quote:Op zondag 25 september 2011 22:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Peugeot rijders zijn inderdaad nooit echt slim of rijdvaardig.
tevens knaken people-carrier OPquote:Op zondag 25 september 2011 22:12 schreef Anne het volgende:
[..]
* Anne geeft ZMS een mep voor z'n hoofd.
Joh het is ook een kut OPquote:Op maandag 26 september 2011 10:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
tevens knaken people-carrier OP
Tot op heden gaat mijn uitspraak in 99% van de gevallen wel op.quote:
Misschien is Fripsi wel die ene procent!quote:Op maandag 26 september 2011 10:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tot op heden gaat mijn uitspraak in 99% van de gevallen wel op.
Moet je eens kijken hoeveel peugeots er met kapotte verlichting rijden.quote:Op maandag 26 september 2011 11:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Peugeotmensen zijn vaak mensen die een auto puur hebben 'om ze van A naar B te brengen'. Zijn a-technisch, niet geïnteresseerd in auto's en vaak niet de beste chauffeurs.
quote:Op maandag 26 september 2011 10:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien is Fripsi wel die ene procent!
Ik ben dus die ene procentquote:Op maandag 26 september 2011 11:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Peugeotmensen zijn vaak mensen die een auto puur hebben 'om ze van A naar B te brengen'. Zijn a-technisch, niet geïnteresseerd in auto's en vaak niet de beste chauffeurs. Rijden vaak te langzaam en rijden vaker met slippende koppeling en onnodig veel gas bij optrekken.
Dat is uiteraard mijn ervaring.
Dat valt mij eigenlijk meer op bij VW's, en dan met name van het type Golf 4 & 5.quote:Op maandag 26 september 2011 11:26 schreef blup het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoeveel peugeots er met kapotte verlichting rijden..
Ik dacht dat het een redelijk bekend kwaaltje was, vaak op te lossen door nog een tik op de koplamp te gevenquote:Op maandag 26 september 2011 11:26 schreef blup het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoeveel peugeots er met kapotte verlichting rijden..
Hokjesdenkenquote:Op maandag 26 september 2011 12:20 schreef Dangel het volgende:
'eengolf"
lul nietzo, datis alleen de golf 4, zijn 6 generaties van dat kreng waarbij ej bij 5 WEL zelf de lampen kunt doen
Kenteken is GG en ook al zegt dit niet alles: "Rüsselsheim is een gemeente in de Duitse deelstaat Hessen, gelegen in het district Groß-Gerau. De stad telt 60.294 inwoners[1]. Bij de stad bevindt zich een autofabriek waar voornamelijk een aantal modellen van Opel geproduceerd worden."quote:Op maandag 26 september 2011 13:04 schreef PeeJay1980 het volgende:
Peeps,
Wat is dit voor auto?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je spatie is stuk. En dan is het alleen de 4.quote:Op maandag 26 september 2011 12:20 schreef Dangel het volgende:
'eengolf"
lul nietzo, datis alleen de golf 4, zijn 6 generaties van dat kreng waarbij ej bij 5 WEL zelf de lampen kunt doen
Vorm van de gril suggereert een Kia?quote:Op maandag 26 september 2011 13:04 schreef PeeJay1980 het volgende:
Peeps,
Wat is dit voor auto?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iddquote:Op maandag 26 september 2011 13:05 schreef Sounddragon het volgende:
Lekker weer![]()
Geen korte broek bij me![]()
Volgens mij ook.quote:Op maandag 26 september 2011 13:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vorm van de gril suggereert een Kia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |