psiesj; wildwateren is gewoon toegestaan buiten de bebouwde komquote:
En anders moet je je gewoon goed verstoppen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
psiesj; wildwateren is gewoon toegestaan buiten de bebouwde kom
quote:Beste Frederique <knip>,
Welkom bij Simyo!
Binnen twee dagen ontvang je een e-mail met je pincode zodat je de Simyo simkaart kunt gebruiken. Binnen drie werkdagen wordt het Simyo Startpakket thuisbezorgd. Het pakket past door de brievenbus, dus je hoeft niet thuis te blijven. De simkaart bevat meteen het door jou gekozen beltegoed zodat je direct kunt bellen.
Je Simyo telefoonnummer is <knip>.
Nu naar het goede adres sturen en ¤5,- vragen voor de pincode!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:01 schreef Anne het volgende:
[..].
Fijn hoor, dat mensen hun eigen e-mailadres niet eens fatsoenlijk in kunnen vullen bij een bestelling.
En hoe kom ik aan het goede adresquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nu naar het goede adres sturen en ¤5,- vragen voor de pincode!
Kan toch nooit veel verschillen lijkt mij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:04 schreef Anne het volgende:
[..]
En hoe kom ik aan het goede adres? Briljantje.
quote:Hey tannie ek weet nie of tannie my email al gekry het nie, ek het nog nie die merkblad gekry nie, so ek weet nie of tannie hom al gestuur het nie. ek het vir tannie op bbm ook i sms gelos, ek is nie seker wat moet als vir dinsdag kla wees ni? moet daardie vraelyste ook kla wees? en dan net die goed wat ons in die klas gedoen het? kon tannie al uitvind of ons net fase 1 vir hierdie kwartaal kan doen of nie? lekker naweek verder =)
Geen idee. De achternaam van die persoon lijkt niet op de mijne.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kan toch nooit veel verschillen lijkt mij.
Achternaam @ gmail.comquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wtf heb jij dan voor een email adres dat je allemaal van die mailtjes krijgt
Gewoon je achternaam/voornaam ofzo?
Dan heb je kennelijk een gangbare achternaam.quote:
Ook dat kloptquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan heb je kennelijk een gangbare achternaam.
Dan is het echt een mongool die een simkaart verdient.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ook dat klopt.
Maar zoals ik al zei, die meneer van deze e-mail heeft niet mijn achternaam. Lijkt er niet eens op.
right, ik ben in het knaloranjequote:Op dinsdag 27 september 2011 11:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En anders moet je je gewoon goed verstoppen.
Haha ohja da's waarquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
right, ik ben in het knaloranje
Ben met zoveel bezig, kan niet alles onthouden, sorry.quote:
Voor TF? Waarom?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:25 schreef daNpy het volgende:
Van het weekend weer eens naar de Ring voor TF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |