe en rotzooi.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:54 schreef RedFever007 het volgende:
En heo doen ze dat met die grot dan
Zeker, die verdient het wel om weer terug te komen.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:50 schreef rene90 het volgende:
Tanja is wel echt een beest, heerlijk mens die tenminste een goede spirit heeft.
Jochem wil niet tactisch stemmen zei hij, dus dan moet het al van de anderen komen. Al denk ik dat er wel een kans in zit dat Jochem zijn mening bijstelt.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nu weten ze inderdaad dat ze die Kobe en Nico er uit moeten gooien.
Het lijkt mij dat hij de volgende keer wel tactisch gaat stemmen. Ik denk dat de meeste mensen die in eerste instantie niet tactisch stemmen, wel zullen omzwaaien als ze zelf 'slachtoffer' worden van spelletjes. Zeker als je zelf een aanwinst bent voor het team, waar er anderen zijn die je team alleen maar zwakker maken.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jochem wil niet tactisch stemmen zei hij, dus dan moet het al van de anderen komen. Al denk ik dat er wel een kans in zit dat Jochem zijn mening bijstelt.
quote:Op vrijdag 30 september 2[quote]011 01:14 schreef Bastiefcg het volgende:
damn net terug gezien en wat een briljante ontknoping. Prachtig hoe die faalbelg haar eigen graf graaft. en die andere 2 hebben zichzelf ook mooi verneukt. het lijkt wel een belgenmop
quote:Die heks is er uit. Hopelijk gaat ze het verder ook niet redden in die grot.
Nou moet ik ook wel eerlijk bekennen dat Sascha en Patrick watjes zijn tegenover Nicolas. Schaam je, jongens.
Eens!!quote:Nu moeten ze maar zorgen dat Nico eruit gestemd wordt waardoor Kobe alleen achter blijft en niemand meer heeft. Die was toch alleen maar een meeloper van Nico. En verder maar hopen dat Tanja er weer in mag
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef muzas het volgende:
Breek je gezicht in die grot... stomme trol!
Patrick: "Ik pieker er niet over om in die boot te gaan zitten". En die Nicolas maar proberen vis te vangen zodat ze te vreten hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:28 schreef miep63 het volgende:
Die heks is er uit. Hopelijk gaat ze het verder ook niet redden in die grot.
Nou moet ik ook wel eerlijk bekennen dat Sascha en Patrick watjes zijn tegenover Nicolas. Schaam je, jongens.
Ik denk dat zij gewoon naar huis gaat hoor en niet in de grot zal blijven. Grote mond maar volgens mij echt een mietjequote:Op vrijdag 30 september 2011 01:56 schreef miep63 het volgende:
Misschien maken die vleermuizen in de grot een einde aan de avonturen van die trol.
Of Tanja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:57 schreef Jabberwocky het volgende:
Als Nicolas dit niet wint gaat er ergens een vuil spel gespeeld worden want deze baas is de enige die de titel verdient.![]()
Nicolas is idd een bikkel, hij of Tanja mogen van mij winnen. Ik zou nu eigenlijk ook een keer willen zien dat het verboden wordt om complotten te smeden. vind ik echt niks aan dat complotten gezeur en neemt een deel van het spannende en onvoorspelbare weg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:57 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Patrick: "Ik pieker er niet over om in die boot te gaan zitten". En die Nicolas maar proberen vis te vangen zodat ze te vreten hebben.
Als Nicolas dit niet wint gaat er ergens een vuil spel gespeeld worden want deze baas is de enige die de titel verdient.![]()
Om nog even terug te komen op de "Belgen gebruiken meer Engels" uit het vorige topic trouwens: de enige die ik een volledige Engelse zin uit heb horen kramen was Esther aan het begin van de aflevering.
Tanja en Nicolas zijn gewoon de enige boeiende en Robinson-waardige personen dit seizoen. Verder valt iedereen tegenquote:Op vrijdag 30 september 2011 02:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nicolas is idd een bikkel, hij of Tanja mogen van mij winnen. Ik zou nu eigenlijk ook een keer willen zien dat het verboden wordt om complotten te smeden. vind ik echt niks aan dat complotten gezeur en neemt een deel van het spannende en onvoorspelbare weg.
wat was die engelse zin?
Nee man, ik heb het wel tientallen keren voorbij zien komen. Beetje apartquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:57 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen op de "Belgen gebruiken meer Engels" uit het vorige topic trouwens: de enige die ik een volledige Engelse zin uit heb horen kramen was Esther aan het begin van de aflevering.
Dat was op het einde van de vorige aflevering al te zien hoor? Dus van spoileren is geen sprake..quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:58 schreef Berend. het volgende:
http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/home/
Beetje jammer dat RTL dik zit te spoilen. Ik kijk gelijk naar die image, helaas.. Klik daarna pas op ''gemist''
Ja maar die heb ik dus nog niet gezien. Ik kom op de RTL website om op ''gemist'' te klikkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:59 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat was op het einde van de vorige aflevering al te zien hoor? Dus van spoileren is geen sprake..
Anders probeer je het via die belgische site in vervolg? Misschien spoileren ze daar nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:02 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik dus nog niet gezien. Ik kom op de RTL website om op ''gemist'' te klikken
quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:48 schreef Mr_DG het volgende:
Ik hoop dat Tanja of Nicolas uiteindelijk wint. Dat zijn de enige twee met de juiste spirit.
Nee, Tanja zat in het andere kamp.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zat Tanja bij Nico en kobe? Want ik hoop heel hard dat zij weer het spel in mag bij de samensmelting. Dat is pas echt een bikkel die dame!
Het lijkt mij heerlijk om toch enigszins gecontroleerd alleen in zo'n grot te zitten. Ik zou mij ook gedragen zoals die Nicolas doet, lekker bezig zijn, bootje varen, hutje bouwen etc..quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
Ik snap niet dat er zoveel huilies de grot ontvluchten. Hoe moeilijk is het om even alleen te zijn?
En Sylvia was niet eens alleen natuurlijk. Ze begon zo goed, lekker modderbadje nemen met Tanja. Ik snap echt niet dat het de volgende dag zo omgeslagen wasquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
Ik snap niet dat er zoveel huilies de grot ontvluchten. Hoe moeilijk is het om even alleen te zijn?
En waarom? Ik vind het wel een leuk idee, ze hebben zich alleen vergist in sommige deelnemers, vooral dat ze een stuk zwakker zijn (Sipke Jan even daargelaten), met de nep-bokser aan kop, al opgeven voor je überhaupt in die grot bent geweest, slapjanus.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:55 schreef Breekfast het volgende:
Dat hele concept met de grot als je wordt weggestemd is ook gewoon heel slecht bedacht.
Pardonquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:26 schreef Deceit het volgende:
toen tanja eruit werd gestemd vond ik het zoooo kut.. als ze dan toch de samenhaalt haalt en ver komt ben ik weer gelukkig.. Van mij mag ze winnen! Ze komt in de buurt van Hiu-Kwan qua gunfactor
Ze zitten er toch nog maar 2 weken, en het lijkt me stug dat een kokosnoot in 2 weken volgroeid is..quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:14 schreef rene90 het volgende:
En die bomenactie is wel wat voor te zeggen, is ook niet echt slim lijkt me om het zo te doen. Nu gaat dat ding nooit meer kokosnoten geven (lijkt me stug dat ze hem terug gaan planten.
In plaats van met een stok de kokosnoten eruit halen, hebben ze er later nog profijt van.
Nog steeds is het beter die dingen er uit te slaan. Heb je nog de schaduw van de boom en je gebruikt dan de natuur op het eiland i.p.v. verbruiken of zelfs wel misbruiken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ze zitten er toch nog maar 2 weken, en het lijkt me stug dat een kokosnoot in 2 weken volgroeid is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:27 schreef rene90 het volgende:
En dan net survivor gekeken, en check het verschilJa, maar daar kan je een miljoen dollar winnen, daarom doet iedereen daar ook aan mee. Niks echte Survivor-gevoel (zoals wij het echte Robinson gevoel kennen), maar complotten, liegen en bedriegen etc..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zij hebben meer dan 250 miljoen potentiële kijkers, wij moeten het met een stuk minder doen.
Maar ik ben het met je eens dat ER eigenlijk maar een slap aftreksel is van Survivor.
Ik ben nu overigens Fans vs. Favourites aan het kijken, die had ik nog niet gezien.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:27 schreef rene90 het volgende:
En dan net survivor gekeken, en check het verschilHeb je serie moeten downloaden? Het klinkt best interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus? Omdat zij er maar 2 weken zijn kunnen ze fijn gaan kappen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ze zitten er toch nog maar 2 weken, en het lijkt me stug dat een kokosnoot in 2 weken volgroeid is..
Ja, dat laatste bedoel ik, het principe dat ze om die reden een boom om willen/mogen kappen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:23 schreef arucard het volgende:
Een boompje meer of minder maakt toch niet uit? Het is niet alsof ze daar hele bossen aan het omleggen zijn.
Hoewel het ook weer nergens op slaat om voor wat kokosnoten of bananen een boom om te hakken![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat ze zomaar die bomen om willen en mogen kappen daar.. Wat een onzin.
Jij zou ook te lui zijn om de kokosnoten er uit te halen?quote:
Ik denk niet echt dat ze vrolijk werd van al die vleermuizen, tenslotte zijn het nachtdieren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En Sylvia was niet eens alleen natuurlijk. Ze begon zo goed, lekker modderbadje nemen met Tanja. Ik snap echt niet dat het de volgende dag zo omgeslagen was
Weet je hoe Kokospalmbomen groeien? Die ploffen te pas en te onpas uit de grond als een plaag. Groeien enorm snel dus maak je daar maar niet druk omquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat ze zomaar die bomen om willen en mogen kappen daar.. Wat een onzin.
Er is toch al eens een seizoen geweest met 1 kamp met alleen Belgen en 1 kamp alleen Nederlanders?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:45 schreef RijstNatie het volgende:
ze moeten een expiditie doen met de Belgen vs de Nederlanders.
En als je dan een proef wint, mag je een lid van het andere kamp wegstemmen!
dan zijn die belgen zo klaar met kakken
En de Belgen maar de schuld geven van de nationalistische sentimentenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:45 schreef RijstNatie het volgende:
ze moeten een expiditie doen met de Belgen vs de Nederlanders.
En als je dan een proef wint, mag je een lid van het andere kamp wegstemmen!
dan zijn die belgen zo klaar met kakken
Het was altijd met onbekende mensen hequote:Op vrijdag 30 september 2011 22:47 schreef Doodloper het volgende:
En toch vind ik dat ze eens onbekende Nederlanders moeten doen (en onbekende Belgen natuurlijk) en er een prijs op moeten zetten, al is het maar ¤10.000.
Die BN'ers (en BB'ers) doen alleen maar mee omdat ze gevraagd worden en zijn op elke uitzonderingen na totaal geen Robinson-types. Af en toe vangen ze eens een visje, maar verder is het vooral klagen dat ze nergens zin in hebben en dat er zo weinig eten is.
Als je onbekende mensen hebt die zichzelf opgeven die echt willen strijden voor die 10k dan krijg je volgens mij een veel boeiender programma...
Soms denk ik wel eens dat die B-artiesten juist meedoen om weer eens in beeld te komen voor werk. Misschien dat ze er nog wel voor betalen ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:57 schreef Angelof9 het volgende:
Maar het waren altijd onbekende mensen. Dit is pas het tweede seizoen met "bekende" NL's/Belgen.
Al zijn het wel allemaal derderangs celebrities...
Dat was dan ook veel leukerquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het was altijd met onbekende mensen heBN/BV'ers is pas jaar of 2/3 dacht ik.
Nee zij krijgen er ook voor betaald, zelfs als ze niet eens ver komen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat die B-artiesten juist meedoen om weer eens in beeld te komen voor werk. Misschien dat ze er nog wel voor betalen ook
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik volg het eigenlijk pas echt sinds de BN'ers , heb niet zoveel met onbekende mensen. Tuurlijk zie ik liever hollywood-sterren maar dat kan nou eenmaal nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:57 schreef Angelof9 het volgende:
Maar het waren altijd onbekende mensen. Dit is pas het tweede seizoen met "bekende" NL's/Belgen.
Al zijn het wel allemaal derderangs celebrities...
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:18 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
...
Anyway, heerlijk dat Deborah is weggestemd, wat een grondige hekel aan dat wijf heb ik zeg! Helemaal nadat ze zo ging lopen bitchen dat Anne niet haar plek in het spel heeft opgegeven. Hoe onredelijk! En dat terwijl Anne bij de vorige proef wel heeft laten zien dat ze heel sterk kan zijn als het moet en niet alleen sterk, maar ook slim. En wat kan ze zelf? Een beetje koken en stoken? Flikker toch op!
Ik heb het steeds zwak gevonden als mensen het opgaven in de grot, maar ik hoop nu van harte dat zij het ook gaat opgeven! Uiteraard ook voor Tanja, want zij is echt een heldin! Van mij mag zij of Nicolas dit gaan winnen
Freddy De Kerpel had de regels al niet door, toen hij in het programma zat. Kun je denkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee zij krijgen er ook voor betaald, zelfs als ze niet eens ver komen.
http://www.zita.be/151416(...)editie-robinson.html
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |