Mja, anders kan ik wel een gourmetstel bij mijn ouders lenen als het inclusief etentje is. Wel leuk om nog overdag even buiten te zitten, maar een BBQ hoeft er niet per se bij gezien de tijd van het jaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog een dag plannen (wschl. za of zondag met mooi weer).
Komend weekend gaat hoogstwaarschijnlijk niet gezien we van plan zijn richting de Eifel te gaan.
Rui vond je auto wel mooi, maar erg oud. De hond was interessanter
Een maat van me kreeg van de IB-groep kinderbijslag voor een kind van 15 toen hij 18 was. Die jongen was er vroeg bij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
@bellen met DUO, ze kennen mij een lening toe terwijl ik aangegeven heb niks te willen lenenben benieuwd wat ze te zeggen hebben.
Negen minuten wachten
Ik doelde op oktoberquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:16 schreef Dingest het volgende:
Voor deze maand mag je wel opschietenAl is het de rest van de maand nog wel lekker weer.
Ik weet niet eens wanneer ze mij toegevoegd heeft, ik zag het gisteren pas en dat was omdat mijn muis uitschoot en ik het verkeerde icoontje aanklikteMaar anders denkt ze misschien dat ik haar negeer of zo.
hoef jij nog niet terug te betalen, of betaal je het hele jaar ineens? Als ik mij goed herinner moet je dan vooruit betalenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef Paladijn het volgende:
Bij 4% zou ik wel afbetalen ja... Voor mij was de keus redelijk simpel, op een spaarrekening vang ik momenteel meer rente en kan ik het geld vrij besteden
Oh, dan heb je iets meer tijd. Maar voorlopig heb ik helemaal niets in de agenda staan, dus zoek maar een leuk dagje uitquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik doelde op oktober
En gisteravond volgens mij, nadat ze je foto's zag
Vertel?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:58 schreef Duvel het volgende:
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAlalalala.
Ik ga zo een calorieënbom klaarmaken, niet normaal!
in de magnetronquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef Anne het volgende:
Klinkt goed.
SD staat pannenkoeken te bakken.
Nee ook echtquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef lipje het volgende:
[..]
in de magnetron
dat zijn geen pannenkoeken
Wat? Nee toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef lipje het volgende:
[..]
in de magnetron
dat zijn geen pannenkoeken
Dat zou ik toch een prestatie van mezelf vinden.quote:
Wanna share? do we want to know?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weet ondertussen weer waar en wanneer te was, en waardoor ik t niet meer weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |