Je, je hebt meer notes als IQ idd, sorryquote:
Ik maak ook regelmatig zoiets, is best goed te etenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef Duvel het volgende:
Iets met kaas, gehakt, tortillachips, jalapeñopepers, kidneybonen en wat sla. En dat op een grote berg en onder de grill.
Klinkt goei, alleen nu effe nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef Duvel het volgende:
Iets met kaas, gehakt, tortillachips, jalapeñopepers, kidneybonen en wat sla. En dat op een grote berg en onder de grill.
Nee, nee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wanna share? do we want to know?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee man, gewoon met 2 koekepannen, onsje ontbijtspek, beetje appel enzo
Het is meer danquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je, je hebt meer notes als IQ idd, sorry
Notes? Klopt. Jij hebt er 20, hij heeft er 16.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het is meer dan
Dan heb jij kennelijk nog minder.
hij heeft een knappe vriendin. Nu jij weer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het is meer dan
klopt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het is meer dan
Did that; meer dan de helft is inmiddels kassiewijlenquote:
taalgebrek kan je compenseren met ruimtelijk inzicht en wiskundequote:
vaker uit het raampje kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Did that; meer dan de helft is inmiddels kassiewijlen![]()
Rest mag morgen mee als tijdverdrijf; ik had vandaag om half 11 mijn brood al op uit verveling
Checkquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:26 schreef lipje het volgende:
[..]
taalgebrek kan je compenseren met ruimtelijk inzicht en wiskunde
Daar wordt een weiland met koeien niet interessanter vanquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef lipje het volgende:
[..]
vaker uit het raampje kijken
En puike lunch morgen
Mond spoelen met dreft en meteen door naar je nest, vlegelquote:
niet met Ajax?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mond spoelen met dreft en meteen door naar je nest, vlegel![]()
Nee.quote:
Een hond heeft een baasquote:
Nou zeg je het wéérquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:33 schreef blup het volgende:
Ik ben overigens geen ajaks supporter hoor.
vandaar jouw avatarquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Een hond heeft een baas
Hoochiequote:
Oh de naam van die antieke griekse held? of van dat schoonmaakmiddel? of van de brandblussers ?quote:
idd, 3 keer niksquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:35 schreef lipje het volgende:
[..]
Oh de naam van die antieke griekse held? of van dat schoonmaakmiddel? of van de brandblussers ?
quote:
Mjah, ik heb weinig kaas gegeten van fotografiequote:
Dat is te zienquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ik heb weinig kaas gegeten van fotografie
Ik heb ook een zere duim, maar mijn sms inbox niet geleegd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag mn sms inbox goeddeels geleegd, nu heb ik een zere duim
hoe kom jij aan je zere duim dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb ook een zere duim, maar mijn sms inbox niet geleegd.
liever een rel-clubjequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
idd, 3 keer niks [ afbeelding ]
Geen idee. Doet ook niet heel de tijd pijn, behalve als ik iets vast houquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoe kom jij aan je zere duim dan?
Nee, de kreukels zijn standaard; anders is het een boxerquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je moet eens netjes de kreukels er uit strijken.
Baraquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
De groeten uit Maastrichthotels suck ;-)
kusje er opquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee. Doet ook niet heel de tijd pijn, behalve als ik iets vast hou. Zoals de fles met stroop straks, of een pen zoals vanmiddag. Zal wel een keer een verkeerde beweging gemaakt hebben ofzo. Nuttin' special.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |