Hahaha!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef muzas het volgende:
Breek je gezicht in die grot... stomme trol!
Er kan toch aan 't eind iemand van de grotmensen weer terugkomen in de race? Of heb ik dat verzonnen?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef PirE het volgende:
Ik snap er geen hol van. Wat is nou het nut van die grot?
kloptquote:Op donderdag 29 september 2011 21:46 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Er kan toch aan 't eind iemand van de grotmensen weer terugkomen in de race? Of heb ik dat verzonnen?
Ja, maar Sylvia ging ineens weer wegquote:Op donderdag 29 september 2011 21:46 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Er kan toch aan 't eind iemand van de grotmensen weer terugkomen in de race? Of heb ik dat verzonnen?
Meerdere landen nemen in dezelfde periode Expeditie Robinson op.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:37 schreef JimboSlice het volgende:
waarom doen ze die eilandraden niet 's avonds, dat is een stuk minder spannend. Bij Survivor zit iedereen altijd in het donker, met hun torches achter zich.
De één heeft een grot, en in survivor hebben ze nu een eiland voor de afvallers. Maar survivor heeft ook gewoon andere eilanden, geen luxe en rotzooi.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:54 schreef RedFever007 het volgende:
En heo doen ze dat met die grot dan
Zeker, die verdient het wel om weer terug te komen.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:50 schreef rene90 het volgende:
Tanja is wel echt een beest, heerlijk mens die tenminste een goede spirit heeft.
Jochem wil niet tactisch stemmen zei hij, dus dan moet het al van de anderen komen. Al denk ik dat er wel een kans in zit dat Jochem zijn mening bijstelt.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nu weten ze inderdaad dat ze die Kobe en Nico er uit moeten gooien.
Het lijkt mij dat hij de volgende keer wel tactisch gaat stemmen. Ik denk dat de meeste mensen die in eerste instantie niet tactisch stemmen, wel zullen omzwaaien als ze zelf 'slachtoffer' worden van spelletjes. Zeker als je zelf een aanwinst bent voor het team, waar er anderen zijn die je team alleen maar zwakker maken.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jochem wil niet tactisch stemmen zei hij, dus dan moet het al van de anderen komen. Al denk ik dat er wel een kans in zit dat Jochem zijn mening bijstelt.
quote:Op vrijdag 30 september 2[quote]011 01:14 schreef Bastiefcg het volgende:
damn net terug gezien en wat een briljante ontknoping. Prachtig hoe die faalbelg haar eigen graf graaft. en die andere 2 hebben zichzelf ook mooi verneukt. het lijkt wel een belgenmop
quote:Die heks is er uit. Hopelijk gaat ze het verder ook niet redden in die grot.
Nou moet ik ook wel eerlijk bekennen dat Sascha en Patrick watjes zijn tegenover Nicolas. Schaam je, jongens.
Eens!!quote:Nu moeten ze maar zorgen dat Nico eruit gestemd wordt waardoor Kobe alleen achter blijft en niemand meer heeft. Die was toch alleen maar een meeloper van Nico. En verder maar hopen dat Tanja er weer in mag
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef muzas het volgende:
Breek je gezicht in die grot... stomme trol!
Patrick: "Ik pieker er niet over om in die boot te gaan zitten". En die Nicolas maar proberen vis te vangen zodat ze te vreten hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:28 schreef miep63 het volgende:
Die heks is er uit. Hopelijk gaat ze het verder ook niet redden in die grot.
Nou moet ik ook wel eerlijk bekennen dat Sascha en Patrick watjes zijn tegenover Nicolas. Schaam je, jongens.
Ik denk dat zij gewoon naar huis gaat hoor en niet in de grot zal blijven. Grote mond maar volgens mij echt een mietjequote:Op vrijdag 30 september 2011 01:56 schreef miep63 het volgende:
Misschien maken die vleermuizen in de grot een einde aan de avonturen van die trol.
Of Tanja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:57 schreef Jabberwocky het volgende:
Als Nicolas dit niet wint gaat er ergens een vuil spel gespeeld worden want deze baas is de enige die de titel verdient.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |