quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Mongolquote:Op zondag 25 september 2011 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
Goede OPFantastische auto
Als ik ooit de loterij win koop ik zoiets
gayquote:Op zondag 25 september 2011 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou de 3.0 V6 nemen, dat schijnt een fantastisch blok te zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
quote:
triestquote:Op zondag 25 september 2011 21:57 schreef Sounddragon het volgende:
A6 trouwens, géén S6![]()
Check maar op RDW.nl
mensen die kentekens natrekken op rdw.nl zijn gay.quote:Op zondag 25 september 2011 21:57 schreef Sounddragon het volgende:
A6 trouwens, géén S6![]()
Check maar op RDW.nl
Ach het zal alsnog wel aardig rijden.quote:Op zondag 25 september 2011 21:59 schreef densmee het volgende:
[..]
triest![]()
een v6 2400 in een hok van 1600 kg
quote:Op zondag 25 september 2011 21:58 schreef Anne het volgende:
Waarom vraag je het eigenlijk terwijl het kenteken voor je neus staat?
http://www.vwe.nl/Dienste(...)aspx?kenteken=84xtpj
quote:Op zondag 25 september 2011 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mensen die kentekens natrekken op vwe.nl zijn gay.
Uhuh. We zijn allemaal gay. Wanneer is de gangbang?quote:Op zondag 25 september 2011 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mensen die kentekens natrekken op rdw.nl zijn gay.
Als die C8 gekocht is.quote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh. We zijn allemaal gay. Wanneer is de gangbang?
Die was gister.quote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh. We zijn allemaal gay. Wanneer is de gangbang?
ik hoop dat ik hem een keer tegemoet kom op een smal landweggetje zonder graskeien in de berm.quote:Op zondag 25 september 2011 22:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach het zal alsnog wel aardig rijden.
307SWquote:Op zondag 25 september 2011 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die was gister.
[ afbeelding ]
Geen kenteken te lezen. 307? 206? 207?
Peugeot rijders zijn inderdaad nooit echt slim of rijdvaardig.quote:Op zondag 25 september 2011 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
denk dat die dacht dat het gewoon een parkeerplaats was
Ga maar gebukt staanquote:Op zondag 25 september 2011 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mensen die kentekens natrekken op rdw.nl zijn gay.
Heftige gangbangquote:
Wat dacht je van de airride?quote:Op zondag 25 september 2011 21:59 schreef densmee het volgende:
[..]
triest![]()
een v6 2400 in een hok van 1600 kg
Jah, als ik gay ben, ben jij niet meer interessant.. logisch, niet?quote:Op zondag 25 september 2011 22:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Je weet dat je het nu tegen de verkeerde Anne hebt hmm?
die gozer met de passat achterklep gaat een luchtkoppeling maken aan zijn airride, die was te laat ivm lekke band, kanie m de volgende keer zelf oppompenquote:
Nouja zeg. Ik word gewoon even aan de kant geschoven omdat Lex je gay noemtquote:Op zondag 25 september 2011 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, als ik gay ben, ben jij niet meer interessant.. logisch, niet?
Ik ben nog wel hetero, want te lui om op te zoeken. Bedankt voor de klap, fijn voorspel. Neuken?quote:Op zondag 25 september 2011 22:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja zeg. Ik word gewoon even aan de kant geschoven omdat Lex je gay noemt.
* Anne geeft Lex een mep voor z'n hoofd.
Ok. SD wil toch niet meer, dus ik moet wat.quote:Op zondag 25 september 2011 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben nog wel hetero, want te lui om op te zoeken. Bedankt voor de klap, fijn voorspel. Neuken?
Heb je ook weer eens GOEDE sex.quote:Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ok. SD wil toch niet meer, dus ik moet wat.
dat is van de buitenkant te zienquote:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die terwijl hij het met jou doet denkt 'kon ik maar aan een piemel zuigen', je kan bevredigen.quote:Op zondag 25 september 2011 22:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat ik dat niet had?
Dan moet het wel héél erg worden; ik slaap niet zo snel slecht van een filmpjequote:Op zondag 25 september 2011 23:36 schreef blup het volgende:
Liveleak, niet te ver doorklikken voor je vanavond weer slecht slaapt..
quote:Op zondag 25 september 2011 22:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Peugeot rijders zijn inderdaad nooit echt slim of rijdvaardig.
tevens knaken people-carrier OPquote:Op zondag 25 september 2011 22:12 schreef Anne het volgende:
[..]
* Anne geeft ZMS een mep voor z'n hoofd.
Joh het is ook een kut OPquote:Op maandag 26 september 2011 10:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
tevens knaken people-carrier OP
Tot op heden gaat mijn uitspraak in 99% van de gevallen wel op.quote:
Misschien is Fripsi wel die ene procent!quote:Op maandag 26 september 2011 10:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tot op heden gaat mijn uitspraak in 99% van de gevallen wel op.
Moet je eens kijken hoeveel peugeots er met kapotte verlichting rijden.quote:Op maandag 26 september 2011 11:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Peugeotmensen zijn vaak mensen die een auto puur hebben 'om ze van A naar B te brengen'. Zijn a-technisch, niet geïnteresseerd in auto's en vaak niet de beste chauffeurs.
quote:Op maandag 26 september 2011 10:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien is Fripsi wel die ene procent!
Ik ben dus die ene procentquote:Op maandag 26 september 2011 11:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Peugeotmensen zijn vaak mensen die een auto puur hebben 'om ze van A naar B te brengen'. Zijn a-technisch, niet geïnteresseerd in auto's en vaak niet de beste chauffeurs. Rijden vaak te langzaam en rijden vaker met slippende koppeling en onnodig veel gas bij optrekken.
Dat is uiteraard mijn ervaring.
Dat valt mij eigenlijk meer op bij VW's, en dan met name van het type Golf 4 & 5.quote:Op maandag 26 september 2011 11:26 schreef blup het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoeveel peugeots er met kapotte verlichting rijden..
Ik dacht dat het een redelijk bekend kwaaltje was, vaak op te lossen door nog een tik op de koplamp te gevenquote:Op maandag 26 september 2011 11:26 schreef blup het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoeveel peugeots er met kapotte verlichting rijden..
Hokjesdenkenquote:Op maandag 26 september 2011 12:20 schreef Dangel het volgende:
'eengolf"
lul nietzo, datis alleen de golf 4, zijn 6 generaties van dat kreng waarbij ej bij 5 WEL zelf de lampen kunt doen
Kenteken is GG en ook al zegt dit niet alles: "Rüsselsheim is een gemeente in de Duitse deelstaat Hessen, gelegen in het district Groß-Gerau. De stad telt 60.294 inwoners[1]. Bij de stad bevindt zich een autofabriek waar voornamelijk een aantal modellen van Opel geproduceerd worden."quote:Op maandag 26 september 2011 13:04 schreef PeeJay1980 het volgende:
Peeps,
Wat is dit voor auto?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je spatie is stuk. En dan is het alleen de 4.quote:Op maandag 26 september 2011 12:20 schreef Dangel het volgende:
'eengolf"
lul nietzo, datis alleen de golf 4, zijn 6 generaties van dat kreng waarbij ej bij 5 WEL zelf de lampen kunt doen
Vorm van de gril suggereert een Kia?quote:Op maandag 26 september 2011 13:04 schreef PeeJay1980 het volgende:
Peeps,
Wat is dit voor auto?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iddquote:Op maandag 26 september 2011 13:05 schreef Sounddragon het volgende:
Lekker weer![]()
Geen korte broek bij me![]()
Volgens mij ook.quote:Op maandag 26 september 2011 13:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vorm van de gril suggereert een Kia?
nicequote:Op maandag 26 september 2011 17:31 schreef Paladijn het volgende:
Het lekkere weer werd spontaan regenachtig
Maar misschien wel een lang weekendje eifel met mooi weer deze week
quote:Op maandag 26 september 2011 15:35 schreef ook_gek het volgende:
Nou ik weet wat er aan de hand is met me auto.
2 van de 4 kruiskoppelingen van me aandrijfas zijn versleten
Hihi, die is best leuk. Alleen zit er geen blanke lak overheen, of welquote:Op maandag 26 september 2011 17:55 schreef Paladijn het volgende:
wtf. Geen Peugeot rijder dit keer:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2011 19:23 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg densmee, is dat op BVA ook zo net als ebay dat ze altijd in de laatste 5 sec bieden of niet?
Edit: Hmm..... had toch echt een text getypt.quote:Let op! Indien in de laatste vijf minuten voor het sluiten van een kavel nog een bod wordt uitgebracht dan wordt de openingstijd met vijf minuten verlengd.
Let op! Wanneer er in de laatste minuut, voor het vooraf ingestelde sluitingstijdstip, niet op een kavel geboden is dan blijft deze geopend tot de sluiting van het laatst sluitende kavel in de veiling.
soms wel, maar ik verwacht niet echt een grote toeloop op die bandenquote:Op maandag 26 september 2011 19:23 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg densmee, is dat op BVA ook zo net als ebay dat ze altijd in de laatste 5 sec bieden of niet?
Ik heb mijn bod al uitgebracht, maar ik was zomaar benieuwd of ik een beetje kans maak.quote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
Edit: Hmm..... had toch echt een text getypt.
Heeft niet zoveel zin om in de laatste seconde te bieden aangezien hij dan gewoon 5 min langer open blijft.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef densmee het volgende:
[..]
soms wel, maar ik verwacht niet echt een grote toeloop op die banden
nog even in de laatste seconden een bod doen om jullie langer te laten wachtenquote:Op maandag 26 september 2011 19:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb mijn bod al uitgebracht, maar ik was zomaar benieuwd of ik een beetje kans maak.
[..]
Ik ben benieuwd
Dubstep, gatverquote:
Het ging om het dansenquote:Op maandag 26 september 2011 21:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dubstep, gatver
Alleen het begin gaat wel, het origineel is vele malen beter. Het origineel mist echter een goede baslijn.
koffie helptquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:20 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Mijn ogen willen weer niet open.
vandaag schikt alles, ik heb een volle pot koffie, genoeg te eten, klapstoeltje, korte broek en een lekkere Vito bij me; mij kan weinig gebeuren vandaagquote:
Heb je een plee in de buurt?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
vandaag schikt alles, ik heb een volle pot koffie, genoeg te eten, klapstoeltje, korte broek en een lekkere Vito bij me; mij kan weinig gebeuren vandaag
heb ik die nodig dan?quote:
psiesj; wildwateren is gewoon toegestaan buiten de bebouwde komquote:
En anders moet je je gewoon goed verstoppen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
psiesj; wildwateren is gewoon toegestaan buiten de bebouwde kom
quote:Beste Frederique <knip>,
Welkom bij Simyo!
Binnen twee dagen ontvang je een e-mail met je pincode zodat je de Simyo simkaart kunt gebruiken. Binnen drie werkdagen wordt het Simyo Startpakket thuisbezorgd. Het pakket past door de brievenbus, dus je hoeft niet thuis te blijven. De simkaart bevat meteen het door jou gekozen beltegoed zodat je direct kunt bellen.
Je Simyo telefoonnummer is <knip>.
Nu naar het goede adres sturen en ¤5,- vragen voor de pincode!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:01 schreef Anne het volgende:
[..].
Fijn hoor, dat mensen hun eigen e-mailadres niet eens fatsoenlijk in kunnen vullen bij een bestelling.
En hoe kom ik aan het goede adresquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nu naar het goede adres sturen en ¤5,- vragen voor de pincode!
Kan toch nooit veel verschillen lijkt mij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:04 schreef Anne het volgende:
[..]
En hoe kom ik aan het goede adres? Briljantje.
quote:Hey tannie ek weet nie of tannie my email al gekry het nie, ek het nog nie die merkblad gekry nie, so ek weet nie of tannie hom al gestuur het nie. ek het vir tannie op bbm ook i sms gelos, ek is nie seker wat moet als vir dinsdag kla wees ni? moet daardie vraelyste ook kla wees? en dan net die goed wat ons in die klas gedoen het? kon tannie al uitvind of ons net fase 1 vir hierdie kwartaal kan doen of nie? lekker naweek verder =)
Geen idee. De achternaam van die persoon lijkt niet op de mijne.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kan toch nooit veel verschillen lijkt mij.
Achternaam @ gmail.comquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wtf heb jij dan voor een email adres dat je allemaal van die mailtjes krijgt
Gewoon je achternaam/voornaam ofzo?
Dan heb je kennelijk een gangbare achternaam.quote:
Ook dat kloptquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan heb je kennelijk een gangbare achternaam.
Dan is het echt een mongool die een simkaart verdient.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ook dat klopt.
Maar zoals ik al zei, die meneer van deze e-mail heeft niet mijn achternaam. Lijkt er niet eens op.
right, ik ben in het knaloranjequote:Op dinsdag 27 september 2011 11:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En anders moet je je gewoon goed verstoppen.
Haha ohja da's waarquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
right, ik ben in het knaloranje
Ben met zoveel bezig, kan niet alles onthouden, sorry.quote:
Voor TF? Waarom?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:25 schreef daNpy het volgende:
Van het weekend weer eens naar de Ring voor TF
Post eens?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:27 schreef Dangel het volgende:
Hey, een newbie, hoi cabrioger
Er zijn fotos van mij opgedoken waarvan ik me niet kan herinneen dat ze gemaakt zijn... net een week oud en duidelijk geposeerd, wtf?
Nog wat van Cassandra gehoord?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:01 schreef Anne het volgende:
[..].
Fijn hoor, dat mensen hun eigen e-mailadres niet eens fatsoenlijk in kunnen vullen bij een bestelling.
ouderdom komt met gebreken, believe me, I knowquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:27 schreef Dangel het volgende:
Er zijn fotos van mij opgedoken waarvan ik me niet kan herinneen dat ze gemaakt zijn... net een week oud en duidelijk geposeerd, wtf?
Lang geleden, maten van me willen weer eens rijdenquote:
ja, ik weet het, maar mn mede-model weet het dus ook niet te herinnerenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ouderdom komt met gebreken, believe me, I know![]()
houw ken det?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef Dangel het volgende:
[..]
ja, ik weet het, maar mn mede-model weet het dus ook niet te herinnerenen die is NIET oud
(18
)
Nee. Bitch.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nog wat van Cassandra gehoord?
De trutquote:
Ik was de oplettende kijker in het stukquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)e-kia-ceed-opgedoken
Ja ik had gelijk
Notes zijn echt geweldigquote:
alleen is dat niet de wettelijke rente die nu geldtquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:53 schreef Paladijn het volgende:
Tegen 1.5% rente is het best goedkoop lenen
Ik hoef niet te lenenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:53 schreef Paladijn het volgende:
Tegen 1.5% rente is het best goedkoop lenen
Voor mij wel... ik zou het al terugbetalen het komende jaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:58 schreef lipje het volgende:
[..]
alleen is dat niet de wettelijke rente die nu geldt
Ja, ik moet nog een dag plannen (wschl. za of zondag met mooi weer).quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:59 schreef Dingest het volgende:
Zeg Paal, moet ik dan eens met de 96 die kant op komen en jullie foto's van de CR nog eens kopiëren?
dan zit je in de goede periodequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor mij wel... ik zou het al terugbetalen het komende jaarMaar besteed het geld nu wel wat praktischer
Mja, anders kan ik wel een gourmetstel bij mijn ouders lenen als het inclusief etentje is. Wel leuk om nog overdag even buiten te zitten, maar een BBQ hoeft er niet per se bij gezien de tijd van het jaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog een dag plannen (wschl. za of zondag met mooi weer).
Komend weekend gaat hoogstwaarschijnlijk niet gezien we van plan zijn richting de Eifel te gaan.
Rui vond je auto wel mooi, maar erg oud. De hond was interessanter
Een maat van me kreeg van de IB-groep kinderbijslag voor een kind van 15 toen hij 18 was. Die jongen was er vroeg bij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
@bellen met DUO, ze kennen mij een lening toe terwijl ik aangegeven heb niks te willen lenenben benieuwd wat ze te zeggen hebben.
Negen minuten wachten
Ik doelde op oktoberquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:16 schreef Dingest het volgende:
Voor deze maand mag je wel opschietenAl is het de rest van de maand nog wel lekker weer.
Ik weet niet eens wanneer ze mij toegevoegd heeft, ik zag het gisteren pas en dat was omdat mijn muis uitschoot en ik het verkeerde icoontje aanklikteMaar anders denkt ze misschien dat ik haar negeer of zo.
hoef jij nog niet terug te betalen, of betaal je het hele jaar ineens? Als ik mij goed herinner moet je dan vooruit betalenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef Paladijn het volgende:
Bij 4% zou ik wel afbetalen ja... Voor mij was de keus redelijk simpel, op een spaarrekening vang ik momenteel meer rente en kan ik het geld vrij besteden
Oh, dan heb je iets meer tijd. Maar voorlopig heb ik helemaal niets in de agenda staan, dus zoek maar een leuk dagje uitquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik doelde op oktober
En gisteravond volgens mij, nadat ze je foto's zag
Vertel?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:58 schreef Duvel het volgende:
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAlalalala.
Ik ga zo een calorieënbom klaarmaken, niet normaal!
in de magnetronquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef Anne het volgende:
Klinkt goed.
SD staat pannenkoeken te bakken.
Nee ook echtquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef lipje het volgende:
[..]
in de magnetron
dat zijn geen pannenkoeken
Wat? Nee toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef lipje het volgende:
[..]
in de magnetron
dat zijn geen pannenkoeken
Dat zou ik toch een prestatie van mezelf vinden.quote:
Wanna share? do we want to know?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weet ondertussen weer waar en wanneer te was, en waardoor ik t niet meer weet
Welnee man, gewoon met 2 koekepannen, onsje ontbijtspek, beetje appel enzoquote:
Je, je hebt meer notes als IQ idd, sorryquote:
Ik maak ook regelmatig zoiets, is best goed te etenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef Duvel het volgende:
Iets met kaas, gehakt, tortillachips, jalapeñopepers, kidneybonen en wat sla. En dat op een grote berg en onder de grill.
Klinkt goei, alleen nu effe nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef Duvel het volgende:
Iets met kaas, gehakt, tortillachips, jalapeñopepers, kidneybonen en wat sla. En dat op een grote berg en onder de grill.
Nee, nee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wanna share? do we want to know?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee man, gewoon met 2 koekepannen, onsje ontbijtspek, beetje appel enzo
Het is meer danquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je, je hebt meer notes als IQ idd, sorry
Notes? Klopt. Jij hebt er 20, hij heeft er 16.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het is meer dan
Dan heb jij kennelijk nog minder.
hij heeft een knappe vriendin. Nu jij weer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het is meer dan
klopt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het is meer dan
Did that; meer dan de helft is inmiddels kassiewijlenquote:
taalgebrek kan je compenseren met ruimtelijk inzicht en wiskundequote:
vaker uit het raampje kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Did that; meer dan de helft is inmiddels kassiewijlen![]()
Rest mag morgen mee als tijdverdrijf; ik had vandaag om half 11 mijn brood al op uit verveling
Checkquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:26 schreef lipje het volgende:
[..]
taalgebrek kan je compenseren met ruimtelijk inzicht en wiskunde
Daar wordt een weiland met koeien niet interessanter vanquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef lipje het volgende:
[..]
vaker uit het raampje kijken
En puike lunch morgen
Mond spoelen met dreft en meteen door naar je nest, vlegelquote:
niet met Ajax?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mond spoelen met dreft en meteen door naar je nest, vlegel![]()
Nee.quote:
Een hond heeft een baasquote:
Nou zeg je het wéérquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:33 schreef blup het volgende:
Ik ben overigens geen ajaks supporter hoor.
vandaar jouw avatarquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Een hond heeft een baas
Hoochiequote:
Oh de naam van die antieke griekse held? of van dat schoonmaakmiddel? of van de brandblussers ?quote:
idd, 3 keer niksquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:35 schreef lipje het volgende:
[..]
Oh de naam van die antieke griekse held? of van dat schoonmaakmiddel? of van de brandblussers ?
quote:
Mjah, ik heb weinig kaas gegeten van fotografiequote:
Dat is te zienquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ik heb weinig kaas gegeten van fotografie
Ik heb ook een zere duim, maar mijn sms inbox niet geleegd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag mn sms inbox goeddeels geleegd, nu heb ik een zere duim
hoe kom jij aan je zere duim dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb ook een zere duim, maar mijn sms inbox niet geleegd.
liever een rel-clubjequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
idd, 3 keer niks [ afbeelding ]
Geen idee. Doet ook niet heel de tijd pijn, behalve als ik iets vast houquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoe kom jij aan je zere duim dan?
Nee, de kreukels zijn standaard; anders is het een boxerquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je moet eens netjes de kreukels er uit strijken.
Baraquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
De groeten uit Maastrichthotels suck ;-)
kusje er opquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee. Doet ook niet heel de tijd pijn, behalve als ik iets vast hou. Zoals de fles met stroop straks, of een pen zoals vanmiddag. Zal wel een keer een verkeerde beweging gemaakt hebben ofzo. Nuttin' special.
Ik geef Sony-Ericsson de schuldquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is te zien. Hij is scherp gesteld op het haartje/dingetje rechtsonder
.
Het valt meequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoiop telefoon, dus de helft zal wel weer mis gaan
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
De groeten uit Maastrichthotels suck ;-)
Lame raden: KPN hotspot?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
Hoiop telefoon, dus de helft zal wel weer mis gaan
Omdat alle hotels zuigen. Enige voordeel was dat er een medecursist was om mee te eten en wat te drinken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Het valt mee.
Hoezo suckt het hotel?
Ik vind het wel leuk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat alle hotels zuigen. Enige voordeel was dat er een medecursist was om mee te eten en wat te drinken.
Maar hotels kots ik op over het algemeen
Dat hebben ze wel, maar daar moet je voor betalen?!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Lame raden: KPN hotspot?
Waar je dan ook in moet douchen...quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Aangezien ze in 9 van de 10 gevallen een bad hebben![]()
.
Hotel is wel vrij luxe. Bad ook idd, maar die gebruik ik toch nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.
Aangezien ze in 9 van de 10 gevallen een bad hebben![]()
.
Wat voor een cursus ben je aan het doen?
Oh als ik dat had geweten dan had ik wat spulletjes te koop gezet, scheelt weer verzendkosten!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hotel is wel vrij luxe. Bad ook idd, maar die gebruik ik toch niet
Cursus scala certified technician.
Er is zelfs iemand uit nigeria
True. Maar dat was ik vanuit 't ouderlijk huis ook al gewendquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waar je dan ook in moet douchen...
Dat is een van de luxes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waar je dan ook in moet douchen...
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oh als ik dat had geweten dan had ik wat spulletjes te koop gezet, scheelt weer verzendkosten!
Godver. Weer zo'n hokjesdenkerdquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ik wist tot vandaag niet eens dat ze kleding hadden. Maar hij had zelf een laptop
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ik wist tot vandaag niet eens dat ze kleding hadden. Maar hij had zelf een laptop
met geurtjes, stoom en massagestralen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:24 schreef Duvel het volgende:
Ik vind douchen in een bad niets. We hebben dan ook geen bad, maar wel een toffe douchecabine.
_o- ja iedereen denkt datquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Godver. Weer zo'n hokjesdenkerd![]()
! Doe normaaaaal
!
het "voorafje"?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
"Do you ship to the Netherlands?" levert dus kennelijk wel op.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:27 schreef lipje het volgende:
[..]
het "voorafje"?Van Nam Kee zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, gewoon ruim, goede douchekop, lage instap. Niet zo'n hogedrukreiniger op je reet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:25 schreef lipje het volgende:
[..]
met geurtjes, stoom en massagestralen?
Hendig sjiek, ingebouwde klysma.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, gewoon ruim, goede douchekop, lage instap. Niet zo'n hogedrukreiniger op je reet.
Ik pleur de douchekop altijd heel laag zodat ik een hogedrukreiniger op mijn rug heb staanquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, gewoon ruim, goede douchekop, lage instap. Niet zo'n hogedrukreiniger op je reet.
Subtielquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik pleur de douchekop altijd heel laag zodat ik een hogedrukreiniger op mijn rug heb staan.
Tja.. als ik die massage niet krijg, moet ik creatief wezen.
Betalen? KPN hotspots zijn een pure ripoffquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel, maar daar moet je voor betalen?!
Dus gewoon via.phone.
Ja, ik had verbinding met laptop met kpn wireless. Elke site die je ingeeft redirect naar kpn site waar je moet inloggen en dokken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Betalen? KPN hotspots zijn een pure ripoff
Ja ik ken het, had ik in Oosterhout ook, maar aan de overkant was een Big M, en die hadden een gratis hotspot, maar om nou de hele avond in de auto te gaan zitten ging me ook weer wat verquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, ik had verbinding met laptop met kpn wireless. Elke site die je ingeeft redirect naar kpn site waar je moet inloggen en dokken.
Voor bizare prijzen
2 nachten donderdagmiddag weer naar huis.quote:
Oosterhout? Dan hadden we kunnen datenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja ik ken het, had ik in Oosterhout ook, maar aan de overkant was een Big M, en die hadden een gratis hotspot, maar om nou de hele avond in de auto te gaan zitten ging me ook weer wat ver![]()
Het scheen in de lobby ook te ontvangen te zijn, maar ook daar had ik geen zin in... ook maar via de foon gedaan idd. Niet geweldig, maar beter als 17€ voor een avondje FOK!ken
Trutjequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
2 nachten donderdagmiddag weer naar huis.
Dus als je in bad wil, rond 1800 tot 2000 zit ik te zuipen en eten
Heeft nog geen 3 dagen geduurd; de week erna heb ik lekker op- en neer getuft, hotels zijn niks voor mijquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oosterhout? Dan hadden we kunnen datenop een nette manier natuurlijk
Dan zou ik dat doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Trutje. Ik kan 15 km hier vandaan ook in bad
.
fok meets in maastricht kunnen ok zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef Barcaconia het volgende:
Maastricht zei je? Maken we er een fok-meet van!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan zou ik dat doen
De badkamer hier is niet zo heul gezellig. Ik zou er niet dood gevonden willen worden. In heel Limburg niet trouwens
Gezellie!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef Barcaconia het volgende:
Maastricht zei je? Maken we er een fok-meet van!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan zou ik dat doen
De badkamer hier is niet zo heul gezellig. Ik zou er niet dood gevonden willen worden. In heel Limburg niet trouwens
Tis voor mij 1,5 uur rijden dwars door belgie. Alleen antwerpen is zo'n vreselijk drama dat dat geen optie is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft nog geen 3 dagen geduurd; de week erna heb ik lekker op- en neer getuft, hotels zijn niks voor mij
Je zit ongeveer 30min van mij af nu.quote:
Ptssss. Ik heb eens 3 dagen in Antwerpen moeten werken. Toen zaten we nog midden in het bouwen van het huis en tufte ik dus ook op en neer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tis voor mij 1,5 uur rijden dwars door belgie. Alleen antwerpen is zo'n vreselijk drama dat dat geen optie is.
Ik hoor net dat Barca je hospice aanbiedtquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tis voor mij 1,5 uur rijden dwars door belgie. Alleen antwerpen is zo'n vreselijk drama dat dat geen optie is.
Luchtbed ligt er nog van afgelopen weekendquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Barca je hospice aanbiedt
quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:51 schreef Paladijn het volgende:
De vader van de nicht van het zusje van mijn beste vriend heeft gewoon een jacuzzi en douchekabine
/Peu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |