quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:48 schreef Mr_DG het volgende:
Ik hoop dat Tanja of Nicolas uiteindelijk wint. Dat zijn de enige twee met de juiste spirit.
Nee, Tanja zat in het andere kamp.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zat Tanja bij Nico en kobe? Want ik hoop heel hard dat zij weer het spel in mag bij de samensmelting. Dat is pas echt een bikkel die dame!
Het lijkt mij heerlijk om toch enigszins gecontroleerd alleen in zo'n grot te zitten. Ik zou mij ook gedragen zoals die Nicolas doet, lekker bezig zijn, bootje varen, hutje bouwen etc..quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
Ik snap niet dat er zoveel huilies de grot ontvluchten. Hoe moeilijk is het om even alleen te zijn?
En Sylvia was niet eens alleen natuurlijk. Ze begon zo goed, lekker modderbadje nemen met Tanja. Ik snap echt niet dat het de volgende dag zo omgeslagen wasquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
Ik snap niet dat er zoveel huilies de grot ontvluchten. Hoe moeilijk is het om even alleen te zijn?
En waarom? Ik vind het wel een leuk idee, ze hebben zich alleen vergist in sommige deelnemers, vooral dat ze een stuk zwakker zijn (Sipke Jan even daargelaten), met de nep-bokser aan kop, al opgeven voor je überhaupt in die grot bent geweest, slapjanus.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:55 schreef Breekfast het volgende:
Dat hele concept met de grot als je wordt weggestemd is ook gewoon heel slecht bedacht.
Pardonquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:26 schreef Deceit het volgende:
toen tanja eruit werd gestemd vond ik het zoooo kut.. als ze dan toch de samenhaalt haalt en ver komt ben ik weer gelukkig.. Van mij mag ze winnen! Ze komt in de buurt van Hiu-Kwan qua gunfactor
Ze zitten er toch nog maar 2 weken, en het lijkt me stug dat een kokosnoot in 2 weken volgroeid is..quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:14 schreef rene90 het volgende:
En die bomenactie is wel wat voor te zeggen, is ook niet echt slim lijkt me om het zo te doen. Nu gaat dat ding nooit meer kokosnoten geven (lijkt me stug dat ze hem terug gaan planten.
In plaats van met een stok de kokosnoten eruit halen, hebben ze er later nog profijt van.
Nog steeds is het beter die dingen er uit te slaan. Heb je nog de schaduw van de boom en je gebruikt dan de natuur op het eiland i.p.v. verbruiken of zelfs wel misbruiken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ze zitten er toch nog maar 2 weken, en het lijkt me stug dat een kokosnoot in 2 weken volgroeid is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:27 schreef rene90 het volgende:
En dan net survivor gekeken, en check het verschilJa, maar daar kan je een miljoen dollar winnen, daarom doet iedereen daar ook aan mee. Niks echte Survivor-gevoel (zoals wij het echte Robinson gevoel kennen), maar complotten, liegen en bedriegen etc..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zij hebben meer dan 250 miljoen potentiële kijkers, wij moeten het met een stuk minder doen.
Maar ik ben het met je eens dat ER eigenlijk maar een slap aftreksel is van Survivor.
Ik ben nu overigens Fans vs. Favourites aan het kijken, die had ik nog niet gezien.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:27 schreef rene90 het volgende:
En dan net survivor gekeken, en check het verschilHeb je serie moeten downloaden? Het klinkt best interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |