nicequote:Op maandag 26 september 2011 17:31 schreef Paladijn het volgende:
Het lekkere weer werd spontaan regenachtig
Maar misschien wel een lang weekendje eifel met mooi weer deze week
quote:Op maandag 26 september 2011 15:35 schreef ook_gek het volgende:
Nou ik weet wat er aan de hand is met me auto.
2 van de 4 kruiskoppelingen van me aandrijfas zijn versleten
Hihi, die is best leuk. Alleen zit er geen blanke lak overheen, of welquote:Op maandag 26 september 2011 17:55 schreef Paladijn het volgende:
wtf. Geen Peugeot rijder dit keer:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2011 19:23 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg densmee, is dat op BVA ook zo net als ebay dat ze altijd in de laatste 5 sec bieden of niet?
Edit: Hmm..... had toch echt een text getypt.quote:Let op! Indien in de laatste vijf minuten voor het sluiten van een kavel nog een bod wordt uitgebracht dan wordt de openingstijd met vijf minuten verlengd.
Let op! Wanneer er in de laatste minuut, voor het vooraf ingestelde sluitingstijdstip, niet op een kavel geboden is dan blijft deze geopend tot de sluiting van het laatst sluitende kavel in de veiling.
soms wel, maar ik verwacht niet echt een grote toeloop op die bandenquote:Op maandag 26 september 2011 19:23 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg densmee, is dat op BVA ook zo net als ebay dat ze altijd in de laatste 5 sec bieden of niet?
Ik heb mijn bod al uitgebracht, maar ik was zomaar benieuwd of ik een beetje kans maak.quote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
Edit: Hmm..... had toch echt een text getypt.
Heeft niet zoveel zin om in de laatste seconde te bieden aangezien hij dan gewoon 5 min langer open blijft.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef densmee het volgende:
[..]
soms wel, maar ik verwacht niet echt een grote toeloop op die banden
nog even in de laatste seconden een bod doen om jullie langer te laten wachtenquote:Op maandag 26 september 2011 19:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb mijn bod al uitgebracht, maar ik was zomaar benieuwd of ik een beetje kans maak.
[..]
Ik ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |