Dus? Omdat zij er maar 2 weken zijn kunnen ze fijn gaan kappen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ze zitten er toch nog maar 2 weken, en het lijkt me stug dat een kokosnoot in 2 weken volgroeid is..
Ja, dat laatste bedoel ik, het principe dat ze om die reden een boom om willen/mogen kappen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:23 schreef arucard het volgende:
Een boompje meer of minder maakt toch niet uit? Het is niet alsof ze daar hele bossen aan het omleggen zijn.
Hoewel het ook weer nergens op slaat om voor wat kokosnoten of bananen een boom om te hakken![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat ze zomaar die bomen om willen en mogen kappen daar.. Wat een onzin.
Jij zou ook te lui zijn om de kokosnoten er uit te halen?quote:
Ik denk niet echt dat ze vrolijk werd van al die vleermuizen, tenslotte zijn het nachtdieren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En Sylvia was niet eens alleen natuurlijk. Ze begon zo goed, lekker modderbadje nemen met Tanja. Ik snap echt niet dat het de volgende dag zo omgeslagen was
Weet je hoe Kokospalmbomen groeien? Die ploffen te pas en te onpas uit de grond als een plaag. Groeien enorm snel dus maak je daar maar niet druk omquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat ze zomaar die bomen om willen en mogen kappen daar.. Wat een onzin.
Er is toch al eens een seizoen geweest met 1 kamp met alleen Belgen en 1 kamp alleen Nederlanders?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:45 schreef RijstNatie het volgende:
ze moeten een expiditie doen met de Belgen vs de Nederlanders.
En als je dan een proef wint, mag je een lid van het andere kamp wegstemmen!
dan zijn die belgen zo klaar met kakken
En de Belgen maar de schuld geven van de nationalistische sentimentenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:45 schreef RijstNatie het volgende:
ze moeten een expiditie doen met de Belgen vs de Nederlanders.
En als je dan een proef wint, mag je een lid van het andere kamp wegstemmen!
dan zijn die belgen zo klaar met kakken
Het was altijd met onbekende mensen hequote:Op vrijdag 30 september 2011 22:47 schreef Doodloper het volgende:
En toch vind ik dat ze eens onbekende Nederlanders moeten doen (en onbekende Belgen natuurlijk) en er een prijs op moeten zetten, al is het maar ¤10.000.
Die BN'ers (en BB'ers) doen alleen maar mee omdat ze gevraagd worden en zijn op elke uitzonderingen na totaal geen Robinson-types. Af en toe vangen ze eens een visje, maar verder is het vooral klagen dat ze nergens zin in hebben en dat er zo weinig eten is.
Als je onbekende mensen hebt die zichzelf opgeven die echt willen strijden voor die 10k dan krijg je volgens mij een veel boeiender programma...
Soms denk ik wel eens dat die B-artiesten juist meedoen om weer eens in beeld te komen voor werk. Misschien dat ze er nog wel voor betalen ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:57 schreef Angelof9 het volgende:
Maar het waren altijd onbekende mensen. Dit is pas het tweede seizoen met "bekende" NL's/Belgen.
Al zijn het wel allemaal derderangs celebrities...
Dat was dan ook veel leukerquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het was altijd met onbekende mensen heBN/BV'ers is pas jaar of 2/3 dacht ik.
Nee zij krijgen er ook voor betaald, zelfs als ze niet eens ver komen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat die B-artiesten juist meedoen om weer eens in beeld te komen voor werk. Misschien dat ze er nog wel voor betalen ook
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik volg het eigenlijk pas echt sinds de BN'ers , heb niet zoveel met onbekende mensen. Tuurlijk zie ik liever hollywood-sterren maar dat kan nou eenmaal nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:57 schreef Angelof9 het volgende:
Maar het waren altijd onbekende mensen. Dit is pas het tweede seizoen met "bekende" NL's/Belgen.
Al zijn het wel allemaal derderangs celebrities...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |