abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102501242
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:53 schreef Moonwalk het volgende:
...

Die filmpjes over die Belgen in dit topic vind ik juist wel weer leuk om te zien, ik ken die mensen niet dus het is wel leuk om te zien wat ze nou eigenlijk doen enzo. Ook die weetjes over die goochelaar en gamer die ze in Belgie dus ook niet kennen ^O^
Bedankt, dat was men bedoeling ook! 't Is niet zo, dat ik bepaalde kandidaten wil promoten ook al komt het misschien zo over.
Trouwens van de Nederlanders ken ik dit jaar niemand, heb ze zelfs nog nooit gezien, buiten "Do" dan. Hoe heet dat programma ook al weer waar ze in de jury zit? En haar kritiek mag spuien over andere "talenten". ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef tdrone het volgende:

[..]

als ik deze topics lees zijn de Nederlanders nederaldners Veeeeeeel chauvinistischer dan de belgen (zelf ben ik NLer)
Volgens mij heeft Catwoman1986 men stukje niet zo goed begrepen. Ik wou alleen even aantonen dat ze wel wat meer in hun mars hebben dan ze lieten zien op het eiland.

Chauvinistisch!!! Laat me niet lachen!
Trouwens het deel waarin ik zeg dat Katherine, Kobe, Nico sucked, euh, sorry, klote zijn, vermeld je wel niet. De promo's zoals jij dat noemt, zijn trouwens niet de meest flaterende. Dus ik snap jou totaal niet!
Begrijpend lezen was of is waarschijnlijk niet je sterkste kant!

Nogmaals;

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 03:49 schreef Musti het volgende:

[..]

Ja, de Freddy kennen wij echt als een opgever!! NOT!
Te groot ego gekregen daarentegen op een paar jaar tijd?????
FREDDY DE KERPEL - TAND INCIDENT
...
Katherine sucks! (skip her) Heeft nog niets bereikt in Vlaanderen, of toch niets, dat ik me herinner!

BTW
Niko, the gamer en den anderen drol, Kobe, de goochelaar sucken big time. :X -O- :? :r :r :r }:|
Kan er zelfs geen geschikte smiley voor vinden. Ken ze zelfs niet van TV.

Het lijkt allemaal een beetje op de movie "TWINS".
8)7 8)7 8)7
Nico en Kobe mocht je het niet verstaan!!! ~O>
pi_102501537
Ik vind een Belgische accent juist wel weer leuk en ik kom uit de randstad. :P Maar goed, ondertiteling is wel nodig af en toe, vooral als ze het hebben over karakollekes en dergelijke. Dan ben ik echt zo aan het denken van, ja lap, wat bedoelen die dan weeral zo helemaal met zo een plezant woord. Da ge ook angst hebt da ge de draad zijt kwijt geraakt, mocht ge dienen ondertitels zo efkes gemist hebben. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 29 september 2011 @ 02:18:11 #203
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_102501641
Ik moest kloppen want de bel doet het niet. Ja lap zeg ! :( :D Benne ge angstig voor denne bel want ik zie dat ge zomaar sgriek hebt! o|O

SuperHarregarre je post laat dus zien wat ik bedoel gewoon vermoeiend :P
Misschien is accent het verkeerde woord, ik vind het meer een irritant dialect ofzo.

Musti, ik begreep de insteek van de filmpjes wel hoor en je was inderdaad geen promocampagne aan het voeren. Dat stukje over Kobe en Niko moest ik hard om lachen omdat ze op TV best wel arrogant lijken :D Ik vind het ook niet zo gek dat je de Nederlanders niet kent hoor, het zijn een beetje tweede en derderang bekendheden. Laat ik het zo zeggen, niet iedereen op straat zal weten wie diegene is, tenzij je je bezighoudt met wat die persoon doet ( model zijn, tmf presenteren, sporten etc ). Er zit zeg maar geen Marco Borsato ofzo. Do is van die groep wel wat bekender omdat ze (weet niet meer hoe lang terug) een keer een hitje had, en nu dus in de jury van "My name is" zit.

Hoe zit dat met de Belgen? Is die Pfaff de enige echt bekende? Ik vind iemand pas echt bekend als de buurvrouw, de bakker, het 80 jarige omaatje uit het straatje achter mijn huis, de islamitische slager, de glazenwasser en de caissière van de supermarkt zonder aarzelen weten wie het is
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_102501772
Het is allemaal B-garnituur volgens mij. Jochem kennen de meeste Nederlanders wel vanwege z'n gouden medaille en de kneuzenactie later, maar die gast is ook onbekend afgezien van dat. Verder tja, Do, vanwege die hit. En Sipke-Jan ken ik ook omdat hij steeds op Nederland 1 bezig is boeven op te sporen. :P En ja, als je de tv aanzet is het meestal Nederland 1. :P Voor de rest ken ik de Nederlanders niet. Van de Belgen ken ik niemand. :P
pi_102501900
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 02:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind een Belgische accent juist wel weer leuk en ik kom uit de randstad. :P Maar goed, ondertiteling is wel nodig af en toe, vooral als ze het hebben over karakollekes en dergelijke. Dan ben ik echt zo aan het denken van, ja lap, wat bedoelen die dan weeral zo helemaal met zo een plezant woord. Da ge ook angst hebt da ge de draad zijt kwijt geraakt, mocht ge dienen ondertitels zo efkes gemist hebben. :P
_O- "karakollekes". (Het is niet zo dat ze dit in België overal verstaan/begrijpen.)

Ook voor belgen is het soms moeilijk te verstaan. Maak jullie niet zo druk daarover! |:(
Niet verkeerd opvatten, hé! Da's ook de reden waarom ze (in België) jullie Baantjer,.. enz... ondertitelen. Ik kijk ook regelmatig naar nederlandse tv en zet dan ook de ond. aan om gewoon niets te missen of verkeerd te interpreteren. Het is gewoon makkelijker. Voor Vlamingen is het net zo moeilijk om Nederlanders te volgen dan jullie de Belgen.
En vooral het is niet zo erg, dat er zo een discussie van moet gemaakt worden. Gewoon makkelijker om te volgen. Snap je? Laat ze gewoon alles ondertitelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 02:18 schreef Moonwalk het volgende:
Ik moest kloppen want de bel doet het niet. Ja lap zeg ! :( :D Benne ge angstig voor denne bel want ik zie dat ge zomaar sgriek hebt! o|O

SuperHarregarre je post laat dus zien wat ik bedoel gewoon vermoeiend :P
Misschien is accent het verkeerde woord, ik vind het meer een irritant dialect ofzo.

Musti, ik begreep de insteek van de filmpjes wel hoor en je was inderdaad geen promocampagne aan het voeren. Dat stukje over Kobe en Niko moest ik hard om lachen omdat ze op TV best wel arrogant lijken :D Ik vind het ook niet zo gek dat je de Nederlanders niet kent hoor, het zijn een beetje tweede en derderang bekendheden. Laat ik het zo zeggen, niet iedereen op straat zal weten wie diegene is, tenzij je je bezighoudt met wat die persoon doet ( model zijn, tmf presenteren, sporten etc ). Er zit zeg maar geen Marco Borsato ofzo. Do is van die groep wel wat bekender omdat ze (weet niet meer hoe lang terug) een keer een hitje had, en nu dus in de jury van "My name is" zit.

Hoe zit dat met de Belgen? Is die Pfaff de enige echt bekende? Ik vind iemand pas echt bekend als de buurvrouw, de bakker, het 80 jarige omaatje uit het straatje achter mijn huis, de islamitische slager, de glazenwasser en de caissière van de supermarkt zonder aarzelen weten wie het is
Wel mannen, jullie hebben absoluut gelijk!
Moonwalk, ik had het niet over jou. Maar wou even Catwomen1986 attent maken op mijn zogenaamd chauvinisme, misschien dat ze het even opzoekt in het woordenboek.

Ik ga nu maffen/slapen. De rest volgt later. Slaapwel.
pi_102509698
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 04:22 schreef Musti het volgende:

En vooral het is niet zo erg, dat er zo een discussie van moet gemaakt worden. Gewoon makkelijker om te volgen. Snap je? Laat ze gewoon alles ondertitelen.
Zou wel aardig zijn, niet alleen vanwege dit soort problemen maar ook met het oog op mensen die doof zijn. In China is bijna alles ondertiteld, juist ook vanwege verschillende accenten/dialecten. Kijkt niemand verder van op. En ik denk dat wij qua ondertiteling wel gewend zijn in Europa. In de VS zeuren ze over elk woord dat onderaan verschijnt, zelfs als er in de film heel kort een andere taal gesproken wordt. Denk dat ze nog liever Engelse acteurs in Amélie stoppen, dan dat ze de film met ondertiteling kijken. :P
  donderdag 29 september 2011 @ 12:51:45 #207
262978 Moonwalk
pi_102509960
Ik weet dat je het niet over mij had, ik wou alleen aan geven dat ik je posts wel leuk vind ^O^
Verder is het ook geen discussie hoor maar gewoon mijn mening/smaak mbt tot al die programmas die "samen" worden gedaan. Aan de andere kant ook weer leuk en dat beetje tegen elkaar "strijden" is op een onschuldige manier ook leuk. Ik weet niet meer wie het zei bij ER maar iemand werd een beetje bang en zei iets van " Ojee nu ben ik nog de enige Nederlander/Belg in kamp huppeldepup"
Beetje strijden is niks mis mee, doen voetbalclubs ook . Grappig dat ze daar ondertitels voor de Nederanders hebben, wel logisch eigenlijk.

Ik ben ook voor alles ondertitelen ^O^
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  donderdag 29 september 2011 @ 12:53:20 #208
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_102510012
Ik ben voor niets ondertitelen. Leid alleen maar af van het beeld
O)))
  donderdag 29 september 2011 @ 15:44:03 #209
262978 Moonwalk
pi_102515390
Ik vind het wel echt heel jammer dat Sipke-Jan er zo snel uit ging en niet terug kwam, ik vond hem wel leuk :) maar die "val" vond ik wel heel gespeeld en nep overkomen :{
  donderdag 29 september 2011 @ 16:14:58 #210
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102516531
De ondertiteling vind ik wel fijn. Soms gebruiken ze uitdrukkingen of woorden die we in Nederland niet kennen, en dan is het wel handig om te weten wat ze ermee bedoelen.

De kampen zijn nu wel beter verdeeld. Het is nu gelukkig een stuk minder de Nederlanders tegen de Belgen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102524038
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:44 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind het wel echt heel jammer dat Sipke-Jan er zo snel uit ging en niet terug kwam, ik vond hem wel leuk :) maar die "val" vond ik wel heel gespeeld en nep overkomen :{
En dan dat roepen van die Katerine: 'Sipke Jaaahan.' Ik moest meteen denken aan Katrijn die Jan Klaassen loopt te roepen.
:D
pi_102525743
*O* *O*
  donderdag 29 september 2011 @ 20:32:56 #213
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_102525846
Jeeeeeej! .. of niet?
O)))
  donderdag 29 september 2011 @ 20:34:17 #214
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102525912
Wat droog. :')
  donderdag 29 september 2011 @ 20:38:05 #215
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_102526106
4 dagen alleen :o In de vorige ep leek het alsof ze maar 1 nachtje alleen hoefde te slapen.
O)))
  donderdag 29 september 2011 @ 20:38:14 #216
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102526111
Tanja's 4e dag in de grot. Stoer wief!
pi_102526131
Zo'n model gaat echt niet 4 dagen in een grot liggen hoor. Alleen een paar shotjes.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:39:02 #218
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_102526144
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:38 schreef arucard het volgende:
4 dagen alleen :o In de vorige ep leek het alsof ze maar 1 nachtje alleen hoefde te slapen.
Ja inderdaad maar ja misschien is ze er ook nog maar 1 dag, we kunnen het toch niet checken!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 september 2011 @ 20:39:03 #219
163650 Greys
pi_102526145
Syl ziet het positieve er van in :D *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 september 2011 @ 20:39:41 #220
163650 Greys
pi_102526160
Aw...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 29 september 2011 @ 20:40:36 #221
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102526195
Tanja. _O_ _O_ _O_
pi_102526197
Pleurt op.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 29 september 2011 @ 20:40:53 #223
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  donderdag 29 september 2011 @ 20:41:08 #224
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_102526215
Eigenlijk hadden ze best tegen Tanja kunnen zeggen wat er met die andere twee gebeurd is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 september 2011 @ 20:41:18 #225
163650 Greys
pi_102526227
Ja pleurt op _O-

Hé je hebt een beetje de Flintstone look!

Sylvia, gotta love her :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')