hoe dichter bij de mediterranee , hoe corrupterquote:Op donderdag 29 september 2011 21:35 schreef muzas het volgende:
Belgen
Serieus ik erger me IEDER seizoen wéér aan die belgen... Altijd smerige spelletjes...
Anne, Tanja en Nicolas zijn wel oké.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:35 schreef muzas het volgende:
Belgen
Serieus ik erger me IEDER seizoen wéér aan die belgen... Altijd smerige spelletjes...
Een stuk spannender bedoel je.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:37 schreef JimboSlice het volgende:
waarom doen ze die eilandraden niet 's avonds, dat is een stuk minder spannend. Bij Survivor zit iedereen altijd in het donker, met hun torches achter zich.
Niet altijd, wel heel vaak,quote:Op donderdag 29 september 2011 21:39 schreef MoiMoi85 het volgende:
Voorgaande jaren waren de eilandraden toch ook altijd 's avonds?
Uiteraard, my bad.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een stuk spannender bedoel je.
Dat was in het jaar van EP zijn dood helemaal. Toen legden ze het vuur echt aan de schenen van de kandidaten. Was ook wel terecht dat jaar natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Wel mooi dat de presentatoren degene die complotten smeden heerlijk vilein onderuit halen
Deborah denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:41 schreef Darkestrah het volgende:
Een soort tegencomplot? Kobe of Nico eruit?
hihiquote:Op donderdag 29 september 2011 21:42 schreef muzas het volgende:
Waarom heeft die vent lege plakband rolletjes in zn oren?
nee deborah heeft maar twee stemmen tegen (1 door munt) en jochum 3 (2) denk ikquote:Op donderdag 29 september 2011 21:42 schreef RedFever007 het volgende:
okee dit wordt dus een gelijkspel
Dan kan ie beter horen,quote:Op donderdag 29 september 2011 21:42 schreef muzas het volgende:
Waarom heeft die vent lege plakband rolletjes in zn oren?
Dat zeg ikquote:Op donderdag 29 september 2011 21:42 schreef RedFever007 het volgende:
okee dit wordt dus een gelijkspel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |