quote:Op donderdag 29 september 2011 21:22 schreef zoem het volgende:
In Kamp Noord krijgt plan Pita steeds meer vorm
Is weleens gebeurd toch toen ze ook in de mangrove (geen idee hoe je dat schrijft) zaten! Dat gekke blonde mens deed dat toen volgens mij!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:21 schreef Darkestrah het volgende:
Ik meen dat de eilanden niet zo ver van elkaar liggen. Zou het mogen dat het ene eiland het andere eiland gaat plunderen? Arrrrr!
Niemand maakt mij vastquote:Op donderdag 29 september 2011 21:21 schreef JimboSlice het volgende:
Ik zou dat bootje maar even vastmaken
Ooooh wauw. Dat was dat jaar dat Bjorn er ook bij zat, toch?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Is weleens gebeurd toch toen ze ook in de mangrove (geen idee hoe je dat schrijft) zaten! Dat gekke blonde mens deed dat toen volgens mij!
dat was toen echt te mooi ja. zulke acties horen er gewoon in.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Is weleens gebeurd toch toen ze ook in de mangrove (geen idee hoe je dat schrijft) zaten! Dat gekke blonde mens deed dat toen volgens mij!
Geloof het wel ja. Iig het eerste jaar met een afvallers eiland.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:25 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ooooh wauw. Dat was dat jaar dat Bjorn er ook bij zat, toch?
Dat "stinknicht" had niet gehoeven.quote:
In Survivor toch niet?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Raar dat je mag afspreken op wie je stemt in ander gelijk soort programma.s staat hier altijd een sanctie op.
Dat was met Nolleke 'Toverkolleke' toch?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:27 schreef zoem het volgende:
En dat jaar dat met alleen vrouwen begon. Toen moesten de mannen door het oerwoud met een zware kist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |